sc Heerenveen - AC Milan sjaal

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

sc Heerenveen - AC Milan sjaal

Bericht door mart761 »

Beste mensen ik stond vanmorgen ook in de rij! Jammer genoeg kon ik net geen sjaal meer krijgen! Nu probeer ik het via deze weg! Is er iemand die tegen een leuk bod zijn sjaal wil verkopen. Stuur dan even een PBtje!

Erg jammer dat de mensen die gaan over de inkoop maar 200 bestellen! Als je 10.000 koopt raak je ze nog kwijt! Jammer en een gemiste kans als je het mij vraagt!
FORZA SC HEERENVEEN
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik denk dat ze die 200 sjaals gratis kregen bij bestelling van 26.000 tshirts!

Persoonlijk heb ik niks met zo'n sjaal maar dat terzijde.
Laatst gewijzigd door Squerrel op 23-10-2008 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Haha ja dat verwacht je inderdaad bijna wel :stan: ! Echt in het bestuur zijn het redelijke zaken mannen, maar verder bij de club loopt er weinig rond. Die inkoper ook, waar zijn ze bang voor?? Waarom bestel je er maar 200 :erm: Ik heb nadat ik geen sjaal meer kon krijgen mijn beklag gedaan. Maar dit had ook weinig effect ik hoop nu via een andere weg nog een sjaal te kunnen krijgen. Verdorie 7 uur uit mijn bedje en dan via enorm veel pech geen sjaal kunnen bemachtigen!

Ik heb nog hoop :lol:
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Friese trots
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-03-2006 16:56

Bericht door Friese trots »

Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom er niet meer dan 200 gemaakt zijn. Van die 'uefa' sjaal zijn er ook duizenden gemaakt, die verwachten ze allemaal te verkopen.

De sjaal waar er maar 200 van zijn blijft nu zeer exclusief, maar er zijn nu wel 12.000 teleurgestelde fans, bovendien loop je omzet mis.

Alle moeite gedaan om toestemming te krijgen om het AC-Milan logo er op te mogen zetten, en dan laat je er maar 200 maken. JAMMER!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Dit is gewoon belachelijk. Ik verwacht dat ze nog wel wat sjaaltjes laten bij maken.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Volgens mij kost één zo'n sjaal 12 euro in de feanshop. Stel dat de kostprijs zo'n 5 euro is (is denk ik wel redelijk exclusief, dus daarom wat duurder), de winst per sjaal is 7 euro. Ze zouden makkelijk 12.000 verkopen. De winst die ze weggooien door er zo weinig te laten maken is 84000 euro :shock: . Jammer dat de club niet meer heeft besteld, ik denk dat vele mensen er een zouden willen hebben.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Dag Martijn,

Hartelijk dank voor je email. Ik kan me voorstellen dat je heel graag de SC Heerenveen - AC Milan sjaal wilde hebben, want dat is natuurlijk wel een erg mooi affiche. Ik begreep inderdaad al wel dat de sjaal enorm snel was uitverkocht.

Helaas kunnen wij geen extra sjaal speciaal voor je laten maken. Wij produceren in opdracht van SC Heerenveen en wij mogen natuurlijk op eigen initiatief geen extra sjaals gaan produceren. Verder zijn alle sjaals direct aan SC Heerenveen geleverd, dus wij hebben ook geen monster exemplaar dat we nog voor jou naar SC Heerenveen kunnen sturen. Helaas kunnen we je hier dus niet bij helpen!

Ik hoop in ieder geval wel dat je een kaartje hebt kunnen bemachtigen, zodat je er vanavond in ieder geval bij bent. In dat geval: veel plezier!

Met vriendelijke groet,

FANART Holland b.v. / Debby Vink
Ik heb Fanart Holland dus ook gemaild! Zij vinden het ook erg jammer maar kunnen niet extra sjaals leveren, als het niet uit opdracht van heerenveen gebeurd. Maar mijn vraag is dan als iedereen een verzoek indient en het zijn 2000 sjaaltjes dan zou je die toch nog kunnen laten maken om aan je fans tegemoet te komen! Ik ga heerenveen opnieuw proberen te mailen! Maar mijn hoop is ook nog op iemand op het forum gevestigd die zijn sjaal voor een leuk bod wil verkopen :D
FORZA SC HEERENVEEN
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Er zijn er heus wel meer gemaakt, vast te bewonderen op de hoofdtribune :wink:
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik heb een mooi collectors item vaantje gekocht :) toch nog een mooie herindering aan deze wedstrijd.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Bij de kraampjes onder weg naar het stadion waren nog genoeg van die sjaaltjes te koop.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Ane Lenstra schreef: Als eigenaar van zon sjaal vind ik het wel ''chique'' dat er maar 200 van gemaakt zijn: ik heb er toch één van, is wel exclusief. Maar vind het aan de andere kant ook wel lullig voor de mensen die er zo graag één wouden hebben.. Net zoals die 5000 kaartjes die naar sponsoren gingen, daar konden veel supporters blij mee worden gemaakt
Wat betreft die 5000 kaartjes naar sponsoren vind ik dat helemaal niet gek. Seizoenkaarthouders hebben recht op een plek, waarom dan de sponsoren die 5000 businessseats in het stadion hebben niet? Dat zou wel erg krom zijn!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, 200 sjaaltjes; belachelijk. Gemiste kans. Misplaatste voorzichtigheid.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ik heb toch een nep-sjaal weten te bemachtigen. Dat heeft ook wel weer iets... :mrgreen:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Freezeman schreef:Bij de kraampjes onder weg naar het stadion waren nog genoeg van die sjaaltjes te koop.
Dat waren nepsjaals.
Gebruikersavatar
Friese trots
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-03-2006 16:56

Bericht door Friese trots »

De sjaals bij kraampjes waren niet de orriginele Heerenveen/Milan sjaals. Er stond geen logo van Milan op en de letters Milan waren niet in 'Milan-style'. Ik ben verhaal gaan halen bij de Fean Shop. Er werd mij verteld dat er in een paar weken tijd simpelweg net meer sjaals gemaakt konden worden. Sterker nog, de uefa sjaal met de logo's van alle clubs in onze groep, raakte gisteren ook uitverkocht. Er waren slechts 900 van die sjaals geleverd, de overige 1100 worden volgende week geleverd. De Heerenveen/Milan sjaal wilden ze inderdaad exclusief houden. Stelletje ongeschoolde ............

Ik heb hier geen woorden voor. Nouja, één woord dan: WAARDELOOS

Ontzettend triest dat er in een paar weken tijd niet meer sjaals gemaakt kunnen worden. Kom op, we leven in 2008!

Ik hoef niet zo'n K*t shirt als aandenken, ik wil gewoon een wedstrijd sjaal!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Denkt de club een keer niet commercieel is het weer niet goed.... :?
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Heeft niks met commercieel denken te maken. Is gewoon voorzichtigheid.
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Trouwens er stond ook nog een groepje italianen allemaal Milan sjaals, vlaggen, shirtjes ed te verkopen voor weinig geld
1. Heerenveen
2. Familie
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

NN4ever schreef:Trouwens er stond ook nog een groepje italianen allemaal Milan sjaals, vlaggen, shirtjes ed te verkopen voor weinig geld
Jammer dat ik die niet ben tegengekomen.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik ben ook één van de gelukkigen van deze mooie wedstrijdsjaal.
Die paar sjaals die er nog hingen waren heel erg snel weg want het schijnt dat één iemand er 50 heeft opgekocht.
Beetje vreemd, waarom niet per persoon één sjaal verkopen zodat je 50 mensen meer gelukkig kan maken.
supporter: in voor en tegenspoed
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat was een sponsor en die maakte zijn klanten er blij mee. Hij nam er volgens mij geen 50 maar 25 mee, als ik de verkoper mag geloven.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Is er echt niemand die na zoveel maanden nog zo'n geweldige sjaal voor me heeft. Ik heb er ongeveer 30 euro voor over. Ik heb nog steeds hoop dat er iemand is die nog 1 heeft liggen of toch zijn sjaal wel kwijt wil!

Ik hoop het.
FORZA SC HEERENVEEN
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Ane Lenstra schreef:Ik ben 1 van de gelukkigen. Maar wil hem wel graag houden, dus hij gaat alleen maar absurde bedragen weg
:roll:, iemand lekker maken, willen houden, toch weg voor veel geld, eigenlijk toch wel willen houden..... ja, zeg dan niks :|
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Ja zet er ook nog een prijs bij wat ik er maximaal voor over heb! Dus ja als je hem daarvoor kwijt wil hoor ik het graag. Maar ja als je hem alleen kwijt wil voor een mega bedrag dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ben ook maar een arme student :lol:
FORZA SC HEERENVEEN
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Bedoel je de officiele sjaal of de nepsjaal? :P
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Hahah wat denk je zelf!

Die nep sjaal heb ik al thuis liggen. Maar ik baal er zo van ik stond zo vroeg in de rij maar net te laat voor een sjaal!

http://img8.imageshack.us/img8/4390/sjaal.jpg Het gaat om deze sjaal
FORZA SC HEERENVEEN
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hahahaha, er waren slechts een paar sjaals in de omloop, en meneer bied maar 30 euro! :mrgreen:
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Ane Lenstra schreef:Ik weet nog wel dat ik er destijds om 9 uur 's ochtends aanwezig was, en voor de deur binnen stond, ipv de buitendeur. En die deur ging als eerste open...
Zo jij bent echt goed, we promeveren je tot opper FEANFAN. :mrgreen:
NN gekkenhuis
Plaats reactie