Cross-side.nl

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Is deze domeinnaam aantrekkelijker?

Ja Absoluut
13
22%
He he ze worden wakker
6
10%
Nee natuurlijk niet, de naam van de cs moet blijven
15
26%
Nee
1
2%
Zal mij mijn reet roesten
23
40%
 
Totaal aantal stemmen : 58

Berichtdoor Vrieskist » 10-01-2004 14:05

NOMYTH schreef:Ik studeer er niet voor hoor :mrgreen:

Maar dat W3C staat in de code omdat anders het menu niet werkt.
Ik ken het probleem met opera, mozila, netscape. Dit komt volgens mij omdat ik een
onzichtbare tabel gebruikt. Deze is met IE niet te zien met met die andere browsers wel.
En ik kan er wel meer opmaak inzetten. Maar dat is niet nodig dus... :huh:

Dat W3C moet ook in je pagina staan, dit is onderdeel van een pagina die voldoet aan de W3C eisen.

En over die opmaak, je hebt nu alle opmaak in die pagina zelf staan zoals font size en cellpadding etc etc. Maar die kan je ook allemaal in die CSS file zetten, zo krijg je een veel overzichtelijkere code en minder kans op fouten in andere browsers ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Freezeman » 10-01-2004 21:47

Vrieskist schreef:In Internet Explorer ziet de site er wel goed uit. Maar als je het in andere browsers bekijkt klopt het niet.

......... Ontzettend veel bla bla bla ......

Ga buiten spelen NERD :wink:

En Cross , niet direkt zo hoog van de toren blazen, Vrieskist probeert alleen bruikbare tips te geven.

Maar de pagina werkt dus niet lekker bij Opera,wat ik dus gebruik.
Je komt op de nieuws pagina terecht en verder doet de pagina niks, nada, noppes.
En ik ben echt geen computeroloog of wat dan ook, maar ik heb alleen een gloeiende hekel aan al die pop ups op diverse pagina's, en daar heb je met Opera geen last van, vandaar.
Maar met IE ziet hij er strak uit. Afbeelding
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Vrieskist » 11-01-2004 00:23

Freezeman schreef:
Vrieskist schreef:In Internet Explorer ziet de site er wel goed uit. Maar als je het in andere browsers bekijkt klopt het niet.

......... Ontzettend veel bla bla bla ......

Maar ik heb alleen een gloeiende hekel aan al die pop ups op diverse pagina's, en daar heb je met Opera geen last van, vandaar.

Opera Afbeelding ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 02:26

Ik gebruik IE maar heb weinig last van pop-ups, vreemd dat jullie Opera gebruiken, de meeste mensen die geen IE gebruiken schakelen over naar Netscape Navigator.
Toch bedankt voor de op en aanmerkingen, eens kijken of nomyth er wat aan kan doen.


Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor NOMYTH » 11-01-2004 12:28

Ik heb ff contact gehad met een klasgenoot die mozila gebruikt en die heeft nergens last van. In mozila zit ook een standaard pop-up killer (tip :lol: )

En cross tis wel weer duidelijk dat je niet weet waar je over praat :mrgreen:
netscape is al een paar jaar dood!

Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Leuk dat ik het ook weet :huh:
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Vrieskist » 11-01-2004 13:37

NOMYTH schreef:Ik heb ff contact gehad met een klasgenoot die mozila gebruikt en die heeft nergens last van. In mozila zit ook een standaard pop-up killer (tip :lol: )

En cross tis wel weer duidelijk dat je niet weet waar je over praat :mrgreen:
netscape is al een paar jaar dood!

Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Leuk dat ik het ook weet :huh:

De nieuwe Netscape is gebaseerd op de nieuwe mozilla. Maar Mozilla vind ik persoonlijk heel log werken en er zitten geen mouse gestures in (er is wel een plugin voor, maar die werkt lang niet zo soepel als in opera) ... Maar dit is totaal offtopic :P

Succes met de site, je ziet maar wat je doet ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Riemer » 11-01-2004 13:48

Cross79 schreef:
Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Vrieskist, heb je Cross79 al een pb gestuurd, met je bruikbare tips? :wink:
Verder is het idd een mooie site geworden, die gelukkig niet besloten is.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vrieskist » 11-01-2004 13:50

Riemer schreef:
Cross79 schreef:
Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Vrieskist, heb je Cross79 al een pb gestuurd, met je bruikbare tips? :wink:
Verder is het idd een mooie site geworden, die gelukkig niet besloten is.

Heb ik geen tijd voor :) Heb het zelf al druk genoeg met mijn eigen sites :)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor SCH Supporter » 11-01-2004 13:51

Misschien wat laat maar mooie site (waaronder mp3'tjes)

PS.Laatsten las ik op t forum dat iemand een mp3'tje had van SCH-PSV in de beker in 1993,mogelijk goed idee om die ook op de site te zetten??
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 14:59

NOMYTH schreef:Ik heb ff contact gehad met een klasgenoot die mozila gebruikt en die heeft nergens last van. In mozila zit ook een standaard pop-up killer (tip :lol: )

En cross tis wel weer duidelijk dat je niet weet waar je over praat :mrgreen:
netscape is al een paar jaar dood!

Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Leuk dat ik het ook weet :huh:


Of jij bent niet op de hoogte Nomyth, als je naar de site van 100% isis gaat kun je Netscape gewoon downloaden.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor (pl)euro » 11-01-2004 15:30

NOMYTH schreef:En cross tis wel weer duidelijk dat je niet weet waar je over praat :mrgreen:
netscape is al een paar jaar dood!

Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Leuk dat ik het ook weet :huh:


Ach Nomyth je weet toch hoe dat gaat met cross.... je geeft hem één vinger en hij is plotseling het genie achter deze site..:mrgreen: :mrgreen: <== let even op de smiley's cross! (voor je je weer op je hermafrodieten geslachtsdeel getrapt voelt!)

On-Topic!
Ziet er strak uit (ook zonder al die technische kennis) en ik kijk al weer uit naar de foto's van de komende wedstrijden!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 16:12

(pl)euro schreef:
NOMYTH schreef:En cross tis wel weer duidelijk dat je niet weet waar je over praat :mrgreen:
netscape is al een paar jaar dood!

Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Leuk dat ik het ook weet :huh:


Ach Nomyth je weet toch hoe dat gaat met cross.... je geeft hem één vinger en hij is plotseling het genie achter deze site..:mrgreen: :mrgreen: <== let even op de smiley's cross! (voor je je weer op je hermafrodieten geslachtsdeel getrapt voelt!)

On-Topic!
Ziet er strak uit (ook zonder al die technische kennis) en ik kijk al weer uit naar de foto's van de komende wedstrijden!


En als je het topic had gelezen wist je dat ik gezegt had dat alle credits naar Nomyth gaan :upto: :upto: :upto: :mrgreen:
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor (pl)euro » 11-01-2004 17:00

Ging ook niet over de ontwikkeling van de site en alle technische bla bla..., maar over het feit dat jij via een pb-tje mensen oproept waar Nomyth blijkbaar niets vanaf weet.

En ga nu niet gelijk lopen zeuren dat topics slechts gedeeltelijk gelezen worden!
Misschien moet je zelf eens je eigen bijdragen beoordelen voor je op het knopje ok drukt.

Komt er overigens nog een "kijk op de wedstrijd" op deze site?
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 17:15

knip mezelf
Laatst bijgewerkt door Cross79 op 11-01-2004 17:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 17:18

Riemer schreef:
Cross79 schreef:
Verder zoeken we nog iemand die enkele dingen voor de site zou willen doen.
wie belangstelling heeft kan me en pb sturen


Vrieskist, heb je Cross79 al een pb gestuurd, met je bruikbare tips? :wink:
Verder is het idd een mooie site geworden, die gelukkig niet besloten is.


Dit bedoel je pleuro? nou ik denk wel dat ik mensen mag vragen enkele bijdragen te doen voor de site, of moet ik overal toestemming voor vragen bij Nomyth denk je?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor NOMYTH » 11-01-2004 19:12

Of jij bent niet op de hoogte Nomyth, als je naar de site van 100% isis gaat kun je Netscape gewoon downloaden.


Je kan het nog wel downloaden. Er komen alleen geen nieuwe versies meer uit.
Maar jij zei dat naast IE de meeste mensen netscape gebruiken dat is dus niet waar :blbl:

Hoewel het eerder deze week al min of meer bekend was geworden, lijkt America Online (AOL) definitief af te willen van Netscape, zo is te lezen op BBC News.

en

What's more, IE has garnered its highest usage level ever at a time when other browsers, such as Mozilla Firebird and Apple Safari, have earned record amounts of publicity for adding crucial features IE lacks, including pop-up ad blocking and a tabbed user interface that optionally negates the need for opening multiple browser windows.

en

Mozilla is de open-source opvolger van Netscape 4.x. Samen hebben ze een marktaandeel van 2,1%. Een van de grote voordelen van Mozilla is dat het een deel van de pagina kan laten zien voordat de hele pagina geladen is, wat hem vrij snel maakt. Dit vind je ook terug bij het eerder genoemde Netscape. Voor de snelheidsfreaks is er ook nog het lichtgewicht browsertje Opera, marktaandeel 0,5%. Voor de Mac is er de nieuwkomer Safari, gebaseerd op versie 3.0.5 van de open source browser Konqueror:


Dit bedoel je pleuro? nou ik denk wel dat ik mensen mag vragen enkele bijdragen te doen voor de site, of moet ik overal toestemming voor vragen bij Nomyth denk je?


Lijkt mij opzich wel zo netjes :upto:
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 19:50

Lijkt je wel zo netjes, maar ik denk niet dat ik jou toestemming hoef te vragen als ik iemand wil hebben die helpt wat gastenboeken te tekenen, een aangezien je nooit op msn bent bijna en ik een hoge tel rekening heb heb ik de kans er ook niet voor gehad :upto:
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Fulton » 11-01-2004 19:52

Oei oei, cross-side relatieproblemen. :erm:
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor klavertje » 11-01-2004 20:06

Misschien heeft Nomyth je chantalldegroot@huppeldepup.com adres nog niet in zijn contactlijst staan. Als zoiets je op msn toevoegd kan je je toch ook niet voorstellen dat jij het bent :mrgreen:
Behang plak je met het gele pakje
Avatar gebruiker
klavertje
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 31-07-2003 09:36

Berichtdoor NOMYTH » 11-01-2004 21:08

Lijkt je wel zo netjes, maar ik denk niet dat ik jou toestemming hoef te vragen als ik iemand wil hebben die helpt wat gastenboeken te tekenen, een aangezien je nooit op msn bent bijna en ik een hoge tel rekening heb heb ik de kans er ook niet voor gehad


Kun je dat zelf niet dan. Jij mag ook wel wat voor de website doen. Je loop er ook steeds mee te pronken :upto:

En toen ik met de site bezig was wist je me ook prima te bereiken. (Mis die telefoontjes wel elke dag) :wink:
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor eddie » 11-01-2004 21:26

Krijg het idee dat er toch weer behoefte is aan een besloten side, hebben wij in ieder geval geen last meer van dat gezever.
eddie
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:27

Berichtdoor Cross79 » 11-01-2004 21:38

NOMYTH schreef:
Lijkt je wel zo netjes, maar ik denk niet dat ik jou toestemming hoef te vragen als ik iemand wil hebben die helpt wat gastenboeken te tekenen, een aangezien je nooit op msn bent bijna en ik een hoge tel rekening heb heb ik de kans er ook niet voor gehad


Kun je dat zelf niet dan. Jij mag ook wel wat voor de website doen. Je loop er ook steeds mee te pronken :upto:

En toen ik met de site bezig was wist je me ook prima te bereiken. (Mis die telefoontjes wel elke dag) :wink:


Tis ook zo, heb ook niks gedaan, ben nooit tot diep in de nacht bezig geweest?
Jij hebt ALLES gedaan uwe heiligheid..

Tevreden of wil je meer veren in je reet,?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Del_Mario » 12-01-2004 12:34

eddie schreef:Krijg het idee dat er toch weer behoefte is aan een besloten side, hebben wij in ieder geval geen last meer van dat gezever.


Sluit ik me helemaal bij aan eddie! Dit soort machtspelletjes horen niet op een forum thuis. De site van de cross-side ziet er prachtig uit, maar volgens mij moeten de heren eens goed over de taakverdeling en bevoegdheden spreken. Misschien dat ze dit ook buiten het forum om kunnen doen.

(en ja, net als zoveel andere forumleden heb ik al een tijd niet meer op het forum gepost, omdat het forum totaal niks meer met onze club te maken heeft)
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Avatar gebruiker
Del_Mario
Nieuw talent
 
Berichten: 68
Geregistreerd op: 13-12-2002 15:09
Woonplaats: Langweer

Berichtdoor Booijstra » 12-01-2004 15:04

DelMario schreef:
(en ja, net als zoveel andere forumleden heb ik al een tijd niet meer op het forum gepost, omdat het forum totaal niks meer met onze club te maken heeft)


Uhmm..nix met onze club te maken?? Waar gaat dit forum dan over denk je?? Dit forum draait maar om 1 ding en dat is SCH. Er wordt af en toe wat gekankerd ja, maar dat schijnt er bij te horen.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 12-01-2004 15:34

jah vind ik ook mario soms word er meer op en over elkaar gezeikt, die dit, die dat...
what a fuck.
en dat sommigen welles iets insturen wat eigenlijk niet hoord, kan diegene toch bij zichzelf te rade gaan of een ander dat wel moet weten, nee dan wordt hij/zij direct van 10 kanten afgekraakt...
laten we het hier nau gewoon hebben over waar dit forum bedoeld is----> h'veen!!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor Del_Mario » 12-01-2004 18:33

Ik blijf van mening dat dit forum tegenwoordig meer als ventilatie kanaal wordt gebruikt waarbij iedereen maar wat doelloos in de ruimte zit te zeiken. Verder gaan de meeste topics over de uitwedstrijden en dan met name wie een kaartje heeft gekocht, wie er niet die €16.- voor een kaartje over heeft en verder allemaal dom praat over hoe gezellig het wel niet gaat worden in de trein en dat we op het forum er toch maar niet teveel over moeten praten voor het geval stewards meelezen die wel eens roet in het eten kunnen gooien. Vervolgens krijgen we na de wedstrijd allemaal klaagzangen te horen dat er zo weinig supporters meegereist zijn en dat we vals zingen (als we al zingen) maar de reis heen en terug was beregezellig!

Misschien moet er op de nieuwe site van de cross-site gewoon een babbelbox komen waar dit soort ervaringen gedeeld worden. Maar ik denk dat er voldoende forumleden zijn die deze gedachte met mij delen en dat zijn dan voornamelijk de namen van mensen die hier al langere tijd komen/kwamen. Zoals ik voorheen op het oude forum en op dit forum onder een andere naam mee discusseerde over onderwerpen die daadwerkelijk de moeite van een discussie waard waren.
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Avatar gebruiker
Del_Mario
Nieuw talent
 
Berichten: 68
Geregistreerd op: 13-12-2002 15:09
Woonplaats: Langweer

Berichtdoor Cross79 » 12-01-2004 18:38

Wat een azijngezeik, denk je dat de club anders niet door heeft hoelaat iedereen vertrekt? Verder was het op het oude forum in deze tijd echt niet beter.
Wat maakt het uit als er over de reisjes kaartjes en andere dingen gesproken wordt.


Maar daar ging dit topic niet over...
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten