Verwachtingen seizoen '23/24

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Verwachtingen seizoen '23/24

Bericht door du longhi »

Eindpositie:
Verrassing:
Tegenvaller:
Topscoorder:
Toevoeging:
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Eindpositie: 7
Verrassing: Hussein Ali
Tegenvaller: Kohlert
Topscoorder: Ion Nicolaescu

Toevoeging: Als Noppert blijft, van Beek komt terug op zijn niveau, van Wonderen een iets avontuurlijker middenveld neer zet en er komt een goede rechtsbuiten dan kan het een mooi seizoen worden. Wel zorgelijk is de smalle selectie.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Eindpositie: 14e
Verrassing: Webster en Nicolaescu
Tegenvaller: Kees van Wonderen
Topscorer: Nicolaescu
Toevoeging: Te weinig scorend vermogen om hoog te eindigen
Webster kan echt goed voetballen, hopelijk blijft hij fit. Nicolaescu zorgt er voor dat we in de Eredivsie blijven
Bij "tegenvallers" kan ik Nunnely en Olsson wel neerzetten, maar daar verwacht ik al niks van, dus die kunnen alleen maar meevallen
Het is nu 9 augustus. Op 1 september kan en hoop ik (door aankopen) wat positiever gestemd te zijn)
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Eindpositie: 11de
Verrassing: Nicolaescu
Tegenvaller: Webster
Topscoorder: Nicolaescu
Toevoeging: Te smalle selectie gaat ons opbreken. Van Wonderen vertrekt aan het einde van het seizoen (of zelfs eerder).
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Eindpositie: 7
Verrassing: Nicolaescu
Tegenvaller: Tahiri
Topscoorder: Nicolaescu (21 goals)

Toevoeging: Bij verrassing wilde ik eigenlijk Sahraoui doen, maar dat mag al geen verrassing meer heten. 7e plek is optimistisch, maar ik heb gister met wat vrienden een lijst ingevuld over de eindstand van de eredivisie, en ik zie na PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Twente en Utrecht eigenlijk ook geen ploegen die per se boven ons moeten eindigen. Op basis van wat zouden NEC, Eagles, Vitesse etc. boven ons moeten eindigen? We zijn de afgelopen 2 seizoenen 8e geworden, en van dat basisteam zijn alleen van Hooijdonk en Van Ewijk weg. Van Beek komt terug, Noppert is terug. Ik schrik een beetje van de 11e en 14e plek hierboven, maar dat mag iedereen natuurlijk zelf weten!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Eindpositie: 10
Verrassing: Nicolaescu
Tegenvaller: Hall
Topscoorder: Nicolaescu
Toevoeging: Nicolaescu zal te weinig ballen krijgen om te scoren. Hall zal net zoals bij Ado het niveau niet halen. In de winterstop zullen we een paniekaankoop doen.
Heerenveen fan in Leiden
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Eindpositie: 8
Verrassing: Nicolaescu
Tegenvaller: Karlsbakk
Topscoorder: Nicolaescu

Toevoeging:
In de basis zijn we redelijk stabiel gebleven. Op RB ingeleverd, qua spits hoop ik iets vooruit gegaan. Daarnaast Noppert en Van Beek er weer bij. In de breedte hebben we wel wat spelers ingeleverd. Neem aan dat er voor 1 september nog wel wat staat te gebeuren. Top 4, Twente en Utrecht zijn sterker. Zie ons samen met Vitesse, NEC en wellicht Sparta strijden om plek 7. Moet het jaar worden dat Van Wonderen het verschil maakt, vond hem vorig jaar niet overtuigend.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Eindpositie: 7
Verrassing: Webster
Tegenvaller: Pawel
Topscoorder: Ion Nicolaescu

Toevoeging: Een bekerfinale zou wel een keer weer mooi zijn.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Eindpositie: Maximaal 10e
Verrassing: Hall, als ik de berichten hier moet geloven kan hij amper lopen :wink:
Tegenvaller: Ik vrees onze trainer
Topscoorder: Nicolaescu
Toevoeging: De breedte van onze selectie is niet aanwezig. Mocht er niks meer bijkomen, dan vind ik dat prima, maar geef dan de jeugdspelers ook eens een kans en wissel niet altijd maar dezelfde spelers. Ik accepteer met alle liefde een zwaar seizoen, als we dan iig eigen jeugd de fouten laten maken.
johanboerie
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-10-2020 10:45

Bericht door johanboerie »

Eindpositie: 9
Verrassing: Ali
Tegenvaller: Hall
Topscoorder: Nicolaescu

Toevoeging: Wanneer we ons nog kunnen versterken op rechtsbuiten en 10 dan kan kunnen we ook 7e eindigen. Hoop dat we weer eens minimaal 10/17 thuiswedstrijden gaan winnen. Kom op Kees, iets meer spektakel. Ook jij zit in je laatste contractjaar.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Satyr schreef: Verrassing: Hall, als ik de berichten hier moet geloven kan hij amper lopen :wink:
Haha, als je het zo bekijkt dan kan hij alleen verrassen inderdaad.

Eindpositie: 7
Verrassing: Olsson (gaat eindelijk zijn draai vinden. Wens is waarschijnlijk de vader van de gedachte...)
Tegenvaller: Tahiri (valt me eigenlijk altijd tegen)
Topscoorder: Nicolaescu
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Eindpositie: 10
Verrassing: husein ali
Tegenvaller: kohlert
Topscoorder: nicolaescu
Toevoeging:
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Eindpositie: 10
Verrassing: Olsson (mits onze trainer hem op de juiste positie laat spelen = 8)
Tegenvaller: Kees van Wonderen
Topscoorder: Nicolaescu (17 goals)
Toevoeging: Nicolaescu gaat een goede klik krijgen met Sahraoui en van Amersfoort. Van Wonderen blijft (helaas) conservatief en geeft weinig tot geen kans aan jeugdspelers. Te vaak (te laat) dezelfde wissels, die niks toevoegen en tactisch niet capabel om een keer een goede omzetting te maken.
Plaats reactie