Tegen wie was het protest?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

De protesten zaterdag waren

Poll eindigt op

Pro-Jans, anti-selectie
10
13%
Anti-Jans, anti-bestuur, anti-selectie
18
23%
Pro-selectie, anti-Jans, anti, bestuur
3
4%
Pro-selectie, pro-Jans, anti-bestuur
1
1%
Pro-Roorda, anti-Jans
8
10%
Pro-Jans,pro-bestuur anti-selectie
4
5%
Anti-selectie Neutraal tov Jans en bestuur
33
42%
Anti-jans neutraal tov Selectie en bestuur
1
1%
Anti bestuur neutraal tov jans en selectie
1
1%
 
Totaal aantal stemmen : 79

Tegen wie was het protest?

Berichtdoor Ebiede » 05-04-2011 14:08

Er is verschil in mening betreffende de sfeer van afgelopen zaterdag. Velen hebben een ander idee tegen wie de protesten bedoeld waren. Ik ben benieuwd wat de overhand heeft.

@ Mitrita, kan ik me invinden bijgevoegd
Laatst bijgewerkt door Ebiede op 05-04-2011 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor Superfries88' » 05-04-2011 14:12

Het is lastig om een keuze te maken. Met name omdat ik niet specifiek een kamp kies, omdat ook daar cruciale fouten worden gemaakt. Wel is het zo dat mijn negatieve gevoelens vooral uitgaan naar de selectie. Dat heeft met afstand de overhand.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor mitrita » 05-04-2011 14:15

Keuze is niet volledig en want niet altijd een combinatie.
Voor mij vooral anti selectie, neutraal t.o.v bestuur en Jans.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor ProudFrisian! » 05-04-2011 14:22

Ik ben tegen de selectie en tegen Jans,
Maar niet bepaald tegen het bestuur. kan ik eigenlijk weinig over zeggen.
ProudFrisian!
Selectiespeler
 
Berichten: 278
Geregistreerd op: 05-04-2009 15:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor rottevalle » 05-04-2011 14:23

Anti selectie!
Er moet schoon schip gemaakt worden en Jans nog een halfjaar de kans geven om te laten zien dat het niet aan hem lag, maar aan de onwil bij deze selectie. Het kan toch geen toeval zijn dat vier trainers waarvan er een paar toch hun sporen wel verdiend hebben in de voetballerij deze selectie niet aan de praat krijgen. Daarnaast denk ik toch dat ook de directie faalt in de begeleiding van spelers. Spelers worden mijns inziens niet op de verantwoordelijkheden gewezen die ze hebben naar de technische staf maar met name ook naar de supporters. De supporters zijn de club! En ik heb het idee dat we niet serieus genomen worden door deze spelersgroep. De reactie van Breuer afgelopen weekend vond ik typerend. Hij ligt er niet wakker van, nou meneer Brreuer ik lig er wel wakker van. Het kan zo niet verder!
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor 1983 » 05-04-2011 14:48

Vooral anti-selectie wat mij betreft. In mindere mate anti Jans en nog mindere mate anti bestuur (vooral het vorige bestuur is aan deze ellende schuldig, niet het huidige). Maar zeker niet pro Jans. Ik kan me er best in vinden dat de selectie verreweg de hoofdschuldige is en dat een andere trainer (wie dan ook) het niet veel beter zou doen met dit stel lamlullen. Maar ook Jans valt er genoeg te verwijten (bovendien was ik al niet voor zijn aanstelling) dus pro Jans gaat mij in ieder geval veels te ver.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor ProudFrisian! » 05-04-2011 14:56

Je verwoord precies hoe ik erover denk. Bij mij kwam het er alleen wat lamlullig uit :P
ProudFrisian!
Selectiespeler
 
Berichten: 278
Geregistreerd op: 05-04-2009 15:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor Ultras'01 » 05-04-2011 15:04

Superfries1983 schreef:Vooral anti-selectie wat mij betreft. In mindere mate anti Jans en nog mindere mate anti bestuur (vooral het vorige bestuur is aan deze ellende schuldig, niet het huidige). Maar zeker niet pro Jans. Ik kan me er best in vinden dat de selectie verreweg de hoofdschuldige is en dat een andere trainer (wie dan ook) het niet veel beter zou doen met dit stel lamlullen. Maar ook Jans valt er genoeg te verwijten (bovendien was ik al niet voor zijn aanstelling) dus pro Jans gaat mij in ieder geval veels te ver.


Precies mijn mening!
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: Tegen wie was het protest?

Berichtdoor Calimero » 05-04-2011 18:50

Anti alles.

De selectie omdat ze weigeren voor onze trots te vechten en omdat ze gewoon een grote wanprestatie afleveren en de club ten schande maken. Op één hand kun je tellen hoeveel spelers er niet aan de omschrijving 'zakkenvullers' voldoet.

Jans omdat hij maar niet wil zien dat zijn aanpak niet werkt in deze club. Zoals Jan de Jonge het zo mooi omschreef: er heerst hier een eigen cultuur, ook ten opzichten van de training. Blijkelijk voldoet Jans niet aan die omschrijving en kan hij het niet opbrengen om terug te geven wat wij zijn kwijt geraakt, zoals hij dat wel min of meer beloofde begin dit seizoen. Bovendien staat zijn behandeling van een aantal spelers mij totaal niet aan. Neem een Roorda of een Dost, die lijken volledig kapot gemaakt te zijn door de geweldige Duitsleraar. Zeker dat met Roorda vind ik een kwalijke zaak. Onze Fries die staat voor wat wij zijn die als oud vuil behandeld wordt.

Jans kan zich niet associëren met de supporters. Zijn uitspraken zijn vaak dom en ook niet te accepteren. Hij lijkt zijn eigen wil door te drijven en fouten toegeven is zijn slechtste kant. Maar fouten maken is nou eenmaal menselijk. Als ik een fout maak, bied ik mijn excuses aan en accepteer ik mijn fouten. Echter lijkt Jans zijn ego nou eenmaal te groot om dat te toe te geven.

De directie omdat ze alleen maar aan hun eigen portemonnee denken. En dan heb ik het niet over clubman Hansma of financiëel toch expert Van Erve. Die doen hun werk prima en zetten werkelijk alles op alles om hun taak goed te volbrengen. Al heeft Hansma nog niet zoveel gedaan, ik heb vertrouwen erin. Zeker gezien zijn liefde voor Heerenveen. Van Erve houdt de sponsoren toch mooi bij de club, op zijn werkgebied valt gewoon weinig aan te merken en ik denk niet dat we daar een betere voor kunnen vinden op dit moment. Wel vind ik een doorn in het oog Robert Veenstra. Hij leek eerst op zijn plek, maar achteraf blijkt het allemaal maar schijn. Het enige wat hij doet is hier een mooi salaris opstrijken en her en der een mooi babbeltje houden. Maar verder lijkt er nog weinig terug te komen van wat wij als supporters verloren hebben zien gaan. Bovendien vind ik het een hele kwalijke zaak dat onze voorzitter nog een aantal nevenfuncties heeft. Dat kan toch niet met zo'n grote dagtaak? Want ik neem toch aan dat hier meer uren dan een fulltime-job in zouden moeten zitten..
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron