Sander de Vries LC

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Sander de Vries LC

Bericht door Ebiede »

Zijn er meer mensen die zich mateloos irriteren aan de negatieve berichtgeving van Sander de Vries van de LC.

Twee voorbeelden: Het stuk over de gelden van Sarr, hij insinueert dat de handelswijze van Heerenveen uniek is. 99% van de clubs werkt op deze manier waarom moet er dan z'n negatieve lading overheen.

Verslaggeving in een oefenwedstrijd tegen Gaasterland.. "het is nog maar 2-0 met de rust tegen amateurs" Feitelijk juist. Maar ook weer negatief sausje. Wat was de opdracht.. Hebben ze twee keer hard getraind.

Ook de podcast is vreselijk negatief en daarbij opgeteld Jan Vlap met z'n Twente verheerlijking is dat ook lastig om aan te horen en wordt er voor een journalist ook weinig tot geen nieuws gebracht.
Spijt heb je morgen maar!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ik erger me er ook aan, vooral de teneur in zijn stukjes en het soms bewust weglaten van nuancerende informatie. Aan de andere kant is persvrijheid een groot goed en moet hij lekker z'n werk doen zoals hij het wil, ik ben niet verplicht zijn product te consumeren.
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Ik lees zijn berichtgeving ook altijd met een korrel zout, het is vaak feitelijk wel juist maar zwaar negatief belicht.
Lijkt er op dat dit sinds de fittie tussen Roozemond en LC erger is geworden.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Idd ik erger me er ook mateloos aan,altijd het negatieve benoemen. De positieve dingen laat hij altijd maar weg.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik heb er niet zo veel last van moet ik bekennen. Laten we wel wezen, Sander is in principe gewoon een Heerenveen supporter. En zoals in elk stadion heb je "glas half vol" en "glas half leeg" supporters. Hij is zeker kritisch maar negatief wil ik hem niet noemen.
Ebiede schreef: Ook de podcast is vreselijk negatief en daarbij opgeteld Jan Vlap met z'n Twente verheerlijking is dat ook lastig om aan te horen en wordt er voor een journalist ook weinig tot geen nieuws gebracht.
Ik luister meestal met plezier naar de podcast. Dat het weinig journalistiek nieuws brengt is correct maar dat komt omdat alle informatie voor iedereen al toegankelijk is op de diverse sites. Vlap verheerlijkt Twente niet, hij verteld gewoon hoe het zit. Ik vind het vreselijk irritant dat Twente de zaken zo goed voor elkaar heeft maar zo staat het er tegenwoordig gewoon voor.

Twente heeft alle seizoenskaarten, skyboxen, reclameborden, boarding, arrangementen enz. allemaal uitverkocht. Schroeven de begroting dit jaar met 9 miljoen!! omhoog. Gaan naar 35 miljoen dikke euro's. Ik ben stikjaloers, maar dat doen ze knap.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Pfff de openingspodcast van Sander en Jan . Het is niet eens meer realistisch maar verschrikkelijk negatief. Voorbeeld: GAE is Heerenveen al voorbij want die kopen een spits van 9 ton. Hoezo dan? Wij kopen een spits voor 1 miljoen.

Het is veel en veel te negatief. Natuurlijk gaan er nog heel veel dingen niet goed. Maar dat het zou negatief moet kan ik echt niet begrijpen. Ze doen ook net of is het bij Heerenveen heel slecht en bij de 17 andere clubs rozengeur en maneschijn.
Spijt heb je morgen maar!
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Na de 9-0 van Cambuur:
Cambuur is figurant op galavoorstelling Ajax

Na de 0-8 in Heerenveen:
Rampzalig SC Heerenveen legt rode loper uit voor PSV en lijdt grootste nederlaag in clubhistorie

Classic LC. Was ook rampzalig natuurlijk, maar het verschil in hoe er geschreven wordt is opvallend en hinderlijk.
rodioncamataru
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 08-04-2024 18:20

Bericht door rodioncamataru »

Ach ja, LC en Omrop Fryslan zijn toch vooral spreekbuis van Cambuur. Enige positieve uitzondering vormt voor mij Roelof de Vries. Sowieso raar dat je het presteert om het in de Sportcast iedere week weer langer over Cambuur dan over Heerenveen te hebben, terwijl wij volgens mij nog steeds een divisie hoger spelen.
Plaats reactie