Family Event

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Re: Family Event

Bericht door sch4-live »

Het is zowieso aan te raden voor jong en oud. Voor de jongeren kunnen ze mooi voetballen en volgensmij op Zondag''s een handtekening en vragen stellen aan de spelers die daar gewoon vrij rond lopen en anders is het nog ontzettend mooi met een super mooi zwembad/restaurant. Zeker een aanrader.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Ben er zelf met dochter 2x geweest, was hele happening. Voor mijn dochter......maar ook voor mij 8)
Contact met spelers, wedstrijd op groot scherm in speciaal opgezette "voetbalarena" en voetbalclinics, waar spelers ook zelf aan meededen. Leuke ontspannen sfeer.
(mijn dochter heeft het er nu nog over dat ze vorige keer met Suljemani in bubbelbad heeft gezeten! :lol: )
Er is een topic "centerparcs weekend" in "Sfeer en supporters" (2e pagina) Weet niet hoe ik link hier moet plaatsen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De doelgroep voor dit soort activiteiten vind je hier niet (meer). Zelf ga ik hier niet naar toe maar als er mensen plezier aan beleven vind ik het prima dat het georgansieerd wordt (hoewel het als commecrieel dus ' fout' zal worden beleefd door een deel van de forummers)
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Vrijdag 20 maart. Het uitvak bij de Graafschap zal wel leeg zijn. :wink:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Misschien zit het uitvak wel vol, ze zijn toch al weg dus denken ze misschien daar kan een wedstrijdje de Graafschap ook nog wel bij ;)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Vrijdag hmm mooi gratis met ov heen 8) :stan:
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Gekko schreef:De doelgroep voor dit soort activiteiten vind je hier niet (meer). Zelf ga ik hier niet naar toe maar als er mensen plezier aan beleven vind ik het prima dat het georgansieerd wordt (...)
.... want jij kent alle deelnemers aan dit forum? hahaha. Zelf ben ik 31, getrouwd en wil ik met mijn vier kinderen naar deze happening... dus er is in ieder geval nog één op dit mooie forum :wink:
Gekko schreef:(hoewel het als commecrieel dus ' fout' zal worden beleefd door een deel van de forummers)
Wat bedoel je precies met het "foute" aan het commerciële. Of moeten wij ons te groot voelen voor dergelijke activiteiten. Want ik denk dat je daarmee een plankje misslaat. Het is juist de manier om de achterban bij de club te betrekken en voor kinderen is het waanzinnig.
Wel interessant om te weten hoe anderen daarover denken?
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vind het prima dat de club dit organiseert, net als dat het stadion wordt gevuld met jeugd als Jong Heerenveen thuis speelt in een schoolvakantie of dat de Open dag aantrekkelijk wordt gemaakt voor kinderen. De jeugd van nu is de seizoenkaarthouder/supporter van morgen. Ik ben eerst door overlevering van mijn broers (tussen mijn 6e en 8e illegaal binnenglippend en daarna vanaf mijn 8e als lid van Heerenveen legaal aanwezig) supporter geworden maar in deze eeuw gaan dit soort dingen anders (al voed ik mijn 3 kinderen ook blauw/wit op). De manier waarop je als club je (potentiele) klanten benadert wordt nu steeds meer op de behoefte van de doelgroep afgestemd. Er zijn echter ook stromingen in supporterskringen die dit als 'fout' zien.
Inderdaad mooi dat er toch nog afgevaardigden uit de minder jonge categorie op dit forum komen. Laten we die diversiteit koesteren in plaats van bestrijden. Veel plezier alvast in Dalen!
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Mooi verhaal. Duidelijk. Is inderdaad hoe ik er ook over denk, de jeugd van nu is het vaste publiek van later.
Het plezier komt wel goed, de kids hebben er nu al zin in... en ik stiekum ook hahaha.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Ik ga denk ik ook weer, afhankelijk van hoever ik herstelt ben van mijn operatie.

Ik ben 2 keer geweest: met zo'n 20 kennissen/vrienden en fans. Zeer gezellig feest!Jong en oud loopt door elkaar, dus daar moet je wel rekening meehouden qua taalgebruik en gedrag.

Al heb ik meerdere kotsend achter de huisjes gevonden... Wat wil je ook, na stappen in duitsland op de avond dat Heerenveen niet speelde, de volgende ochtend ei met bacon :crying:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Plaats reactie