Derksen...

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Jeroen » 22-11-2003 16:32

Dan moet je supporter van een andere club worden Sem. Manchester ofzo. Je kunt niet het onmogelijke vragen van de club. Op dit niveau heb je nou eenmaal niet 11 topspelers. En Venema en Hansma hebben hun waarde wel bewezen voor de club, dat kan je niet ontkennen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Sem » 23-11-2003 12:08

[quoteEn Venema en Hansma hebben hun waarde wel bewezen voor de club, dat kan je niet ontkennen.[/quote]


Deze jongens kunnen leuk meedraaien in een team wat geen ambitie heeft om zich definitief in de subtop te nestelen. Maar wanneer je een stap verder wil komen dan zal je toch op een andere maatstaven moeten hanteren voor je spelers. Venema en Hansma zijn modale voetballers die geen toegevoegde waarde hebben; ze zullen nimmer het voortouw nemen.

En het is onzin om te stellen dat je dan supporter van Manchester Utd. zou moeten zijn.... kom eens boven het maaiveld uit !!! .... de doorsnee Heerenveen supporter is blijkbaar erg snel tevreden ... en inmiddels is dit het tweede achtereenvolgende seizoen waar je als supporter belazerd wordt door het spelers-beleid van Foppe en Riemer.
Een blik over de grens
Sem
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 10-11-2003 14:56
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor michel » 23-11-2003 13:00

Discussie gaat over Venema/ Hansma, vervolgens zeg je dat de supporters bedonderd
worden door het technisch beleid van de club. Zijn wel erg slechte voorbeelden
aangezien Venema en Hansma niet spelen :?

Dergelijke spelers vallen onder de categorie teamspelers, spelers die ieder team nodig
heeft. Real Madrid koopt topper na topper maar wie won de CL? Een team. Je komt voor
spelers als Korneev naar het stadion maar Korneev heeft niets in de melk te brokkelen
zonder team.
Ik ben het met je eens wanneer je zegt dat Hansma/Venema weinig extra's meer
brengen, ik denk nl. ook dat de club constant op zoek moet naar verbeteringen en als
de eigen spelers niet individueel te verbeteren zijn moet je op zoek naar andere spelers.
Maar niet alleen naar spelmakers/ publiekslievelingen, je hebt nl. een elftal nodig om te
winnen en je moet winnen om hogerop te komen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Sem » 24-11-2003 00:29

michel schreef:Discussie gaat over Venema/ Hansma, vervolgens zeg je dat de supporters bedonderd
worden door het technisch beleid van de club. Zijn wel erg slechte voorbeelden
aangezien Venema en Hansma niet spelen :?


1.
Venema en Hansma werden genoemd als bikkelaars .... en in al die jaren heb ik nimmer gezien dat deze jongens voorop in de strijd gaan. Dat is waarop ik heb gereageerd...godzijdank zeg dat deze jongens niet meer meedoen....dan hadden we ook van Zwolle verloren....

2.
De supporters worden wel degelijk bedonderd .... het huidige beleid waarin slechts wordt gekozen voor jongens die zich aan de regeltjes van Foppe willen houden en waar geen enkele ruimte meer wordt gegeven voor creatieve spelers heeft ertoe geleid dat er nu een kleurloos voetbalspelletje wordt getoond. De 'trainerspraatjes' van Foppe kennen we nu wel .... hij zou er verstandig aan doen zijn verantwoordelijkheid te nemen en direct op te stappen .....


Oh ja.... wat Real Madrid .... daar zal ik Heerenveen niet mee gaan vergelijken :wink:
Alhoewel.... daar kiest men wel voor echte voetbalklasse ....

Begrijp je het nu Michel????
Een blik over de grens
Sem
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 10-11-2003 14:56
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor michel » 24-11-2003 11:03

Ik vraag me af wie hier wie niet wil begrijpen!
1.
Venema en Hansma werden genoemd als bikkelaars .... en in al die jaren heb ik nimmer gezien dat deze jongens voorop in de strijd gaan. Dat is waarop ik heb gereageerd...godzijdank zeg dat deze jongens niet meer meedoen....dan hadden we ook van Zwolle verloren

JeroenB bracht V. en H. naar voren als voorbeeld van modelvoetballers, jij reageert dat
het niveau van H. en V. te laag is. (ze spelen dan ook niet, dus je zou tevreden kunnen
zijn.) De bikkelaars komen pas later naar voren.
Nou snap ik best dat jij alleen je eigen waarheden wilt zien en daarom steeds hetzelfde
post. (punt 2. duidelijk dat je vindt dat F. direct moet opstappen maar heb je verder
nog iets toe te voegen?)

Oh ja.... wat Real Madrid .... daar zal ik Heerenveen niet mee gaan vergelijken

Ik ook niet, ik geef daarmee alleen aan dat ik niet voor een team met alleen creatieve
spelers ben omdat dat niet werkt, een mix heb je nodig. Ik vergeleek daarom Real met
de italiaanse teams die de CL-finale wel haalden!!!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Derksen?

Berichtdoor vakantieman » 24-11-2003 11:41

Ik meende dat deze discussie over de heer Derksen ging,die pispaal die denkt
dat hij GOD ALMACHTIG is omdat hij kan schrijven wat hij wil!!!!
De heer Derksen die deze week in zijn colum schreef dat van Hooydonk aan het
eind van de wedstrijd maar moet invallen om een vrije trap te forceren wat dus wel
in het Nederlands elftal mag maar als b.v. Robben dit doet bij PSV is dit not done en
moet hij op het matje geroepen worden!!!!
Lul dus maar lekker door zolang het maar in je eigen straatje past.
vakantieman
Bankzitter
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: 03-03-2003 11:47
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Miekje » 24-11-2003 12:39

Zaterdag hadden ze een mooi filmpje over hem bij KOPSPIJKERS.... :lol: :D
SC Heerenveen, Superfriezen
Miekje
Nieuw talent
 
Berichten: 80
Geregistreerd op: 24-08-2003 12:53
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Sem » 24-11-2003 13:53

michel schreef: Ik vergeleek daarom Real met
de italiaanse teams die de CL-finale wel haalden!!!

Vraag me af Michel welk voetbal jij dan aantrekkelijker vindt .... het frivole spel van Real Madrid of het wellicht oerdegelijk en zeker resultaatgericht, maar ook slaapverwekkende spel van AC Milan.

Dan maar een keertje niet de Champions League winnen, maar ik meen me te herinneren dat Real Madrid toch echt een fiere koploper is wat betreft het winnen van die cup.
Een blik over de grens
Sem
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 10-11-2003 14:56
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Heert-Jan » 24-11-2003 14:13

Sem, wil je ff leren quoten. Als ik wil puzzelen, koop ik wel een Denksportje! :wink:
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Sem » 24-11-2003 16:40

Heert-Jan schreef:Sem, wil je ff leren quoten. Als ik wil puzzelen, koop ik wel een Denksportje! :wink:


Ik zal mijn best doen Heert Jan .... :lol: Als Foppe dat nou ook doet, komt alles weer goed.... 8)
Een blik over de grens
Sem
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 10-11-2003 14:56
Woonplaats: Groningen

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten