Feanmail

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanmail

Berichtdoor Piet » 18-10-2010 19:05

Het lijkt wel alsof er de laatste tijd steeds meer ´nieuws´ te melden is over de club. Kreeg ik enige tijd geleden zelden een mail van de club, tegenwoordig is het soms zelfs meerdere keren per week raak in de vorm van een ´Feanmail´. Voor de mensen die één mail per dag krijgen is het natuurlijk prachtig om een mail van de club te krijgen, maar ik zie er af en toe tegenop om hem te openen. Het is net als met het blad van Feanfan, aan de ene kant is het erg veel leesvoer en zou ik het daarom graag terzijde leggen, aan de andere kant staan er vaak ook wel weer nuttige zaken in en wil ik niets missen. Het resultaat is meestal dat ik toch maar weer begin met lezen...

Hoe denken jullie over de ´Feanmail´?

Van voetballen heb ik blijkbaar ook steeds minder verstand, ik dacht even een mailbericht van een kaatsvereniging ontvangen te hebben:Afbeelding
(laat ik duidelijk zijn, van kaatsen heb ik nog minder verstand... :wink:)

En ja, dit had ik ook aan de orde kunnen stellen in ´Official website, Media en PR´, maar ik vind dat de Feanmail zo langzamerhand wel aan een eigen draad toe is.
Ok.
Avatar gebruiker
Piet
Selectiespeler
 
Berichten: 441
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:08
Woonplaats: Amsterdam (when posting)

Re: Feanmail

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 18-10-2010 19:16

Ik vind het een prima middel om snel supporters te bereiken. Ze maken er tegenwoordig inderdaad wel een sport van zo veel mogelijk 'feanmail' te versturen per week, maar zoals je aangeeft staat er vaak wel iets nuttigs in. De mail over de sfeeractie voor Abe toen bijvoorbeeld. Er staan verder nooit verhalen of meningen of iets dergelijks in, alleen korte en duidelijke nieuwsberichten. Dat vind ik netjes.

Ik geloof trouwens dat iedereen van wie zijn mailadres bij de club bekend is deze mail krijgt. Ik heb namelijk bij de aanvraag voor mijn seizoenkaart destijds aangegeven dat mijn gegevens niet gebruikt mogen worden om te verstrekken aan derden.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Feanmail

Berichtdoor sch4-live » 18-10-2010 20:30

Klopt niet helemaal, ik krijg de feanmail namelijk niet.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Feanmail

Berichtdoor xander » 18-10-2010 21:09

Ik krijg de feanmail op naam van een andere supporter :lol:

Ene meneer Spoelstra uit vak weet ik veel te Rottum, is de aanhef. Krijg ook mails dat hij z'n seizoenskaart heeft betaald enzo ghehe.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Feanmail

Berichtdoor Superfries88' » 18-10-2010 21:46

Ane Lenstra schreef:Dan heef de club niet het goede mailadres denk ik.
Is namelijk wel gemeldt dat iedere seizoenskaarthouder de Feanmail zou krijgen


Is een mogelijkheid dat ze geen of het verkeerde e-mailadres hebben. Het is echter zo dat Heerenveen deze mailadressen selecteert uit een systeem, waarbij een aantal criteria worden gehanteerd. Bijna iedereen zal daar wel aan voldoen, maar het kan voorkomen dat dat niet zo is. Dat is mij ook overkomen. Bij mij lag het aan het feit dat mijn seizoenkaart beschadigd was en ik een nieuwe had besteld, maar voor de laatste paar duels van dat ene seizoen losse kaarten kreeg. Mijn SK was daardoor op 'ongeldig' gezet en dus kreeg ik geen Feanmail.

Beste is om gewoon even een mail naar de klantenservice van Heerenveen te sturen. Of naar de ICT-afdeling (heb daarvoor eventueel wel het mailadres voor de geïnteresseerden).
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Feanmail

Berichtdoor Wiggs » 19-10-2010 08:52

Ik kreeg de Feanmail 3 keer
1 keer op mijn sk,een keer op de clubkaart van mijn dochter en 1 keer op de juniorclubkaart van mijn zoon
Heb er melding van gemaakt bij Heerenveen,vond 3 keer wat teveel.
Sindsdien krijg ik hem helemaal niet niet meer,ook weer gemeld bij de klantenservice welke de ict afdeling zou inlichten
Maar nog steeds niets gehoord
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Feanmail

Berichtdoor geert. » 20-10-2010 20:49

Piet schreef:Van voetballen heb ik blijkbaar ook steeds minder verstand, ik dacht even een mailbericht van een kaatsvereniging ontvangen te hebben:Afbeelding
(laat ik duidelijk zijn, van kaatsen heb ik nog minder verstand... :wink:)


Ik moest bij deze foto ook denken aan kaatsen :mrgreen: Dost volgend jaar op de PC? :D
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Feanmail

Berichtdoor Calimero » 20-10-2010 20:57

Ergens heeft ie in die houding ook wel iets weg van een speerwerper? Of een volleyballer die gaat opslaan... :wink:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Feanmail

Berichtdoor Criz » 20-10-2010 21:49

Nee joh, hij is aan het vliegeren :mrgreen:
Avatar gebruiker
Criz
Wereldspeler
 
Berichten: 1071
Geregistreerd op: 09-08-2004 13:01

Re: Feanmail

Berichtdoor Superfries88' » 20-10-2010 21:52

Het is toch duidelijk dat Dost begint aan een omhaal á la Van Basten? Strak in die kruising vliegt die bal.

(of was dat nou in mijn droom?)
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Feanmail

Berichtdoor Calimero » 20-10-2010 22:10

Of misschien hoopt ie dat z'n droomvrouw uit de lucht valt? Klaar om op te vangen en een lekkere zoen te geven! :mrgreen:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Feanmail

Berichtdoor vak-27 » 21-10-2010 07:54

Of hij heeft net de 100m sprint in een wereldrecord gelopen en immiteert Usian Bolt.............
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten