Meer voetbal op tv?!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Moet er meer live voetbal op tv?

Peiling eindigde op 14-07-2003 12:55

ja
18
82%
nee
4
18%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Meer voetbal op tv?!

Bericht door Sikke »

Moet dat nou?
Voor mij persoonlijk hoeft het niet, maar hoe kijken jullie er tegenaan?
God made a few sexy men
And put some hair on the others
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Van mij mag er wel veel meer voetbal op tv..!!!
Er is natuurlijk Vooral De Laatste jaren.. Tv programma's over voetbal bijgekomen.. Maar er mag altijd meer bij!!!! :upto: 8) :lol: :D
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik baal er altijd zo van dat er niet live wedstrijden van de HC-eredivisie worden uitgezonden en wel wedstrijden op RTL 5 van de Bundesliga en het Premiership. Mijn moeder heeft geen zin in anaal + zodat ik het met samenvattingen moet doen :(. RTL 5 (of een andere zender)moet gewoon de Tv rechten van de eredivisie kopen, voetbal is toch van iedereen?, en die van de buitenlands laten zijn voor wat het is, liever voetbal uit eigen land. Omroep Friesland zou misschien de tv-rechten kunnen kopen om alle wedstrijden van SCH uit te mogen zenden alleen denk ik dat ze het geld daar lang niet voor hebben en dat SCH dan veel minder geld zou binnenkrijgen.

In de Engelse, Spaanse, Duitse en Turkse competitie (en veel meer) heeft een zender gewoon de tv-rechten en worden alle wedstrijden van de topclubs uitgezonden, niet door betaal-tv.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Het staat er wat ongelukkig The North maar de vraag is of er meer Live-voetbal op tv moet en niet (zoals in het topicoverzicht staat) of er meer voetbal op tv moet.

Ik heb Nee gestemd om de volgende redenen:

Enkele jaren terug had ik een abonnement op Canalplus en ik heb nog nooit zoveel slaapverwekkende live-duels gezien.
Als Heerenveen speelt ben ik aan de buis gekluisterd omdat dat nu eenmaal mijn club is maar voor Vitesse-RKC blijf ik niet wakker.
Dan het buitenlandse voetbal; aangezien ik een voorstander ben van de Premier League hoef ik de wedstrijden van bijvoorbeeld Villa tegen Middlesbrough ook niet in zijn geheel te zien (ofschoon er soms mooie wedstrijden tussenzitten) maar voldoet een ruime samenvatting.
Ook hierin ben ik selectief want vaak boeit het mij pas als er een Nederlander speelt(enkele clubs uitgezonderd).

Nee,mijn voorkeur ligt toch bij programma´s die lekker de samenvattingen laten zien en af en toe een mooie topper live uitzenden(RTL5) of de reguliere Studio Sport-uitzendingen en Boppeslach natuurlijk.
Voor de rest kijk ik ook graag naar Voetbal Insite (lekker lullen over het mooiste spelletje ter wereld).

Conclusie:
Meer live-voetbal hoeft niet maar meer voetbalprogramma´s (met wat meer aandacht voor amateur/jeugd/damesvoetbal ) zijn altijd welkom.
.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Blizzard schreef:Ik baal er altijd zo van dat er niet live wedstrijden van de HC-eredivisie worden uitgezonden en wel wedstrijden op RTL 5 van de Bundesliga en het Premiership. Mijn moeder heeft geen zin in anaal + zodat ik het met samenvattingen moet doen :(. RTL 5 (of een andere zender)moet gewoon de Tv rechten van de eredivisie kopen, voetbal is toch van iedereen?, en die van de buitenlands laten zijn voor wat het is, liever voetbal uit eigen land. Omroep Friesland zou misschien de tv-rechten kunnen kopen om alle wedstrijden van SCH uit te mogen zenden alleen denk ik dat ze het geld daar lang niet voor hebben en dat SCH dan veel minder geld zou binnenkrijgen.

In de Engelse, Spaanse, Duitse en Turkse competitie (en veel meer) heeft een zender gewoon de tv-rechten en worden alle wedstrijden van de topclubs uitgezonden, niet door betaal-tv.
Wat een onzin, in Engeland worden de live-wedstrijden ofwel door ITV Digital of de BSkyB uitgezonden, dat is gewoon pay-tv! En in Frankrijk en Italie bezit ook Canal + de rechten, ook achter de decodert.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik liever Arsenal - ManU zie dan RBC - RKC, dus wat mij betreft gaat RTL 5 nog lang door met hun Engelse voetbal (duits is niks :twisted: )
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het hoeft van mij niet. RTL-5 heeft het nu goed voor elkaar met veel live-wedstrijden uit Duitsland en Engeland en dat is wel genoeg. Ze zouden zich wat mij betreft wel wat meer kunnen bepreken tot topwedstrijden, want ik denk dat er weining mensen zitten te wachten op Bochum-Leverkusen of Bolton W- Southampton.

Eigenlijk komt het wel zo'n beetje neer op het verhaal van Sahu. :wink: Ik kijk liever naar 2 uur samenvattingen van 8 wedstrijden dan naar een live wedstrijd uit Engeland of Duitsland.

En ook al heb ik geen Canal+, er zijn genoeg kroegen waar het wel aanstaat. :P
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

jajajajaja!!! Méér voetbal :D en dan het liefst van wat kleinere clubs, want nu zie je dat én in de live-wedstrijden de big three meestal worden uitgezonden, maar dat in SP ook vaak veel meer aandacht wordt besteed aan Ajax Feyenoord en PSV. En natuurlijk snap ik dat die clubs nou eenmaal de meeste fans enz. hebben, maar iets minder hoog geplaatste clubs/ kleinere clubs like SC H, verdienen zeker weten meer aandacht :!:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Meer, meer, meer..... :wink:

Meer buitenlands voetbal, nu ik geen Eurosport meer kan zien, mis ik jammer genoeg veel (mooie) doelpunten/wedstrijden...

Meer aandacht voor de kleinere clubs zou sowieso een goede zaak zijn (dus niet alleen wanneer ze in geldnood zijn..)
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ach, wat mis je nu aan Eurosport? Ja, alleen Eurogoals is leuk om te zien maar verder ... Naar wedstrijdjes als Portugal onder 21 tegen Senegal onder 21 kijk ik toch niet echt uit moet ik eerlijk bekennen ...
Naar skieen en boksen evenmin :|
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Okey daar heb je helemaal gelijk in, na een tijdje weet je ook al niet beter.. En dankzij RTL 5 is er nu ook Engels en Duits voetbal voor, dus dat scheelt ook al weer... :)
Ik denk (een hoop) trouwens dat RTL 5 zo'n beetje de sportzender wil worden van Nederland, vroeger was er nooit sport op, maar sinds een tijdje is er niet anders voor, wat ik overigens totaal niet erg vind. 8)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Het is idd prachtig dat er Engels voetbal en Duits voetbal live wordt uitgezonden door RTL5, hoef je je op zondagmiddag niet te vervelen maar dat neemt niet weg dat ik liever live Nederlandse wedstijden zie op RTL5.
Plaats reactie