'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor menjo » 21-02-2007 12:49

De groepen hebben een onderlinge competitie dus met die hesjes zal wel zo blijven. Het mooiste zou zijn dat ze zelf banners en vlaggen, maken en meenemen. Maar goed de laatste weken gaat het top.
NN gekkenhuis
menjo
Basisspeler
 
Berichten: 956
Geregistreerd op: 08-11-2003 23:46

Berichtdoor Korneev » 28-02-2007 14:15

sch4-live schreef:
Korneev schreef:Die vul je vak actie komt me nu echt de strot uit! Sinds begin van dit seizoen hebben we met een groep feanfans uit Damwâld een spandoek laten maken. Hangt altijd tussen vak 9 en 10 (vlak voor ons neus), maar sinds de vul je vak actie is dit neit meer mogelijk! Omdat elke gemeente daar iedere keer weer een NIETSZEGGEND spandoek heeft van die gemeente... Heb hier al over gesoroken met de hoofdsteward, dus hoop dat het doek 10 maart weer op de oude plek kan hangen.

Zijn zei eerder of hangen ze hun spandoeken er gewoon overheen ?
Als ze eerder zijn zeg ik dan moeten jullie maar eerder na het stadion komen,Als ze hun spandoeken over die van jullie hangen dan geef ik je groot gelijk !

Met Vul je Vak gaat het aardig goed vind ik ze deden zelfs mee aan de tifo actie Zondag !
Alleen nu die hesjes enzo nog uit en dan is het wel goed :mrgreen:


Ja die is lekker... als een andere feanfan daar een Heerenveen-steunend spandoek neerhangt: AKKOORD! Maar dit is gewoon reclame voor de gemeente (of een waardeloze leus als: veiligheid = ook belangrijk ... wat is nou belangrijker...
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Avatar gebruiker
Korneev
Basisspeler
 
Berichten: 522
Geregistreerd op: 25-02-2006 16:32
Woonplaats: Damwâld

Vorige

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron