De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-01-2006 18:37

Voor Riemer en Co zou het mooi zijn als iedereen er maar de kritiekloze visie van mensen als Joho en ALS 26.000 op na hielden.
Je wilt toch prestaties zien van een club met de vierde begroting van Nederland? En dan bedoel ik niet een doelstelling bij de eerste 9. Om dan te gaan zeggen: we kijken in de zomer wel verder........ :roll: :roll:
We hebben geld zat, dus we kunnen de eerder gestelde doelen nog wel halen als ze niet zo schijterig zijn te investeren. Daar hebben de seizoenkaarthouders recht op! En dat heeft niks met verwend te maken. Zoals hier al eerder vermeld werd: Als het om blessures of financiele problemen zou gaan, zou het een ander verhaal zijn. Maar de middelen zijn aanwezig om kwaliteit te halen. Ik kan me er behoorlijk over opwinden, over dit beleid!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor paparazzi » 25-01-2006 18:48

Jeroen schreef:
paparazzi schreef:Volgend jaar maar naar Groningen? :upto:


Ik zie jou er wel voor aan ja. En dan ook zeiken als je weer 300 kilometer terug moet rijden omdat het Euroborg effect inmiddels is uitgewerkt en ze weer gewoon op de broek krijgen daar.


Wat een merkwaardige reactie van je jeroen! Ik geef alleen maar iets aan...een statement, weet je wel... En nee, mij zul je echt NOOIT in Groningen zien...dan nog liever naar Roda...en dat ik welgeteld een keer heb lopen zeiken over 600 km, dat is inmiddels wel te verwaarlozen tegen al die andere duizenden km's die ik wel voor de club heb over gehad, niet?!!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor paparazzi » 25-01-2006 18:49

Heerenveen rules schreef:Voor Riemer en Co zou het mooi zijn als iedereen er maar de kritiekloze visie van mensen als Joho en ALS 26.000 op na hielden.
Je wilt toch prestaties zien van een club met de vierde begroting van Nederland? En dan bedoel ik niet een doelstelling bij de eerste 9. Om dan te gaan zeggen: we kijken in de zomer wel verder........ :roll: :roll:
We hebben geld zat, dus we kunnen de eerder gestelde doelen nog wel halen als ze niet zo schijterig zijn te investeren. Daar hebben de seizoenkaarthouders recht op! En dat heeft niks met verwend te maken. Zoals hier al eerder vermeld werd: Als het om blessures of financiele problemen zou gaan, zou het een ander verhaal zijn. Maar de middelen zijn aanwezig om kwaliteit te halen. Ik kan me er behoorlijk over opwinden, over dit beleid!


Mooi geschreven, ben ik het helemaal mee eens!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Johnny '86 » 25-01-2006 18:59

Fanatic 4-ever schreef:
ALS 26.000 schreef:Nou 18-20 miljoen voor Sam en Huntelaar, superrrrrr en versterken maar die selectie voor de toekomst op 4,5 plaatsen!

En het komende halfjaar dan? We zijn nog actief op 3 fronten! Was het nou in de zomerstop, dan was het minder erg geweest, nu gooi je een tot nu toe succesvol seizoen weg.

Tuurlijk ALS 26.000, superrrrr! Geil man, zoveel euri's! En zo gaan we nog 100 jaar door, en blijven we elk seizoen roepen dat we NU ECHT voor de sportieve aansluiting bij de top 3 gaan. Ik ben ontzettend pissed, en dan vooral over datgene wat Fanatic 4-ever aankaart; We doen op 3 fronten mee, het zou een prachtig seizoen KUNNEN worden...nu moeten we ineens maar blij zijn met een 9e plek?! Omdat de heldhaftige praatjes toch maar niet waargemaakt kunnen worden...we worden bestolen, zo voel ik het in ieder geval.

Je mag ook best eens kritisch zijn ALS 26.000, deze club is niet alleen van Riemer en co.
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor ALS 26.000 » 25-01-2006 19:25

Het is niet dat de club de spelers in de uitverkoop heeft gedaan. Ik vind dat de club er alles an doet om de spelers te houden want ik vind de bedragen echt enorm, maar goed als er dan club zijn die zo gek zijn om dat te betalen, tsja wat moet je dan?? En daarnaast heb ik nog steeds wel het gevoel dat er iets gebeurt de komende week, of Sam nou weggaat of niet. Uiteindelijk gaat het allemaal wel meevallen.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 25-01-2006 19:51

ALS 26.000 schreef:Ik vind dat de club er alles an doet om de spelers te houden want ik vind de bedragen echt enorm, maar goed als er dan club zijn die zo gek zijn om dat te betalen, tsja wat moet je dan?? .


Ben ik totaal niet met je eens! Tuurlijk zijn de bedragen enorm, maar Heerenveen is altijd bereid te onderhandelen, en dat moet eens ophouden. Want als je onderhandelt ben je bereid de spelers van de hand te doen! Hetzelfde geld voor Sam, die willen ze graag behouden, waarom onderhandelen ze dan?

Dat ze verkocht worden is niet erg, maar dan moeten er wel juiste spelers worden aangetrokken! En er is geld genoeg, en ze hebben altijd wel wat spelers op het oog, dus in plaats van de lat naar beneden bij te stellen koop een(s) goede speler(s)!

Stel, Sam word verkocht (voor de hoofdprijs) wat heb je dan? Euro's.. heel veel. Maar je hebt wel meer 50% van het scorend vermogen ingeleverd. En als je niets terughaald, dan loop je europees voetbal mis, en dat is toch waar we elk jaar voor strijden? Over de financien hoeven we ons nooit zorgen te maken.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor Joho » 25-01-2006 19:52

Heerenveen rules schreef:We hebben geld zat, dus we kunnen de eerder gestelde doelen nog wel halen als ze niet zo schijterig zijn te investeren. Daar hebben de seizoenkaarthouders recht op! En dat heeft niks met verwend te maken.


Waar staat dat jongen? Waar staat dat dat je daar recht op hebt? Leg me dat eens uit.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Joho » 25-01-2006 19:57

Gekko schreef:Huntelaar was niet te houden. Samaras wil weg, is dus ook niet te houden. Om de opbrengsten dan overhaast uit te geven aan spelers waar je niet zeker van bent of die te duur zijn gezien hun niveau nu of in de toekomst (en waar je dus veel op afschrijft), is onverstandig. Je verspeelt je opgebouwde tegoed en creeërt een nog veel groter probleem. Ook Ajax is niet ineens uit de problemen door de aankoop van Huntelaar. Dat geldt voor ons ook. Het is veel te simplistisch gedacht dat twee aankopen het seizoen gaan redden. Dat blijft net zo onzeker als het nu is! Reken er maar op dat men doordacht op zoek is versterking. Laten we even de kop erbij houden, zeg!


Perfect verhaal. Helaas een uitzondering hier. Ben blij dat Heerenveen een evenwichtig beleid heeft en niet overgaat tot paniekreacties. Als je de mensen hier moet geloven dan moet je de eerste de betse spits kopen die er al 10-15 in heeft liggen en dan is het probleem opgelost. Hoe naief kun je zijn.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 25-01-2006 20:02

Huntelaar was niet de oplossing voor Ajax. Ajax heeft in Rosenberg en Charisteas twee goede voetballers. Zij hadden niet een spits nodig. Wij hebben geen spits meer! Bruggink kan het niet waarmaken, Tarva krijgt nauwelijks een kans, yildirim is dit seizoen slecht. En Sam is niet de diepe spits die we nodig hebben. Zonder echte spits is het elftal niet meer in balans.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor Snuggels » 25-01-2006 20:27

Tja....een nieuw stadion,elk jaar Europees willen halen,bij de subtop willen horen,gezonde club willen zijn,4 na grootste begroting,geen schulden,en........geen spitsen bijna meer,en als ze er zijn zijn die niet klaar voor het grote werk.Niks ,,de lat lager''.Bewust inkopen doen,en zorgen dat je eindigt bij de eerste 5,dat is wat een ieder toch wil??? Natuurlijk.....wij zeuren weer te gauw,er is toch niets mis met de jeugd? Welnee.....maar 2 wedstrijden,1 punt en 0 doelpunten,ach...Heerenveen presteert wel vaker prima tegen de laagstaande clubs,dus ook RBC zal de punten wel in huis houden.De lat lager........welke vogel heeft dit bedacht?Niks......de lat moet hoger.Dat is wat een ieder hier wil!!
Avatar gebruiker
Snuggels
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 03-12-2002 05:48
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poke » 25-01-2006 21:14

Tja, uit gemak zou je de lat lager kunnen leggen. Ik denk dat de meesten hier ook wel zullen beseffen dat een plek bij de 1ste 5 een heel moeilijk verhaal zal gaan worden maar om dan ook maar de doelstelling daarom aan te passen? Nee zeg, die moet gewoon blijven zoals die is. Eigenlijk vind ik het van den zotte dat wanneer 2 speler weggaan, het elftal niet meer zou kunnen functioneren. Volgens mij hebben we ook aardig wat punten gepakt zonder Huntelaar door toedoen van oa zijn schorsing.
Noodaankopen hebben in mijn ogen geen zin omdat dergelijke aankopen vaak telleurstellend blijken maar wie weet heeft de club nog een aangename verrassing in petto....
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Poke
Selectiespeler
 
Berichten: 415
Geregistreerd op: 29-08-2004 14:51
Woonplaats: Assen

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-01-2006 21:18

Moet ik je uit gaan leggen Joho?
Ik denk dat je dat zelf wel kunt bedenken. Jij betaalt zeker geld voor een seizoenskaart om vervolgens wedstrijden te zien van een bedenkelijk niveau terwijl er voldoende mogelijkheden zijn om het publiek wel kwaliteit voor te schotelen. Fans met wat ambitie balen van dit beleid. Fans zonder ambitie vinden het allemaal wel best en kunnen wel wachten tot de zomer.
Het probleem wordt ook niet opgelost door nieuwe spelers te kopen, het probleem had voorkomen kunnen worden door Huntelaar en Samaras geen toestemming te geven om in de winterstop naar een andere club te vertrekken. Door dit standpunt in nemen hadden we kunnen presteren, nu is die kans aanzienlijk kleiner. En dan kan er gezegd worden, we hebben er mooi geld voor gekregen, ja echt superrrrr, maar wat hebben we er aan dat het op de bank blijft staan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Joho » 25-01-2006 21:38

Mooi verhaal Heeenveen rules, maar geen antwoord op mijn vraag. Probeer het nogeens zou ik zeggen.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Squerrel » 25-01-2006 21:48

Joho schreef:Mooi verhaal Heeenveen rules, maar geen antwoord op mijn vraag. Probeer het nogeens zou ik zeggen.


Wij hebben het recht om niet verneukt te worden en dat is wat er nu gebeurt.

En neem niet alles zo letterlijk man, we hebben inderdaad "bijna" nergens recht op maar we mogen wel wat van de club verwachten en ik denk dat Heerenveen rules dat bedoeld.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 25-01-2006 21:49

Poke schreef:Noodaankopen hebben in mijn ogen geen zin omdat dergelijke aankopen vaak telleurstellend blijken maar wie weet heeft de club nog een aangename verrassing in petto....



Nou ik neem aan dat Heerenveen wel een lijstje potentiële opvolgers klaar had ik november. Welke toch wel goed bestudeerd zijn.

Volgens mij hebben we ook aardig wat punten gepakt zonder Huntelaar door toedoen van oa zijn schorsing.


Wedstrijden zonder Huntelaar:
Heerenveen - NEC 2-1
Heerenveen - PSV 2-3
1e helft; Heerenveen - Willem II 1-3 (wie kwam erin en scoorde 2x?)
Groningen - Heerenveen 2-0
Heerenveen - Sparta 0-0



En ik weet dat het moeilijk word om bij de beste 5 te eindigen. Maar om de lat dan lager te leggen? Dan maak je het jezelf wel heel makkelijk. Vecht dan voor die 5e plaats. Totaal geen ambitie, hoewel de spelers dat soms ook op het veld uitstralen. Tegen gelijkwaardige clubs maakte Klaas Jan het verschil wie moet dat nu doen?
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor vlqrt » 25-01-2006 21:54

Joho schreef:Mooi verhaal Heeenveen rules, maar geen antwoord op mijn vraag. Probeer het nogeens zou ik zeggen.


