Crisis bij SC Heerenveen (?)

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Stiffie » 25-01-2013 07:51

Ik zie dat er een petitie getekend kan worden door supporters voor een extern onderzoek tegen de directie. Een teken van crisis dat supporters zo iets opzetten? Wat vinden wij daarvan?
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Gekko » 25-01-2013 09:10

Sportieve crisis? Mjoah, maar die overwinnen we wel als we financieel gezond zijn en blijven. Identiteitscrisis? Ja zeker!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor BK2007 » 26-01-2013 09:58

Wat mij betreft een overbodig topic. De club is financieel weer gezond. Sportief moeten we weer successen zien te boeken en dan is iedereen ineens weer tevreden let maar op.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor 1983 » 26-01-2013 11:48

Nou niet dus. Vorig jaar hadden we een sportief succesvol seizoen, maar speelden deze problemen ook al. Uiteraard zullen de meesten bij succes positiever zijn en zal de onvrede wat meer naar de achtergrond verdwijnen, maar het neemt het niet helemaal weg. Er is iets structureels aan de hand waardoor mensen, en dan met name sponsoren, ontevreden zijn en de binding met de club verliezen. En dat staat zo goed als los van de prestaties op het veld. Het speelt uiteraard wel een rol, maar niet voor het grootste gedeelte.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor supergerjan » 26-01-2013 12:59

Mensen die denken dat er geen crises is weet niet de realiteit ,want op dit moment gaan sponsoren weg we zakken sportief ver weg en ik denk persoonlijk dat het aan de directie komt daarom teken de petitie.
Ik ben erbij vanavond maar ben bang weer een verlies partij ,want met deze directie en deze trainer gaan we niet meer winnen we kunnen alleen maar verliezen. (en dat bedoel ik niet alleen maar sportief)
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Avatar gebruiker
supergerjan
Nieuw talent
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 15-12-2012 16:22

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Janstra » 26-01-2013 13:06

BK2007 schreef:Wat mij betreft een overbodig topic. De club is financieel weer gezond. Sportief moeten we weer successen zien te boeken en dan is iedereen ineens weer tevreden let maar op.

Was dat maar waar. Vorig seizoen ging het sportief toch goed en haalde we Europees voetbal. Maar mensen zeiden hun seizoenkaart op, wachtlijst is ook weg en je kan nu zelf nog een seizoenkaart kopen... Sponsoren zeiden ook op en we hebben een stuk minder sponsoren. Dus sportief succes heeft ons niks opgeleverd!
Ik heb die theorie nu al een aantal keer gehoord dat als sportief beter gaat iedereen terug komt, maar dat blijkt dus helemaal nergens uit! Daarbij hoe financieel gezond is de club echt? Dat weten we niet, want we hebben de cijfers nog niet gezien, dus dat kun je ook niet stellen dat dat echt zo is.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor ouwe seun » 26-01-2013 13:24

Vorig jaar sportief goed? Ja qua eindklasering wel, maar het voetbal was toch niet om aan te zien?
Ik denk dat dat de reden is waarom mensen hun plek opzeggen.
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
Avatar gebruiker
ouwe seun
Selectiespeler
 
Berichten: 322
Geregistreerd op: 05-01-2008 20:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor zweed1 » 26-01-2013 14:46

ouwe seun schreef:Vorig jaar sportief goed? Ja qua eindklasering wel, maar het voetbal was toch niet om aan te zien?
Ik denk dat dat de reden is waarom mensen hun plek opzeggen.


AMEN
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Lipton » 26-01-2013 16:39

Crisis is natuurlijk een groot woord, het is pas crisis als het geld op is en als Heerenveen aan het degraderen is.

Toch heb ik sterk het idee dat men maar wat aan het aanmodderen is, er word m.i. veelste weinig met de supporters gesproken / gecomminuceerd en dat begint mij wel een beetje te irriteren. Robert zit in een ontkenningsfase en Hansma doet zijn best maar komt soms wat onhandig over, kan hij niks aan doen.

Men moet vaker naar buitenkomen waar de club nu staat en waar ze mee bezig zijn, we weten allemaal wel wat de ambitie is.
Ze laten veelste veel ruimte voor ons als supporter om te speculeren.

Het sportieve aspect ben ik eigenlijk niet zo bang voor, we hebben enkele hele goede spelers, maar ook enkele hele matige spelers.
Met een of twee versterkingen kan het zomaar de goede kant op slaan, zo simpel is voetbal dan ook wel weer.

Waar ik mij het meeste zorgen om maak is dat spelers bij Heerenveen vaak minder speler als elders, zie een Zomer, Kum, Kums en ga zo maar door. Ook is Heerenveen geen antrekkelijke club meer om voor te spelen, en dat was 5 jaar geleden toch heel anders.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor paparazzi » 26-01-2013 16:55

We hebben nog vijf dagen de tijd om 'in te kopen'. Maar ja, als er al helemaal geen spelers meer naar Friesland toe wilen komen dan wordt het wel een heel lastig verhaal he?
Maar als Heerenveen met deze selectie blijft doormodderen dan zijn we als club ten dode opgeschreven.
Wat ik je Brom!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor supergerjan » 27-01-2013 13:36

Lipton schreef:Crisis is natuurlijk een groot woord, het is pas crisis als het geld op is en als Heerenveen aan het degraderen is.

Toch heb ik sterk het idee dat men maar wat aan het aanmodderen is, er word m.i. veelste weinig met de supporters gesproken / gecomminuceerd en dat begint mij wel een beetje te irriteren. Robert zit in een ontkenningsfase en Hansma doet zijn best maar komt soms wat onhandig over, kan hij niks aan doen.

Men moet vaker naar buitenkomen waar de club nu staat en waar ze mee bezig zijn, we weten allemaal wel wat de ambitie is.
Ze laten veelste veel ruimte voor ons als supporter om te speculeren.

Het sportieve aspect ben ik eigenlijk niet zo bang voor, we hebben enkele hele goede spelers, maar ook enkele hele matige spelers.
Met een of twee versterkingen kan het zomaar de goede kant op slaan, zo simpel is voetbal dan ook wel weer.

Waar ik mij het meeste zorgen om maak is dat spelers bij Heerenveen vaak minder speler als elders, zie een Zomer, Kum, Kums en ga zo maar door. Ook is Heerenveen geen antrekkelijke club meer om voor te spelen, en dat was 5 jaar geleden toch heel anders.


Beste man als jij dit geen crises vind (we staan qua punten zestiende) dan vind ik dat knap.
Iedereen denkt dat we financieel weer gezond zijn dacht het niet volgend jaar gaan we geen winst maken de begroting gaat naar verwachting zelf omlaag.
Als wij als supporters niet gaan ingrijpen dan zie ik he heel erg somber in.
Wij zijn allemaal supporters van deze mooi club en daarom vraag ik iedereen de petitie te tekenen en RED DE CLUB WAAR JE VAN HOUDT.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Avatar gebruiker
supergerjan
Nieuw talent
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 15-12-2012 16:22

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor baasje » 28-01-2013 12:01

Ik teken de petitie niet. Zo'n onderzoek kost alleen maar geld en levert niets op. Zorgt alleen maar voor meer onrust.

Riemer terug? Alsjeblieft niet.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor hm_DR88 » 28-01-2013 16:19

Ik vind dit niks. Bij mij komt het over als in een kurk droog bos gaan jongleren met brandende fakkels. Nu schijnt het zo te zijn dat er onder ons zich een percentage pyromanen te bevindt.

Duidelijk is dat er iets nu verschrikkelijk fout lijkt te gaan. De jaren 90 zijn voorbij. De huidige situatie is vele malen complexer dan die van toen. Heerenveen zal de oplossingen moeten zoeken met eigen middelen. Raad van Bestuur, directie en technische staf. Anoniem ageren tegen personen en/of functionarissen is niet een voorbeeld dat doet volgen voor mij. Neem een voorbeeld aan de mensen van NN die in de wedstrijden tegen Vitesse en Feijenoord vol achter hun club bleven staan. Vertrouwen kan veel uit maken.
Laatst bijgewerkt door hm_DR88 op 29-01-2013 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Makkum8 » 28-01-2013 21:23

hm_DR88 schreef:Ik vind dit niks. Bij mij komt het over als in een kurk droog bos gaan jongleren met brandende fakkels. Nu schijnt het zo te zijn dat er onder ons zich een percentage pyromanen te bevinden.

Duidelijk is dat er iets nu verschrikkelijk fout lijkt te gaan. De jaren 90 zijn voorbij. De huidige situatie is vele malen complexer dan die van toen. Heerenveen zal de oplossingen moeten zoeken met eigen middelen. Raad van Bestuur, directie en technische staf. Anoniem ageren tegen personen en/of functionarissen is niet een voorbeeld dat doet volgen voor mij. Neem een voorbeeld aan de mensen van NN die in de wedstrijden tegen Vitesse en Feijenoord vol achter hun club bleven staan. Vertrouwen kan veel uit maken.


Hé, waarom voel ik me nu een keer aangesproken :mrgreen:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Wolliepoly » 10-02-2013 14:55

Van mij mogen ze Pastoor wel polsen, volgens mij hebben we daar als trainer meer aan dan een grote naam.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor 1983 » 10-02-2013 18:09

Die is na een moeilijk begin goed bezig bij NEC en daarvoor al goed werk geleverd met Excelsior. Hij komt op mij over als een verschrikkelijk irritant betweterige wijsneus, maar het lijkt me wel een goeie trainer. En tja, wat heb je liever? dat laatste dus!
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Crisis bij SC Heerenveen (?)

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2013 19:45

Wolliepoly schreef:Van mij mogen ze Pastoor wel polsen, volgens mij hebben we daar als trainer meer aan dan een grote naam.

Goede naam. Een trainer die teams aanwijsbaar beter maakt en iemand met Heerenveen verleden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron