Uniek voetbalpoppetje Abe Lenstra

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Uniek voetbalpoppetje Abe Lenstra

Berichtdoor lentheman » 31-03-2014 19:22

Als groot voetbalfan, verzamelaar en bewonderaar van grootheden die het voetbal op de kaart hebben gezet, heb ik het afgelopen jaar gewerkt aan het vereeuwigen van Abe Lenstra in miniatuurvorm. Geen massaproductie, niet commercieel, maar met oog voor detail en in een oplage van slechts 50 stuks.
De lage V-hals, oude bal, oude schoenen en het kenmerkende Abe-kapsel zijn aanwezig en maken dit beeldje tot een uniek verzamelobject.

Afbeelding
Afbeelding

Voor de Marktplaats link, klik hier: http://link.marktplaats.nl/m794803187

Heb je vragen of wil je een exemplaar in je verzameling, laat maar iets weten!
lentheman
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 31-03-2014 19:13

Re: Uniek voetbalpoppetje Abe Lenstra

Berichtdoor SCH1920 » 31-03-2014 21:27

Tof!

Ik ben niet zo'n verzamelaar, ik ga het waarschijnlijk ook niet kopen. Maar vind dat dit in de fanshop niet zou misstaan. Erg mooi geworden!
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

Re: Uniek voetbalpoppetje Abe Lenstra

Berichtdoor lentheman » 02-04-2014 21:51

Bedankt voor de reactie!

Helaas is het tegenwoordig niet eenvoudig om producten als deze op de markt te brengen, zeker niet als hobbyist. Denk aan de rechten...

Vandaar deze kleine oplage van 50 stuks. De prijs is trouwens verlaagd naar 10 euro. Lijkt me een schijntje voor zo'n exemplaar :). Winst ga ik er trouwens niet op maken, maar dat was ook niet de bedoeling. Ik ga vaker naar Engeland, en als je ziet hoe helden daar vereerd worden... Hebben ze 80 jaar geleden ooit een paar keer gescoord, krijgen ze een standbeeld. Fantastisch!
lentheman
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 31-03-2014 19:13


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron