Open Dag/Persdag-topic

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Súrhusterfeanfans schreef:Het valt mij al tijden op dat Omrop Fryslan (erg) veel bij cambuur reportages maakt. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat Omrop Fryslan meer met cambuur heeft dan met ons.
Grappig, bij Cambuur denken ze precies het tegenovergestelde.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

frysfamke schreef:Ik heb een emailtje gestuurd naar Omrop fryslan om te vragen waarom ze niks uitzonden.

Beste Linda,

Omdat de persdag verschoven is van 15.00 naar 17.00 (vanwege de warmte) was het voor ons helaas niet mogelijk om er iets voor de televisie van te maken. Oorspronkelijk was het wel de bedoeling om er heen te gaan, zodat er 's avonds nog een reportage in Boppeslach zou komen. Door de verschuiving van de tijd was dit niet meer te realiseren. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Jan Vincent van Zuiden
sportredaksje Omrop Fryslân
Lachen geblazen met de OF. Vorig seizoen waren ze er anders ook niet bij. Beetje slap gelul van de Omrop.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Frisian Viking schreef: Lachen geblazen met de OF. Vorig seizoen waren ze er anders ook niet bij. Beetje slap gelul van de Omrop.

nadat mailtje hebben we nog een reactie gekregen:

Er moest hierbij een afweging gemaakt worden met betrekking tot de actualiteit. In het kader daarvan is er besloten alleen radioverslaggever op pad te sturen, die in de uitzending tussen 17.00-18.00 direct en live verslag heeft gedaan. Vandaar de keuze.

Vriendelijke groet,

Jan Vincent van Zuiden
Sportredaksje Omrop Fryslân
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

wald pyk schreef:Voor cambuur hebben ze wel alle ruimte.
Omrop Fryslan en de Regionale pers zijn in het algemeen zeer postief over
SC Heerenveen. Er zijn zelfs momenten dat ik als supporters mij achter mijn
oren krab als ik sommige wedstrijdverslagen hoor of lees, terwijl ik bij de
desbetreffende wedstrijd ben geweest.
Heerenveen heeft in het algemeen absoluut niets te klagen als het gaat hoe men
benaderd wordt door de Friese pers.

Als je sterke staaltjes mee wilt maken moet je maar eens met onze oosterburen
(Groningen) gaan praten over de relatie tussen DVHN en de plaatselijke FC.
De pers is nu een keer geen supporter en hoort dat in principe ook niet te zijn.
Heerenveen behandelt de Friese Pers in het algemeen zeer respectvol en het
ongekeerde geldt ook.
Douwe80
Nieuw talent
Berichten: 117
Lid geworden op: 17-01-2006 14:58

Bericht door Douwe80 »

ja of de Gelderlander en Vitesse. Die supporters kunnen de reporters van de Gelderlander wel schieten.
Beauty is in the eye of the beholder
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

schfries1989 schreef:nadat mailtje hebben we nog een reactie gekregen:

Er moest hierbij een afweging gemaakt worden met betrekking tot de actualiteit. In het kader daarvan is er besloten alleen radioverslaggever op pad te sturen, die in de uitzending tussen 17.00-18.00 direct en live verslag heeft gedaan. Vandaar de keuze.

Vriendelijke groet,

Jan Vincent van Zuiden
Sportredaksje Omrop Fryslân
Ja hoor. Teletekst word bij hun vaak/altijd ook pas op de avond bijgewerkt. Zo actueel zijn ze niet wat dat betreft. Gewoon gezever. Ze hadden er een item van moeten maken, klaar.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Beetje raar dat je niet op tijd kan zijn als iets 2 uren later dan gepland is 8)
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Als er om zes uur een uitzending is en als de persdag dan nog niet afgelopen is, hoe kun je dan iets uitzenden? De volgende dag is het niet actueel meer.

OF was bij Telstar - Heerenveen en bij Helders Elftal - Cambuur. Ik ga ervanuit dat ze ook bij Middlesbrough zijn. Verder zijn er genoeg andere evenementen; skûtsjesilen (SKS en FKS), fierljeppen (FK, Nk en andere), kaatsen (bondspartijen, PC's, Freule en andere). Profronde van Surhuisterveen komt zo, de Sneekweek begint, de Friese Yngling dames zijn op het EK. Dan zijn er ook nog vier hoofdklassers die in de voorbereiding totnogtoe nog geen aandacht hebben gekregen. Er zijn Friese skeeleraars op het EK in Italie, die geen aandacht krijgen. Aris begint zo ook weer, Volleybal in Sneek, Flyers (wellicht in de eerste divisie), zaalvoetbal in de eerste divisie. In de winter schtaatsen in overvloed. En dan nog krijgen Heerenveen en Cambuur de meeste aandacht. Ik denk niet dat we als Heerenveensupporters-zijnde mogen klagen. Ik denk dat velen geen idee hebben van wat er bij komt kijken als het gaat om het maken van televisie.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Il prima Capo! schreef:Als er om zes uur een uitzending is en als de persdag dan nog niet afgelopen is, hoe kun je dan iets uitzenden? De volgende dag is het niet actueel meer.
Het stond ook pas de volgende dag in de kranten. Ik denk dat het voor de kijkers niet veel uitmaakt of je het op maandag of dinsdag uitzendt. Verder heeft de landelijke media er nauwelijks aandacht aan besteed dus heb je daar geen last van wat betreft actualiteit.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ze hebben bij omrop fryslan ook wel eens een nieuw bericht geplaatst tijdends de heralingen.Waarom kon dat nu niet?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Ik dacht dat het een voorlopig programma was/ schematisch...
Btw...Ik denk dat er een heleboel luitjes zijn die wel willen jumpen...schijnt te leven hier in NL

Jammer dat ik dan met vakantie ben, anders was ik wel ff langsgegaan denk
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik neem aan dat de activiteiten op het voorterrein de gehele dag zullen zijn, het lijkt me sterk dat iedereen er al om 10 uur is en om half 11 massaal naar de training gaat.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

@ Ane Lenstra: dat hoort gewoon bij activiteiten op het voorterrein. Alleen moet je niet direct denken dat na dat half uurtje alle kraampjes weer verdwijnen. Dat gaat, neem ik aan, gewoon door tot het einde. Je hoeft immers niet persé die rondleiding te doen of die Jumpmasters te bekijken.

Kraampjes, rondleiding en spelerspresentatie/training: wat mij betreft heb je dan alles ook wel gehad. Bovendien staat op de off. site duidelijk aangegeven dat het een voorlopig programma betreft. Zal nog wel iets bij komen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Voor diegenen waarbij (net als mij) het fenomeen Jumpmasters nog niet helemaal bekend is:

The Jumpmasters - Taste of Summer (Radio Edit)
JumpMasters: Each Jumper is Unique
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jumpstyle is toch gewoon het nieuwe country line dansen? Alleen ja, dat mag je natuurlijk niet zo noemen.

Wat hierboven genoemd wordt is gewoon een programma, je gaat toch niet in het programma zetten wanneer je de kraampjes mag bezoeken enzo??? Die dingen zullen er heus wel zijn.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
joure
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-11-2006 22:56

Bericht door joure »

Ane Lenstra schreef:10.00 uur
Activiteiten op het voorterrein
10.30 uur
Training spelers 1e elftal in Abe Lenstra stadion
12.00 uur
Gratis rondleiding door Abe Lenstra stadion.
13.00 uur
Podiumactiviteit voorterrein Jumpsessie "The Jumpmasters"
15.00 uur
Einde Open dag


Ligt het nou aan mij of is dit een matig tot slecht en dom programma?
Ik krijg nou niet echt de neiging hier met plezier naartoe te gaan..
Eerst hadden we altijd kraampjes staan met o.a. shirts en broekjes van vorig jaar die in de aanbieding waren, en nog veel meer.. Hebben we dat dit jaar niet? En mocht dat bij activiteiten horen, waarom maar een half uur? En wie zit er in godsnaam te wachten op 2 uur lang jumpen met de Jumpmasters? :roll:

Ik werk in de Fean-Sjop en kan je vertellen dat de kraampjes er gewoon de gehele opendag zijn.
Het zal vast leuk worden.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

pffff jumpstyle op de sc heerenveen open dag.... Lekker nivo... Zal dan wel bedoeld zijn voor de jongere kinderen, kan me niet voorstellen dat volwassen mensen zoiets kunnen serieus nemen.
!
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

siesta schreef:pffff jumpstyle op de sc heerenveen open dag.... Lekker nivo... Zal dan wel bedoeld zijn voor de jongere kinderen, kan me niet voorstellen dat volwassen mensen zoiets kunnen serieus nemen.
De open dag is natuurlijk vooral gericht op kinderen. Niet meer dan logisch.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Vandaag de persdag van dit jaargang. Mogen we boze verwachtingen koesteren en aan het eind van de middag verrast zijn met ?????
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Spits Afonso Alves is moandei ôfwêzich by de offisjele presintaasje fan it earste tiim foar it kommende seizoen. De fuotballer is op it stuit noch yn syn heitelân Brazilië. Alves hie earder tasein dat er hjoed komme soe, mar hy komt no tongersdei. De topskoarer is ek net ynsetber by de oefenwedstriid tsjin West Bromwich Albion fan it kommende wykein.

Alves wie de ôfrûne wike yn Brazilië noch belutsen by in auto-ûngelok.
Bron: OF
Spijt heb je morgen maar!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Alves mag nu ook wel weer eens spelen bij zijn team genoten en weer goed aan de start te komen bij de competitie start.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Vorig jaar was hij er ook al niet.

Wordt weer knippen en plakken op elftalposter :)
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Wordt weer knippen en plakken op elftalposter
Als het aan mij ligt pakken ze nog meermalen de schaar erbij. Ik ben van mening dat er nog behoefte aan versterking is. En dan ligt de prioriteit op het middenveld en en spits. Helemaal nu daar nog de ruimte toe is:
De reden van het afketsen van de transfer van Ari had te maken met zijn te hoge transfersom, welke ongveer € 5 miljoen was, omdat ze dat geld liever in een opvolger van Hansson stopte. Als dan nu blijkt dat deze voor ongeveer 1.4 miljoen is gekomen. Zoiets zal het dan wel zijn?! En daarnaast alleen een jeugdspeler als Beerens daarbij is gekomen. Vandaar dus die ruimte..
Zeg ik....INVESTEREN!!!!

En het is ook nog eens verandwoord
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=133337

Een filmpje met heel veel informatie.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Verbeek wil meedoen in Nederland en Europa
Gertjan Verbeek wil met Heerenveen een stap richting de top maken. De Deventenaar wil opnieuw bij de top vijf eindigen, ver in het bekertoernooi komen en meestrijden om de UEFA Cup.

De selectie van sc Heerenveen is rond. Alleen als er nog spelers vertrekken, zal de Friese club zich op de transfermarkt roeren. Dat maakte de club bekend tijdens de presentatie. Met de huidige spelersgroep denkt trainer Gertjan Verbeek met Heerenveen opnieuw een plek in de top vijf van Nederland te kunnen bemachtigen. Daarnaast wil de voormalig speler van Heracles en Heerenveen een rol spelen in de KNVB-beker en de UEFA Cup.

Het komend seizoen werken de Friezen met een begroting van 25 miljoen euro, tien procent meer dan vorig seizoen. Die lijn wil commissaris Bart van der Meer doortrekken. "We zien rondom ons dat er nieuwe vormen van fondsvorming ontstaan. Die ontwikkeling volgen we scherp om er mogelijk op in te kunnen haken", zegt Van der Meer op de website van Heerenveen.

Opvallende afwezige bij het voorstellen van de spelers was Afonso Alves. De Braziliaan is nog niet terug van zijn vakantie. De topscorer van het afgelopen Eredivisie-seizoen heeft aangegeven zich donderdag in Heerenveen te melden.
Cross-Side on tour
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

cross schreef:Opvallende afwezige bij het voorstellen van de spelers was Afonso Alves. De Braziliaan is nog niet terug van zijn vakantie. De topscorer van het afgelopen Eredivisie-seizoen heeft aangegeven zich donderdag in Heerenveen te melden.
Wat nou vedette, ik geef aan wanneer ik terug kom en niet jullie. Prachtig :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Geen nieuws over uitbreiding van het stadion?
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

De spelersgroep is zo goed als rond. Alleen als er nog spelers vertrekken, wat mogelijk is tot en met 31 augustus, gaat Heerenveen zich nog roeren op de transfermarkt.
Dan is dat ook meteen duidelijk.
giny
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 18-11-2005 15:27
Locatie: Heerenveen

Bericht door giny »

Squerrel schreef:[Wat nou vedette, ik geef aan wanneer ik terug kom en niet jullie. Prachtig :mrgreen:
Dat heeft niet zoveel met vedette neigingen te maken maar wel m3et het moeten afhandelen van de gevolgen van het auto ongeluk dat hij heeft gehad.
supporter voor alle dagen...... behalve de play offs
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Dat was ook maar een geintje Giny, dat was me ook wel duidelijk. Ik vond de tekst alleen goed :!: :(
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie