24-01-2004: Vitesse-sc Heerenveen (0-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor mechielz » 01-02-2004 11:18

Die vent van de KLPD was gewoon een woordvoerder en was er zelf dus niet bij.
Hij heeft dus alleen informatie van zijn collega's gekregen en omdat die denk ik ook wel in de gaten hebben dat het niet helemaal vlekkeloos verlopen is zullen ze dus niet zomaar hun fouten toegeven. Dus concentreren ze zich alleen op de fouten van de heerenveen supporters.
Vandaar dat die woordvoerder alleen maar kon melden wat de heerenveen supporters fout hadden gedaan en alle fouten van de politie continu afwimpelde met het zinnetje: Het stond voor ons al vast dat ze terug moesten omdat de heerenveen supporters de heenreis in de trein hadden gerookt, vuurwerk gegooit en een raam hadden gesloopt

Dit intervieuw bewees dus wederom dat de politie ijsseland dus grote moeite heeft met communiceren.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor BBB » 01-02-2004 12:37

Beetle, we zijn niet aangehouden... We zijn teruggestuurd, en later aangehouden omdat de trein, na het terugsturen, vernield was.
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor montana » 01-02-2004 14:32

net zoals de agent die mij ondervroeg al zei ... zal dit voor de politie een staartje krijgen ... de politie geeft het publiekelijk niet toe maar ik denk dat er intern bij de politie wel maatregelen worden getroffen om dit soort belachelijke fouten in de toekomst te voorkomen
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor DE ZUID » 01-02-2004 15:10

Japie schrijft:
Levenslang is in Nederland wel degelijk levenslang.

Volgens mij niet Jaap!
Da's volgens mij puur op papier zo.
Levenslang is twintig jaar, en als je je goed gedraagt mag je er na een jaar of 12 uit!
Zie maar naar die gast die die gozer van de Heyn familie, Gerrit Jan geloof ik, heeft dood vermoord!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor Lipton » 01-02-2004 15:20

Het "Hoe lang moet je zitten als je iemand heb vermoord forum" is hier bij geopend...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Sikke » 01-02-2004 15:20

Nog even op Sikke, mijn onderschrift stond er een half jaar geleden al, dus dat je er nu over begint zegt meer over jou demnkwijze dan over de mijne.

Wist je het hele verhaal vooraf maar dan lulde je wel anders.[/quote]

Het verhaal vooraf kan me geen lor schelen.
Wat ik wel weet is dat je achteraf je respect hebt verspeeld en je daardoor zelf voor lul zet.
Maar dat wil ik je persoonlijk nog wel een keer uitleggen als het zo uit komt.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor Cross79 » 01-02-2004 16:01

Respect te spelen door niks te doen, dat vind ik een hele goeie onderbouwing.
Een brandje blussen in de trein, verspeelde ik daarmee mischien mij respect??
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 01-02-2004 17:10

Ik snap niet waarom er zou door Bommen en Sikke word ingegaan op Cross. Dat is toch allemaal verspilde moeite. Die jongen zie je nooit meer terug bij Heerenveen en hoe groot je frustratie ook is, over dingen die hij doet, het heeft toch geen effect als je er wat over zegt. En als het je al irriteert, ga dan lekker in de kroeg of via msn er met elkaar dom over praten. Maar kap er mee op dit forum!
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Cross79 » 01-02-2004 17:39

roelof de vries schreef:Ik snap niet waarom er zou door Bommen en Sikke word ingegaan op Cross. Dat is toch allemaal verspilde moeite. Die jongen zie je nooit meer terug bij Heerenveen en hoe groot je frustratie ook is, over dingen die hij doet, het heeft toch geen effect als je er wat over zegt. En als het je al irriteert, ga dan lekker in de kroeg of via msn er met elkaar dom over praten. Maar kap er mee op dit forum!


Je zal me eerder terugzien bij Heerenveen dan jij denkt Roelof, het sv van de KNVB zal 12 maanden zijn, daarna ben ik er elke uitwedstrijd, en zeer waarschijnlijk elke thuiswedstrijd ook nog ;)
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Romy » 01-02-2004 17:56

Off topic (of ondertussen eigenlijk wel een beetje on topic): levenslang is wel degelijk levenslang in Nederland. We hebben er laatst met maatschappijleer een discussie over gehad. De maximum straf is levenslang, de langste straf daar onder is 20 jaar. Van die 20 jaar gaat inderdaad meestal een aantal jaar af, van levenslang echter niet! Dat is nu de nieuwe discussie in Den Haag: een aantal politici vindt dat het gat tussen 20 jaar en levenslang te groot is en pleiten voor 30 jaar als langste straf na levenslang. Zo, dat het even duidelijk is :wink:
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

Berichtdoor Bommen Berend » 01-02-2004 20:30

Maakt geen fuck uit, Roelof.Ben ik op zoek naar de heer Cross79, Tubbie, Mandark of hoe ie ook in godsnaam heet.
Staat ie voor me en vraag ik waar Tubbie is word er gemeld dat ie er niet is....
Stond ie naast de persoon aan wie ik het vroeg.
Ooit komt de dag dat ik een "goed gesprek" met hem ga voeren.
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Avatar gebruiker
Bommen Berend
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 19-02-2003 18:32

Berichtdoor Jaap F. » 01-02-2004 20:49

DE ZUID schreef:Japie schrijft:
Levenslang is in Nederland wel degelijk levenslang.

Zie maar naar die gast die die gozer van de Heyn familie, Gerrit Jan geloof ik, heeft dood vermoord!!

Nee, die had geen levenslang maar een celstraf metTBS.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Beetle » 01-02-2004 21:35

Heren, kunnen we even focussen op het probleem? Dit soort bijzaken is nu niet aan de orde. Heeft ook geen zin om over straffen te praten. Ik zit als ik eerlijk ben te wachten op de reactie van de club. Tot die tijd even geen handelingen van mijn kant.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 01-02-2004 22:20

Bommen Berend schreef:Maakt geen fuck uit, Roelof.Ben ik op zoek naar de heer Cross79, Tubbie, Mandark of hoe ie ook in godsnaam heet.
Staat ie voor me en vraag ik waar Tubbie is word er gemeld dat ie er niet is....
Stond ie naast de persoon aan wie ik het vroeg.
Ooit komt de dag dat ik een "goed gesprek" met hem ga voeren.


En dat roept op het FCG Forum, dat zinloos geweld niet mag en kan. Haha Poll.

Levenslang bestaat wel degelijk in NL, alleen wordt het bijna nooit uitgesproken in dit land, wel veelal 20 jaar in samenwerking met TBS.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Booijstra » 02-02-2004 14:46

Cross schreef:
En dat roept op het FCG Forum, dat zinloos geweld niet mag en kan. Haha Poll.

Levenslang bestaat wel degelijk in NL, alleen wordt het bijna nooit uitgesproken in dit land, wel veelal 20 jaar in samenwerking met TBS.


Veel mensen weten het niet, maar zelfs de doodstraf bestaat nog in Nederland (!). In tijden van oorlog staat op plunderen en verraad de kogel (wel in militair verband). :wink:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 02-02-2004 14:50

Booijstra schreef:Cross schreef:
Veel mensen weten het niet, maar zelfs de doodstraf bestaat nog in Nederland (!). In tijden van oorlog staat op plunderen en verraad de kogel (wel in militair verband). :wink:


En zoals Michels zei: voetbal is oorlog! Oppassen dus Cross! :wink:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor SCH Supporter » 08-02-2004 17:07

WIJ zijn niet de enigen.!!

In Arnhem zijn vijftig Rotterdamse fans over de stadsgrenzen gezet. Bij de wedstrijd Vitesse - Feyenoord werden geen Feyenoord-supporters toegestaan in verband met veiligheid.

Er zijn echter toch supporters gekomen en daarom heeft de burgemeester van Arnhem een noodverordering uitgevaardigd. Hierdoor konden de Feyenoord-fans de stad uitgezet worden.
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Beetle » 09-02-2004 13:22

Dat waren supporters zonder kaartje (alhoewel er wel een paar zullen zijn geweest die wel een kaart hadden.) De burgemeester geeft dus een noodverordening af. Benieuwd hoe de rollen zjin. Ik vraag me af of de politie dat ook mag op eigen houtje. Lijkt me niet want de burgemeester is verantwoordelijk voor het gedrag van zijn korps. Doen die iets fout dan zit de man met de ketting op een heet kussen. Hij wordt afgerekend en zo nodig afgeschoten.

Ik wil ons niet vergelijken met die supporters in Arnhem. Enige wat we gemeen hebben is de eingbestemmingen. (Arnhem of het politieburo). Wel vreemd dat wij collectief aangehouden werden en de Feyenoord supporters weggestuurd werden....

Inmiddels heeft een Anker de het scannerverkeer in woord en geluid in ontvangst genomen. (Geen notie welke van de twee.... :mrgreen: ). Ze zullen eens de boel bekijken want van wat ik hoor zijn zij ook aangesproken als Heerenveenfans zijnde. Ze waren niet anders op de hoogte dan van wat in de media stond.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor BBB » 09-02-2004 13:31

T'is en blijft een vrij onduidelijke case iig. K ben wel benieuwd naar de verklaring van SCH, inmiddels zijn er meer dan twee weken voorbij. Ik kan me voorstellen dat ze even over de formulering na moeten denken... :upto:
Volgens mij zijn er nog geen supporters uitgenodigd voor een gesprek oid.
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor (pl)euro » 09-02-2004 17:19

SCH Supporter schreef:WIJ zijn niet de enigen.!!

In Arnhem zijn vijftig Rotterdamse fans over de stadsgrenzen gezet. Bij de wedstrijd Vitesse - Feyenoord werden geen Feyenoord-supporters toegestaan in verband met veiligheid.

Er zijn echter toch supporters gekomen en daarom heeft de burgemeester van Arnhem een noodverordering uitgevaardigd. Hierdoor konden de Feyenoord-fans de stad uitgezet worden.


Dat lag aan het feit dat Feyenoord geen gebruik wenste te maken van de toegangsbewijzen voor verplichte combi's. Hierdoor kon de burgemeester van Arnhem de feyenoord supporters middels een noodverordering buiten de stadspoorten zetten.


Feijenoord-supporters met noodbevel Arnhem uit
Burgemeester P. Krikke van Arnhem heeft zondag een noodverordening uitgevaardigd om toegestroomde Feijenoord-supporters uit haar stad te kunnen laten zetten. Volgens een woordvoerster van de politie zijn al enkele tientallen Rotterdammers door de Mobiele Eenheid buiten de stadsgrenzen gebracht.
De Arnhemse voetbalclub Vitesse speelt zondag in Gelredome tegen Feijenoord. Bij de wedstrijd zijn geen Rotterdamse supporters aanwezig, omdat het bestuur van Feijenoord geen gebruik wilde maken van de voorgeschreven combiregeling.
(De Telegraaf, 9 feb. 2004)

Feyenoord-fans maar even in Arnhem
Ruim voor in Gelredome werd afgetrapt bij de wedstrijd Vitesse - Feyenoord waren de fans uit Rotterdam alweer verdwenen uit de Arnhemse binnenstad. Het noodbevel werkte uitstekend. De supporters lieten zich gedwee afvoeren. De honden bleven keurig aan de lijn. En met de wapenstok werd slechts gejongleerd. Een groep van naar schatting honderd Feyenoord-fans toonde zich gistermiddag in de Arnhemse binnenstad van haar beste kant. Gedwee lieten de fans zich fouilleren, ondervragen en uiteindelijk ook afvoeren. Terug naar Rotterdam.
Burgemeester Krikke had gisteren, vanwege de wedstrijd Vitesse-Feyenoord, een noodbevel ingesteld. De politie kon daardoor Rotterdammers die niks in Arnhem hadden te zoeken, zonder pardon buiten de stadsgrenzen zetten. Krikke voorzag problemen omdat het bestuur van Feyenoord geen gebruik had willen maken van de voorgeschreven (openbaar vervoer en stadiontoegang in één) combiregeling. Daardoor bleef het uitvak in Gelredome leeg en hadden de echte diehards van de Rotterdamse voetbalclub zich verspreid over enkele cafés in het centrum. Bij de Uni Bar, aan de Walstraat, hadden zich zo'n veertig fans verzameld. Allen lieten zich zonder problemen afvoeren. Toen dat klusje naar behoren was geklaard, trok de imposante politiemacht (pakweg honderd ME-ers, agenten en leden van het arrestatieteam) naar café Bloopers op de Korenmarkt. Binnen hadden pakweg twintig Rotterdammers zich vermengd met een vijftigtal Vitesse-fans. Een voor een werden de Rotterdammers naar buiten geroepen en vervolgens tot buiten de stadsgrenzen begeleid. Volgens de politie is het nergens tot een vechtpartij tussen Rotterdammers en Arnhemmers gekomen.
(Bron: de Gelderlander, 9 feb. 2004)

en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor SCH Supporter » 09-02-2004 17:51

(pl)euro schreef:
SCH Supporter schreef:
Dat lag aan het feit dat Feyenoord geen gebruik wenste te maken van de toegangsbewijzen voor verplichte combi's. Hierdoor kon de burgemeester van Arnhem de feyenoord supporters middels een noodverordering buiten de stadspoorten zetten.


Heb het begrepen maar kon het niet nalaten om m te posten :D
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Beetle » 09-02-2004 19:43

Ik vond de eerste reactie op de (onaangekondigde) combiregeling wel ludiek overigens. Daar stond een heel rijtje evenementen die gepland waren in Arnhem. Van koffieconcerten tot Ballet to een museumbezoek aan Bronbeek. :mrgreen:

Overigens lijkt het erop dat het Feyenoordforum op dit ogenblik plat ligt.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Heerenveen Youth » 11-02-2004 19:19

Snap de mensen niet de er niet bij waren, zij lezen alleen maar de verhalen in de krant die voor geen zak kloppen. Oke, dat de trein vernield is tijdens de terug weg is niet goed te praten (al had dit voor een groot gedeelte kunnen voorkomen als de stewards niet ergens anders waren gaan zitten). Maar hoe de polititie zich heeft opgesteld tegen over ons op het perron in Zwolle sta ik nu nog versteld van. Ons terug sturen omdat er een ruitje was vernield, dat de conducteurs zich voelden bedreigd (wat niet waar was) en dat er één stukje vuurwerk was gegooid op een perron eerder. Vind ik toch wat te ver gaan. Maar ja het is inmiddels gebeurd, en we wachten rustig af wat Heerenveen hier mee gaat doen.

Heerenveen Youth
Heerenveen Youth
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 11-02-2004 18:43

Berichtdoor SCH Supporter » 11-02-2004 19:27

Heerenveen Youth schreef:Snap de mensen niet de er niet bij waren, zij lezen alleen maar de verhalen in de krant die voor geen zak kloppen. Oke, dat de trein vernield is tijdens de terug weg is niet goed te praten (al had dit voor een groot gedeelte kunnen voorkomen als de stewards niet ergens anders waren gaan zitten). Maar hoe de polititie zich heeft opgesteld tegen over ons op het perron in Zwolle sta ik nu nog versteld van. Ons terug sturen omdat er een ruitje was vernield, dat de conducteurs zich voelden bedreigd (wat niet waar was) en dat er één stukje vuurwerk was gegooid op een perron eerder. Vind ik toch wat te ver gaan. Maar ja het is inmiddels gebeurd, en we wachten rustig af wat Heerenveen hier mee gaat doen.

Heerenveen Youth


:huh: Meen je dat nou??
Dit soort berichten kom je in deze zoveel pagina's 100 keer tegen :?
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Lipton » 11-02-2004 20:04

Ik mag dan voor "Onliner" spelen laat hem dan spelen voor "herhaler" :roll:
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Cross79 » 11-02-2004 20:12

SCH Supporter schreef:
Heerenveen Youth schreef:Snap de mensen niet de er niet bij waren, zij lezen alleen maar de verhalen in de krant die voor geen zak kloppen. Oke, dat de trein vernield is tijdens de terug weg is niet goed te praten (al had dit voor een groot gedeelte kunnen voorkomen als de stewards niet ergens anders waren gaan zitten). Maar hoe de polititie zich heeft opgesteld tegen over ons op het perron in Zwolle sta ik nu nog versteld van. Ons terug sturen omdat er een ruitje was vernield, dat de conducteurs zich voelden bedreigd (wat niet waar was) en dat er één stukje vuurwerk was gegooid op een perron eerder. Vind ik toch wat te ver gaan. Maar ja het is inmiddels gebeurd, en we wachten rustig af wat Heerenveen hier mee gaat doen.

Heerenveen Youth


:huh: Meen je dat nou??
Dit soort berichten kom je in deze zoveel pagina's 100 keer tegen :?


Jezus kap nu eens, ook de reactie hierop van Carwood, jullie 2 zijn de aanstichters tot het verneuken van het forum.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 11-02-2004 20:45

Ja, wees nou eerlijk cross het bericht wat hij schreef is wel 1039284703948 x neergezet...
en het is toch een eeuwen oude topic..
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor fuss » 11-02-2004 21:02

Carwood Lipton schreef:Ja, wees nou eerlijk cross het bericht wat hij schreef is wel 1039284703948 x neergezet...
en het is toch een eeuwen oude topic..


als je vind dat t een oud topic is houd dan je bek.....
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor Heerenveen Youth » 11-02-2004 21:16

Ben sinds vandaag pas aktief op het forum, heb het hele topic door gelezen. Daarom zeg ik wat ik er van vind als je dat niet aanstaat lees het dan niet, en reageer er dan niet op!

Heerenveen Youth
Heerenveen Youth
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 11-02-2004 18:43

Berichtdoor Beetle » 13-02-2004 17:29

Ik kreeg vandaag de Feanfan in de bus en las dit in het voorwoord van J. Jongedijk:
Over het treinincident van 24 januari j.l. is een ieder vodoende via de diverse media geinformeerd, lijkt mij. Ik betreur echter ten zeerste dat supporters met een positieve sc Heerenveeninstelling, op een dergelijke manier de dupe zijn geworden van een anti-voetbal-actie. U moge zelf invulling geven waar het mis is gegaan..... Samen met het bestuur van sc Heerenveen en Nieuw Noord zullen we trachten een constructieve oplossing te vinden voor deze problematiek. Het is te gek voor woorden dat mensen niet de verantwoordelijkheid mogen/kunnen hebben om een voetbalwedstrijd te bezoeken op een wijze die een ieder het beste uitkomt!!!


Goed. Laten we een en ander eens ontleden.

A) Een ieder voldoende geinformeerd via de media? Daar hoort Feanfan niet bij. Nog steeds blijkt hij niet op de hoogte te zijn van wat er allemaal bekend is geworden. Meneer gaat nog steeds op de media af! Hij schrijft het op persoonlijke titel ("lijkt mij")

B) "Ik betreur....". Enige passage waarmee ik het eens ben. Wie de anti-voetbal actie maakte is nog een twistpunt. Niemand weet het. Verder onderzoek nodig. Dat onderweg schade wordt doorgenomen met de NS is ook niet een typische voetbalactie. Meestal loopt men door namelijk...

C) "U moge zelf invulling geven..." Dus meneer Jongedijk wil blijven speculeren in plaats zichzelf op de hoogte te brengen van de werkelijke gebeurtenissen. Het lijkt wel of het stuk is opgezet voor zijn spreekverbod.

D) "Constructieve oplossing." Een van de eerste zaken die moeten worden veranderd is dat de supportersclub een meer onafhankelijke positie inneemt t.o.v. de club. Op deze manier kan de supclub niemand vertegenwoordigen in dit soort situaties. De supclub hoort er te wezen voor zijn supporters en niet voor de club zelf. Tuurlijk, er moet een wisselwerking zijn tussen club en supclub. Maar er wordt wel erg opzichtig achter de club aangehobbeld. In de trein zaten ook supporters die niets met de sloperij te maken hadden gehad, maar wel op dezelfde hoop zijn gegooid door de supclub. Deze zouden volledig in de kou staan als NN niet opgetreden had. Unaniem veroordeeld door politie, club, pers en supclub....
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten