DVD over Foppe

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

DVD over Foppe

Bericht door Robert »

DVD met unieke hoogtepunten uit loopbaan Foppe de Haan
06 september 2004
Dinsdag 7 september, bij de wedstrijd Jong Oranje - Jong Tsjechië, ontvangt oud-Heerenveentrainer Foppe de Haan het eerste exemplaar van de DVD over zijn loopbaan als trainer. De DVD is dinsdagavond op diverse plaatsen in het stadion te koop.

Foppe de Haan vertelt over zijn unieke trainersloopbaan en zijn sportieve hoogtepunten bij sc Heerenveen. Er staan schitterende beelden op van roemruchte wedstrijden uit de afgelopen tien jaar. Heinze Bakker verzorgt het deskundig commentaar. Foppe de Haan praat openhartig over zichzelf en over zijn voetbalfilosofie. Ook anderen, zoals Johan Neeskes, Guus Hiddink, Co Adriaanse en andere prominenten uit het nederlandse voetbal komen aan het woord over Foppe. Kortom een uniek document over Foppe de Haan.
De DVD is dinsdag 7 september op diverse plaatsen in het stadion te koop. Bij aankoop op dinsdag 7 september ontvangt u een "Foppe bedankt" sjaal ter waarde van € 10,00 kado.
Ben benieuwd of dit wat is, al is het natuurlijk altijd leuk om wedstrijden in het verleden weer terug te zien!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Klinkt goed. Ben benieuwd wat die DVD moet kosten? En die sjaal is toch niet hetzelfde als degene die werd uitgedeeld bij zijn laatste thuiswedstrijd? Want die is geen 10 euro waard.. :)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

20 euro.
Wéér uit!!!!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Wie heeft hem inmiddels? En belangrijker, is het wat?
Gebruikersavatar
J Stam
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 05-02-2004 12:23
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door J Stam »

De dvd kost los EUR 17,95, maar gisteravond was de blauwe Foppe-bedankt sjaal (dus niet dat gratis ding) samen met de dvd te koop voor EUR 20,=.
Ik kopen dat ding, denk ff kijken op m'n laptop, maar ik kan hem niet afspelen omdat er geen dvd-decoder op blijkt te zitten :evil: (wél een dvd-speler&brander!!).
Dus over de inhoud kan ik nog niet veel zeggen.
Van 't weekend maar ff bij m'n ouders in de dvd-speler drukken...
Bier op z'n Grolsch...
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

dvd-decoder? als er wel een dvd-speler in je pc zit hoef je alleen maar power-dvd te downloaden.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Wie heeft hem inmiddels? En belangrijker, is het wat?
ik kan nog niet helemaal een oordeel geven aangezien ik het laatste halfuur noog niet gezien heb. Maar wat mij opviel bij samenvattingen van wedstrijden: het publiek op de achtergrond. Heel duidelijk is te horen, dat de geluiden die geproduceerd worden op de tribune, niet van SCH supporters zijn, maar van het NL elftal.... Echt een blunder! Heb de dvd op de pc bekeken met de koptelefoon op en dan is het echt duidelijk te horen. Ook als de bezoekende club in het ALS scoort -> een orkaan van geluid, maar het uitvak bijna leeg... Beetje jammer. Ook Heinze Bakker (die de dvd aan elkaar praat) heeft een aantal missers in zijn verslag. Ook Europese wedstrijden heb ik niet op de dvd kunnen terug vinden, of het moet allemaal op in het laatste halfuur komen :bfriend:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heb vandaag de DVD van Foppe ook bekeken en ik ben over het algemeen wel blij dat ik hem gekocht heb maar zoals in de zin te lezen is ben ik algemeen tevreden en dat betekent dus dat er toch wel fouten in zitten.

Zoals André al zei die Oranje muziek :urgs:
Verder heb ik in 5 minuten tijd wel 10 fouten gehoord in commentaar
Verder is het jammer dat je als je het eerste deel gezien hebt je het gedeelte van Omrop Fryslan zit te kijken terwijl je dus in 2,5 uur 2x de samenvatting van Heerenveen-PSV (2-1..1993) zit te bekijken maar een ''miskoop'' is het niet te zien en ik kan hem toch wel aanraden voor diegene die de DVD nog niet heeft gekocht
Light house
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 04-08-2004 23:45

Bericht door Light house »

Het heeft geen zin om er een nieuw topic voor te openen, maar voor de liefhebbers kan ik melden dat vanavond om 23.11 uur op nederland 3 Foppe te zien zal zijn in het programma Vara Laat.
Gast

Bericht door Gast »

OK 10 keer later als het landelijk gemiddelde.....maar net DVD gezien.Geweldig,tuurlijk kleine dingetjes die anders konden maar....laat mijn heerenveen hart wel weer even kloppen....en dat op een donderdagmiddag.......heerenveen kampioenuh!!!!!
:mrgreen:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hoe is het mogelijk dat een gast hier kan posten :urgs:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Superfries88' schreef:Hoe is het mogelijk dat een gast hier kan posten :urgs:
Toen ik net keek was het nog geen gast, maar "likmydekukkel" geloof ik... ? Waarschijnlijk profiel verwijderd oid...
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Hmmm, een dvd over Foppe en over onze club echter, op de achtergrond oranje geluid??! Houdt dus in dat zelfs de samenstellers zich "schamen"??? voor de doorgaans "rustige" sfeer in ons A.L.S.? Ook jammer dat er zoveel fouten in blijken te zitten. Let wel, heb 'm zelf amper gezien maar ga af op de reakties hier! Zoveel fouten is toch niet echt Heerenveen eigen daar ze over het algemeen toch altijd zo zorgvuldig omspringen met alles wat Heerenveen aangaat binnen hun beleid. Alles wordt altijd zo goed doordacht en dan komt er een dergelijk "warrig"-produkt op de markt wat direkt met Heerenveen te maken heeft! Jammer. Wou 'm eigenlijk wel hebben maar twijfel nu toch wel sterk.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Ik heb inmiddels een aantal mensen gesproken die aan de DVD meegewerkt hebben, maar zij wisten niks te vertellen over geluiden van oranje wedstrijden. Ik zal eerdaags nog eens een paar mensen polsen!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Als je de koptelefoon op hebt is het wel duidelijk te horen.
FRYSLÂN FOPPE
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 10-12-2004 11:03

Bericht door FRYSLÂN FOPPE »

en ook de titel is gejat van mijn spandoek dat er de laatste wedstrijd hing! FRYSLÂN FOPPE!
ieder mens is de som van zijn eigen keuzes.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Dringend verzoek namens de Fanmasters aan Fryslân Foppe: wil je ophouden je teksten in cursief te plaatsen? Het leest enorm vervelend. Als je je wilt onderscheiden van de rest neem je maar een fraaie avatar of onderschrift. Of zorg dat de inhoud van je bijdrages eruit springt.

Dank alvast!
FRYSLÂN FOPPE
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 10-12-2004 11:03

Bericht door FRYSLÂN FOPPE »

:wink:
zo beter? :wink:
ieder mens is de som van zijn eigen keuzes.
Plaats reactie