Terug op de kaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Terug op de kaart

Bericht door Feankoorts »

SC Heerenveen leeft. Als één man achter Heerenveen wanneer er actie gevoerd moet worden, wanneer er in de top van de club veranderingen plaats moeten vinden. Grote klasse, groot respect, ook van buiten de club.

Weliswaar is het vertrek van RV nog maar stap één, maar de RvC zal bakzeil halen naar aanleiding van het onderzoek wat gaat komen. Ik zou daarom voor willen stellen als front op te blijven treden, maar nu naar ús Fryslân. De club door en namens de supporters weer op de kaart zetten. It Feangefoel weer op laten laaien en sponsoren enthousiasmeren. Kunnen we in samenwerking met bijvoorbeeld "Wij zijn Heerenveen" nu niet doorgaan met ludieke acties maar dan niet op een anti-toon (anti RV, anti RvC, etc), maar PRO onze club? Flyeren, pers blijven benaderen, et cetera et cetera.

De club heeft ons, supporters nu harder nodig dan ooit.
Wie niet scout wie niet wint!
topcoach
Nieuw talent
Berichten: 123
Lid geworden op: 17-02-2013 18:31

Bericht door topcoach »

Heel goed initiatief !!! Positvisme helpt ons vooruit!! Sfeer maken, kaarten kopen, sponsors erbij. Vooruit!!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Goed plan! De eerstvolgende oefenwedstrijden zijn hier een geschikt podium voor denk ik,Overal in de regio het 'Heerenveen'-gevoel weer promoten en mensen weer aansteken met enthousiasme.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Als deze hele kliek weg is, lijkt het mij tijd voor een flinke pro actie. Een belronde langs alle oud seizoenkaarthouders / sponsoren die de afgelopen 3 jaar hebben opgezegd lijkt met niet verkeert. En met een mooi aanbod komen.
Alle ballen op Henkie!
Gerke
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 17-08-2004 13:01
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gerke »

Top initiatief!
Plaats reactie