Sinds wanneer kom jij bij sc Heerenveen?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor MAIK » 05-01-2009 15:31

Mijn eerste wedstrijd was op 7 december 2002 tegen Feyenoord.
Een collega van mijn vader belde ons onder het eten op en vertelde dat hij nog 3 kaarten over had voor deze wedstrijd, omdat het hem te koud was.
Ik was toen 9 jaar en ging samen met een vriendje en mijn vader naar deze wedstrijd.
Het was een mooie wedstrijd en Heerenveen won ook nog met 3-1 door doelpunten van Mika, Denneboom en Nurmela als ik me niet vergis.
Na deze wedstrijd mochten we nog een keer mee op de SK van mijn vaders collega.
Mijn vader kocht een clubkaart en we pikten toen zo onze wedstrijden mee.
Ik verdiepte me steeds meer in Heerenveen en heb nu sinds 2 jaar de gedroomde seizoenkaart!
MAIK
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 09-01-2008 18:32

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Piet » 05-01-2009 16:43

oldtimer schreef:
vak-27 schreef: ... Weet nog dat je als jong jongetje dan wel voor de reclameborden mocht zitten, herinner me ook nog Wiebe de Jong, meende dat hij rechtsback speelde. Was in een wedstrijd tegen PEC, waarbij toen bij PEC een "dure" spits meespeelde, (staat me iets van bij dat hij destijds een ton koste), maar die spits kreeg van de Jong weinig kans, wat een Heerenveen supporter de opmerking ontlokte: hahah een paar tientjes tegen een ton en wie wint er......... ...
P.S> of was het Zwolse Boys???

Als het Zwolse Boys was kan het om een Joegoslavische international zijn gegaan, die m.i IVICA OSIM heette.
Hij heeft later nog naam gemaakt als coach.
Hij heeft maar kort in Zwolle gespeeld, was voor zover ik me herinner echter geen spits.

http://www.youtube.com/watch?v=esOEBew-QbY

10 september 2004, 23:06
1968. De Zwolse Boys zaten met hun ballen klem in de workmate. Torenhoge schulden en een dreigbrief van de gemeente. Toen gebeurde er iets dat de vaderlandse pers wekenlang in de ban zou houden, en wat Zwolsche Boys fataal zou worden. In een vertwijfelde poging om de Zwolse voetbalharten te stelen hadden de Boys hun oog laten vallen op Ivica Osim. Mijn hemel, Ivica Osim, de Strauss van Serajewo, uitkomend voor Rode Ster Belgrado, een aantal malen uitgeroepen tot Joegoslavisch voetballer van het jaar, de Johan Cruijff van de Balkan, uitverkoren destijds om uit te komen voor een wereldelftal tegen Brazilië. Ivica Osim. Alsof Zidane zou gaan tekenen voor Willem II of Telstar, zoiets, of Beckham voor FC Den Bosch. Nederland stond op zijn kop. De hele stad hapte naar adem.

Op 4 januari 1969 werd het verlossende woord uitgesproken. Osim komt naar Zwolsche Boys en maakt zijn debuut op Het Gemeentelijk Sportpark in Zwolle tegen Limburgia!! Alle sportkaternen van alle kranten in Nederland stonden bol van dit nieuws. Zwolle was het centrum van de wereld.

Op 6 januari 1969 loopt en fietst Zwolle leeg richting Gemeentelijk Sportpark. Het is afgeladen vol. Sinaasappelkistjes doen dienst als extra zitplaatsen langs de zijlijn. Half drie. Doorgestoken kaart. Osim speelt niet. Een storm van verontwaardiging woedt door de grond en over de Kop van Salland. De Boys wisten al dagenlang dat Osim niet speelgerechigd was omdat de overschrijvingsverklaring niet eens binnen was. Stelletje arbeiders. De hele pers valt over de Boys heen omdat de club Osim niet eens mocht opstellen. Met voorbedachte rade.

Uiteindelijk maakte na al het geharrewar Ivica Osim zijn debuut voor Zwolsche Boys tegen Gooiland thuis op 19 januari 1969. Zijn medespelers wisten niet wat hen overkwam, stijf van de stress. Daar stond hij dan, de Strauss van Serajewo, tussen semi-profs van steigersukkels, ploegendienstpummels en stucadoorsuckers. Fluwelen passes die over de zijlijn verdwenen omdat Zwolse boeren hem niet begrepen. Hoofdschuddend verliet Osim na een zwaarbevochten 1-1 het veld. Het drama zou eindigen op 6 Maart 1969 met Osim’s vertrek naar Joegoslavië.

Met het aantrekken van Ivica Osim is feitelijk de definitieve val van Zwolsche Boys ingezet en uiteindelijk de aanleiding geboetseerd voor één betaalde voetbalorganisatie. Een terugblik op bestuurlijke onkunde, malversaties en konkelende colbertjescommissies in de provincie volgt spoedig.

Van http://www.soccerquest.nl/forum/archive ... -4857.html
Ok.
Avatar gebruiker
Piet
Selectiespeler
 
Berichten: 441
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:08
Woonplaats: Amsterdam (when posting)

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Jordi-Hearrenfean » 05-01-2009 18:11

Mijn eerste wedstrijd was ergens in 2005 Heerenveen-PSV 0-3(Huntelaar miste op 0-1 nog een penalty)

Daarna een tijdje losse kaarten en dit seizoen voor het eerst een seizoenskaart!
17 mei 2009!
Jordi-Hearrenfean
Selectiespeler
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 14-09-2008 16:22
Woonplaats: Assen

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor grandecachesupshveen » 05-01-2009 18:54

Helaas weet ik niet wanneer ik mijn eerste wedstrijd zag. Het moet zo rond 1975/1976 geweest zijn toen ik als klein manneke aan de hand van mijn vader voor het eerst een wedstrijd in het oude stadion zag. Ik weet in ieder geval zeker dat ik vanaf mijn negende jaar naar elke thuiswedstrijd ging. Vanaf september woon ik met mijn gezin voor drie jaar in Canada en moet ik het doen met wedstrijden die ik op het internet kan zien. Het is geen vergelijk met het live bijwonen van een wedstrijd in het ALS maar gelukkig kan ik zo wel alles zien en blijf ik goed op de hoogte.
Grande Cache mist geen pot!
Avatar gebruiker
grandecachesupshveen
Bankzitter
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 20-09-2008 00:28
Woonplaats: Grande Cache, Alberta, Canada

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor drika746 » 05-01-2009 19:37

Mijn eerste wedstrijd zal zo'n beetje ergens in 96/97 zijn geweest. Herinner mij niet heel veel van die tijd, behalve dat ik fan was van Tieme Klompe! :stan:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor heerenveenfan1000 » 07-01-2009 20:27

Ergens in de jaren 90. Ook rond het jar 96 volgens mij. Het was een koude zaterdagavond, een thuiswestrijd tegen Sparta. Hij werd vrij gemakkelijk gewonnen. Ik zal hem nooit meer vergeten.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Avatar gebruiker
heerenveenfan1000
Basisspeler
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 20-02-2005 11:37
Woonplaats: Arnhem

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor kukkel » 07-01-2009 22:27

Ergens in de jaren 90. Ook rond het jar 96 volgens mij. Het was een koude zaterdagavond, een thuiswestrijd tegen Sparta. Hij werd vrij gemakkelijk gewonnen


Ik zal hem nooit meer vergeten.


Dat blijkt,Hihihi.Sorry..
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor oldtimer » 08-01-2009 15:20

Schrik niet, ergens in de jaren '50: Heerenveen - Be Quick ( Gr. ) 7 - 3.
En ja, hoor, met ABE Lenstra ( scoorde toen tweemaal ).
Vanaf 1969 ( toen ik hier kwam wonen ) heb ik vrijwel geen thuiswedstrijd meer gemist.
De eerste in die rij was Heerenveen - ZFC 2 - 0.
Iemand die mij nog overtreft?
Eignlijk denk ik van niet.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Hielke » 08-01-2009 16:22

Enig idee hoeveel thuiswedstrijden dat alles bij elkaar zijn, oldtimer? Grof gerekend zou ik zeggen zo'n acht- tot negenhonderd...
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor oldtimer » 08-01-2009 16:53

Dat zou best kunnen.
Zeker inclusief bekerwedstrijden ( later ook de Europese ) en tientallen oefenwedstrijden.
Met behulp van het boek van Albert van Keimpema kan ik het misschien reconstrueren.
Met de bezochte uitwedstrijden samen ( hoewel ik dat de laatste 10 jaar nauwelijks meer doe ) moet er een mooi aantal uit de bus komen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Hielke » 08-01-2009 17:14

oldtimer schreef:Met behulp van het boek van Albert van Keimpema kan ik het misschien reconstrueren.


Mochten er op termijn meer details bekend worden dan zou ik willen vragen deze vooral hier te posten. Mooie nostalgische anekdotes zijn en blijven uiteraard ook altijd zeer welkom.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor paparazzi » 09-01-2009 00:06

oldtimer schreef:Iemand die mij nog overtreft?
Eignlijk denk ik van niet.


Ik denk het ook niet. Je bent mij al 10 jaar voor!! :mrgreen:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor davp » 09-01-2009 00:18

Als ik het me goed herinner moet het in het seizoen '94/'95 geweest zijn, maar de enige wedstrijd die ik me nog vaag herinner is de 3-3 tegen ajax.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor teamplayer » 09-01-2009 11:19

Ik al 7 / 8 jaar geweest zijn: 1987/1988. Spelers die mij bij zijn gepleven zijn lubbe van dijk en prince poley
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor GW » 09-01-2009 12:46

24/11/1995 SC Heerenveen - FC Twente 1 - 1 (Nygaard)
Ik val onder klapvee!!
GW
Selectiespeler
 
Berichten: 169
Geregistreerd op: 02-02-2005 13:14

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Heerenveen SC » 09-01-2009 21:51

Ik ben toch al vrij lang fan, maar kom nog niet zo lang in het stadion. Vond vroeger voor de tv altijd wel best. De eerste keer in het stadion gaf me toch een ander, leuker gevoel waardoor ik ben afgestapt van die vierkante kijkbuis. Mijn eerste wedstrijd werd overigens wel verloren, wat dan wel weer erg jammer was. Dat was de wedstrijd in 2005/2006 tegen Steaua Bucarest. Weet nog wel dat die Ogararu toen een prima indruk op mij maakte, maar er vervolgens bij Ajax nooit wat van gebakken heeft :lol:
Avatar gebruiker
Heerenveen SC
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 26-09-2008 19:15

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor zweed1 » 12-01-2009 23:36

Sinds 1968 werd toen als pupil lid van VV Heerenveen. Je mocht dan ook kijken bij wedstrijden van het seniorenteam. Was nog uit de tijd aan de JH Kruisstraat met de houten tribune. Wij moesten ons daar toen ook in verkleden.

Had niets te maken met betaald voetbal !! Wel een erg leuke tijd !

Als je teugkijkt hebben we enorme stappen gemaakt. Jammer dat we nu net niet nog een extra stapje willen maken. Volgens mij zitten we dicht tegen de top aan als we onze verdediging op orde krijgen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Beetle » 26-01-2009 01:15

Ik weet het niet meer precies maar dat moet ergens in 1989 zijn geweest dat ik voor het eerst bij sc Heerenveen over de vloer kwam. De eerste seizoenskaart dateert van het eerste seizoen eredivisie (1990/1991). Sindsdien nooit meer weggeweest. Eerste wedstrijd in de eredivisie van Heerenveen was thuis tegen Volendam. (0-3 verlies.) Meest kolderieke wedstrijd dat seizoen was de 4-2 overwinning tegen Groningen in de laatste competitieronde, waarna Heerenveen op één doelpunt degradeerde.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Flying Tilster » 26-01-2009 01:37

Wanneer ik precies voor het eerst bij sc Heerenveen kwam durf ik niet te zeggen. Maar voordat ik een seizoenkaart had werden toch diverse wedstrijden al bezocht.
Sinds 2005 een seizoenkaart. Het 1e seizoen in vak 425 waar toen echt helemaal niks te beleven viel.
Het seizoen daarna verhuist naar vak 11 en ben blij dat ik die overstap heb gemaakt. De sfeer is vele malen beter dan destijds op Zuid.

De wedstrijden die me bij zullen blijven zijn toch: De bekerfinale in De Kuip tussen Ajax - sc Heerenveen. Ik was toen 15 jaar en zal dat nooit vergeten. De Amsterdammers zaten raar te kijken dat wij zelfs juichten voor goals van Ajax (sorry daarvoor.. :oops: :oops: zal me nu nooit meer overkomen).
Maar de wedstrijd tegen AC Milan kun je toch ook wel bij de klassiekers / legendarische wedstrijden zetten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Fean Fan Drachten » 26-01-2009 11:28

Beetle schreef:Eerste wedstrijd in de eredivisie van Heerenveen was thuis tegen Volendam. (0-3 verlies.)


Maarten de Jong maakte in dat duel het eerste Eredivisie-doelpunt van sc Heerenveen, het was 1-3.
Fean Fan Drachten
Basisspeler
 
Berichten: 554
Geregistreerd op: 08-12-2002 00:56

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Fean Fan Drachten » 26-01-2009 11:41

Anoniempje schreef: Kwestie van het ontlopen van de wachtrij? :huh:


Ik wacht niet altijd een jaar met het geven van een reactie, maar deze had ik gemist :mrgreen:

Nee, was geen kwestie van het ontlopen van een wachtlijst o.i.d. Stond sinds 1999 op de wachtlijst en ik kreeg mijn SCC in mijn periode als steward. Dát was wel een reden voor mij om steward te worden, zo kon ik tenminste wel naar de wedstrijd. Na drie seizoenen steward zijn had ik het wel gehad.

Dat ik na één seizoen ben weggegaan uit het NN-vak, had andere redenen. Ik ergerde me mateloos aan het gescheld, gevloek en getier van sommige "supporters" wanneer het even wat minder ging. Als je dan bij dat groepje wegloopt en ze kijken en roepen je nog wat na, dan vraag je je af waarom sommige mensen eigenlijk naar het voetballen gaan...
Fean Fan Drachten
Basisspeler
 
Berichten: 554
Geregistreerd op: 08-12-2002 00:56

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Blizzard » 26-01-2009 12:01

Ik ergerde me mateloos aan het gescheld, gevloek en getier van sommige "supporters" wanneer het even wat minder ging


Ach ja, dat hoort nu eenmaal bij de beleving van met name de fanatiekere supporter. Echt leuk is het natuurlijk niet maar soms wordt er wel eens wat geroepen als de emoties hoog oplopen.

Zelf kom ik sinds het seizoen 2001-2002 bij Heerenveen. De eerste wedstrijd van mij was thuis tegen Willem II. Dat werd toen volgens mij 3-0 voor ons. Het was sowieso een fantastisch seizoen met vaak betoverend voetbal. Ook kregen we slechts 27 tegendoelpunten terwijl het voetbal wel aanvallend was. Ik denk het beste seizoen sinds het jaar dat we tweede werden...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor diny777 » 26-01-2009 16:57

Dat was ook de eerste wedstrijd die wij bezochten, volgens mij wonnen we met 4-0.
Het seizoen daarop hadden we een seizoenkaart.
diny777
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 19-11-2008 11:18
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Fean Fan Drachten » 26-01-2009 17:03

Blizzard schreef: Ach ja, dat hoort nu eenmaal bij de beleving van met name de fanatiekere supporter. Echt leuk is het natuurlijk niet maar soms wordt er wel eens wat geroepen als de emoties hoog oplopen.

Het groepje waar ik op doelde maakte nou niet echt de indruk fanatiek bezig te zijn met hun club. Een stuk of vier, vijf jongens, onderling wat ouwehoeren, stil zijn als het goed gaat en schelden op alles wat bewoog als het wat minder ging. Dat waren m.i. geen supporters. Ja, ik had ergens anders kunnen gaan staan. Dat heb ik ook meer dan eens gedaan, maar op een of andere manier stond ik vaak bij hen in de buurt... :roll: Er zaten voornamelijk prima supporters in dat vak, dat zeg ik er gelijk bij. Maar deze jongens hebben het wel flink vergald voor mij. En bovendien kon ik een kaart van de club op West krijgen, dat woog ook voor een belangrijk deel mee natuurlijk :mrgreen:
Fean Fan Drachten
Basisspeler
 
Berichten: 554
Geregistreerd op: 08-12-2002 00:56

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor stikelbaarch » 25-02-2009 00:02

Ik ben van 1950, ik zal een jaar of 13/14 geweest zijn. Dus ongeveer vanaf 63/64. Ook al een jaar of 45 alweer.

Ik schrik er haast zelf van :)
stikelbaarch
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 24-02-2009 22:59

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Mika- Bo » 26-02-2009 01:11

Beetle schreef:Ik weet het niet meer precies maar dat moet ergens in 1989 zijn geweest dat ik voor het eerst bij sc Heerenveen over de vloer kwam. De eerste seizoenskaart dateert van het eerste seizoen eredivisie (1990/1991). Sindsdien nooit meer weggeweest. Eerste wedstrijd in de eredivisie van Heerenveen was thuis tegen Volendam. (0-3 verlies.) Meest kolderieke wedstrijd dat seizoen was de 4-2 overwinning tegen Groningen in de laatste competitieronde, waarna Heerenveen op één doelpunt degradeerde.

Er was toen volgens mij 1 Groningen speler die de afspraken niet helemaal begreep die werd toen ook terecht gewezen door spelers en trainer.
Andere memorabele wedstrijden waar ik bij ben geweest, SVV uit in de Kuip met rode kaart van M de Jong de zwaaiend met een vlag op de tribune staat, Den bosch thuis behalen CL ik ben toen in 45 minuten van apeldoorn naar heerenveen gereden,
moest werken en het duurde langer dan gepland. Was een warme zondagmiddag daarna veel bier gehad!!

Ik kom al sinds een jaar of 26 bij de SC Heerenveen, 1ste wedstrijd was in de 1ste divisie tegen FC Twente.
Stond altijd met veel mensen op noord achter de goal leuke liedjes zingen over Jack de Gier en Hans Kraay jr.
Wat een heerlijke tijd.

Ik kom hier niet zoveel meer op het forum, ga dat zeker vaker doen zal eens kijken of ik wat leuke verhalen hier kan plaatsen misschien dat mensen het herkennen, lijkt me leuk om wat oude bekenden weer via deze weg te ontmoeten.
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Mika- Bo
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 11-07-2006 19:52
Woonplaats: Eerbeek

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor sonnema » 26-02-2009 11:21

Mika- Bo schreef:Er was toen volgens mij 1 Groningen speler die de afspraken niet helemaal begreep die werd toen ook terecht gewezen door spelers en trainer.

Er waren 2(Djurovski en keeper Lodewijks), Djurovski had het niet helemaal begrepen en ging na enige tijd ook met de handrem erop, Lodewijks weigerde mee te werken aan de hele vertoning. Zou achteraf ook te genant voor woorden zijn geweest.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Ebiede » 26-02-2009 13:06

geert. schreef:Ikke sinds een aantal jaren terug.


Briljant :lol:
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor geert. » 26-02-2009 17:02

Ebiede schreef:
geert. schreef:Ikke sinds een aantal jaren terug.


Briljant :lol:


Wil je het jaartal er bij? :P

dit is nu mijn 2de seizoen op seizoenkaart :)
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Sinds wanneer kom jij bij SCH?

Berichtdoor Beetle » 27-02-2009 14:44

Mika- Bo schreef:Er was toen volgens mij 1 Groningen speler die de afspraken niet helemaal begreep die werd toen ook terecht gewezen door spelers en trainer.

Andere memorabele wedstrijden waar ik bij ben geweest, SVV uit in de Kuip met rode kaart van M de Jong de zwaaiend met een vlag op de tribune staat, Den bosch thuis behalen CL ik ben toen in 45 minuten van apeldoorn naar heerenveen gereden,
moest werken en het duurde langer dan gepland. Was een warme zondagmiddag daarna veel bier gehad!!

Ik kom al sinds een jaar of 26 bij de SC Heerenveen, 1ste wedstrijd was in de 1ste divisie tegen FC Twente.
Stond altijd met veel mensen op noord achter de goal leuke liedjes zingen over Jack de Gier en Hans Kraay jr.
Wat een heerlijke tijd.

Ik kom hier niet zoveel meer op het forum, ga dat zeker vaker doen zal eens kijken of ik wat leuke verhalen hier kan plaatsen misschien dat mensen het herkennen, lijkt me leuk om wat oude bekenden weer via deze weg te ontmoeten



Hahaha!! Ja, Patrick Lodewijks als ik me niet vergis. En die SVV wedstrijd heb ik ook meegemaakt.Hier een verslag van die wedstrijd.' Toch ongelofelijk, 500 SVV supporters aan de andere kant, 5000 Heerenveensupporters aan onze kant.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten