Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SCH1920
Invaller
Berichten: 429
Lid geworden op: 06-12-2009 22:41

Bericht door SCH1920 »

Heel soms kijk ik erop. Maar dan ook echt heel soms. De website pretendeert "een fansite voor Heerenveen-supporters" te zijn, maar een echte supporterswebsite kan ik de site niet noemen. Het is een website voor volgers van Heerenveen. Meer niet. Meer moeten ze ook niet willen hoor.

Verder heeft het ook weinig met journalistiek te maken. Zoals ik het kan bekijken is eigenlijk gewoon een verlengstuk van de officiële website, maar soms wat kritischer, soms met wat geruchten, leuk voor degenen die het willen lezen. Ik behoor misschien niet tot de doelgroep. De naam schrikt mij zelfs wat af. Feantastisch, is dat grappig, clownesk of wat bedoeld?
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Calimero schreef:Ik zou het meer op zijn plaats vinden als een website als Feanfans.nl vermeld of gevraagd zou worden. Die website doet veel meer en is veel unieker dan zo'n standaard fansite met niet meer dan wat nieuws.
'Veel meer' zou ik liever vervangen voor: doet andere dingen. Feanfans.nl is een prachtige website die zich richt op de wekelijkse fotoverslagen. Niet te vergelijken, totaal andere website met ander doel en met een totaal andere doelgroep. Inderdaad zijn er tal van supporterswebsites die zich richten op het nieuws brengen, er is wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Toch wijzen de statistieken uit dat deze website welkom is. De website is ook opgericht met het oog dat er toch iets ontbrak. Collega Feanonline heeft soms 'nieuwsloze' periodes, dat er dagenlang of soms zelfs een week geen nieuws wordt geplaatst. Heeft wel weer veel sterke achtergrondinformatie. FrisianPride biedt ook nieuws, maar is visueel gezien misschien iets minder overzichtelijk/aantrekkelijk.

Wat Feantastisch wil doen is absoluut geen kritiek leveren op of aanvallen van de huidige supporterswebsites, maar slechts een kleine aanvulling bieden op het huidige aanbod van supporterswebsites. De website is niet voor Jan Piet Snot opgericht. In november en december is er een testfase geweest en werd supporters gevraagd feedback te leveren. De vele positieve reacties hebben geleid tot het daadwerkelijk opstarten van de website. Blijkbaar was er toch nog behoefte aan een zoveelste supporterswebsite die nieuws biedt. Daarnaast kan je in één oogopslag relevante statistieken (kaarten, goals, assists) en andere dingen zien.

SCH1920 schreef:Heel soms kijk ik erop. Maar dan ook echt heel soms. De website pretendeert "een fansite voor Heerenveen-supporters" te zijn, maar een echte supporterswebsite kan ik de site niet noemen. Het is een website voor volgers van Heerenveen. Meer niet. Meer moeten ze ook niet willen hoor.

Verder heeft het ook weinig met journalistiek te maken. Zoals ik het kan bekijken is eigenlijk gewoon een verlengstuk van de officiële website, maar soms wat kritischer, soms met wat geruchten, leuk voor degenen die het willen lezen. Ik behoor misschien niet tot de doelgroep. De naam schrikt mij zelfs wat af. Feantastisch, is dat grappig, clownesk of wat bedoeld?
Inderdaad pretenderen we een website voor supporters van sc Heerenveen te zijn. Net als andere supporterswebsites. Niemand weet of de volgers van een website ook daadwerkelijk supporters zijn.

Het is journalistiek vanuit een compleet andere invalshoek van nieuws brengen. Er worden bewust geen lange of volledige artikelen geplaatst ( wel af en toe, met bronvermelding ), maar er wordt uitgegaan van het 'fastfood-principe'. Snel, overzichtelijk en véél nieuws. Sowieso biedt de website meer nieuws dan Feanonline, maar wel met een ander sausje.

Overigens is 'journalistiek' maar betrekkelijk. Veel supporterswebsites nemen berichten volledig over en wijzigen slechts een of twee zinnen. Dat doen wij bij uitzondering ook, maar voornamelijk maken we gebruik van ons eigen recept en stijl. Dat die stijl niet door iedereen geliefd is, is duidelijk. Maar gelukkig hebben we een trouwe achterban, die ons voldoende inspireert om door te blijven gaan. Met de bezoekersstatistieken en inbreng zijn wij dan ook zeer tevreden.De naam is een makkelijke woordspeling en is verder niet clownesk bedoeld, meer om goed onthouden te worden. We ontvangen elk kritiekpunt van harte, omdat alles mee wordt genomen in de toekomstplannen van de website.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Dat stukje op Flitsnieuws is natuurlijk door jezelf geschreven, maar woordvoerder van de redactie? Je hebt geen redactie laat staan een woordvoerder.

Overigens vind ik het wel leuk dat mensen zo'n website oprichten, en als er bezoekers opkomen is toch alleen maar leuk.
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Lardy schreef:Dat stukje op Flitsnieuws is natuurlijk door jezelf geschreven, maar woordvoerder van de redactie? Je hebt geen redactie laat staan een woordvoerder.

Overigens vind ik het wel leuk dat mensen zo'n website oprichten, en als er bezoekers opkomen is toch alleen maar leuk.
We beschikken over een driekoppige redactie, met een woordvoerder.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Jullie hobby is voetbal en houden een website bij, daar zijn er honderden van. Om nou van een redactie met woordvoerder te spreken is wel erg overdreven. Maar ik juich zulke websites alleen maar toe, mogen van mij part meer mensen doen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik ben geen vaste bezoeker van Feantastisch.nl, helemaal niet zelfs. Toch juich ik dergelijke initiatieven wel toe. Een website over sc Heerenveen doet het altijd goed en de kwalitatief gewaardeerde sites blijven uiteindelijk over. Je ziet vaak dat een kwalitatief mindere site ook minder bezoekers trekt, minder te bieden heeft en uiteindelijk stilvalt. Vaak omdat de lol er na een tijd af is, al dan niet gecombineerd met drukte door studie, werk en/of privé-zaken.

Belangrijkste is vooral dat je inspeelt op de behoeften, geen kopie van een populaire 'concurrent' creëren dus. Ook ben ik geen voorstander van het overbodig tonen van je website. Je mag best een beetje reclame maken, door middel van berichten op een forum plaatsen en eens een opmerking maken hier en daar. Maar ik vindt dat een echte site vooral moet groeien door mondreclame en dergelijke. Een site als Abelenstra.com is op die manier heel groot geworden, helaas is dat op een gegeven moment gestopt.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Feantastisch|nl schreef:Toch wijzen de statistieken uit dat deze website welkom is. De website is ook opgericht met het oog dat er toch iets ontbrak. Collega Feanonline heeft soms 'nieuwsloze' periodes, dat er dagenlang of soms zelfs een week geen nieuws wordt geplaatst. Heeft wel weer veel sterke achtergrondinformatie. FrisianPride biedt ook nieuws, maar is visueel gezien misschien iets minder overzichtelijk/aantrekkelijk.
Jij vindt Frisianpride minder aantrekkelijk. Ik niet. Bij mij zakt als vormgever mijn broek af bij het zien van jullie website. Als je ervoor kiest om een header op een website te gebruiken, dan moet je je realiseren dat dat hetgeen is wat bezoekers het eerste te zien krijgen. Het toont een tweetal meisjes en het logo van de club. Mensen bepalen binnen één seconde na een bezoek aan een website of ze op de website blijven of weer weggaan.
We lezen altijd mee op dit forum en ik moet toch even een reactie hierop plaatsen. Ik respecteer je mening, maar heb toch wat moeite met je tweede opmerking. Er zijn daadwerkelijk mensen die op deze website zitten te wachten. De website begon wat stroef, maar inmiddels is er een vast publiek dat dagelijks de website bezoekt. Alles wordt zorgvuldig bijgehouden, door middel van Google Analytics. Daarin wordt o.a. de bezoekersloyaliteit, unieke bezoekers, etc. gemeten. Ook hebben we een contactformulier, dat vaak wordt ingevuld en waarin we veel complimenten ontvangen.
Je hebt het steeds over je geweldige bezoekersaantallen en ik begrijp prima dat je daar je motivatie uithaalt om met de website bezig te zijn, maar deze getallen zijn pas echt interessant wanneer je eraan wil gaan verdienen. Ik wed dat de bezoekersaantallen van FeanOnline en Frisianpride niet onder doen aan de bezoekersaantallen van jouw website.

Ik zie dat je de website draait op Wordpress-software. Dan kun je er zowel grafisch als inhoudelijk veel meer uit halen dan dat je nu doet.

Over de naam van de website is ook al het een en ander gezegd en ik moet zeggen dat ik de mening SCH1920 deel dat het een clowneske naam naam. Ik zie jullie ook niet bij Heerenveen.headliner staan? Misschien is het een tip om met hen eens contact op te nemen aangezien veel mensen op deze manier het nieuws volgen.
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Criz schreef: Jij vindt Frisianpride minder aantrekkelijk. Ik niet. Bij mij zakt als vormgever mijn broek af bij het zien van jullie website. Als je ervoor kiest om een header op een website te gebruiken, dan moet je je realiseren dat dat hetgeen is wat bezoekers het eerste te zien krijgen. Het toont een tweetal meisjes en het logo van de club. Mensen bepalen binnen één seconde na een bezoek aan een website of ze op de website blijven of weer weggaan.
Ja, meningen verschillen natuurlijk altijd. Qua vormgeving is FT geen wondertje. We hebben in de testfase echter gevraagd om feedback en er is geen kritiek op de header gekomen. Dat betekent niet dat er geen directe kritiek op kan zijn, maar de meeste bezoekers lijkt het niet te storen. Ik zelf vind FrisianPride een goede site, maar ik heb iets minder met die vormgeving. Smaken verschillen, zal ook zo blijven.
Criz schreef:Je hebt het steeds over je geweldige bezoekersaantallen en ik begrijp prima dat je daar je motivatie uithaalt om met de website bezig te zijn, maar deze getallen zijn pas echt interessant wanneer je eraan wil gaan verdienen. Ik wed dat de bezoekersaantallen van FeanOnline en Frisianpride niet onder doen aan de bezoekersaantallen van jouw website.

Ik zie dat je de website draait op Wordpress-software. Dan kun je er zowel grafisch als inhoudelijk veel meer uit halen dan dat je nu doet.

Over de naam van de website is ook al het een en ander gezegd en ik moet zeggen dat ik de mening SCH1920 deel dat het een clowneske naam naam. Ik zie jullie ook niet bij Heerenveen.headliner staan? Misschien is het een tip om met hen eens contact op te nemen aangezien veel mensen op deze manier het nieuws volgen.
Zo komt het over als ik over die bezoekersaantallen wil opscheppen, dat is zeker niet de bedoeling. De bezoekersaantallen zijn onze grootste motivatie om door te blijven gaan. Wat maakt de vergelijking van bezoekersaantallen met FO en FP uit? Die zullen inderdaad vast niet onder doen voor die van onze website. Maar dat geeft ook niet. Wij hoeven niet de meeste bezoekers. Het is prima als andere websites het qua bezoekersaantallen beter doen. Zolang wij genoeg vaste lezers hebben, vinden wij het leuk om door te gaan. De website is ook nog geen moment hetzelfde gebleven en zal dat ook niet blijven, wordt voortdurend aangepast en verder ontwikkelt. De website is dus ook nog niet klaar.

Het is een clowneske naam volgens sommigen, maar wel een naam die bij velen goed in het hoofd blijft zitten. Wij hebben hiervoor gekozen en geen spijt van.

We zien onszelf niet als een topsite, we zien onszelf als een aanvulling op het huidige aanbod. En zolang dat gewaardeerd blijkt te worden door grote groepen, houden we onze motivatie.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Qua vormgeving vind ik alleen FeanOnline een representatieve website hebben. De rest ziet er niet uit.

@ Feantastisch|nl Je maakt gebruik van een gratis Wordpress theme toch? Arras toch? Grafisch gezien zijn er gratis nog wel beter themes te halen dan die. En voor een paar centen heb je nog betere.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

De meeste berichten op fansites hebben andere sites of journalisten als primaire bron. Een fansite zou er voor mij echt uitspringen wanneer deze beschikt over inside info. Lastig te verkrijgen, maar een enorm toegevoegde waarde.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Skopperij schreef:De meeste berichten op fansites hebben andere sites of journalisten als primaire bron.
Precies, daarom hebben sites als FrisianPride, Feanonline en Feantastisch wat mij betreft geen enkele toegevoegde waarde. Het nieuws is elders wel te lezen en ouwehoeren over Heerenveen nieuws en overige zaken kan je hier wel.
Een site zoals feanfans.nl heeft vanwege de foto's van wedstrijden en de leuke bijschriften wel weer een toegevoegde waarde vind ik, het zou dan ook erg jammer zijn als deze zou verdwijnen.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Een echt goede supporterssite dat is wat we missen!
Alle ballen op Henkie!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Superfries1983 schreef:Precies, daarom hebben sites als FrisianPride, Feanonline en Feantastisch wat mij betreft geen enkele toegevoegde
Daar ben ik het allerminst mee eens. Het klopt dat dergelijke sites zich in de meeste gevallen baseren op externe bronnen, ze bieden tóch iets unieks. Het is namelijk een verzameling van nieuws. Een grotere voetbalsite pikt alleen de interessantere berichten eruit, een fansite zal een simpel nieuwtje ook aanbieden. Bijvoorbeeld over het beloftenteam, het vrouwenteam, nieuwe shirts en de interviews. Dat laatste is voor de grote media maar beperkt interessant. Ook zitten zij (de fansites) vaak dichter op de lokale media en dergelijke. Een site als FeanOnline heeft bovendien al het bestaansrecht aangetoond door als eerste Nederlandstalige website met nieuws te komen uit Scandinavië en andere landen.

Natuurlijk is het prettig om ook zélf met nieuws te komen, maar dat is juist iets extra's. Maar ook zonder dat blijven deze websites bestaansrecht houden. De animo ervoor toont dat naar mijn mening ook wel aan.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Superfries1983 schreef: Precies, daarom hebben sites als FrisianPride, Feanonline en Feantastisch wat mij betreft geen enkele toegevoegde waarde. Het nieuws is elders wel te lezen en ouwehoeren over Heerenveen nieuws en overige zaken kan je hier wel.
Een site zoals feanfans.nl heeft vanwege de foto's van wedstrijden en de leuke bijschriften wel weer een toegevoegde waarde vind ik, het zou dan ook erg jammer zijn als deze zou verdwijnen.
Helemaal mee eens. De drie eerstgenoemde sites van bovenstaande bieden nieuws en weinig extra's voor zover ik weet. Met iets unieks zou je zomaar een slag kunnen slaan. Had Feanonline niet een soort van poule? Beetje marketing is ook niet mis.

En waarom niet eens wat meer interactie met je eigen supporters?
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Onze website is nog lang niet 'af', de website is relatief jong, zeker vergeleken met de andere websites. Met de opmerkingen hierboven kunnen we natuurlijk heel veel. Kritiek is fijn, het is input voor ons om de website verder aan te passen.
Iedereen die creatieve ideeën heeft voor de supporterswebsite, we hebben hier een contactformulier. Daar kan je tips in sturen. Per tip bekijken we wat mogelijk is. Een aantal van onze bezoekers wou dat ze voortaan ook met Facebook konden reageren op nieuwsberichten, dus kan dat nu.
Als je kritiek hebt, schroom dan niet om ons te mailen. Daar worden wij uiteindelijk beter van, waardoor jij als bezoeker weer een betere website krijgt. Dat is een klein stukje interactie dat we nu hebben; dagelijks ontvangen we, soms totaal niet bruikbare, soms ideale tips.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Ik heb mijn collega Feanatieke die hier veelvuldig actief is, kunnen strikken voor wekelijks schrijfwerk op Feantastisch. De forummer deed af en toe al wat promotiewerk voor de website en nu gaat hij zich elke week inzetten voor een column, artikel, reportage of iets dergelijks.

Zijn eerste stukje komt vanmiddag op de website. Verder zijn er op dit forum opmerkingen geplaatst over de vormgeving van de website. Via ons contactformulier hebben we de afgelopen periode meer opmerkingen hier over ontvangen. We zullen dus om de tafel om het ontwerp van de website nog eens kritisch onder de loep te nemen en te veranderen. Wordt vervolgd.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik moet zeggen dat ik Feanfan en Feanonline altijd even bekijk, in de vaste routine. Als er nieuwe stukjes opstaan, dan zijn ze over het algemeen uitgebreid en goed. Probleem van deze sites is wel dat het soms wel erg lang duurt voordat bepaalde verhalen er op staan. Soms een paar dagen niks, en dan ineens 3 berichten op rij. Net of het eerst even opgespaard moet worden. Feantastisch is iets actueler volgens mij, toch zit die nog niet in mijn vaste "klikroutine".
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Een fansite bijhouden is een hobby en dus vrijwilligerswerk. Daar kun je vanzelfsprekend niet van leven, dus gaat zoiets naast studie, werk en/of andere zaken. Het is niet eenvoudig om een site dagelijks bij te houden. Ook omdat je nooit weet wanneer er nieuws is. Soms is er dagen ook geen (aantrekkelijk) nieuws en dan opeens een dag heel veel.

Feantastisch doet het prima, maar vergeet niet dat FeanFan en FeanOnline ook heel actueel zijn geweest en nog steeds wel zijn. Idem dito voor wat betreft Abelenstra.com jaren geleden. Het probleem is vaak dat redactieleden op een gegeven moment minder tijd krijgen, de motivatie afneemt en dit ten koste gaat van de actualiteit. Daar moet je heel scherp op zijn. Je moet zorgen dat je werkt met een gemotiveerde groep, het liefst af en toe aangevuld met fris bloed.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Begrijp ik volkomen. Het was ook niet echt als kritiek bedoelt, meer een constatering van mijn kant. Ik blijf ze ook gerust bezoeken.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

De nieuwe foto pagina van feanfan is wel een hele verbetering :D. Ziet er al gelijk en stuk strakker uit en dan bekijk je toch met meer plezier de foto's dan het fotoboek wat men voorheen gebruikte
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ik zie geen verschil hoor ?
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

sch4-live schreef:Ik zie geen verschil hoor ?
Feanfan (fotoverslag)

ipv Feanfans. (welke nog altijd de beste foto's heeft ;) )
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

Die plaatsen al tijden hun foto's in Picasa, hoewel ze de laatste wedstrijden geen foto's meer hebben geplaatst.
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ultras'01 schreef:Die plaatsen al tijden hun foto's in Picasa, hoewel ze de laatste wedstrijden geen foto's meer hebben geplaatst.
o sorry ik had al een tijdje niet gezien. Zag dus voor mij een "nieuw" uiterlijk. Zoals gezegd vind ik dat beter dan dat het voorheen was.
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Voor de tweetende forummers onder ons. We hebben nu een tweetcompetitie. Voorspel de juiste uitslag van wedstrijden van sc Heerenveen door middel van een mention/reply-tweet en krijg een plekje op de website. Aan het eind van het seizoen krijgt de beste voorspeller een prijs uitgereikt. Meer info hier >>>

Verder hebben we onlangs een andere huisstijl gekregen. Hier op het forum zijn eerder kritische, wellicht terechte, opmerkingen gemaakt over de vorige vormgeving. We hebben vervolgens onder bezoekers meningen gepeild en zijn daar mee aan de slag gegaan. De nieuwe look is tot dusver positief ontvangen. We hopen dat dit ook onder de forumgebruikers het geval zal zijn. Iedereen tevreden stellen is natuurlijk een moeilijke opgave, we zullen zien.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ik probeer op de site van FeanOnline te komen, maar dit wordt tegengehouden.
Ik krijg de melding: "This website has been reported as unsafe".

Bedreiging: JS/Kryptik.IB trojaans paard
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Hier hetzelfde, ik krijg echter de melding: Bedreiging Exploit Blackhole Exploit Kit )type 2115) whatever that may be! Ben verre van een expert. Gelukkig mis je niks aan feanonline :wink:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Zal wel niet helemaal goed zijn lijkt het. Bij mij kwam trouwens niet Windows maar Eset Smart Security met deze melding.
Op een andere laptop met een andere virusscanner dezelfde melding.

Zou FeanOnline gehackt zijn?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Er is de laatste maanden steeds gedonder met feanonline. De beveiliging is daar niet op orde.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

Otsje P schreef:Er is de laatste maanden steeds gedonder met feanonline. De beveiliging is daar niet op orde.
blijkbaar 1 van de beheerders die zijn pc is geinfecteerd.. en als ze dat probleem niet eerst oplossen blijft het met de site kut gaan..

en daarna passwords veranderen.. en dan niet alleen van de website maar bijna alle passwords die ze op andere sites gebruiken..
Plaats reactie