Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox, etc.

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Frisian Viking » 05-10-2013 05:12

Appie_M schreef:Wil ik mijn eigen stoel terugbestellen, krijg ik te lezen dat er op mijn kaart geen kaarten gekocht kunnen worden. Lekker dan. Dus ik probeer de klantenservice te bellen, maar natuurlijk zijn ze klokslag vijf uur gesloten. Erg onhandig voor mensen die pas na 5 uur klaar zijn met werken of school. Is het nou zo moeilijk om tot een uurtje of 8 of 9 bereikbaar te blijven?

Heerenveen is net zoals waar jij werkt waarschijnlijk een bedrijf met openings- en sluitingstijden. Jou klanten zullen ook wel klagen dat om precies vijf uur de voicemail erop staat.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Appie_M » 05-10-2013 07:14

Frisian Viking schreef:Heerenveen is net zoals waar jij werkt waarschijnlijk een bedrijf met openings- en sluitingstijden. Jou klanten zullen ook wel klagen dat om precies vijf uur de voicemail erop staat.


Ik studeer nog, maar doe daarnaast wat vormgevingswerk. En nee, ik ben niet te beroerd om na vijf uur alsnog mijn telefoon te beantwoorden en thuis aan de slag te gaan, omdat ik het leuk werk vind en het zie als mijn hobby ipv werk.

Is het echt zoveel moeite om desnoods 1 miezerig uurtje langer open te blijven zodat mensen die wel tot 5 uur door moeten werken ook nog contact kunnen opnemen indien nodig?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Calimero » 12-10-2013 15:32

Te makkelijk geredeneerd Appie. Omdat jij student bent, ben je waarschijnlijk gewend om je werk/hobby naast je studie te doen. Voor de mensen die bij Heerenveen op de receptie werken, is het geen hobby maar dagelijkse kost. Ik geef ze dan ook geen ongelijk om te stoppen om 5 uur. Sterker nog: ik zou het zelf ook doen. Verder denk ik niet dat het financieel aantrekkelijk is om mensen na sluitingstijd door te laten werken. Stel je laat iemand 2 uur per dag doorwerken. Dat is 10 uur per week. Dat is 520 uur per jaar. Met een brutosalaris zo rond de, ik gok, 15 euro, kom je op extra kosten uit voor je bedrijf van €7800. Voor een voetbalclub is dit wellicht geen supergroot bedrag, maar ik kan me prima voorstellen dat er aantrekkelijkere en betere dingen zijn om dit geld aan te besteden. Want opleveren zal het die 2 uur extra per dag zeker niet.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor xander » 12-10-2013 15:33

Kaartje VVV thuis dan weer binnen in nog geen 3 dagen na de bestelling.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Appie_M » 12-10-2013 16:34

Calimero schreef:Te makkelijk geredeneerd Appie. Omdat jij student bent, ben je waarschijnlijk gewend om je werk/hobby naast je studie te doen. Voor de mensen die bij Heerenveen op de receptie werken, is het geen hobby maar dagelijkse kost. Ik geef ze dan ook geen ongelijk om te stoppen om 5 uur. Sterker nog: ik zou het zelf ook doen. Verder denk ik niet dat het financieel aantrekkelijk is om mensen na sluitingstijd door te laten werken. Stel je laat iemand 2 uur per dag doorwerken. Dat is 10 uur per week. Dat is 520 uur per jaar. Met een brutosalaris zo rond de, ik gok, 15 euro, kom je op extra kosten uit voor je bedrijf van €7800. Voor een voetbalclub is dit wellicht geen supergroot bedrag, maar ik kan me prima voorstellen dat er aantrekkelijkere en betere dingen zijn om dit geld aan te besteden. Want opleveren zal het die 2 uur extra per dag zeker niet.


Tja, het is een stukje extra service, al is het maar een uurtje. Ik begrijp dat het zowel financieel als personeelstechnisch wat problemen oplevert. Ook begrijp ik dat het niet leuk is om tot 9 uur s'avonds bij de telefoon zitten. Waar ik me gewoon aan irriteerde is dat om 5 uur gelijk de hoorn erop gaat, terwijl ik om ongeveer 17:05 probeerde te bellen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Frisian Viking » 13-10-2013 16:29

xander schreef:Kaartje VVV thuis dan weer binnen in nog geen 3 dagen na de bestelling.

Hier ook! Top, en tegen een zeer schappelijke prijs.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Calimero » 15-10-2013 16:58

Appie_M schreef:Tja, het is een stukje extra service, al is het maar een uurtje. Ik begrijp dat het zowel financieel als personeelstechnisch wat problemen oplevert. Ook begrijp ik dat het niet leuk is om tot 9 uur s'avonds bij de telefoon zitten. Waar ik me gewoon aan irriteerde is dat om 5 uur gelijk de hoorn erop gaat, terwijl ik om ongeveer 17:05 probeerde te bellen.

Wacht maar tot je zelf gewoon een baan en gezin hebt. Dan snap je het misschien meer.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Magnus Eikrem » 17-10-2013 11:25

Heeft iemand een idee of ze dit seizoen bij de club ook gaan werken met halve seizoenskaarten?
Het lijkt me dat een dergelijk concept dit seizoen nog wel veel rendement kan opleveren. Immers, veel Seizoenskaarthouders hebben opgezegd vanwege de vervaagde clubcultuur al dan niet in samenhang met de tegenvallende prestaties.
Nu alles weer wat op de rit lijkt te zijn, denk ik dat hier wel winst valt te halen.
Magnus Eikrem
Nieuw talent
 
Berichten: 86
Geregistreerd op: 24-09-2013 14:42

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor forca hveen » 17-10-2013 15:06

Ze hadden wel de actie van een abe-nement voor de wedstrijd tegen cambuur.
http://www.feannet.nl/item/3460-abeneme ... heerenveen
Weet niet of er net als vorig seizoen wordt gewerkt met halve seizoenskaarten.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor DSCH » 17-10-2013 16:31

Volgens mij is het zo als je nu een seizoenkaart besteld je hem ook meteen kan krijgen. Behalve wanneer er een wachtlijst is natuurlijk, maar voor zover ik weet is die er alleen bij NN. Je betaalt dan voor de wedstrijden die nog gespeeld moeten worden. En dan kun je hem aan het einde van het seizoen gewoon verlengen mocht je dat willen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox,

Berichtdoor Calimero » 18-10-2013 14:08

Vorig seizoen is dat min of meer wel gedaan en dat zal nu naar mijn verwachting ook wel weer terugkomen. Elk kleine beetje extra inkomen dat je kunt genereren is weer mooi meegenomen in mijn ogen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten