Kaartverkoop via internet

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

wat een kut systeem, werkte weer niet, krijg foutmelding maar kan niet meer opnieuw bestellen want ik heb al 1 kaart besteld en zit dus aan mn max. 1 keer maar nooit weer
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hetzelfde probleem heb ik vorig seizoen ook gehad. Ik heb toen maar één kaart kunnen invoeren, heb toen het scherm weggeklikt en ongeveer 10 minuten later een nieuwe poging gedaan. Toen lukte het wel.

Vanochtend geen problemen gehad met het systeem.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Foutmelding
Beste,

Er is een fout opgetreden! Excuses voor het ongemak.
Ik krijg nu al 5x bovenstaande mededeling na het betalen. Meer mensen hier last van?
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

et je het na 13:00 nog eens proberen dan is het denk ik goed dat werd mij vertelt vandaag vanaf 13:00 weer EV kaarten te koop IVM met een fout in het systeem.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik kreeg geen foutmeldingen. Maar kon niet betalen via ideal. Wel met creditcard american express en die andere. Ben nu maar naar de ticketbox geweest.
Alle ballen op Henkie!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hoewel ik bovenstaande foutmelding nog steeds krijg na betaling, heb ik inmiddels wel een bevestiging via e-mail binnen. Het systeem werkt dus weer. (je kan ook weer uit verschillende betaalmethodes kiezen).
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Net nog kaart gekocht voor Volendam uit gekocht. Alles werkte weer goed. Ik moet zeggen dat ik elke keer mazzel heb gehad dat alles fatsoenlijk werkte....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Foutmelding
Beste,

Er is een fout opgetreden! Excuses voor het ongemak.

Ik krijg nu al 5x bovenstaande mededeling na het betalen. Meer mensen hier last van?
jeroen deze kreeg ik ook en ook een bevestiging van de bestelling. ik kon ook niet meer een nieuwe kaart bestellen

het zal neem ik aan dan toch wel goed komen, hoe snel sturen ze zo`n kaartje toe ?
Hier heb ik geen woorden voor
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Als je een bevestiging via mail hebt krijg je het kaartje wel.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik heb de foutmelding ook een keer gehad, destijds belde iemand van Heerenveen een dag later even om te kijken of ik al kaarten had omdat ze in het systeem zag staan dat er 7x een verzoek was gedaan.
Op naar het volgende seizoen....
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

ItFean82 schreef:Ik heb de foutmelding ook een keer gehad, destijds belde iemand van Heerenveen een dag later even om te kijken of ik al kaarten had omdat ze in het systeem zag staan dat er 7x een verzoek was gedaan.
Zelfde verhaal hier. Netjes trouwens!!
Ik ruik corruptie...
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

misschien niet op de juiste plaats maar kon ook niets anders vinden

wie heeft zijn seizoenkaart al, ik dus nog niet en deze heb ik vrijdag nodig om toegang te krijgen tot de wedstrijd aldus de site van heerenveen
Hier heb ik geen woorden voor
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

TORCIDA schreef:misschien niet op de juiste plaats maar kon ook niets anders vinden

wie heeft zijn seizoenkaart al, ik dus nog niet en deze heb ik vrijdag nodig om toegang te krijgen tot de wedstrijd aldus de site van heerenveen
Mijn broertje heeft ongeveer 3 weken geleden zijn nieuwe seizoenskaart gekregen (hij veranderde van leeftijdscategorie).
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ik heb hem al twee jaar in mijn beurs zitten. Even graven in de vuilnisbak Torcida? :oops:
Als één man achter onze trots!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

:oops: :oops: :oops: :oops: ajha
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

SCH-FAN schreef: Mijn broertje heeft ongeveer 3 weken geleden zijn nieuwe seizoenskaart gekregen (hij veranderde van leeftijdscategorie).
Ik zou ook een nieuwe moeten krijgen maar nog niks ontvangen vrijdag maar even testen voordat de competitie begint anders sta je dan te ouwehoeren.
Alle ballen op Henkie!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

sc Heerenveen - Setubal besteld via internet. Prima allemaal, maar ik zou het erg prettig vinden als ik mijn eigen barcode in mijn profiel zou kunnen opslaan. Nu moet je bij elke bestelling weer die uit 3876 getallen bestaande barcode invoeren..
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Kun je hem niet in een word bestandje opslaan en dan knippen en plakken? Maar een code van 3876 cijfers is ook wel erg lang. Die van mij is veel korter. Misschien willen ze je liever niet in het stadion hebben.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ja dat is een idee. Maar ook Word openen en knippen + plakken is in principe een extra handeling die niet nodig zou moeten zijn.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

VI weet te melden dat Heerenveen 24.300 seizoenskaarten aan de man heeft gebracht.
Gebruikersavatar
Ruben
Erelid
Berichten: 83
Lid geworden op: 03-12-2002 11:17
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Ruben »

Jeroen schreef:sc Heerenveen - Setubal besteld via internet.
Bedankt voor de tip! Het dichtstbijzijnde Ticketbox kantoor is een beetje te ver weg voor mijn luie lijf. :-)


---------------------------------------------
http://www.timmietv.nl/voetbalkwis/
Famkee
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 28-03-2006 13:57

Bericht door Famkee »

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het online kaarten bestellen voor de wedstrijd Heerenveen - Vitoria Setubal? Bij mij worden de wedstrijden niet weergeven, terwijl hij voor 1uur nog perfect werkte.
Kan nu geen kaarten bestellen, simpelweg omdat er niks staat..
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Klopt, is ook hier zo. Zal ook een keer wel werken.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Famkee schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met het online kaarten bestellen ...
me steekt vinger op.
Maar weer ouderwetsch op den fietsch gestapt en naar de Primera getrapt, werkt perfecte. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Freezeman schreef: Maar weer ouderwetsch op den fietsch gestapt en naar de Primera getrapt, werkt perfecte. :D
Ja heb ik ook gedaan en als dank mocht ik van de primera ook nog even gratis gokken op de wedstrijd Nederland - Australië.
Op naar het volgende seizoen....
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Freezeman schreef: Maar weer ouderwetsch op den fietsch gestapt en naar de Primera getrapt, werkt perfecte. :D
Hier ook,eerst v/d week eigen plaats en vandaag voor iemand anders in de kennissen kring
Vind het veel eenvoudiger dan dat online gedoe,is hier nog nooit in 1 keer goed gegaan
Heeft als voordeel dat je nog eens ergens komt en nog es gratis mag gokken :lol:
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Vond ik ook wel grappig ja.
Koop je een kaartje voor 5 eurotjes en als ik juist gegokt heb, dan kan ik 32,50 euries terug cashen. :D
Anti anti. :)
frisian-viking
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 19-09-2006 21:04
Locatie: Engelum
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

Ik heb nu al een aantal keren kaartjes via internet gekocht maar nog nooit problemen gehad. Nu ook weer, barcodes ingevuld (of eigenlijk gekopieerd vanuit een kladblokbestand omdat je ze dan niet telkens hoeft in te vullen) we kregen mooi eigen stoelen toegewezen en de kaartjes vandaag thuisgestuurd gekregen terwijl we donderdag pas rond 22:00 uur hadden besteld.
Ik vind het ideaal want je kunt zonder al te veel moeite ten allen tijde kaartjes kopen en zolang het nog goed werkt vind ik het prima
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Freezeman schreef:Vond ik ook wel grappig ja.
Koop je een kaartje voor 5 eurotjes en als ik juist gegokt heb, dan kan ik 32,50 euries terug cashen. :D
Nog wat gewonnen Freezeman?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Nee.
Wie gokt er nou ook op een verlies van Nederland. :?
Dat zou btw wel een betere uitbetaling zijn geweest denk ik. :D
Anti anti. :)
Plaats reactie