Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor SCH0513 » 15-04-2015 10:22

Al zijn de recente columns wel een aanwinst in mijn ogen. Maar inderdaad, de reclames is inderdaad een groot struikelblok. Ook zag ik vandeweek een artikel wat na het refreshen van de pagina verdween. Het was een uitspraak van Uth, iets in de richting van: "Uth: Sam, ik, Younnes en Luciano kunnen vliegen".
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor TORCIDA » 23-06-2015 12:44

wat een verschrikkelijk column op feanonline. Wordt dit nu een soort spreekbuis voor ieder die zich al dan niet gekwetst voelt?
jammer...dat je de wedstrijden tegen vitesse die genoeg stof heeft doen opwaaien voor iets persoonlijks gebruikt.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Mackan68 » 23-06-2015 13:28

TORCIDA schreef:wat een verschrikkelijk column op feanonline. Wordt dit nu een soort spreekbuis voor ieder die zich al dan niet gekwetst voelt?
jammer...dat je de wedstrijden tegen vitesse die genoeg stof heeft doen opwaaien voor iets persoonlijks gebruikt.

Mwah, ik vind het een prima column. Temeer omdat Jaap zelf aangeeft meegezongen te hebben. Als hij het echt als een serieus statement zou hebben willen gebruiken had hij dat vast niet in de column gezet. De discussie over homo's is al eens eerder gevoerd. Ik hoop niet dat dit weer teveel opgeklopt wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lardy » 07-10-2015 19:46

Dat Feanonline begint ook wel een treurige gebeurtenis te worden. Eerst compleet voor lul met dat nieuws van Van den Berg naar Feyenoord. En volgens hun 'bronnen' (laat me niet lachen) is de deal met die Chinezen rond, alleen nog een handtekening. En even later is het volgens hun allemaal onbetrouwbaar. Die Chinezen en Feanonline zitten ongeveer op hetzelfde niveau.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Marça » 07-10-2015 20:57

Dank voor de feedback! ;) In het geval van Van den Berg zaten we er achteraf gezien flink naast, maar wie weet wat er allemaal op de achtergrond gespeeld heeft...

In dit geval haal je twee dingen door elkaar. Je kunt namelijk wel degelijk een contract opstellen met een onbetrouwbare partij. Die twee dingen staan los van elkaar. Vandaag volgde het ene nieuws het andere op, soms is het dan lastig om het een en ander dubbel te checken.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Feanfans.frl » 18-11-2015 22:39

Sommigen van jullie zullen het inmiddels al weten, maar Feanfans is inmiddels weer een poosje terug. Helaas niet meer onder Feanfans.nl maar onder http://www.feanfans.frl Echter zijn er ook heleboel Heerenveensupporters die het nog niet weten! Dit is nog wel te merken aan de bezoekersaantallen.:)

Naast de vele fotoreportages hebben we nu ook een supportersblog opgestart. Bij ons vind je niet de laatste transfernieuws. Maar wij richten ons op supportersnieuws, supportersverhalen, oude foto's (uit den ouden doosch) en de roemrijke geschiedenis van SC Heerenveen. Een mooie voorbeeld is de blog over de eerste Europese uitwedstrijd Ton Pentre.

Afbeelding

Wij hopen jullie dat ons weer willen promoten onder je Heerenveen vrienden Zodat we snel weer op het oude niveau zijn met bezoekersaantallen. Naast de website zijn we nu nog actiever geworden op twitter (@feanfans) en Facebook http://www.facebook.com/feanfansheerenveen Like ons, deel ons! Binnenkort zijn we ook actief op Instagram.
Feanfans.frl
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 18-11-2015 22:18

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 05-10-2016 17:41

Ach ja, Feanonline. De clickbait en advertentie site die af en toe ook nog wel eens wat nieuws over sc Heerenveen plaatst omdat ze er tot hun eigen spijt niet mee weg kunnen komen om de hele site te veranderen in één grote volledige reclamebanner. De grootste reden waarom ze nog bestaan is het ontbreken van een duidelijke concurrent. Op het moment dat er een site opstaat die bovenop het nieuws rondom SCH zit en dit doet zonder een overdadige hoeveelheid clickbait en advertenties is Feanonline ten dode opgeschreven. Het was vroeger een mooie site, maar helaas....
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Boffy » 12-10-2016 09:32

Websites hebben nou eenmaal een bron van inkomsten nodig. Kijk eens op nu.nl zonder adblocker, dat is een en al reclame. Website maken en onderhouden kost gewoon geld, dat geld moet op een of andere manier binnen komen. Ik neem aan dat jij niet wil betalen voor een nieuwsabbonement? Kortom het is altijd zo makkelijk om iets "gratis" af te zeiken. Feanonline is altijd redelijk snel met het laatste nieuws, ik neem dat beetje reclame dan wel voor lief.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 12-10-2016 15:11

Websites met een beetje reclame neem ik ook voor lief, op FO moet je de berichten tussen de reclame zoeken om uit te zoeken waar de clickbait titel op slaat.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Boffy » 13-10-2016 10:54

Heb ik geen last van. Kijk meestal via twitter, klik ik gelijk op de link en zie je het bericht.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor paparazzi » 22-10-2016 22:59

Alles is hier al zo`n beetje geschreven over feanonline maar ik was er onlangs weer eens even na een hele poos.
Man man man, Wat. Een. Ramp!

Het gevoel midden in de reclame te zitten van een of andere grote discounter.
A.u.b ; stop hiermee!!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Livid » 23-10-2016 08:22

Ooit gehoord van adblock? Niks meer aan het handje. ;)
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor paparazzi » 23-10-2016 19:26

Livid schreef:Ooit gehoord van adblock? Niks meer aan het handje. ;)


Leg maar eens even uit dan. :D
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Livid » 23-10-2016 19:31

paparazzi schreef:Leg maar eens even uit dan. :D


Ik gebruik google chrome.

Ga naar: chrome://extensions/

Extensie toevoegen en dan de juiste adblocker kiezen. Ik heb adblock plus. Als de extensie geïnstalleerd is staat er rechtsboven het pictogrammetje en kun je feanonline advertentieloos bezoeken.

Op andere webbrowsers weet ik het niet uit het hoofd, maar is er ook vast een mogelijkeheid. Google is je vriend.
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor paparazzi » 23-10-2016 19:35

Gaan we proberen, dank!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor pes5 » 23-10-2016 19:35

Het zijn niet alleen die advertenties. Sommige stukjes zijn ook tenenkrommend, zoals dat samengevatte interview van Yuki en nu het stukje van Larsson. Geen alinea's, spelfouten, verkeerd lopende zinnen en citaten verkeerd aangehaald.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Livid » 23-10-2016 19:42

pes5 schreef:Het zijn niet alleen die advertenties. Sommige stukjes zijn ook tenenkrommend, zoals dat samengevatte interview van Yuki en nu het stukje van Larsson. Geen alinea's, spelfouten, verkeerd lopende zinnen en citaten verkeerd aangehaald.


Erg storend inderdaad. Lijkt steeds erger te worden. Laatst zelfs de einduitslag fout... Als je dat doet, ben je geen supporter in ieder geval. Maar aan de andere kant ben ik gewoon blij dat ik al het nieuws op één punt heel eenvoudig op m'n mobiel kan lezen. Ik ben continu op de hoogte en dan neem ik die spelfoutjes wel voor lief.
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Jazz » 24-10-2016 19:15

paparazzi schreef: Leg maar eens even uit dan. :D


Onder een steen gelegen? Man man man...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Boffy » 25-10-2016 12:32

pes5 schreef:Het zijn niet alleen die advertenties. Sommige stukjes zijn ook tenenkrommend, zoals dat samengevatte interview van Yuki en nu het stukje van Larsson. Geen alinea's, spelfouten, verkeerd lopende zinnen en citaten verkeerd aangehaald.


Ach ja, het zijn volgens mij geen betaalde redacteuren, maar vrijwilligers. Die zorgen ervoor dat de supporters het kunnen lezen. Het is wel erg makkelijk om dan alles op te noemen wat fout en storend is. Je kan ook gewoon blij zijn dat het er is en je hoeft het niet te lezen. Als jezelf denkt het beter te kunnen, kan je je vast wel aanmelden als redacteur bij FeanOnline.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor SCH0513 » 29-10-2016 18:39

FeanOnline met hun sensatiestukjes, doet me denken aan voetbalzone.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten