Heerenveen welkom in Paviljoen Schoonenberg

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik ben het met het goede betoog van BWA eens. Een hoop frustratie en misschien zelfs agressie had voorkomen kunnen worden.
Wij realiseren ons terdege dat zowel van jullie kant als van de onze de teleurstelling groot was en misschien nog wel is.
Kom op zeg, 'jullie' zijn alleen maar opgelucht. Want het is niet uit de hand gelopen en op twee kapotte autospiegels na is er niks vernield. De opzet was dus geslaagd. De uitbater van het paviljoen staat volledig buiten de club, en heeft ons uitgenodigd. Nou heb ik begrepen dat het paviljoen tevens een ingang heeft naar de hoofdtribune en dat de mensen aldaar dus een kopje koffie kunnen halen in het paviljoen.
Ten eerste begrijp ik dan niet waarom Joost Broekman ons heeft uitgenodigd. Via msn heeft hij tegenover mij al aangegeven dat je voor dat vak eigenlijk kaarten voor de hoofdtribune nodig had, maar dat we toch uitgenodigd waren. Voor een gedeelte ligt dus duidelijk de schuld bij J. Broekman.
Ten tweede is het verhaal van de poltie en Telstar nogal vaag. Hoe kwamen de politie en de club Telstar nou opeens te weten dat er twee bussen richting het paviljoen kwamen? Dat moet dus J. Broekman zijn geweest, omdat hij ergens bang voor was? Of de club Heerenveen? Die wil natuurlijk altijd alles zelf onder controle houden en combineert dat met belachelijke maatregelen. Daar ben ik erg benieuwd na, al zullen we daar geen antwoord op krijgen.
In overleg is toen door Stormvogels Telstar en de politie besloten om jullie alsnog toe te laten tot het supportershome(?), maar jullie op het moment dat het stadion de poorten officieel zou openen (18:30 uur) alsnog naar het uitvak te begeleiden. De slechte weersomstandigheden gooiden echter roet in het eten, waardoor de bussen later arriveerden dan de besproken deadline. Op dit moment kon de beperkte hoeveelheid manschappen de openbare orde niet meer garanderen, en hebben we jullie helaas uitsluitend toegang tot het uitvak kunnen verlenen.
Wat een belachelijk argument. Het kan namelijk helemaal niet. Om half vier vertrokken we vanuit Heerenveen. Vervolgens reden we nog over Joure, Sneek en Zurich en is er zoals gebruikelijk nog een pispauze. Dan betekent dus dat we nooit eerder dan 18:15 tot 18:30 aan konden komen in Velsen. Als men dan van plan was om het supportershome (het paviljoen dan neem ik aan?) open te gooien voor ons, dan hadden we daar dus misschien een kwartiertje in kunnen zitten om vervolgens anderhalf uur te verrekken van de kou in het winderige stadion met vieze stoeltjes en een enorme drekkerige bende (tsja, ik haal alles er maar even bij). Waar we ook nog eens nauwelijks wat te eten konden krijgen, want ook daar waren ze niet goed voorbereid op onze komst. Twee van die pubers die er stonden kregen nu alles over zich heen. Lekker beleid is dat zeg.

Ik snap wel dat een club als Telstar praktisch te vergelijken is met een amateurclub, maar een beetje professionele benadering had fijn geweest. Die twee spiegels die nu kapot zijn gegaan is zonde. Stom van degene die dat gedaan heeft (al heb ik begrepen dat de desbetreffende auto veel te hard op de supporters in reden, dan vraag je er ook naar). Maar nog veel stommers van de lokale autoriteiten. Als gewoon het paviljoen open was gegaan, dan waren er helemaal geen probelem geweest. Zelfs tussen de Telstar supporters (want daar liepen we nou ook tussen, dus ook dat argument gaat niet op). Eventueel had de kantine van v.v. Ijmuiden ook nog wel open gekund, want die cheerleaders hadden ook wel ergens anders hun oefeningen kunnen doen. Kortom oplossingen genoeg. Zonde!
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Ben het helemaal met je eens, Roelof. Valt helemaal nix op toetevoegen, nwah, een beetje dan:
Eventueel had de kantine van v.v. Ijmuiden ook nog wel open gekund, want die cheerleaders hadden ook wel ergens anders hun oefeningen kunnen doen.
Die cheerleaders hadden nog wel mogen blijven :P

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Fatih
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 12-12-2002 18:23
Locatie: Droog

Bericht door Fatih »

Nou ik sta perplex, dit had ik nooit verwacht.

Er is gewoon een spelletje gespeeld, we waren vertraagd door het omrijden en niet door het slechte weer. Tuurlijk wisten ze dat we zouden komen.

Het spiegelincident komt mede door het gedrag van de bestuurder, en bovendien was het maar 1 spiegel. Maar goed, had niet gehoeven.

Verder denk ik wel dat we bewezen hebben op een verantwoordelijke manier naar uitwedstrijden te kunnen gaan. Ik hoop dat we hier op door kunnen bouwen.

Enne, die megafoon moet voortaan altijd mee.
Bush-wanker
Fatih
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 12-12-2002 18:23
Locatie: Droog

Bericht door Fatih »

Natuurlijk wel heel duidelijk waar we nu eens verhaal mogen gaan halen. Verder wel erg klasse van de Hoogovens dat ze nog wat van zich laten horen. Misschien hebben ze weet gehad van het AZ-uit drama 2 jaargeleden. Daar hebben een aantal mensen namelijk nog werk van gemaakt richting politie aldaar.
Bush-wanker
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Ik ben ook niet meer van plan om zaterdag mee te werken met die veiligheidsactie. Zolang Heerenveen de eigen supporters blijft tegenwerken, zal ik niet meewerken aan dergelijke acties. Hoop dat meer mensen er zo over denken en zaterdag geen gehoor aan de veiligheidsactie geven.
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Ach ja, je moet ook met eigen auto's/busjes komen dan ben je eigen baas en je kunt zoveel BIER drinken als je maar wil!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Enne, die megafoon moet voortaan altijd mee.
Die megafoon is een succes. Maar alsjeblieft, laat er niet iemand door heen bléren die oerwoudgeluiden maakt, Barry van Galen schreeuwt, of die niet zingt maar continue de keeper verrot scheldt en commentaar op de wedstrijd geeft.


En nog even over de reis. Tot nog toe is er alleen maar gezeik uitgekomen, maar het blijft natuurlijk top dat er mensen zijn die dit georganiseerd hebben. Het initiatief is top, de uitvoering wat minder. Maar daar kon de organisatie niks aan doen natuurlijk.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

BWA schreef:Ik ben ook niet meer van plan om zaterdag mee te werken met die veiligheidsactie. Zolang Heerenveen de eigen supporters blijft tegenwerken, zal ik niet meewerken aan dergelijke acties. Hoop dat meer mensen er zo over denken en zaterdag geen gehoor aan de veiligheidsactie geven.
Das een hele goeie BWA...
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Iedereen blijven zitten!! Heerenveen laat ons verreken, laat hun dan ook maar eens voelen hoe dat is :blbl:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Maar wie zegt en wie weet dat Heerenveen ons heeft laten zitten? Wat kon Heerenveen er aan doen? Als dan meerdere mensen niet willen meewerken aan die ontruimingsactie, organiseer dan wat zodat iedereen blijft zitten.

Ik ben er zelf nog niet uit...
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Je wil toch niet zeggen dat het bestuur het voor de fanatieke aanhang opneemt?
Zolang zij dàt niet doen, hoeven wij hun ook geen gunst te bewijzen en meewerken aan die ontruimingsactie.

Wij moeten ons dus wel inzetten voor hun, maar zij niet voor ons??
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Uit de reactie van Stromvogels Telstar em de politie op pagina 4:
In overleg is toen door Stormvogels Telstar en de politie besloten om jullie alsnog toe te laten tot het supportershome, maar jullie op het moment dat het stadion de poorten officieel zou openen (18:30 uur) alsnog naar het uitvak te begeleiden.
Op het moment dat de spelersbus arriveerde, en dat was zéker voor 18:30uur, stonden er zelker vijf Heerenveenfans die op eigen vervoer waren gekomen. De deur bij de achterdeur zat dicht en is nooit open geweest!

Nu jullie weer!

Bij wijze van troost zet ik straks de beelden van de Cheerleaders online want die heb ik gefilmd van zo'n twee meter afstand. ;)

Megafoon was schitterend. De Telstar fans waren stil op de hoofdtribune om te luisteren wat die te vertellen had. prachtig! En verder...

Morgen weer een wedstrijd.
Wéér uit!!!!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

Die megafoon is een succes. Maar alsjeblieft, laat er niet iemand door heen bléren die oerwoudgeluiden maakt, Barry van Galen schreeuwt, of die niet zingt maar continue de keeper verrot scheldt en commentaar op de wedstrijd geeft.
Welke oerwoud geluiden?????????.. Ben geen rasist. En die keeper was ik aan het fucken niet verrot schelden. Maar moet jij het de volgende keer maar doen kijken of het dan wel goed komt.. groeten de kerstman
Fatih
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 12-12-2002 18:23
Locatie: Droog

Bericht door Fatih »

Oerwoudgeluiden?
Bush-wanker
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik ben ook niet meer van plan om zaterdag mee te werken met die veiligheidsactie. Zolang Heerenveen de eigen supporters blijft tegenwerken, zal ik niet meewerken aan dergelijke acties. Hoop dat meer mensen er zo over denken en zaterdag geen gehoor aan de veiligheidsactie geven.
Zij niet mee werken, wij niet mee werken!! :blbl: :blbl:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Je wil toch niet zeggen dat het bestuur het voor de fanatieke aanhang opneemt?
Nee, daar heb je ook weer gelijk in.
Welke oerwoud geluiden?????????.. Ben geen rasist. En die keeper was ik aan het fucken niet verrot schelden. Maar moet jij het de volgende keer maar doen kijken of het dan wel goed komt.. groeten de kerstman
Dacht enkele oerwoudgeluiden te horen uit de megafoon. Kan me daar in vergist hebben. Dan neem ik dat terug. "Barry van Galen" en zulk soort dingen hoor ik liever ook niet. Maar ja, wie ben ik... En ik hoef het niet te doen, die megafoon is een succes, maar er moet wel iemand door heen schreeuwen die zingt of zo, en niet iemand die commentaar geeft op de wedstrijd. Ik was niet de enige die het irritant vond. Anderen vielen er steeds over, en toen pas begon het mij te irriteren (maar ja, die houden nou hun bek).
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

roelof de vries schreef: Nee, daar heb je ook weer gelijk in.
Dacht enkele oerwoudgeluiden te horen uit de megafoon. Kan me daar in vergist hebben. Dan neem ik dat terug. "Barry van Galen" en zulk soort dingen hoor ik liever ook niet. Maar ja, wie ben ik... En ik hoef het niet te doen, die megafoon is een succes, maar er moet wel iemand door heen schreeuwen die zingt of zo, en niet iemand die commentaar geeft op de wedstrijd. Ik was niet de enige die het irritant vond. Anderen vielen er steeds over, en toen pas begon het mij te irriteren (maar ja, die houden nou hun bek).
met die oerwoudgeluiden en met dat barry van galen ben ik het eens, dat kan gewoon niet.

maar commentaar over de wedstrijd: ik kan er wel om lachen :lol:
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Laat ik voor opstellen dat ik het erg netjes vind van Telstar en de politie om een verklarig af te geven. Maar ik vind het erg ongeloofwaardig allemaal.
Hier een puntje uitgelicht:
StormvogelsTelstar schreef: Dit gegeven leidde tot de onverwachte melding om 16:30 uur dat “er twee bussen onderweg waren om een biertje te komen drinken”.

We kunnen tegenwoordig meneer Saddam Hoessein af luisteren met de meeste geweldige apparatuur. En nu zullen ze niet weten dat er 100 mensen een biertje komen drinken, terwijl het gewoon iederen dit kon lezen op internet.

Come on!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

en denk je niet dat de politie en voetbalclubs geen internet hebben. denk het wel. die lezen dit forum vast ook wel even.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Citaat van een steward:

"Ja, we hadden al gelezen dat jullie uitgenodigd waren"........

Overigens een compliment voor de Telstar stewards, die bleven tenminste normaal doen. Ook hebben ze de politie ff verzocht om een paar stappen terug te gaan. Echter waren hun tegenpolen ook aanwezig. Een inmiddels bekend geel-jasje dragend persoon verzocht de politie op het moment dat het zo goed als rustig was weer het tegenovergestelde, zucht.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Stormvogels Telstar contracteert Kantelberg

20 juni 2003 | De 24 jarige linksbuiten Leon Kantelberg zal de komende seizoenen te bewonderen zijn op sportpark Schoonenberg voor Stormvogels Telstar, zo meldt de club trots in haar persbericht. Leon Kantelberg is al de tweede speler van Helmond Sport die Brabant verruild voor Stormvogels Telstar
Sorry, kan het niet laten.
Kantelen zat er tot nu toe niet in bij Telstar maar misschien brengt dit verandering
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Ja, wie weet!


:roll:
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Onderdeel van de overeenkomst is dat Heerenveen, op een nader af te spreken tijdstip, een “oefenwedstrijd” op sportpark Schoonenberg komt spelen.
Hahaha, mogen we nu wel naar binnen? :blbl:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ghe ghe en het eerste rondje is van Joost :wink:
Gebruikersavatar
Rinus Aardbei
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 05-12-2002 19:23
Locatie: IJmondiaal gevestigd
Contacteer:

Bericht door Rinus Aardbei »

Telstar heeft de samenwerking met jullie grote vriend Joost B. opgezegd.

Just to let you know!

1 augustus Heerenveen - Telstar bij ONS Sneek, aftrap 19:00 uur



Tot Telstar!
Alles over Sport Club Telstar: http://telstar.startkabel.nl
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Rinus Aardbei schreef:Telstar heeft de samenwerking met jullie grote vriend Joost B. opgezegd.
Dat hadden wij een jaar geleden al gedaan :angry:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Die gozer staat nog steeds tegen me aan te praten in mijn msn lijst. Had ik zijn naa al gewist toen hij mij toegevoegd had, komt er zo nu en dan weer een pop-up met allemaal dom praat er in.

Opzouten met die gozer.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

1 augustus Heerenveen - Telstar bij ONS Sneek, aftrap 19:00 uur
Dat wut dus un thuuswedstried!! Krupunt naar huus, wat is ut leven ok skitterend.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Plaats reactie