Ik denk dat jij net als de rest van ons het seizoen in bent gegaan met een bepaald idee. Nu is er door de koopmansgeest een behoorlijk bedrag verdiend, maar dit gaat ten koste van de sportieve ambities. In principe is de waarde van de seizoenskaart ineens een stuk minder. Je kunt het er mee eens zijn of je kunt het er niet mee eens zijn dat de club de sportieve ambities naar beneden bijsteld, maar de waarde van je seizoenskaart (mocht je die willen en kunnen verkopen) is minder geworden. Erger nog is dat je de rest van het seizoen een club steunt die zelf al heeft aangegeven dat dit als een tussenjaar beschouwd mag worden. Waarom zou je voor een tussenjaar evenveel betalen als voor een topjaar?

Persoonlijk vindt ik niet dat dit een financiele discussie is, maar meer een mentaliteitskwestie. Als je op dit soort momenten accepteerd dat je een van een tussenjaar spreekt dan zul je nooit een topteam worden, alleen al omdat de constante druk om te presteren ontbreekt. Druk zorgt er voor dat goede spelers top spelers worden en alleen die druk kan er voor zorgen dat iemand altijd presteerd.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor g11 » 25-01-2006 22:22

Ik geloof niet dat de club tot doel heeft om na de grootste zakenclub, ook het hoogste banksaldo van de voetbal clubs in nederland te willen hebben.

Buiten de schuld van de club om zijn er zeer waarschijnlijk binnen korte tijd anderhalve basisspeler weggekocht. Levert wel een aardig banksaldo op, maar minder kans op een goede eindrangschikking.

Terugdenkend aan de CL, waarin we starten zonder een spits van waarde wat ons aardig opgebroken is, zal er bij het bestuur heus wel gezocht worden om een passende aanvulling van de selectie.

Er zijn hier nogal wat mensen die veel kritiek hebben op het verkopen van Huntelaar en Samaras. Als je als club 13 miljoen euro vraagt voor Samaras, hoop je door een dergelijke transfersom te vragen, alle clubs af te schrikken, met als doel Samaras te behouden. Overigens is Samaras volgens mij nog geen volwaardige basisspeler, gezien de te vaak voorkomende wedstrijden dat hij niet nuttig aanwezig was.

Volgend jaar komen er weer meer plaatsen bij in het stadion. Als er dit jaar niet voldoende gepresteerd wordt, zal de verleiding bij een bepaald gedeelte van de supporters groter worden, om volgend jaar maar geen seizoenkaart aan te schaffen, maar met losse kaarten de wedstrijden te bezoeken.

Voor de club is het echter veel beter om weer zoveel mogelijk seizoenkaarten te verkopen.

Ik denk dat als het de club niet lukt om goed te presteren in de diverse competities waarin we nu nog meedoen, omdat er geen adekwate vervangers waren aan te trekken, en er wel weer veel seizoenkaarten verkocht moeten worden voor volgend jaar er een soort bonus aan de seizoenkaarthouder gegeven zal worden.
Biijvoorbeeld dat als je een seizoenkaart koopt voor het komende seizoen, je gratis toegang krijgt tot de playoffs van dit seizoen. Je moet dan al wel in een zeer vroeg stadium je seizoenkaart bestellen/betalen, maar krijgt in ieder geval het toetje van dit seizoen gratis.

Wat de bonus zal zijn als we niet bij de eerste 9 eindigen weet ik ook niet.

Oftewel blijft over: haal nu goede vervangers voor de aanval!

Lees hier overigens bij de kritische forumleden zeer weinig bruikbare tips voor het scoutingapparaat.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 25-01-2006 22:40

g11 schreef:Lees hier overigens bij de kritische forumleden zeer weinig bruikbare tips voor het scoutingapparaat.


Het scoutingapparaat is het probleem niet dat werkt prima. We hebben in de loop der jaren voldoende goede spelers ontdekt. De bereidheid van het bestuur om een speler te halen is eerder het probleem. Hoewel probleem, wij willen een spits, misschien wil het bestuur helemaal geen spits.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor michel » 25-01-2006 23:17

Perfect verhaal. Helaas een uitzondering hier. Ben blij dat Heerenveen een evenwichtig beleid heeft en niet overgaat tot paniekreacties. Als je de mensen hier moet geloven dan moet je de eerste de betse spits kopen die er al 10-15 in heeft liggen en dan is het probleem opgelost. Hoe naief kun je zijn.


Het woord paniekaankopen is nogal populair (vooral sinds Riemer dit heeft aangegeven, of
is dat toeval?).
Maar tussen een paniekaankoop en een weldoordacht koopje zit nog een heel scala aan
mogelijkheden. Heerenveen verkoopt 2 spitsen (goede ook nog eens) en ontvangt daar
flinke afkoopsommen voor. Maar wat wil nu het geval zijn, er is niemand meer die af en
toen een bal in het netje wil of kan leggen.
Heerenveen heeft ondertussen €14.000.000,00 (da's veel hoor) in de spaarpot zitten. Dan
vind ik het niet meer dan logisch dat er per direct (want je hebt per direct vervanging nodig)
een goede vervanger komt, geen paniekaankoop maar een goede aankoop. En inderdaad
zit het er dik in dat je dan iets extra's moet betalen zo midden in het seizoen want zo werkt
het... Zie ook de transfer van Huntelaar en het bod op Samaras. Voor wat hoort wat!

en ik kom daar nogmaals op terug, waarom leg je een lat als je je er niet aan wilt houden?
Want ze hebben de mogelijkheden en ik wil overwinningen (en velen met mij lijkt me).
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Onedayflyer » 26-01-2006 00:13

Nou Heerenveen heeft op dit moment 'maar' 7 mil in de kas zitten. Samaras blijft eerst (tot een hoger bod komt neem ik aan).

Dus we kunnen weer even rustiger doen.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Gekko » 26-01-2006 08:12

Gaat de lat nu weer omhoog? Ik zal Cruijff erover bellen maar ik weet nu al wat hi jzegt:

"Als jouw lat omhoog gaat, ken de tegenstander makkkelijker scoren"

Aan alle azijn zeikers: Sam redt ons!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor 30plus » 26-01-2006 09:06

en ik kom daar nogmaals op terug, waarom leg je een lat als je je er niet aan wilt houden?


helemaal correct, met al die bouwvakkers rondom het stadion had men die lat moeten vastspijkeren :wink:
Bij Heerenveen krijgen we nu ook amsterdamse toestanden, tussentijds de lat aanpassen omdat er wat spelers verdwijnen. Dat is de omgekeerde weg, je legt de lat op een bepaald niveau en zorgt er dan voor dat je spelers hebt om die lat te halen, gaan er spelers weg dan zorg je er dus voor dat je spelers in huis hebt of haalt die de lat nog steeds kunnen halen. Wat betreft Huntelaar en Samaras het was te voorzien dat zij eens weggingen. Ik mag aannemen dat men daarvoor een scenario in huis had, welke spelers kunnen we als vervangers/opvolgers in huis halen. Heerenveen heeft de 4e begroting maar straalt dat wat het elftal en de ambities betreft nog niet uit.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Gekko » 26-01-2006 10:24

Nieuw Noord: een hint voor een signaal over de lat. We hebben het over een lat die we omhoog willen hebben. Nou hangen er in vak 10 nog wat touwtjes waarmee je iets omhoog kunt brengen. Ideetje?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Keurig » 26-01-2006 12:15

Voor al diegenen die menen dat we een voorbeeld aan AZ moeten nemen als het om transfers gaat (spelers gewoon vasthouden en niet willen onderhandelen, of anders over absurde bedragen) dit is dan het gevolg:

Soccernews.nl schreef:Landzaat: ‘Ik teken hier helemaal niks meer’
Gepost op 26-01-2006 09:58 door Dave van Kooten

Een grote leegloop lijkt aanstaande bij AZ. De Alkmaarders hebben al in een aantal gevallen laten blijken haar spelers niet zomaar te laten vertrekken, alleen dit brengt ook enkele negatieve gevolgen met zich mee. Zo zijn spelers minder gemotiveerd om voor de club te blijven spelen en twijfelen ze langer om hun contract te verlengen.

Onder hen ook Denny Landzaat, die een aantal keer kon vertrekken bij AZ, maar die overgangen op het laatste moment steeds zag stuklopen. Voor Landzaat is het duidelijk, hij zal zijn contract niet verlengen bij de club. Landzaat: ‘Ik teken hier helemaal niks meer’.

Ook Kenneth Perez, die dit seizoen een van de bepalende spelers is bij AZ, twijfelt sterk over een nieuw contract. Kenneth Perez: ‘M’n gevoel zegt me dat ik nu nog niet moet bijtekenen. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging, wil het nog eens in de absolute top proberen’

De nieuwe technisch directeur Marcel Brands heeft namens AZ laten weten een nieuwe weg in te slaan, wat het transferbeleid betreft. Brands: ‘Ik durf hier te beweren dat elk bod op een speler serieus wordt bekeken en dat we marktconform werken’

Een leegloop dreigt, aangezien ook Barry Opdam, Tim de Cler en Martijn Meerdink een nieuw contract voorlopig nog naast zich neer hebben gelegd. Alleen Joris Mathijsen lijkt op korte termijn een nieuw contract te ondertekenen bij de Alkmaarders.


Naar mijn eigen mening heeft de coulante opstelling van Heerenveen (altijd willen onderhandelen) het voordeel dat spelers sneller bereid zullen zijn om een contract te verlengen c.q. te tekenen.

P.S. De schrijver van dit stukje gaf in de reacties aan dat het hele interview in de Sportweek verchijnt. eigen onderzoek (:wink:) heeft opgeleverd dat het dan niet gaat om een interview met een speler maar een stuk over AZ zelf. Zie de inhoudsopgave van sport week: http://www.sportweek.nl/magazine.asp?id=0
P.S. 2. Dit leek me het meest voor de hand liggende topic om dit te posten als het ergens anders beter past kan het altijd verplaatst worden natuurlijk.
Keurig
Selectiespeler
 
Berichten: 253
Geregistreerd op: 15-02-2005 15:32

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-01-2006 12:17

Begin je al te begrijpen wat er bedoelt wordt Joho? Zo niet, dan lees je het topic nog maar even door. Dank voor de hulp Torcida en vlqrt. :wink:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Joho » 26-01-2006 14:27

Ik begrijp allang wat er bedoeld wordt, maar ben het er alleen niet mee eens.

Ik wil het liefst nu ook een goede spits die het seizoen gaat redden daar geen misverstand over! Maar het moet een weloverwogen beslissing zijn en niet (ja daar heb je hem weer) een paniekaankoop die voor veel geld wordt gekocht en in de zomer met verlies weer kan vertrekken. Maar begrijp ik het goed dat vele van jullie per definitie geen spelers tussentijds willen laten gaan?
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Jeroen » 26-01-2006 14:56

Joho schreef:Maar begrijp ik het goed dat vele van jullie per definitie geen spelers tussentijds willen laten gaan?


In principe niet nee. En dan gaat het natuurlijk om bepalende spelers.

Maar jij hebt het over een weloverwogen beslissing. Elke zichzelf respecterend scoutingsapparaat heeft toch wel een schaduwelftal waarop geanticipeerd wordt als er iemand vertrekt? Als Heerenveen zijnde mag je er toch vanuit gaan dat Huntelaar of Samaras snel vertrekt, en daar moet je vantevoren op inspelen. Dan kan je toch binnen een paar dagen reageren op zo'n vertrek? Dan kan dat nog wel weloverwogen zijn, ondanks dat het een snelle transfer is.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor SpongeBob » 26-01-2006 16:08

Afbeelding

:wink:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Gekko » 26-01-2006 16:14

Wat een ongelooflijk voorspelbaar stuk onderbroekenlol. Pfff...
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten