Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-11-2010 23:06

Ik heb het in een aantal topics al neergezet, maar vind dat dit onderwerp meer aandacht verdient. In tijden van economische tegenwind merkt iedereen het in de portemonnee. Zo ook de Politie Fryslan ( 70 miljoen in het rood), en met name de politie Heerenveen (failliet, maar gezien het overheid is kan het niet failliet verklaard worden). Met de inzet van enkel mobiele eenheid rondom wedstrijden van de twee profclubs in de provincie, leek een stap gezet te zijn om te bezuinigen. Het tegendeel is echter waar, er lopen nog altijd agenten in burger rond, die niks aan de veiligheid bijdragen. In dit topic zal ik de (geschatte) kosten bijhouden van wedstrijden van onze trots. Onnodige kosten wel te verstaan, omdat in de gevallen hieronder geen nut was om de mensen in te zetten.

Heerenveen - NAC (beker)

Naast 3 busjes mobiele eenheid, ten minste drie agenten in burger aan het werk:

Uren: 16.00 - 21.30 = 5,5 uren
Kosten: 5,5 x 3 x 100 = € 1650,-

Totale kosten: € 1650,-




Heerenveen - Heracles:

Totaal (ten minste) 4 agenten in burger.

Werkuren: 16.00 uur - 22.30 uur = 6,5 uur per persoon
Uurkosten: 100 x 6,5 x 4 = € 2600,-.
Dinerkosten deze keer niet bekend.




Excelsior - Heerenveen:

Twee personen.

Gewerkte uren totaal: In Rotterdam en stadion Woudenstein: 1700-2200 = 5 uren
Kosten: 5 uren x 2 personen = 10 werkuren. Uurkosten: 100 euro. Totale kosten: 100 x 10 = € 1000,-
Reiskosten: Heerenveen - Rotterdam vice versa: 191 km x 2 = 382. Vergoeding per km: 0.19. Totale kosten: 0.19 x 382 = € 72,58.
Dinerkosten (geraamd): 2 x € 25 = € 50,-

Totale kosten Excelsior - Heerenveen: € 1122,58.



Ajax - Heerenveen:

Totale uren gewerkt:
- Centrum Amsterdam: 16.00 uur-18.30
- Stadion: 18.30 - 21.15
- Totaal uren: 5.25 x 3 = 15.75 x 100 = 1575
- Dinerkosten: 3x 25 euro = 75
- Reiskosten: 250 km x 0.19 = 47,50

En dan vast zelf ook nog kilometers naar huis en briefing etc.

Totaal dus minstens 1700 euro!


Groningen - Heerenveen

Totaal 6 agenten in burger, vanaf de ochtend gepost bij een inwoner van Groningen. Twee waren genoeg geweest, dus 4 man te veel:

Uren: 10.00-17.00 = 7 uur pp
Uurkosten: 7 x 4 x 100 = € 2800,-
Reiskosten: 120 km x 0,19 = € 22,80

Totale kosten: € 2822,80


Tussenstand onnodige politiekosten: € 9895,38
Laatst bijgewerkt door Fanatic 4-ever op 11-11-2010 20:52, in het totaal 3 keer bewerkt
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Flying Tilster » 09-11-2010 00:58

Als je kijkt naar alleen thuiswedstrijden dan denk ik eerlijk gezegd dat er "slechts" 2 wedstrijden zouden zijn die misschien risicovol zijn:

1) sc Heerenveen - FC Groningen
2) sc Heerenveen - Ajax

Maar gezien het feit dat Grunn-supporters met eigen vervoer hier mogen komen, kun je zelfs die wedstrijd niet eens echt als risicowedstrijd bestempelen. Verder zou ik niet weten wat Kraak nu daadwerkelijk als risicowedstrijd ziet. Volgens mij is dat mij hem bijna alle wedstrijden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 09-11-2010 12:28

Flying Tilster schreef:Verder zou ik niet weten wat Kraak nu daadwerkelijk als risicowedstrijd ziet. Volgens mij is dat mij hem bijna alle wedstrijden.


Dat is precies mijn punt. Als je ziet dat ze met drie man aanwezig zijn in Amsterdam en in de Arena, wat is hun toegevoegde waarde daar? Er werd altijd gezegd dat ze problemen konden voorkomen doordat ze tussen de lokale politie ('die niet begrijpt hoe rustig Heerenveensupporters zijn') en de supporters zouden staan. Nu zijn er minstens 15 uitwedstrijden waar een steward ook wel het op kan lossen als er iemand in een hek hangt, om maar wat te noemen.

Daarnaast zie je bij Excelsior dat hij gewoon totaal geen invloed heeft op de lokale politie. Die strooien gelijk met boete's en gebruiken zelfs geweld, maar hij staat er gewoon wat bij te lachen. Tja, dan lijkt mij dat je rol gewoon uitgespeeld is. En dan noem ik hier niet eens de uren van de briefing die ze ongetwijfeld elke wedstrijd krijgen (voor en na de wedstrijd), en de uren die ze elke dag op internet zitten om onder andere dit forum af te speuren...

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die mensen hiervoor (stickerplakkers beboeten, forums afsnuffelen en wat rondjes fietsen) bij de politie zijn gegaan. Maar ach, ze krijgen natuurlijk wel makkelijk geld binnen op deze manier. Ontslagen wordt je bij een overheidsinstelling immers toch bijna nooit.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Squerrel » 09-11-2010 12:59

Fanatic 4-ever schreef:Ontslagen wordt je bij een overheidsinstelling immers toch nooit.


FYP!
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 09-11-2010 13:25

Je slaat een beetje door. :oops:
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor xander » 09-11-2010 13:28

De kaarten voor de wedstrijd ben je ook nog vergeten mee te rekenen, ik geloof dat daar al een tijd terug op bezuinigd werd door de politie, minder agenten in het stadion.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Arnoud » 10-11-2010 15:53

Ik begrijp niet dat de beheerders van dit Forum toestaan dat iemand zijn persoonlijke kruistocht tegen Jan Kraak hier mag botvieren. En dat onder het mom van "kosten besparen" Wat een triestigheid !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Ultras'01 » 10-11-2010 16:14

Arnoud schreef:Ik begrijp niet dat de beheerders van dit Forum toestaan dat iemand zijn persoonlijke kruistocht tegen Jan Kraak hier mag botvieren. En dat onder het mom van "kosten besparen" Wat een triestigheid !


Ik zie meer feiten dan een mening.
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Skopperij » 10-11-2010 16:28

Zolang een verhaal op een fatsoenlijke toon geschreven is en onderbouwd met argumenten, gaan wij helemaal niets verwijderen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 10-11-2010 17:53

Arnoud schreef:Ik begrijp niet dat de beheerders van dit Forum toestaan dat iemand zijn persoonlijke kruistocht tegen Jan Kraak hier mag botvieren. En dat onder het mom van "kosten besparen" Wat een triestigheid !


Wat is er persoonlijk aan deze cijfertjes?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Surhuisterveen » 10-11-2010 18:31

@ Arnoud; niets tegen je hoor, integendeel zelfs. Maar als je ziet op welke manieren ze F4E (en anderen) hebben dwarsgezeten in de afgelopen jaren, dan snap ik het wel.
Ik ben ook van mening dat er teveel en onnodig politie aanwezig is bij wedstrijden van onze club. Dat is ten tijde van financiële crisis toch niet te verantwoorden?
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 11-11-2010 20:52

Groningen - Heerenveen en Heerenveen - NAC (beker) toegevoegd.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor sch4-live » 18-12-2010 13:35

Wordt dit nog bijgehouden ?
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 29-01-2011 23:13

Poosje niet bijgehouden, maar vandaag bij de training was er weer een agent voor het stadion. Inclusief twee stewards. Mijn vraag: Waarom verricht die agent daar werk? Er waren nauwelijks mensen, het was besloten en dan kunnen die twee stewards het toch ook af? Het bureau zit nota bene nog geen minuut lopen van het stadion af, dan is een agent (als het uit de hand loopt), toch zo opgetrommeld?

Weer een misser, gemeenschapsgeld weggegooid.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 31-01-2011 13:43

En bij de wedstrijd van gisteren tientallen agenten in burger op de noordtribune. Maar ingrijpen als er geprovoceerd wordt? Natuurlijk niet. 'Want daar zijn stewards voor'. Waarom lopen die mensen daar dan in godsnaam rond?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor NN19 » 31-01-2011 21:42

centrum heerenveen stond ook vol ME op elke hoek wel 2 manentjes te vinden + bus.
Toch gek groningensupporters hadden toch combi.?
Avatar gebruiker
NN19
Basisspeler
 
Berichten: 515
Geregistreerd op: 24-08-2009 19:40

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 01-02-2011 20:27

Zelfs agenten die foto's met mobieltjes van zichzelf stonden te maken uit verveling, het moet toch niet kunnen..
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 07-02-2011 14:54

Wat een circus zaterdag in het centrum. Er stond een bus op de koemarkt waar een groep NEC-supporters mee naar huis zouden. Ik geloof dat het hele korps uit was gerukt, naast 3 of 4 ME-bussen waren er 6 'gewone' politiewagens met honden, en een compleet leger aan agenten. Ik heb werkelijk geen idee waarom de Koemarkt zo afgesloten werd, want voor zover ik weet zaten die supporters er de hele dag al.

Daarnaast werden diverse groepjes NEC-supporters 'begeleid' naar het station. Waarom weet ik ook niet, ik zag nog een groep van 15 Nijmegenaren lopen, met daaromheen ongeveer 20(!) agenten. Een andere groep van zo'n 10 supporters met vlaggen werd langs de Skoffel geleid, waar men opeens niet meer verder mocht en terug moest. Uiteraard met de wapenstok door die opgefokte ME-ers. Later werden ze over de Dracht geleid, waar men blijkbaar niet snel genoeg liep, omdat ze constant door de ME met de wapenstok in hun rug werden gepord (ze hadden nog ruim 10 minuten om de trein te halen, dus de reden is mij nog steeds onbekend). Op die manier is een combi volgend jaar makkelijk te rechtvaardigen. 'Ja de supporters van NEC wouden niet doorlopen, en zochten de confrontatie omdat ze richting de Skoffel liepen. Daarbij moesten wij meerdere groepen supporters met veel manschappen begeleiden naar het station, dus een combi is de makkelijkste uitweg.'

De politie is je beste vriend. Maar op het moment vooral van de burgemeester en hun eigen overuren...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor wald pyk » 07-02-2011 18:50

Blijkbaar was het nodig omdat(volgens flitsnieuws)de supporters van heerenveen en nec elkaar aan
het provoceren waren.Zo hielden ze het misschien nog wat in de hand.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 07-02-2011 19:13

wald pyk schreef:Blijkbaar was het nodig omdat(volgens flitsnieuws)de supporters van heerenveen en nec elkaar aan
het provoceren waren.Zo hielden ze het misschien nog wat in de hand.


Las het ook, maar klinkt wel een beetje slap. Provoceren gebeurt natuurlijk niet alleen bij het voetbal. In het uitgaansleven zie je dan bijvoorbeeld toch ook geen 20 agenten de kroeg/discotheek binnen stormen om iedereen id-gegevens te noteren?

En als je als politie/ME in zulke grote getale (meer dan 1 op 1 begeleiding) mensen gaat 'begeleiden' (lees: de wil opleggen en dreigen met geweld als iemand niet doorloopt), lok je toch juist die provocaties uit? Het lijkt mij dat het dan als een rode lap werkt, omdat je dan toch weet wie je moet provoceren.

Tot slot snapte ik niet waarom dat hele circus voor hooguit 20 man de hele koemarkt af moest zetten. Met een enkel busje ME was het ook gelukt. Maar de gewone agenten willen er natuurlijk ook foto's van maken met hun mobieltjes, en hun overuren aanvullen...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor xander » 07-02-2011 19:34

Tsja er staat wel het woord ME en het lijkt heel wat, maar er is tegenwoordig geen normale politie meer in Heerenveen alleen maar flex ME'ers i.v.m. bezuinigingen. Allemaal erg opgeblazen in de media.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 08-02-2011 08:12

Ach, hoe serieus moet je die agenten nog nemen? Wanneer je een bepaald figuur in zijn vrije tijd treft, durft hij een supporter niet eens aan te kijken. Wellicht heeft hij zelf ook door dat hij door velen inmiddels wordt uitgelachen. :wink:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Ultras'01 » 08-02-2011 09:21

Dat weet ik niet zozeker.
Kan natuurlijk ook een speciale regelgeving uit lwd zijn dat je in je eigen tijd geen voetbalsupporters mag aankijken.
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 08-02-2011 16:43

Ultras'01 schreef:Dat weet ik niet zozeker.
Kan natuurlijk ook een speciale regelgeving uit lwd zijn dat je in je eigen tijd geen voetbalsupporters mag aankijken.


Komt dan zeker ook uit bijzondere wetgeving?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor NN19 » 08-02-2011 18:59

Ultras'01 schreef:Dat weet ik niet zozeker.
Kan natuurlijk ook een speciale regelgeving uit lwd zijn dat je in je eigen tijd geen voetbalsupporters mag aankijken.


Als een medewerker/ster al niet met de fanatieke aanhang van een club mag omgaan, Mag een agent al helemaal geen voetbalsupporter aankijken :!:
Avatar gebruiker
NN19
Basisspeler
 
Berichten: 515
Geregistreerd op: 24-08-2009 19:40

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 14-02-2011 14:04

BBB schreef:Ik las dat deze twee zullen worden aangemeld voor een omgevings- en stadionverbod. Degene die dat bedacht heeft heeft deze verdachten (!!) dus al schuldig verklaard?! :cry:


Dat viel mij ook al op, maarja het is 'tuig' he. Dus dan is het 'terecht' dat ze dit krijgen. Ik vind het schandalig, want als men schuldig was, waarom is men dan op de wedstrijddag niet over gegaan tot aanhoudingen? Er was toch immers voldoende politie-inzet?

Ik heb ook een raar gevoel bij dat opstootje. Iedereen weet dat de ME hun inzet moet verantwoorden. Als er 4(!) eenheden de hele dag door Heerenveen rijden, krijgen ze op hun flikker als ze geen aanhoudingen of wat dan ook te melden hebben. Vandaar dat je ook in het bericht leest dat er 'over en weer geprovoceerd werd'. Provoceren is een ruime term, en het is niet duidelijk wanneer dit strafbaar is. Voor de buitenwacht lijkt het nu echter wel dat er dingen gebeurd zijn, en de inzet daarom te verantwoorden is.

Maar waarom ik echt een raar gevoel heb bij dat opstootje: De supporters van NEC liepen van het stadion richting station, om de trein terug naar Nijmegen te nemen. Plotseling werden ze omringd door Mobiele Eenheid, die hen naar het station zou dirigeren. In de groep werd nog gezegd dat het vrij vervoer was, en men dus helemaal niet verplicht was om nu opeens weg te moeten (wat ze overigens al van plan waren). De opgefokte ME'ers reageerden door gelijk de wapenstok te pakken, en te dreigen dat men bij nog een wanklank geweld zal gaan gebruiken. De Mobiele Eenheid stuurde de supporters richting de Skoffel, waarvan men weet dat daar de HK van Heerenveen zit. Toen er een dreigende situatie ontstond, werden beide groepen met geweld een kant op geslagen. Hierna werden de NEC supporters wederom met geweld richting de Dracht gedirigeerd, en als men niet hard genoeg doorliep, werd met de wapenstok geslagen.

Ik krijg hier dus een heel raar gevoel bij, het lijkt erop dat de ME bewust op een confrontatie/opstootje heeft aangestuurd. Zeker als je bedenkt dat men bij de wedstrijd tegen Groningen willekeurig iemand uit de groep Groningen-supporters heeft gepakt om zo een reactie uit te lokken bij de rest van de groep supporters. Dit lijkt me een kwalijke ontwikkeling, even los of van of er nu terecht mensen zijn aangehouden of niet. Zeker met een treinreis richting Vitesse in het verschiet, vind ik dat er opgetreden moet worden tegen dit gedrag van de Mobiele Eenheid. Ze zijn er namelijk om de openbare orde te handhaven, niet om aan te sturen op confrontaties en groepen supporters te provoceren.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Johanson16 » 07-03-2011 18:55

Het hele handelen van politie / ME en het aansturen daarvan is één grote aanfluiting. Onder supporters die er vrij direct mee te maken hebben (gehad) is dit bekend. Die supporters worden echter vakkundig door dezelfde lui (m.b.v. media) onterecht afgedaan als een stelletje labiele, gewelddadige, levensgevaarlijke, onberekenbare, vandalistische randdebielen.

De vraag is alleen hoe deze tendens te stoppen is, het lijkt steeds meer op een gebed zonder einde
Avatar gebruiker
Johanson16
Selectiespeler
 
Berichten: 392
Geregistreerd op: 05-07-2008 16:26

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor hm_DR88 » 07-03-2011 22:45

Wat mij betreft minimale ondersteuning van politie en mobile eenheid. Camera's in en om het stadion zouden mijn inziens voldoende moeten zijn om onregelmatigheden te signaleren. Op dit terrein ongenadig hard straffen als me rotzooi veroorzaakt. Voor zeer lange termijn terrein- en stadionverboden. Volgens mij zijn politie en verenigingen zeer goed op de hoogte (geïnfiltreerd) van wat er hier en daar speelt. Het is een kwestie van weken dat de grootste......$#@$.... over de schreef gaan. En dan ben je daar voor lange tijd van verlost. Al die politieondersteuning. Harstikke jammer voor deze zinloze verspilling van gemeenschapsgelden
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-03-2011 19:39

hm_DR88 schreef: Al die politieondersteuning. Harstikke jammer voor deze zinloze verspilling van gemeenschapsgelden


Zal altijd blijven gebeuren. Men houdt elkaar gewoon aan het werk. Als er geen werk is, creëren ze wel werk door provocaties en bewust groepen van tegenstander langs groepen Heerenveensupporters te lopen. Wel grappig trouwens dat er zo ontzettend veel camera's zijn (rijden veel busjes rond met camera's), maar op basis daarvan niet of nauwelijks iemand gepakt wordt. Zal dat toeval zijn?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor sch4-live » 03-04-2011 17:44

Voor die 17 supporters van de tegenpartij was er gister toch weer (te) veel politie in het centrum.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten