sc Heerenveen TV

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Voor de liefhebber:

Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik zie liever zoiets:

Interview Jon Dahl Tomasson (seizoen 2010/2011)


sc Heerenveen "Greatest moments" clip kippenvel!
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

De jongens doen ook zeker hun best. Zeker als je kijkt naar wat ze betaald krijgen leveren ze puik werk. Ondanks dat zijn er natuurlijk altijd verbeterpuntjes, en die nemen ze volgens mij ook altijd wel mee. Maar een stem van iemand kun je moeilijk veranderen :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Gibbet
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 24-11-2009 08:18

Bericht door Gibbet »

Niet te geloven, ik heb alle drie afleveringen gekeken.

Nummer 3 was de leukste :D



:lol:
Levi
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-06-2011 20:27

Bericht door Levi »

Haha ik ook, wel leuk dat ze dit doen voor je de jonge fans:P
Toch niet weer zo'n kloteseizoen he....
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gelukkig is het de hond van Gouweleeuw niet :mrgreen:
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Hoezo ?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Die is nog kleiner dan een kat :lol: zit geregeld klem tussen de deur van de hoofdingang :mrgreen:
Alle ballen op Henkie!
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

ojah volgens mij heb ik die wel eens gezien, die ging regelmatig mee toen hij nog bij het beloften voetbalde. Gaat 'ie zelfs mee naar het stadion??
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Feanatieke schreef:]Vandenbussche met hond in Heerenveen TV
Dat kun je niet menen toch? We zijn een voetbalclub en niet een hondenshow..... echt een aanfluiting dit soort items.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het is maar een itempje tussendoor. Meestal heeft Heerenveen TV direct betrekking op het reilen en zeilen van de club, af en toe zit er eens zo'n item tussen. Je kunt niet iedereen tevreden houden en er zal vast een groep kijkers zijn die het wel interesseert, dus zelf stoor ik me er niet zo aan.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Voetbalitems gaan meestal nergens over. Ja, we zijn tevreden, maar nee, we moeten de kansen afmaken etc. Ik vind het juist leuk om onze spelers van een andere kant te zien. Dat hondenitem had van mij ook niet gehoeven, maar ik vind het nog steeds schandalig dat er geen aandacht was voor de geboorte van Janmaats zoon. Terwijl dat toch een jongen is die we al dik drie jaar wekelijks zien spelen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

originefries schreef:ojah volgens mij heb ik die wel eens gezien, die ging regelmatig mee toen hij nog bij het beloften voetbalde. Gaat 'ie zelfs mee naar het stadion??
Bij de beloftes ging het hondje altijd trouw mee, het zal me dan ook niets verbazen dat dat mormel nog steeds komt kijken. Het jammere voor dit hondje is dat Gouweleeuw z'n vriendin te druk is met trots naast vriendjelief lopen, waardoor ze nog wel eens de aandacht voor dat beest vergeet en dat ding dus letterlijk tussen de draaideur komt.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Haha ik zie zo een scene uit de topserie voetbalvrouwen voor me :lol: !
Spijt heb je morgen maar!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ebiede schreef:Haha ik zie zo een scene uit de topserie voetbalvrouwen voor me :lol: !
Daar zou het zo in kunnen voorkomen inderdaad. Het is ook zo'n type trouwens, verschrikkelijk.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik ken haar niet, dus ik zal geen oordeel over haar vellen, maar gezien bovenstaande posts moet ik wel lachen om dit citaat van Gouweleeuw:
Mijn vriendin en mijn moeder houden me keurig met beide voetjes op de grond.
Misschien andersom ook de moeite waard? :wink:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Afbeelding

Dit is haar..

check anders ook edana Raquel op twitter.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ere wie ere toekomt: ze is ook ergens te vinden met Heerenveen shirt aan. :wink:
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Kan me nog herinneren dat ze hier een account had/heeft. Destijds zat hij in de A's en mocht hij mee op trainingskamp in Turkije.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=3516
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Skopperij schreef:Ere wie ere toekomt: ze is ook ergens te vinden met Heerenveen shirt aan. :wink:
ja geloof da da op facebook was, en ik kan niet zeggen da het 'r mis stond maar hebben we het ier nu echt over?
Verbazingwekkend da het nu op de forums over zuks gaat..
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

originefries schreef:Verbazingwekkend da het nu op de forums over zuks gaat..
Hoezo, wij kunnen nu concluderen dat hij niet alleen op het veld de juiste keuzes maakt. :lol:
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Lardy schreef:Hoezo, wij kunnen nu concluderen dat hij niet alleen op het veld de juiste keuzes maakt. :lol:
als ik het goe leest stond er ook ergens dat ze vreselijk is, hoe kan je da nu concluderen da hij met haar de juiste keuze gemaakt is. ik vin d'r nogal bijdehand overkomen.
als ze invloed heeft op Zijn voetbal mag ze blijven, want hij doet het inderdaad niet slecht
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Compliment voor de heren van Heerenveen.TV. Men slaagt erin voor een ieder interessante en steeds weer originele items te maken vind ik. Zeker gezien het budget wat men heeft en de (deels onbetaalde) arbeid die men erin stopt kan ik veel respect voor ze opbrengen.
Corruption is everywhere, fight it!
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Fanatic 4-ever schreef:Compliment voor de heren van Heerenveen.TV. Men slaagt erin voor een ieder interessante en steeds weer originele items te maken vind ik. Zeker gezien het budget wat men heeft en de (deels onbetaalde) arbeid die men erin stopt kan ik veel respect voor ze opbrengen.
Ja ze kunnen daar best wel een beetje trots op zijn, maar sommige filmpjes/items zijn gewoon echt nog slecht. Heel groot voorbeeld is het item: Kan Heerenveen de beker winnen/Gaan we naar de Kuip. Kwa camera werk vond ik hem niet mooi geschoten en er was 100 keer uit te halen. Ze hadden alles opgenomen in een ruimte, sorry dat vindt ik echt ontzettend lui en slecht overkomen. Daarnaast hadden ze meer naar de echte supporters moeten toegaan. Want er zaten alleen maar zakenmensen op de afdeling waar zij filmden.

Ga de straat op met dat soort items. Ga een groter gebied zoeken. Zal eens leuk zijn als bijvoorbeeld Heerenveen TV naar Sneek gaat om daar speciale supporter items te houden en kun je gelijk vragen vragen of Heerenveen de kuip haalt.

Het is gewoon jammer. Dat dit soort simpele maar leuke mogelijkheden niet gebruikt wordt gemaakt. Zelf met weinig of geen geld kun je leuke items maken. Alleen je moet er wel wat voor doen en dat mis ik nog bij sc-Heerenveen TV
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In die kritiek kan ik me absoluut niet vinden. Natuurlijk zijn er best verbeterpunten, maar waarom is het teleurstellend dat ze het opnemen in één zaal? Het gaat tenslotte om de meningen, niet om de achtergrond. Laatst hebben ze een soortgelijk item (stelling over het inzetten van de jeugd) bijvoorbeeld opgenomen in het FeanPlaza, en ik geloof dat ze ook al eens vlakbij de ingang van het stadion hebben gestaan. Ze kiezen dus telkens een locatie, komen met een stelling en maken daar een item van. Prima.

Ik sluit me verder aan bij de woorden van F4E: de items van Heerenveen TV kunnen me steeds meer bekoren, zeker in de wetenschap dat de middelen relatief beperkt zijn. Goed bezig dus!
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

Heeft sch.tv eigenlijk al eens een soort van reportage o.i.d. gemaakt over sfeer in het stadion? Het is volgens mij vrij gemakkelijk om wat leuke beelden te schieten van de sfeer tijdens een wedstrijd of om een (groep(je)) supporter(s) eens te volgen en daarbij hun beleving bij de club in beeld te brengen.

Zulke beelden zijn (tenzij het in RTL7's voetbalfans stijl gemaakt is :lol: ) vaak mooi om te zien
Gebruikersavatar
NN19
Selectiespeler
Berichten: 515
Lid geworden op: 24-08-2009 20:40

Bericht door NN19 »

Johanson16 schreef:Heeft sch.tv eigenlijk al eens een soort van reportage o.i.d. gemaakt over sfeer in het stadion? Het is volgens mij vrij gemakkelijk om wat leuke beelden te schieten van de sfeer tijdens een wedstrijd of om een (groep(je)) supporter(s) eens te volgen en daarbij hun beleving bij de club in beeld te brengen.

Zulke beelden zijn (tenzij het in RTL7's voetbalfans stijl gemaakt is :lol: ) vaak mooi om te zien
Dat niet wel Bij nieuw noord eens een kijkje achter de schermen.

Gibbet
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 24-11-2009 08:18

Bericht door Gibbet »



:D
Gebruikersavatar
Bouwe666
Invaller
Berichten: 381
Lid geworden op: 24-01-2010 02:21
Locatie: 0594

Bericht door Bouwe666 »

Geniaal optreden van Ron Jans,ach ja als de kids het maar leuk vinden daar gaat het om!
Gibbet
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 24-11-2009 08:18

Bericht door Gibbet »

Haha, ja! Daar gaat het om! Stiekem vind ik het zelf ook wel leuk om te kijken :lol:
Er is ook een mooi item over Djuricic online gekomen vandaag. Wat anderen hier ook al zeiden: goed en leuk dat ze met zo'n klein budget zulke leuke items kunnen maken :D
Plaats reactie