01-10-2006: sc Heerenveen-PSV (0-0, afscheid Riemer)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Beetle » 01-10-2006 22:27

Asjeblieft. Drie pano's

Afbeelding
Afbeelding

De derde is een tikkie artistiek. Dat vak 9 nog geen dak had werd duidelijk in de eerste helft. We werden weer eens nat. Met wat kunst en vliegwerk kwam deze panorama foto uit de bus. De dakconstructie ziet er wel gaaf uit zo. De volgende stap van een verbouwing zou moeten zijn dat we transparante daken krijgen.
Afbeelding
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor SuperFries » 02-10-2006 04:17

Ik kon geen foto maken van het doek want ik stond er achter,en al mijn foto's gaan ook naar feanfans toe en er waren deze keer al genoeg die van het doek foto's maakten,
heb er ondertussen wel 1 tussen in gezet.
Het was heerlijk fotoweer.

Nogmaals jammer dat we weer geen doelpunt konden maken, maak me nu wel zorgen voorin kunnen we niks maken.

Mooie panorama's Beetle
SuperFries
Selectiespeler
 
Berichten: 239
Geregistreerd op: 03-12-2002 06:41
Woonplaats: Drylts

Berichtdoor Squerrel » 02-10-2006 07:38

Wederom een ergernis. Weinig strijd, geen goed voetbal, geen aanvallend voetbal en als klap op de vuurpijl de 3 hoogstaande wissels, ONBEGRIJPELIJK!

Even een paar lichtpuntjes noemen, Nilsson, Drost en Alves :evil: Die braziliaan wordt met de wedstrijd minder en het was, op die paar aardige doelpunten na, al niet geweldig.

Al met al wordt mijn humeur er zo niet beter op, ik kan me mateloos ergeren aan dit voetbal. Verbeek exit!!!!
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor klasbak » 02-10-2006 09:05

Even wat anders:
Wat heb ik me lopen ergeren aan die arrogante, respectloze supporters van PSV. Het begon bij het afscheid van Riemer waar ze de hele tijd doorheen zongen. Ook in de rust begonnen ze te fluiten toen Huntelaar op het scherm verscheen. Wat ben ik blij dat ik supporter van deze mooie club ben, waar iedreeen begint te klappen als Cocu aan zijn 300e wedstrijd begint en waar iedereen een staande ovatie aan Vayrinen geeft. Echt geweldig! Kunnen ze in eindhoven nog veel van leren. Maar er is een theorie die dit wel bevestigd: hoe zuidelijker je komt, hoe dommer!
klasbak
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 07-11-2005 15:38
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Voorstopper » 02-10-2006 09:06

Ik heb me eigenlijk best vermaakt ondanks de 0-0. Bij deze pot kon je duidelijk de individuele sterktes/zwaktes zien. De beide centrale verdedigende spelers van PSV en Heerenveen stonden vaak goed te verdedigen, waardoor er amper een opening gevonden kon worden. Het begin en eind was voor PSV, alles daartussen ging, vond ik , redelijk gelijk op. Uitblinkers aan Heerenveen-zijde Dingsdag (hele pot) en Bosvelt (vooral eerste helft).

Bij PSV was Salcido veel te sterk voor Lasse Nilsson, die zich met een snelle verdediger echt geen raad weet. Ook de jonge Beerens zorgde in het begin voor veel problemen, we hadden mazzel dat Mendez en Vayrinen te lui waren om aan te sluiten, anders hadden we veel meer problemen gehad.

Verbeek ging duidelijk voor een punt en Koeman vond het ook wel best. Als punt van kritiek heb ik dan nog Drost en Alves. Jeroen Drost heeft nu al een aantal jaren het volste vertrouwen van de technische staf. Ik vraag me af hoeveel krediet hij nog krijgt en ik vraag me af of hij wel verder kan groeien. Ik vind hem wel eeerg beperkt. Hij heet bij ons in het vak niet voor niets Jeroen "Tikkie terug Jaap" Drost. Over Alves kan ik kort zijn. Hij kan alleen rennen en schieten, verder kan ie, zoals het er nu uitziet, werkelijk niks met een bal.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor vlqrt » 02-10-2006 09:17

klasbak schreef:Even wat anders:
Wat heb ik me lopen ergeren aan die arrogante, respectloze supporters van PSV. Het begon bij het afscheid van Riemer waar ze de hele tijd doorheen zongen. Ook in de rust begonnen ze te fluiten toen Huntelaar op het scherm verscheen. Wat ben ik blij dat ik supporter van deze mooie club ben, waar iedreeen begint te klappen als Cocu aan zijn 300e wedstrijd begint en waar iedereen een staande ovatie aan Vayrinen geeft.


In het seizoen 2004/2005 hebben we in Groningen europees voetbal behaald in het Oosterpark. Die dag wilden de groningers afscheid nemen van oa Martin Drent, waarbij Heerenveen supporters zich geen haar beter gedroegen als de PSV'ers vandaag. Een compleet uitvak scandeerde "Martin ROT OP" en pas nadat wij waren vertrokken konden de Groningers vatsoenlijk afscheid nemen van hun helden die vertrokken. Dus ik denk dat wij geen haar beter zijn dan de Eindhovenaren, wat niet wegneemt dat er verrassend weinig heldere lichten mee zijn gekomen uit de lichtstad.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor oldtimer » 02-10-2006 09:26

Ik vind de vleugels met Alvesen Nilsson buitegenwoon zwak bezet. Beiden trekken keer op keer naar binnen en lopen zich vervolgens vast. Vooral Alves ligt meer dan dat hij staat. Ik denk dat je, ondanks allerlei gehoorde bezwaren, toch weer Yilderim op rechts moet zetten en dan Pranjic hangend op links ( al zie ik ook wel dat hij prima rendeert in een meer centrale rol ). Dan blijft er voor of Nilsson of Alves een plaats achter Friend over. Ze allebei opstellen lijkt me voor die paar momenten in de zoveel wedstrijden niet de beste optie. Misschien dat Friend in de bovengenoemde opstelling beter rendeert, nu heeft zijn op zichzelf niet onverdienstelijke arbeid weinig gevolgen. Persoonlijk zie ik op zijn positie trouwens liever Tarvajarvi, hij is voetballend sterker en, als je naar de sterke punten van Friend kijkt, niet zoveel minder dan de laatste.

Wat betreft het afscheid van Martin Drent: nee, zulke acties gaven toen geen pas en waren respectloos. Ook als je in aanmerking neemt dat Martin Drent zich ook geregeld nogal negatief over Heerenveen heeft uitgelaten.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 02-10-2006 09:42

oldtimer schreef:Wat betreft het afscheid van Martin Drent: nee, zulke acties gaven toen geen pas en waren respectloos. Ook als je in aanmerking neemt dat Martin Drent zich ook geregeld nogal negatief over Heerenveen heeft uitgelaten.


Jullie (ex)voorzitter was ook niet bepaald positief over de ex-voorzitter van PSV. Klasse van vlgrt dat hier de mensen ff een spiegel voorhoudt.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Rednax » 02-10-2006 10:56

oldtimer schreef:Ik vind de vleugels met Alvesen Nilsson buitegenwoon zwak bezet. Beiden trekken keer op keer naar binnen en lopen zich vervolgens vast. Vooral Alves ligt meer dan dat hij staat. Ik denk dat je, ondanks allerlei gehoorde bezwaren, toch weer Yilderim op rechts moet zetten en dan Pranjic hangend op links ( al zie ik ook wel dat hij prima rendeert in een meer centrale rol ). Dan blijft er voor of Nilsson of Alves een plaats achter Friend over. Ze allebei opstellen lijkt me voor die paar momenten in de zoveel wedstrijden niet de beste optie. Misschien dat Friend in de bovengenoemde opstelling beter rendeert, nu heeft zijn op zichzelf niet onverdienstelijke arbeid weinig gevolgen. Persoonlijk zie ik op zijn positie trouwens liever Tarvajarvi, hij is voetballend sterker en, als je naar de sterke punten van Friend kijkt, niet zoveel minder dan de laatste.

Wat betreft het afscheid van Martin Drent: nee, zulke acties gaven toen geen pas en waren respectloos. Ook als je in aanmerking neemt dat Martin Drent zich ook geregeld nogal negatief over Heerenveen heeft uitgelaten.


Welke vleugels ?

Alves en Nilsson zoeken constant het midden op. Niet 1 keer heb ik ze de ruimte in de hoeken in zien rennen.

Het is een voorspelbaar spelletje wat gespeeld wordt. Lange bal op Friend en hopen dat de bal toevallig een keer goed valt. Alleen in de 1e helft zowaar 3 combinaties gezien, waarvan 2 mislukten en 1 x Nilsson voor Gomes.

Qua agressiviteit kun je beter Kissi en Bradley inzetten, Kissi viel afgelopen donderdag goed in en Bradley afgelopen zondag.

Als er dit seizoen zo doorgevoetbald wordt, vrees ik dat er geen plaatsing voor Uefa Cup weer in zit.
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Berichtdoor superfean » 02-10-2006 11:04

Ik lees dat iedereen moppert op drost ,alves en nilsson op zich terecht maar wat dachten jullie dan van zuiverloon kolere wat had die buitenste man van psv een ruimte en wat was zuiverloon opbouwend slecht pff.
De basis van elke back de tegenstander geen ruimte geven simpel nou die van psv had bij elke bal aanname wel 20 meter ruimte.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor oldtimer » 02-10-2006 12:01

[]

Welke vleugels ?

Alves en Nilsson zoeken constant het midden op. Niet 1 keer heb ik ze de ruimte in de hoeken in zien rennen.

Het is een voorspelbaar spelletje wat gespeeld wordt. Lange bal op Friend en hopen dat de bal toevallig een keer goed valt. Alleen in de 1e helft zowaar 3 combinaties gezien, waarvan 2 mislukten en 1 x Nilsson voor Gomes.

Qua agressiviteit kun je beter Kissi en Bradley inzetten, Kissi viel afgelopen donderdag goed in en Bradley afgelopen zondag.

Als er dit seizoen zo doorgevoetbald wordt, vrees ik dat er geen plaatsing voor Uefa Cup weer in zit.[/quote]

Ik heb niets tegen Kissi of Bradley, maar je maakt er Heerenveen aanvallend niet sterker mee. En dat was, na 4 ( en wie weet wat er nog volgt ) doelpuntloze wedstrijden het uitgangspunt.
Pranjic zou ik hangend op links willen zien, omdat er dan van die kant ook eens een behoorlijke voorzet komt. Zijn acties door het midden zijn fantastisch om te zien, maar te " moeilijk " voor een statische en technisch matige speler als Friend. Overigens hoeft Pranjic natuurlijk niet continu aan de linkerkant te spelen. Maar wel meer dan op dit moment. En inderdaad, toch maar weer een keer Yilderim. Je kunt je aan hem ergeren, maar er is net zoveel reden om dat te doen tav Alves ( ondanks zijn vliegende start ) en zeker Nilsson.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor SpongeBob » 02-10-2006 12:12

vlqrt schreef:
klasbak schreef:In het seizoen 2004/2005 hebben we in Groningen europees voetbal behaald in het Oosterpark. Die dag wilden de groningers afscheid nemen van oa Martin Drent, waarbij Heerenveen supporters zich geen haar beter gedroegen als de PSV'ers vandaag. Een compleet uitvak scandeerde "Martin ROT OP" en pas nadat wij waren vertrokken konden de Groningers vatsoenlijk afscheid nemen van hun helden die vertrokken. Dus ik denk dat wij geen haar beter zijn dan de Eindhovenaren, wat niet wegneemt dat er verrassend weinig heldere lichten mee zijn gekomen uit de lichtstad.


Precies. Ook de vorige editie van Groningen uit (opening gatenkaas-borg met o.a. Arjan Robben) waren wij geen haartje beter..... Maar dit kun je vantevoren weten als club. Laat dan de tegenstanders 5 min. voor aanvang van de wedstrijd het uitvak betreden als je deze taferelen wilt voorkomen..
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor sch4life » 02-10-2006 12:27

Maar dit kun je vantevoren weten als club. Laat dan de tegenstanders 5 min. voor aanvang van de wedstrijd het uitvak betreden als je deze taferelen wilt voorkomen..


En dan als gevolg het stadion slopen uit woede dat ze dr niet inmogen cker? nee dankje vriendelijk. Zou jij dit zelf wel leuk vinden dan?
Avatar gebruiker
sch4life
Selectiespeler
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 08-01-2005 16:51
Woonplaats: ijlst

Berichtdoor SpongeBob » 02-10-2006 12:46

sch4life schreef:En dan als gevolg het stadion slopen uit woede dat ze dr niet inmogen cker? nee dankje vriendelijk. Zou jij dit zelf wel leuk vinden dan?


Nee, zou dat zelf ook niet leuk vinden. Maar het is wel de enige oplossing...
En in overleg met de bezoekende club zou dit wel goed moeten komen..
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Poenkt » 02-10-2006 13:52

SpongeBob schreef:Nee, zou dat zelf ook niet leuk vinden. Maar het is wel de enige oplossing...
En in overleg met de bezoekende club zou dit wel goed moeten komen..


NO WAY!! Vooral bij VC's dienen de gasten zo snel mogelijk in het gastenvak plaats nemen om een confrontatie te voor komen. Wat gebeurt er als er 1200 fans snel in het uitvak willen plaatsnemen?
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor SpongeBob » 02-10-2006 13:55

Poenkt schreef:Wat gebeurt er als er 1200 fans snel in het uitvak willen plaatsnemen?


Dan hoop dat de ingang groter is dan die bij ons achter vak 410 t/m 415
Wat een drama elke keer weer om naar buiten te komen :|
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor fcdinamo » 02-10-2006 16:31

SpongeBob schreef:Laat dan de tegenstanders 5 min. voor aanvang van de wedstrijd het uitvak betreden als je deze taferelen wilt voorkomen..


Dat probeerden ze vorig seizoen wel bij Grunn. We hebben alle buitenwijken vd stad gezien :urgs:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 02-10-2006 16:32

Dan neem je nog even een biertje en ga je 5 minuutjes later weg, niks aan de hand.
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor SpongeBob » 02-10-2006 17:40

fcdinamo schreef:Dat probeerden ze vorig seizoen wel bij Grunn. We hebben alle buitenwijken vd stad gezien :urgs:


Nou inderdaad. En niet alleen de buitenwijken... Heb toen vanuit de bus half Groningen gezien :evil:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Gekko » 02-10-2006 18:47

en dus ga ik dit jaar niet naar de Euriborg...
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 02-10-2006 18:48

Ga je toch gewoon met de auto, geen problemen gehad vorig jaar, gewoon met de heerenveensjaal door groningen gereden, absoluut geen problemen gehad.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor sch4life » 02-10-2006 18:50

zo hoort het ook .. eigenlijk

Ga je toch gewoon met de auto, geen problemen gehad vorig jaar, gewoon met de heerenveensjaal door groningen gereden, absoluut geen problemen gehad.
Avatar gebruiker
sch4life
Selectiespeler
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 08-01-2005 16:51
Woonplaats: ijlst

Berichtdoor Gekko » 02-10-2006 18:55

Maar er zijn teveel malloten in de diverse steden (ook in Groningen) die er anders over denken en niet voor het voetbal in een gezonde rivaliteit komen. Vorig jaar, een mannetje van een jaar of 12 die de bus bekogeld, al die Tokkies in het Oosterpark in de jaren ervoor...Dat ontneemt mij delol ook. Overigens is PSV dan ook wel een leuke uitwedstrijd. Op tijd heen, parkeren in een van de straatjes voor het stadion. Koffie drinken in een restaurant (in de hoek van het stadion), wat kletsen met de PSV lui, foto's en attributen bekijken en bij het vertrek niet mogen betalen: jullie waren onze gasten. Prachtig. Doet denken aan Newcastle...
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 02-10-2006 18:56

En dan gebruikt heerenveen als argument om een city trip te houden, dat er mischien wel een confrontatie tussen de beide supporter groepen kan komen. Was toch zo dat er op het julianaplein iets zou gebeuren, heb daar een uur voor de wedstrijd niet meer gezien dan heel veel autos,met daarin vrolijk zwaaiende ''fc groningen gezinnen''.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor sch4-live » 02-10-2006 18:57

Is het een eind vanaf het station naar het stadion ?
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor Niels » 02-10-2006 19:10

A. Dit topic gaat niet over de wedstrijde tegen Groningen;
B. We spelen THUIS.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor SpongeBob » 02-10-2006 19:48

Nielshh schreef:A. Dit topic gaat niet over de wedstrijde tegen Groningen;
B. We spelen THUIS.


Moet je zien hoe die wedstrijd van 2 feb. nu al leeft :lol:
Mooi toch? En iedereen weet heus wel dat we thuis spelen nielsje. Dat hoef jij niet te benadrukken...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor sf-NN » 02-10-2006 19:50

Moet je zien hoe die wedstrijd van 2 feb. nu al leeft
Mooi toch? En iedereen weet heus wel dat we thuis spelen nielsje. Dat hoef jij niet te benadrukken...


Hij probeert hier een beetje orde te houden, maar goed ook want het is hier hard nodig.
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor kukkel » 02-10-2006 20:08

jezus spongebob..niels reageerde op een vraag van sch.F-l...of niet soms spongebobje?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron