Verbeek verkeerde ambities voor komend seizoen?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

En wat zou Dortmund in de inter toto moeten zoeken? Zover ik weet is dat niet een club die daar zo snel in zou vallen.
Ik weet wel wat ik zeg hoor :wink:
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Hehhe, okay ik zal er niet meer aan twijfelen ;) Tenslotte ik ben nog nieuw hier :p
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

haha okay t kan de beste overkomen. :wink:
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Het verhaal is voor mij heel simpel, GJ gaat geen leuke uitspraken doen en hoog van de toren blazen over plaats 3 of 4, zeer terecht want je weet niet wat je aan dit team hebt, ze moeten zich nog bewijzen.

Maar ik ben er bijna zeker van dat we met deze groep spelers meer plezier beleven in de thuiswedstrijden dan vorig seizoen.

Meer doelpunten en meer strijd. Misschien ook wel meer doelpunten tegen. Waar we dan eindigen zien we dan wel weer, zolang ik maar met plezier naar het stadion ga en wat belangrijker is, ook weer met een teverden gevoel naar huis ga, dat heeft er het afgelopen seizoen te veel aan ontbroken. Dan maar 6,7, of 8, het zij zo.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
Satyr1
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 02-02-2003 19:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Satyr1 »

We hebben iig wel een mooie groep nu. Breuer en Calencov krijgen het voordeel van de twijfel, voorlopig, en Huntelaar, Hersi, Yildirim en Rose hebben het tot nu toe gewoon goed gedaan. I have a feeling...
allback09
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 13-07-2004 19:04
Locatie: Oldeholtpade

Bericht door allback09 »

me to haha :mrgreen:

:stan:
S.c.h... We allways support them.. in this life and after!
feanfan17
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-07-2004 18:23

Bericht door feanfan17 »

We hebben in ieder geval veel scorend vermogen in huis gehaald. De nummers 1, 3 en 5 van de topscorerslijst van de eerste divisie van afgelopen seizoen. Nou is de eredivisie natuurlijk wel wat anders dan de eerste divisie. Maar we hebben in ieder geval mensen die kansen afmaken, in tegenstelling tot selakovic, knopper en toch ook vaak sibon hoor. We hebben gewoon veel nieuwe frisse spelers die zich willen bewijzen op het hoogste niveau en dat is toch alleen maar positief. Ik twijfel er niet aan dat we volgend jaar zeker Europees voetbal gaan halen. Een derde plaats is zeker mogelijk!!! We moeten heus niet denken dat we volgend seizoen geen Europees voetbal halen. Heerenveen is gewoon een club die in de top 5 thuis hoort. Waarom twijfelt iedereen daar toch altijd aan? Zal wel met de Frise mentaliteit te maken hebben...
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Friese mentaliteit? Oh?

We denken... nee, ik denk dat we misschien wel moeite kunnen halen om europees voetbal veilig te stelen omdat we een hoop nieuwe en... nou ja, on ervaren wil ik niet zeggen maar wel jonge spelers erbij hebben gehaald. Momenteel zal ik alleen zeggen dat we er geluk en goed mee hebben maar het kan zijn dat ze de eredivisie niveau nog niet aan kunnen.
We moeten gewoon niet TE hoog verwachten, als we niet TE hoog verwachten komt het tenminste niet te hard aan ALS we lager zouden eindigen. Ik zeg niet dat dat zou gebeuren, maar het is een mogelijkheid. Het ligt natuurlijk ook een beetje aan de andere clubs, wat voor een seizoen zij hebben.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Denk dat Gert jan met deze uitspraak volkomen in zijn recht staat.
Er zijn aardig spelers bijgekomen die direct in de basis elf gepast moeten worden dat is wennen.
In potentie denk ik absoluut dat europees voetbal wederom haalbaar moet zijn.
Het is natuurlijk afwachten hoe de jonkies reageren op druk het nivo ed.
Door deze uitspraak haalt de trainer in ieder geval de druk van het elftal en als in de winterstop blijkt dat de doelstelling wel degelijk naar boven gesteld moet worden dan zal dat ook ongetwijfeld gebeuren.
feanfan18
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 08-08-2004 17:35
Locatie: heerenveen

Bericht door feanfan18 »

We moeten gewoon gaan voor de 4e plaats KLAAR en als het tegen zit lagere plaats met europees voetbal. Maar de uitspraak valt me erg tegen :frown:
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

GJ Verbeek is natuurlijk niet de enige 'schuldige' in deze situatie. Riemer kan wel europees voetbal als doelstelling noemen maar dan moet hij wel zorgen dat het niveau van de selectie hoog genoeg is zodat Verbeek deze doelstelling daadwerkelijk kan realiseren. Toen ik dit topic opende had ik wel het vertrouwen dat Riemer nog een paar aankopen zou doen die het niveau van de selectie omhoog zouden halen maar inmiddels is de moed me in de schoenen gezonken. In mijn ogen is deze selectie absoluut te licht om bij de eerste 7 te eindigen, laat staan om europees voetbal te halen. Als er al europees voetbal gehaald moet worden dan moet dat maar gebeuren via de amstel cup. Ik denk wel dat heerenveen meer kans maakt in de amstelcup met verbeek als trainer ipv foppe. Verbeek is denk ik beter in wisselen en is meer iemand die zich een beetje aanpast aan bepaalde omstandigheden, 2 belangrijke zaken bij knockout wedstrijden. Bovendien heb ik dit seizoen een goed gevoel over ons amstel cup avontuur. :D
feanfan18
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 08-08-2004 17:35
Locatie: heerenveen

Bericht door feanfan18 »

ach jah we zullen het allemaal wel zien maar naar de wedstrijd van zaterdag tegen az kan ik wel zegge dat ik er het volste vertrouwen in heb dat het allemaal wel goed komt
Plaats reactie