Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-1996

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-1996

Berichtdoor xander » 27-01-2014 21:33

APPEAL: On 15th November 1986, Ton Pentre welcomed Cardiff City to Ynys Park in the First Round of the FA Cup.

Below is a clip from a feature that we believe aired on BBC's Football Focus, but it is incomplete. 

We are attempting to find the full footage of the feature, or even the match itself. Is there anybody out there that can help?

In addition, we are also searching for footage of Ton Pentre's match against SC Heerenveen in the UEFA Intertoto Cup, which was played on 1st July 1996.

The request to find the above footage comes from several Bulldogs fans on Twitter. It would be great if somebody could help.

Treorchy Male Choir - Match Of The DayTreorchy Male Choir singing "Hen Wlad Fy Nhadau" in Ton Pentre Football Club. It appeared on Match of the Day c. 1987. Visit www.treorchymalechoir.com

youtube.com



Op verzoek van een Walesman opzoek naar beeldmateriaal waarmee we hen heel erg blij mee kunnen maken. Wie o wie kan er hier wat posten.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-

Berichtdoor Beetle » 19-12-2014 22:43

Zou best eens kunnen dat ik foto's heb!! Ik zal een spitten in het archief.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-

Berichtdoor Douwe » 20-12-2014 00:24

off-topic weliswaar: toen ik het topic zag staan in de "active topics" dacht ik meteen aan Beetle en zie daar :)
Waar is je eigen topic gebleven :wink:
Ik ben geen fervent poster, wel minstens 12 jaar (dit en vorig forum) volger! (En ... wat een k..pot vanavond...)
Verder wat in het forum-topic wordt aangekaart.....
Aan de Beheerders: dank voor het in stand houden van dit medium!!!
Douwe
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 04-12-2002 20:07

Re: Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-

Berichtdoor Beetle » 15-11-2015 21:13

Het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk weer gevonden naar wat ik zocht. Foto's van deze wedstrijd. Dat waren nog foto's uit het tijdperk van de fotorolletjes en dus ben ik er destijds zuinig mee omgegaan. Ik heb dus niet veel foto's geschoten. Ik heb de foto's aan Erik (http://www.feanfans.frl) gezonden en die is op dit moment bezig er een blogpost voor te maken voor de site.


Morgen staan de foto's online!

Edit: de datum was trouwens 1 juli 1995.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-

Berichtdoor Beetle » 16-11-2015 21:32

MOET JE EENS KIJKEN!

Een nieuw blog op Feanfans. Wie herkent zichzelf?


Leuke reis was dat. Op de terugreis in en hotel in Margate, een stad die vooral bekend is van paardensport. De bus in Friese kleuren was de eerste echte spelersbus. Ik weet niet meer of die destijds in die hoedanigheid ingezet werd of dat er een nieuwer exemplaar voor de spelers beschikbaar was. Kan ook zijn dat de bus door vips werd gebruikt. Na afloop de stad in naar de Mac, die destijds voor ons Friezen ook nog echt exotisch was aangezien er nog niet één in Friesland was!!

Even een idee dat bij me op komt. Even een paar spelersbussen op een rij zetten.

Afbeelding
Links, de eerste? Ik dacht dat er voor Nog een witte spelersbus was.

Afbeelding
De blauwe. De tweede? Zelf nog een keer mee gereden naar een jeugdtoernooi in Woerden. Groot talent dat me toen al opviel: Reza Ghoochannejhad. Nu Iran's internationaal.

Afbeelding
De een na laatste, toen die brand nieuw was.

Afbeelding
Zelfde bus, tweede gedaante.

Afbeelding
Zelfde bus, derde gedaante.

Afbeelding
De huidige spelersbus.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Beeldmateriaal gezocht Ton Pentre - sc Heerenveen 01-07-

Berichtdoor gerdykster » 30-12-2015 20:37

Zit er tussen die 1e en 2e bus niet nog 1?? gezien het tijdsbestek wat is. Ik weet wel dat we in die 2e?? naar zagreb zijn geweest toen. Prachtig reisje was dat.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Avatar gebruiker
gerdykster
Wereldspeler
 
Berichten: 1222
Geregistreerd op: 30-06-2008 10:37


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten