Wachtlijsten voor seizoenskaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

losse kaartverkoop ondanks wachtlijst voor seizoenkaart!!!!

Berichtdoor 30plus » 03-10-2006 23:40

Kan iemand mij uitleggen waarom de sportclub losse kaarten verkoopt terwijl er nog steeds een wachtlijst voor een seizoenkaart bestaat? Het gaat mij dan vooral om het aantal losse kaarten dat blijkbaar steeds verkocht wordt. Zo kunnen clubcard houders voor de wedstrijd tegen Groningen 2 kaarten per clubcard kopen. Hoeveel losse kaarten zijn er eigenlijk per wedstrijd beschikbaar of is dat "bedrijfsgevoelige" informatie. Een klein aantal losse kaarten 100 tot 200 stuks mag wat mij betreft elke keer verkocht worden maar geef de rest alstublieft uit in de vorm van seizoenkaarten. Wellicht dat supclub Feanfan of Nieuw Noord dat bij de sportclub kunnen aankaarten.
Voor de wedstrijd tegen PSV werd ook nog vrij lang met de verkoop van losse kaarten geleurd: de sportclub komt dan altijd met het verhaal dat mensen altijd denken dat het uitverkocht is en daarom niet de moeite nemen om naar de ticketbox te gaan

Een 2e probleem wat Feanfan en Nieuw Noord wat mij betreft bij de club mogen neerleggen is het doorverkopen van kaarten via internet. Bepaalde personen hebben blijkbaar de beschikking over een aantal kaarten en bieden die via internet te koop aan. In de praktijk zullen die kaarten vaak bij supporters van de tegenpartij komen. Voor uitsupporters hebben we echter een heel mooi vak, ruim opgezet en zonder net :mrgreen: Het is vrij eenvoudig om uit te zoeken hoe die aanbieders aan de kaarten komen en om deze verkoop te blokkeren.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Mika- Bo » 04-10-2006 00:18

heerenveen is toch verplicht een minimum aan %% in de losse kaartverkoop te gooienn van de totale capaciteit van het stadion.

:roll:
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Mika- Bo
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 11-07-2006 19:52
Woonplaats: Eerbeek

Berichtdoor 30plus » 04-10-2006 02:02

voor het uitvak gelden wel bepaalde regels maar volgens mij zijn er geen regels voor losse kaartverkoop aan de "eigen" supporters.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor SCHZwolle » 04-10-2006 02:05

Inderdaad, er zal een bepaald percentage in de vrije verkoop moeten. Bovendien, zou jij het fair vinden als mensen (indien geen seizoenkaarthouder) nooit naar een wedstrijd in de competitie kunnen? Dacht het niet toch?

Wat betreft de handel op internet, probeer het maar tegen te houden. Dit lukt domweg niet. Het zou alleen kunnen met actieve controle van CC en toegangskaart, maar zo ziek is de KNVB gelukkig nog niet!


En wat betreft seizoenskaarten...: volgens mij heeft de KNVB hier vaste regels voor, omdat dit ook op alle kaarten staat....
SCHZwolle
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 01-10-2006 09:58
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor xander » 04-10-2006 07:22

De internet verkoop aanpakken is ook moeilijk omdat je maar 2 kaarten per Club Card ken kopen waarom niet vrije verkoop dan pik je handelaren als het goed is er zo uit.. Thans je kan er dan altijd achter aan als iemand 10 kaarten koopt veel makkelijker. De club kan precies zien hoeveel kaarten er worden verkocht op een (S)CC. Thans dit is mijn idee er over. Maar hoe die beste man aan 8 kaarten in vak 410 komt is wel vaag volgens mij zijn het sponsor kaarten.

Maar ik weet niet hoe het precies zit met het aantal percentages.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Venderwel » 04-10-2006 08:14

Dat antwoord is niet zo heel moeilijk.
Ik weet overigens niet of het verplicht is of niet, maar Heerenveen wil ook als service andere mensen (lees niet seizoenkaarthouders) de kans geven om een los kaartje te kunnen kopen. Wat ik geen raar iets vind.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 04-10-2006 08:34

Venderwel schreef:Dat antwoord is niet zo heel moeilijk.
Ik weet overigens niet of het verplicht is of niet, maar Heerenveen wil ook als service andere mensen (lees niet seizoenkaarthouders) de kans geven om een los kaartje te kunnen kopen. Wat ik geen raar iets vind.


En daar komt bij dat de losse kaartjes veel duurder zijn dan seizoenkaarten, dus financieel is het ook aantrekkelijk. Maar het is in ieder geval ook verplicht om een bepaald percentage vrij te houden voor losse verkoop.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor vlqrt » 04-10-2006 09:47

Misschien dat Formsma hier persoonlijk een stokje voor wil steken, maar anders verwacht ik niet dat er een harde lijn komt naar sponsoren die kaarten aan de tegenpartij verkopen. Sponsoren zijn wat de club betreft heilig en zal nooit en te nimmer enige strobreed in de weg gelegd worden.

Wij zijn Heerenveen en daar 'moet' alles maar kunnen, ons hondstrouwe en ronduit pacifistische publiek is dan ook ideale situatie om dit soort wanpraktijken te laten gebeuren. Dat deze situatie bestaat zou na CSKA thuis, Ajax Thuis, Steaua thuis en Twente thuis toch al lang duidelijk moeten zijn. Blijkbaar heeft men in de catacomben van het stadion twee hele grote oogkleppen op die deze situaties perfect hebben kunnen camoufleren.
Aangezien er niemand is die zijn/haar seizoenskaart er om heeft willen opgeven en men meent de supportersverenigingen in deze zaken met een kluitje het riet in te kunnen sturen denk ik niet dat de veiligheid in het stadion een grote prioriteit heeft, nieuwe muntjes in de gracht om de supporters nog verder uit te melken zijn financieel veel interessanter.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor kingvak13 » 04-10-2006 11:15

In Feanfan zegt vd Velde dat er 22.000 plaatsen bezet worden door seizoenkaarthouders en sponsors. De capaciteit van het uitvak is 1.600 plaatsen. Met een huidige capaciteit van 25.600 plaatsen, betekent dit volgens mij dat er 2.000 kaarten voor de losse verkoop beschikbaar zijn.

Ik kan me de redenatie van Heerenveen wel voorstellen dat ze het aantal kaarten voor de losse verkoop wilden vergroten. In de afgelopen jaren waren er volgens mij hooguit zo'n 400 kaarten per wedstrijd beschikbaar voor de losse verkoop. Als je dan naar een wedstrijd wilde, moest je bij wijze van spreken op de ochtend dat de kaartverkoop begon als eerste bij de ticketbox staan en hopen dat je de mazzel had dat je nog net een kaartje kon kopen. De frustratie dat de kans groot was dat de wedstrijd toch al uitverkocht was (zeker tegen de top 3) en je voor niks naar de ticketbox ging, was bij een aantal zo groot dat ze het maar lieten.

Ik denk dat het ook alleen maar goed is voor de vergroting van de achterban van Heerenveen dat er een mooi aantal kaarten in de losse verkoop blijft. Dit geeft de mogelijkheid aan het grote(!) aantal clubcard-houders om ook eens een thuiswedstrijd te bezoeken. Misschien weet er iemand hoe groot het aantal CC-houders precies is?

Ik ben het er oook wel mee eens dat het jammer is voor de mensen die graag een vast plekje willen hebben in het stadion en nu (nog steeds) op een wachtlijst staan. In principe kunnen ook zij natuurlijk wel voor elke wedstrijd een kaartje kopen als ze willen, al zal dit duurder zijn (en meer moeite) dan wanneer ze een seizoenkaart hadden. Dan toch maar snel die semi-permanente afscheiding in het uitvak, zodat er 800 plaatsen (bij de meeste thuiswedstrijden) ook voor de losse verkoop gebruikt kan worden. Hopelijk dat daarmee wel de wachtlijst kan worden opgeschoond.
Avatar gebruiker
kingvak13
Selectiespeler
 
Berichten: 150
Geregistreerd op: 23-11-2003 16:58
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Lipton » 04-10-2006 11:23

Op dit moment heb ik een seizoenskaart in vak 11, rond mij zitten eigenlijk altijd weer andere mensen, tegen NEC zat er rechts van mij zelfs bijna niemand.

Heerenveen zal inderdaad wel verplicht zijn om een aantal vrije kaarten in de losse verkoop te doen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Squerrel » 04-10-2006 11:27

Lipton schreef:Op dit moment heb ik een seizoenskaart in vak 11


Totally in :shock: :mrgreen:

Sorry admins, deze kon ik niet laten liggen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Theo » 04-10-2006 11:31

Lipton schreef:Op dit moment heb ik een seizoenskaart in vak 11, rond mij zitten eigenlijk altijd weer andere mensen, tegen NEC zat er rechts van mij zelfs bijna niemand.

Heerenveen zal inderdaad wel verplicht zijn om een aantal vrije kaarten in de losse verkoop te doen.


In de VI stond laatst dat Heerenveen 21.000 seizoenskaarten heeft verkocht. Dat betekend dus dat er 4000 kaarten in de losse verkoop gaan.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor kingvak13 » 04-10-2006 13:37

Theo schreef:In de VI stond laatst dat Heerenveen 21.000 seizoenskaarten heeft verkocht. Dat betekend dus dat er 4000 kaarten in de losse verkoop gaan.

Als je de post van mij had gelezen, dan had je gezien dat er in de FeanFan stond dat er (ruim) 22.000 plaatsen door seizoenkaarthouders EN sponsors worden bezet. Dan hebben we nog de capaciteit van het uitvak(1600) die je daarbij op moet tellen, om tot de conclusie te komen dat er 25.600 - 23.600 = 2.000 kaarten voor de losse verkoop beschikbaar zijn.
Avatar gebruiker
kingvak13
Selectiespeler
 
Berichten: 150
Geregistreerd op: 23-11-2003 16:58
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Theo » 04-10-2006 14:30

kingvak13 schreef:Als je de post van mij had gelezen, dan had je gezien dat er in de FeanFan stond dat er (ruim) 22.000 plaatsen door seizoenkaarthouders EN sponsors worden bezet. Dan hebben we nog de capaciteit van het uitvak(1600) die je daarbij op moet tellen, om tot de conclusie te komen dat er 25.600 - 23.600 = 2.000 kaarten voor de losse verkoop beschikbaar zijn.


Telt dat uitvak 1600 :shock: , volgens mij 1200 hoor. En ik las vorig jaar op de site van Heerenveen dat er dit seizoen 1000 kaarten in de verkoop zouden gaan. Capaciteit telt overigens 26.000 op dit moment. Er komen in december als de verbouwing rond vak 9 klaar is 400 plaatsen bij.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor kingvak13 » 04-10-2006 15:03

Theo schreef:Telt dat uitvak 1600 :shock: , volgens mij 1200 hoor. En ik las vorig jaar op de site van Heerenveen dat er dit seizoen 1000 kaarten in de verkoop zouden gaan. Capaciteit telt overigens 26.000 op dit moment. Er komen in december als de verbouwing rond vak 9 klaar is 400 plaatsen bij.

Klopt, je hebt gelijk. Ik heb het nog even gecheckt en het uitvak heeft inderdaad een capaciteit van 1.200 zitplaatsen. Die 1.600 die ik in gedachten had, heb ik ergens ooit gehoord, maar bleek dat dat staanplaatsen waren. Het vak moest een capaciteit hebben van 1.200 zitplaatsen, met evt. uitbreidbaar tot 1.600 staanplaatsen.

De capaciteit van 26.000 klopt, maar wel pas als de verbouwing in de hoek op noordwest klaar is. (bron: "van de directietafel" in de nieuwste FeanFan) Ik lees ook net pas dat van de totale capaciteit van 26.000 in december er dan 22.000 plaatsen bezet zijn door seizoenkaarthouders en sponsors. Op die manier zouden er dus zelfs: 4.000 - 1.200 = 2.800 kaarten beschikbaar zijn voor de losse verkoop... :!: :huh:
Avatar gebruiker
kingvak13
Selectiespeler
 
Berichten: 150
Geregistreerd op: 23-11-2003 16:58
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor sf-NN » 04-10-2006 15:06

2.800 kaarten beschikbaar zijn voor de losse verkoop


Dat vind ik wel heel veel, als er echt zo veel kaarten voor losse verkoop zijn lijkt het mij sterk dat de wedstrijden altijd uitverkocht zijn.
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor Lipton » 04-10-2006 15:09

sf-NN schreef:
2.800 kaarten beschikbaar zijn voor de losse verkoop


Dat vind ik wel heel veel, als er echt zo veel kaarten voor losse verkoop zijn lijkt het mij sterk dat de wedstrijden altijd uitverkocht zijn.


Tegen NEC was dat volgens mij ook helemaal het geval, en ik ben het met je een dat dat heel zonde is:)
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Mika Sverige » 07-10-2006 19:15

Ik vind dat het aantal losse kaarten omhoog moet, vandaag weer: De kaarverkoop tegen Ajax. Sta ik weer voor niks bij de ticketbox. Al was het tegen eind v/d middag dat k bij ticketbox kon komen, maar toch.. dat is toch geen stijl tegenover de weet-ik-veel-hoeveel CC-houders. Hoeveel ClubCards zijn er wel niet en hoeveel losse plaatsen, gaan ze ook nog ff lekker 2 kaartjes op 1 (S)CC doen; zo kom ik toch nooit aan kaartjes. Voor de uitbreiding was het al een drama, stond je om 9 uur bij de ticketbox en alsnog uitverkocht.. armoede. Zo komt het gewone klapvee, dat af en toe eens een wedstrijd wil zien, toch nooit aan de beurt. Je hebt zo'n CC-kaart nodig wil je aan een kaartje kunnen komen en dan zijn ze zo snel weg, ik vind dat ontzettend jammer.. Wat heeft dat CC-systeem dan voor nut, als er zoveel mensen zo'n kaart hebben..

Als er al zoveel seizoenkaarten zijn en zoals de topic-starter wil, nog meer bij moeten komen, wanneer kan ik dan eens een wedstrijd bijwonen als 'gewone' CC-houder?

:( :roll: :!: :!: :!:
Heja Sverige! Heja Europa!
Avatar gebruiker
Mika Sverige
Nieuw talent
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 07-06-2006 15:39
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor sf-NN » 07-10-2006 19:18

Als je seizoen kaarten verkoopt weet je zeker dat het stadion altijd vol zit. Als je met losse kaarten begint dan krijg je dat het tegen Ajax Psv enz. wel vol zit maar tegen Sparta, Ado den Haag en Nec bijvoorbeeld niet uitverkocht is.
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor Mika Sverige » 07-10-2006 19:27

sf-NN schreef:Als je seizoen kaarten verkoopt weet je zeker dat het stadion altijd vol zit. Als je met losse kaarten begint dan krijg je dat het tegen Ajax Psv enz. wel vol zit maar tegen Sparta, Ado den Haag en Nec bijvoorbeeld niet uitverkocht is.


Dat snap ik ook wel, dat ze het stadion vol willen: over de ruggen van de CC-houders die maar een scraal aantal te verdelen hebben over heel nederland. Dat vind ik niet netjes..
Natuurlijk wil ik graag tegen ajax en andere aansprekelijke tegenstanders en niet tegen sparta, ado enzo. Ik vind het alleen jammer dat ik weer geen kaartje heb kunnen krijgen.. en daar baal ik van, en ik zal vast niet de enige zijn.. (ook door die 2 op 1 (S)CC actie.. wat heb k dan aan mijn CC?)
Ik woon niet in Heerenveen en ben in staat elke wedstrijd heen te gaan, daarom kies ik ook de leukere wedstrijden uit, om er gewoon een keer bij te zijn, leuke aansprekelijke tegenstander etc.
Maar mensen die op de SCC-lijst staan, kopen die geen los kaartje dan.. of ook alleen de leukere wedstrijden?
Heja Sverige! Heja Europa!
Avatar gebruiker
Mika Sverige
Nieuw talent
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 07-06-2006 15:39
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor xander » 07-10-2006 19:27

Dat het snel uitverkocht is is logisch tegen grote clubs en dat zal altijd zo blijven. Maar om mij hoeven er echt geen losse kaarten meer bij. Het zit nu al niet eens vol tegen de kleinere clubs. Dus wat zeur je nou? Tip voor de volgende keer gewoon je CC even inleveren bij de sigarenboer zodat die ze meteen 9 uur kan printen genoeg mensen die het op deze manier doen!

Maar markplaats bied nog de uitkomst ;)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor kaaskop » 07-10-2006 23:05

Het beleid van sc Heerenveen moet meer gericht zijn op seizoenkaarthouders en minder op de losse verkoop. Die seizoenkaarthouders zitten er altijd. De kopers van losse kaarten zitten er meestal alleen tegen Ajax, PSV, Feyenoord en misschien AZ.
Dat soort toeschouwers heeft de club niet veel aan.
Dus mijn idee: zoveel mogelijk seizoenkaarthouders
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Berichtdoor cynthia » 08-10-2006 12:06

Mika Sverige schreef:Ik vind dat het aantal losse kaarten omhoog moet, vandaag weer: De kaarverkoop tegen Ajax. Sta ik weer voor niks bij de ticketbox. Al was het tegen eind v/d middag dat k bij ticketbox kon komen, maar toch.. dat is toch geen stijl tegenover de weet-ik-veel-hoeveel CC-houders. Hoeveel ClubCards zijn er wel niet en hoeveel losse plaatsen, gaan ze ook nog ff lekker 2 kaartjes op 1 (S)CC doen; zo kom ik toch nooit aan kaartjes. Voor de uitbreiding was het al een drama, stond je om 9 uur bij de ticketbox en alsnog uitverkocht.. armoede. Zo komt het gewone klapvee, dat af en toe eens een wedstrijd wil zien, toch nooit aan de beurt. Je hebt zo'n CC-kaart nodig wil je aan een kaartje kunnen komen en dan zijn ze zo snel weg, ik vind dat ontzettend jammer.. Wat heeft dat CC-systeem dan voor nut, als er zoveel mensen zo'n kaart hebben..

Als er al zoveel seizoenkaarten zijn en zoals de topic-starter wil, nog meer bij moeten komen, wanneer kan ik dan eens een wedstrijd bijwonen als 'gewone' CC-houder?




:( :roll: :!: :!: :!:



Nou wij stonden er al om kwart voor 9. Met 1 man wachtend voor ons. Gelijk begonnen om 9 uur. Maar niks hoor. Geen kaartjes.... Was al uitverkocht om een paar minuten over 9!!

Jammer voor de twee kinderen die mee wilden!
cynthia
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 30-08-2006 17:58

Berichtdoor 30plus » 08-10-2006 16:01

tegen NEC waren er wellicht 2800 losse kaarten beschikbaar maar verwacht niet dat voor wedstrijden tegen de "toppers" er dan ook zoveel kaarten beschikbaar zijn. Een groot gedeelte van de kaarten is dan al afgeroomd door relaties, sponsoren etc. Als de sportclub dan zoveel losse kaarten tegen NEC aanbiedt laat ze dan ook fair zijn en bij "toppers" hetzelfde aantal in de ticketbox gooien.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Freezeman » 08-10-2006 18:11

cynthia schreef:Nou wij stonden er al om kwart voor 9. Met 1 man wachtend voor ons. Gelijk begonnen om 9 uur. Maar niks hoor. Geen kaartjes.... Was al uitverkocht om een paar minuten over 9!!

Bij zulke wedstrijden leveren de "losse kaartjes kopers" vantevoren een kaart in bij de locale sigarenboer, zodat die voor opening van de winkel de ticket box al heeft geplundert.
Dus als klant in de winkel ben je dan vrij kansloos.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Freezeman » 08-10-2006 18:17

kaaskop (en anderen) schreef:Het beleid van sc Heerenveen moet meer gericht zijn op seizoenkaarthouders en minder op de losse verkoop.

De club doet dit niet omdat ze dan geen nieuwe klanten binnen krijgen.
Als het alleen voor seizoenkaart houders toegangkelijk is komen er nooit nieuwe bezoekers binnen.
Komen die zo nu en dan wel eens een wedstrijd bezoeken, dan willen ze wellicht later ook een seizoenkaart hebben en moet dus het stadion uitgebreid worden om iedereen te plaatsen en zo krijg je een soort sneeuwbal effect met steeds meer mensen op de tribune.
En je kan zien dat het werkt toch?
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Feanfan » 01-01-2007 12:32

Het heeft misschien niks met de losse verkoop te maken, maar wij waren gisteravond nog even bij een paar mensen op visite en die stonden ook op de wachtlijst voor een seizoenskaart. Ze wisten me zelfs een nummer te geven nummer 5411 (en 5410 of 5412 dat weet ik niet meer). Dus de wachtlijst is sinds het begin van het seizoen alweer aardig gegroeid!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Berichtdoor Theo » 01-01-2007 21:00

Feanfan schreef:Dus de wachtlijst is sinds het begin van het seizoen alweer aardig gegroeid!


Wachtlijst groeit inderdaad flink. Hier in de omgeving melden mensen zich ook massaal aan.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor Arjen » 11-01-2007 07:50

Opnieuw wachtlijst stadion SC Heerenveen

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft opnieuw een wachtlijst moeten aanleggen voor een tribuneplaats in het Abe Lenstra-stadion. Tweeduizend personen staan in de rij voor een seizoenkaart. Het Abe Lenstra-stadion werd vorig jaar uitgebreid naar 25.600 plaatsen.

Voorzitter Koos Formsma zei op de Nieuwjaarsreceptie - bezocht door 1500 mensen - wel in te zijn voor verdere uitbreiding. ,,Want als het WK van 2018 in Nederland wordt gehouden, moet er ook in Heerenveen worden gespeeld.'' (lc.nl)
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten