Parkeren tijdens thuiswedstrijden

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 23-03-2015 13:37

Ook nog een huurwoning, dan heb ik helemaal geen medeleiden met je! En je woont er nog maar 13 jaar, je had voorafgaande aan het huren van je huis dit kunnen weten. Had je maar een huis moeten huren met een oprit.

Bah wat een hekel heb ik toch aan mensen die alleen maar kunnen zeiken op alle dingen die hun in het leven dwars zitten(zwaar leven heb je dan)..
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Otsje P » 23-03-2015 13:48

Kunnen we niet een beetje normaal doen hier? Zo'n laatste post raakt toch kant nog wal Feanfan13?

Omwonende heeft geprobeerd hier op een fatsoenlijke wijze het Heerenveenpubliek te bereiken. Waarom moeten daar beledigingen en neerbuigende teksten tegenover staan?

Omwonende zal er mee moeten leven, maar dat kan hem of haar ook wel normaal verteld worden, dacht ik persoonlijk.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor SVSCH » 23-03-2015 13:59

De desbetreffende tweets niet gelezen Otsje? Lekker negeren deze kansloze persoon en ben het verder volledig met feanfan13 eens.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Otsje P » 23-03-2015 14:32

SVSCH schreef:De desbetreffende tweets niet gelezen Otsje?


Die tweets worden er hier bijgehaald door anderen. Omwonende heeft hier een heel normaal stuk geschreven en kan volgens mij ook heel normaal van repliek gediend worden.

Ook ik vind dat als je in de buurt van het stadion gaat wonen, dat je dan van te voren weet dat er af en toe wat drukte zal ontstaan rond wedstrijden van de club. Dat zit, soort van, bij het huis inbegrepen.

Neemt niet weg dat omwonende het (in zijn of haar ogen) probleem hier fatsoenlijk aankaartte. En dat vele reacties dat niet waren.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor SVSCH » 23-03-2015 16:30

Verbaas me nog steeds wat voor vreemde mensen er toch op dit forum zitten. Een of andere kansloze azijnzeiker provoceert/beledigt eerst openbaar Heerenveen supporters en gaat vervolgens zijn/haar niet serieus te nemen klachten op dit forum neerzetten en dan verwacht jij dat iedereen de tweets maar buiten beschouwing laat. Wordt altijd wel nieuwsgierig naar personen als Omwonende als je je hier op deze manier zo druk om kan maken :D
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 23-03-2015 18:41

Mijn reactie komt voort uit de Tweets Otsje! Dat zijn echt belachelijke tweets, omwonende heeft ook aangegeven dat die tweets van haar/hem zijn. Zoals meerderen hier zeggen is het gewoon schijnheilig wat ze doet. Overigens heeft haar bericht geen zin, want ze geeft niet aan waar het probleem zich exact voor doet, omwonende kan heel Heerenveen wel zijn.

Ze bereikt er ook helemaal niets mee door hier op het forum mensen attent erop te maken, inplaats van dat ze nou flyers onder de ruitwissers deed tijdens de wedstrijden, zou wellicht nog respect afdwingen, maar dit totaal niet.

Zoals ik al eerder zei, heeft ze recht op een eigen parkeerplek, overigens is dat bij een huurwoning helemaal niet vanzelfsprekend. Ze zeurt nu al dat zij zou moeten betalen voor een vergunning voor een parkeerplek voor haar huis. Wat ik gewoon logische en terecht vind, Als ik een huis koop met oprit dien ik daar ook voor te betalen.

Maar wat ik aan haar vroeg en geen duidelijk antwoord op kreeg, als zij haar eigen parkeerplek heeft, is ze dan tevreden? Want dan komt er vast wel een oplossing.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Omwonende » 24-03-2015 16:51

Ik constateer dat de Tweets telkens maar terug blijven komen, daarom in aanvulling op mijn "slotpleidooi" nog het volgende:

Het Twitteraccount was een spontane en eenmalig bedoelde actie. Ik kreeg toevallig mee dat er een thuiswedstrijd zou zijn en wilde als grap een soort verslag doen van de situatie in de wijk. Zo wilde ik op ludieke wijze de parkeerproblematiek aan de orde te stellen. Naar mijn idee was de humoristische context in de Tweets duidelijk aanwezig en daardoor heb ik enkele bewoordingen gebruikt waarvan ik de impact niet goed heb aangevoeld.

Daarom wil ik bij deze mijn excuses aanbieden aan iedereen die zich door mijn Tweets beledigd of gekwetst heeft gevoeld.

En verder laat ik deze kwestie op dit forum rusten.
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 21-03-2015 21:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Riverside » 24-03-2015 17:43

Prima, dan laten we het hierbij. Omwonende heeft zijn doel bereikt: namelijk Heerenveen-supporters op dit forum bewust maken van de parkeerproblematiek in zijn wijk.

Wij vonden je tweets niet humoristisch, en het ludieke ervan is ons eveneens ontgaan, maar bij deze zijn je - door mij althans - excuses aanvaard.

Veel succes verder. :wink:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor SCH0513 » 25-03-2015 08:23

Omwonende schreef:Het Twitteraccount was een spontane en eenmalig bedoelde actie. Ik kreeg toevallig mee dat er een thuiswedstrijd zou zijn en wilde als grap een soort verslag doen van de situatie in de wijk. Zo wilde ik op ludieke wijze de parkeerproblematiek aan de orde te stellen. Naar mijn idee was de humoristische context in de Tweets duidelijk aanwezig en daardoor heb ik enkele bewoordingen gebruikt waarvan ik de impact niet goed heb aangevoeld.


Wat een onzin man
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Lipton » 25-03-2015 13:59

Er komen steeds minder supporters en sponsoren naar het stadion, dat heeft 1 positief effect.
Er is gewoon veel meer parkeerplaats rond het stadion en omliggende wijken.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 27-03-2015 02:15

Lipton schreef:Er komen steeds minder supporters en sponsoren naar het stadion, dat heeft 1 positief effect.
Er is gewoon veel meer parkeerplaats rond het stadion en omliggende wijken.



Volgens mij komen de laaste weken er steeds meer supporters en sponsoren naar de wedstrijden kijken.

Weetje waar weining mensen op de tribune zitten? Ajax, wat schrok ik daarvan dit weekend. Op teletekst stond 49000 personen, maar mijn schatting zegt krap aan 30.000. Gevalletje succes supporters? WTF zeg ik dan, je staat gewoon 2e.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Omwonende » 13-08-2015 17:40

Goh.... Bij elke thuiswedstrijd wordt onze woonwijk vol geparkeerd door SC Heerenveen supporters die gratis willen parkeren. Maar daar mag ik niets van zeggen want dan ben ik een... nou dat zal ik maar niet herhalen ;)

Maar wordt jullie avondje amusement een paar dagen uitgesteld dan wordt er een demonstratie georganiseerd :lol:

De ironie hiervan zal de schelders waarschijnlijk ontgaan ;)
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 21-03-2015 21:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Frisian Viking » 13-08-2015 17:47

Heb je hierover de hele week na moeten denken?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor NN9 » 13-08-2015 20:07

Omwonende schreef:Goh.... Bij elke thuiswedstrijd wordt onze woonwijk vol geparkeerd door SC Heerenveen supporters die gratis willen parkeren. Maar daar mag ik niets van zeggen want dan ben ik een... nou dat zal ik maar niet herhalen ;)

Maar wordt jullie avondje amusement een paar dagen uitgesteld dan wordt er een demonstratie georganiseerd :lol:

De ironie hiervan zal de schelders waarschijnlijk ontgaan ;)

Het zou wel leuk zijn als jullie ook een protestmars organiseren in dat geval. :D
HEERENVEEN
NN9
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 05-10-2014 12:59

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 13-08-2015 20:57

Zoek een leven Omwonende.

Parkeer mijn auto dit seizoen bij jou in de straat! Bevalt mij prima! Heb het bij velen aangeraden! Hoop dat jij je auto voortaan in de Knipe moet parkeren. Raak jij ook de nodige kilo's kwijt.

Parkeerplaatsen toe eigenen die even veel van ons zijn als van jou.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Wolliepoly » 14-08-2015 08:04

Feanfan13 schreef:Zoek een leven Omwonende.

Parkeer mijn auto dit seizoen bij jou in de straat! Bevalt mij prima! Heb het bij velen aangeraden! Hoop dat jij je auto voortaan in de Knipe moet parkeren. Raak jij ook de nodige kilo's kwijt.

Parkeerplaatsen toe eigenen die even veel van ons zijn als van jou.


Kun jij niet een klein beetje begrip opbrengen voor het standpunt van omwonende? Deze reactie vindt ik vrij kortzichtig en vooral vanuit eigen belang.

Sorry dat ik het zeg maar denk even na voor je reageerde, persoonlijk vindt ik dit een asociale reactie en zal niet meehelpen in de beeldvorming van omwonende.

Zelf woon ik niet in Heerenveen maar kan me goed voorstellen dat de parkeerders als storend kunnen worden ervaren, daartegen over staat dat het wel de openbare weg betreft en ik van mening ben dat er daarom geparkeerd kan worden.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor TORCIDA » 14-08-2015 08:56

@ wollie, er wordt toch in dezelfde stijl repliek gegeven, meneer omwonende lokt dat zelf ook uit door zijn bericht.
En meneer of mevrouw snapt gewoon niet dat mits anders aangegeven je overal mag parkeren. Maar goed hij moet ook niet hier klagen maar bij de gemeente. Ik heb trouwens begrepen dat er een parkeerregelaar komt om er voor te zorgen dat de auto's wat beter geparkeerd worden zodat er nog wat meer bij kunnen.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 14-08-2015 10:10

Wollie, lees voor de aardigheid alle berichten van die omwonende terug. Dan begrijp je mijn reactie wel ;)
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor hm_DR88 » 14-08-2015 10:54

Don't feed trolls. 8)
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2015 14:42

Tijd voor omwonende dat hij bij de gemeente een verzoek in gaat dienen om de straat of de wijk waar hij woont te laten veranderen in een zone voor betaald parkeren. Maar daarmee ontkomt hij niet aan het feit dat hij dan zelf ook een jaarlijkse bijdrage zal moeten betalen voor 'zijn' of 'haar' plaats. De gemeente zal welwillend zijn want die kan iedere euro goed gebruiken. Maar ik acht de kans niet erg groot dat omwonende dit zo'n goed idee vind. Want ook hij of zij zal graag gebruik willen blijven maken van vrij parkeren.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Wolliepoly » 14-08-2015 15:52

Feanfan13 schreef:Wollie, lees voor de aardigheid alle berichten van die omwonende terug. Dan begrijp je mijn reactie wel ;)

Heb ik gedaan kan er wat met je in mee gaan.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Beetle » 16-08-2015 11:34

Ik heb tegenwoordig een vouwfiets achter in de auto liggen. Was een aanbieding van Halfords. :mrgreen:

Ik parkeer waar ik wil en een paar minuten later ben ik in het stadion.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Ebiede » 16-08-2015 11:59

Prima oplossing als je alleen bent!! Maar vier of vijf vouwfietsen achter in de auto is iets te veel van het goede. :lol:

Maar even on-topic: Achter de bedrijven aan de KR Poststaat is ruimte genoeg om te parkeren.
Laatst bijgewerkt door Ebiede op 16-08-2015 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor abegoal » 16-08-2015 12:01

Een vouwbakfiets! :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Omwonende » 18-08-2015 16:44

Goh wat leuk dat jullie de moeite hebben gedaan op mijn opmerking te reageren.

Frisian Viking schreef:Heb je hierover de hele week na moeten denken?

Nee bijdehandje, ik was net terug van een welverdiende vakantie :)

NN9 schreef:Het zou wel leuk zijn als jullie ook een protestmars organiseren in dat geval. :D

Dat is helemaal nog niet zo'n slecht idee.

Feanfan13 schreef:Zoek een leven Omwonende.

Parkeer mijn auto dit seizoen bij jou in de straat! Bevalt mij prima! Heb het bij velen aangeraden! Hoop dat jij je auto voortaan in de Knipe moet parkeren. Raak jij ook de nodige kilo's kwijt.

Parkeerplaatsen toe eigenen die even veel van ons zijn als van jou.

Ach daar hebben we de opperschelder weer. Nou toevallig hoef ik geen kilo's kwijt te raken. We zijn niet allemaal zulke volgevreten tokkies als jij ;)

TORCIDA schreef:@ wollie, er wordt toch in dezelfde stijl repliek gegeven, meneer omwonende lokt dat zelf ook uit door zijn bericht.
En meneer of mevrouw snapt gewoon niet dat mits anders aangegeven je overal mag parkeren. Maar goed hij moet ook niet hier klagen maar bij de gemeente. Ik heb trouwens begrepen dat er een parkeerregelaar komt om er voor te zorgen dat de auto's wat beter geparkeerd worden zodat er nog wat meer bij kunnen.

Hoezo in dezelfde stijl? Ik heb mij hier tot nu toe netjes gedragen. Dat jullie de ironie van mijn Tweets niet begrijpen daar kan ik ook niets aan doen.

Hetgeen waarvoor ik hier allemaal ben uitgemaakt staat in geen verhouding tot die TWEE ongelukkig geformuleerde Tweets van mij. Bovendien heb ik er zelfs mijn excuses voor aangeboden. Nou van de schelders hier heb ik nog geen excuses gehad. Niet dat ik dat verwacht want ik weet wel dat ze daar te lomp voor zijn...

En ik begrijp heel goed dat het legaal is om daar te parkeren. Maar de overlast is er niet minder om. In andere steden worden tijdens voetbalwedstrijden woonwijken afgezet om dit tegen te gaan. Maar de gemeente Heerenveen doet er niets aan.

Zoals ik al meerdere malen heb gezegd denk ik niet door hier de discussie te zoeken het probleem op te lossen.

Mackan68 schreef:Tijd voor omwonende dat hij bij de gemeente een verzoek in gaat dienen om de straat of de wijk waar hij woont te laten veranderen in een zone voor betaald parkeren. Maar daarmee ontkomt hij niet aan het feit dat hij dan zelf ook een jaarlijkse bijdrage zal moeten betalen voor 'zijn' of 'haar' plaats. De gemeente zal welwillend zijn want die kan iedere euro goed gebruiken. Maar ik acht de kans niet erg groot dat omwonende dit zo'n goed idee vind. Want ook hij of zij zal graag gebruik willen blijven maken van vrij parkeren.....

Nou daar sla je de plank toch helemaal mis! Ik woon namelijk in het gedeelte waar overdag betaald moet worden. Die bijdrage betaal ik dus al. Helaas zijn de wedstrijden meestal buiten de uren/dagen dat er betaald moet worden. Dus wat mij betreft wordt het betaald parkeren uitgebreid naar 24/7!

Wolliepoly schreef:Heb ik gedaan kan er wat met je in mee gaan.

En lees ook voor de aardigheid alle berichten van Feanfan13 terug! Als het merendeel daarvan tenminste al niet door een moderator is verwijderd...

Ziezo, daar moeten jullie het voorlopig weer mee doen ;)
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 21-03-2015 21:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Lenstra » 18-08-2015 16:54

Beetle schreef:Ik heb tegenwoordig een vouwfiets achter in de auto liggen. Was een aanbieding van Halfords. :mrgreen:

Ik parkeer waar ik wil en een paar minuten later ben ik in het stadion.


Misschien iets voor Omwonende ;)
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2015 17:38

Omwonende schreef:Nou daar sla je de plank toch helemaal mis! Ik woon namelijk in het gedeelte waar overdag betaald moet worden. Die bijdrage betaal ik dus al. Helaas zijn de wedstrijden meestal buiten de uren/dagen dat er betaald moet worden. Dus wat mij betreft wordt het betaald parkeren uitgebreid naar 24/7

Je weet zelf dus goed dat dat er nooit van zal komen. Wen toch maar aan dat stukje lopen. Tenzij je een ontheffing voor je kenteken weet te bemachtigen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 18-08-2015 23:00

Omwonende ik lach me ziek om jou, heb nog nooit zo'n egoïst gezien.

Tokkie? Ik woon niet in een huurhuisje zonder oprit, gewoon een vrijstaand huis, met een eigen oprit! Oja en het is een koopwoning die bijna afbetaald is.

Jij bent heel goed in uitdelen maar niet in kritiek ontvangen. Heb me eerst heel medelevend opgesteld. Maar bepaalde opmerkingen hebben mijn gedachten en denkwijze over jou 180 graden laten draaien.

Maar met jouw valt niet te praten omdat jij iemand anders zijn of haar hobby totaal niet gunt. Jij denkt alleen maar aan jezelf, gewoon lekker zo doorgaan, dan hou je vast een hoop 'vrienden' over.

Tot zaterdag! Wat zal ik met een nog grotere glimlach mijn auto op slot klikken in jouw straat! Te bedenken dat jij lekker een stukje mag lopen.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Omwonende » 19-08-2015 18:21

Feanfan13 schreef:Omwonende ik lach me ziek om jou, heb nog nooit zo'n egoïst gezien.

Tokkie? Ik woon niet in een huurhuisje zonder oprit, gewoon een vrijstaand huis, met een eigen oprit! Oja en het is een koopwoning die bijna afbetaald is.

Jij bent heel goed in uitdelen maar niet in kritiek ontvangen. Heb me eerst heel medelevend opgesteld. Maar bepaalde opmerkingen hebben mijn gedachten en denkwijze over jou 180 graden laten draaien.

Maar met jouw valt niet te praten omdat jij iemand anders zijn of haar hobby totaal niet gunt. Jij denkt alleen maar aan jezelf, gewoon lekker zo doorgaan, dan hou je vast een hoop 'vrienden' over.

Tot zaterdag! Wat zal ik met een nog grotere glimlach mijn auto op slot klikken in jouw straat! Te bedenken dat jij lekker een stukje mag lopen.

Wat een onzin! Dat jij niet begrijpend kunt lezen was mij al lang duidelijk, maar je hebt ook nog eens waanideeën. De interpretaties die jij maakt zijn echt belachelijk en nergens op gebaseerd. Zo te zien projecteer jij jezelf op anderen...

In mijn eerste post gaf ik al aan iedereen zijn plezier te gunnen en in tegenstelling tot jou heb ik mij hier steeds netjes gedragen. Het enige dat je mij kunt verwijten zijn die Tweets, die in de juiste context gezien best meevallen. Hoe dan ook, ik heb toegeven dat dit dom van me was en er zelfs mijn excuses voor aangeboden.

Nogmaals, de Tweets waren niet bedoeld om te beledigen of te provoceren maar om op een humoristische en tegelijkertijd prikkelende manier de problematiek te benoemen. Dit is helaas verkeerd overgekomen en ik heb daarmee de zaak geen goed gedaan. Dit vind ik ook naar mijn buurtgenoten toe erg vervelend.

Verder laat ik het hier maar bij want ik weet inmiddels dat jij toch niet open staat voor redelijke argumenten.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 21-03-2015 21:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Joucke » 19-08-2015 19:59

Omwonende schreef:
Verder laat ik het hier maar bij want ik weet inmiddels dat jij toch niet open staat voor redelijke argumenten.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

:lol: :lol: :lol:
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten