29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

Berichtdoor paparazzi » 16-04-2007 19:53

Ik heb `t een half jaar geleden al eens geroepen dat dit weleens de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zou kunnen worden. Het begint er aardig op te lijken!

Ik voorzie een kolkend ALS deze middag :!:
Want wellicht kan plek 5 hier vandaag uiteindelijk na een merkwaardig seizoen toch nog veilig gesteld worden.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor sch4-live » 16-04-2007 20:00

Hoop dat we het in deze wedstrijd beslissen en dat AZ en ajax deze week winnen dan zijn we verzekerd van uefa cup voetbal en dan kunnen we met zijn allen zingen : We gaan europa in :stan: ,Ik kijk er nu in iedergeval al naar uit ! :mrgreen:
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor Jordi-SCH » 16-04-2007 20:03

Wedstrijd van het Jaar!

Om eerlijk te zijn maak ik me nog wel een beetje zorgen.Iedereen speelt Feyenoord helemaal van de mat(Nec,Grunn,Heracles) dus denken velen dat we dit klusje wel even zullen klaren.Zul je net zien dat het alsnog misgaat.
Jordi-SCH
Selectiespeler
 
Berichten: 232
Geregistreerd op: 26-08-2006 20:42
Woonplaats: Assen

Berichtdoor paparazzi » 16-04-2007 20:20

Quote uit de volkskrant;

'Als ik eerlijk ben, horen we ook niet bij de beste vijf ploegen van Nederland'
Pierre van Hooijdonk over Feyenoord


Komt dat even goed uit. :lol:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor hm_DR88 » 16-04-2007 22:19

Jordi-SCH schreef:Wedstrijd van het Jaar!

Om eerlijk te zijn maak ik me nog wel een beetje zorgen.Iedereen speelt Feyenoord helemaal van de mat(Nec,Grunn,Heracles) dus denken velen dat we dit klusje wel even zullen klaren.Zul je net zien dat het alsnog misgaat.


Mee eens. De val van Feijenoord zal niet onbeperkt door blijven gaan. Vooral de wedstrijden waar Heerenveen het moest maken, zijn veelal teleurstellend geweest.

Ik hoop dat komende zondag de riante positie van Heerenveen ervoor zorgt dat het team ontspannen tegen AZ kan beginnen. De druk om te moeten winnen ligt bij Alkmaar.
Aangezien dat dat team donderdag een mogelijk pittige bekerwedstrijd tegen NAC voor de boeg heeft, zou dit wel eens gunstig kunnen zijn voor Heerenveen.
Het ongetwijfeld dominante spel van AZ zou hoop ik iets minder scherp kunnen zijn door het pittige programma. Als Heerenveen dan wat extra geluk heeft, kan het met scherpe counters proberen minimaal een punt te pakken

Ik ben de 1-3 in de thuiswedstrijd nog niet vergeten. Een volstrekt kansloze wedstrijd voor Heerenveen waarin een lesje effectiviteit werd getoond. Het lijkt me een uitstekend moment om dit even recht te zetten. Al was het alleen al om de heer Van Gaal opnieuw een paar spraakmakende uitspraken te ontlokken.

Als het in de wedstrijd tegen Feijenoord nog moet gebeuren dan ben ik pessimistisch.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Ypkjen » 16-04-2007 22:57

Dit belooft ene echte kraker te worden. Probeer nog steeds deze wedstrijd bij te kunnen wonen, maar ben bang dat dat niet live gaat lukken.

Zoals Feyenoord nu speelt, kunnen we ze zeker verslaan. Als we gewoon van de eigen kracht uitgaan en vol op de aanval spelen, moet dat zeker kunnen. De zwakste schakel van Feyenoord is hun verdediging. De rest is ook niet super, maar in hun verdediging valt het echt te halen.

Zal toch fantastisch zijn dat we met de 5de plaats al verzekerd zijn van Europees voetbal, met als eventueel toetje een Champions League plaats :shock:
Ypkjen
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 06-04-2007 19:41
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Koekje » 17-04-2007 13:09

Ypkjen schreef:Dit belooft ene echte kraker te worden. Probeer nog steeds deze wedstrijd bij te kunnen wonen, maar ben bang dat dat niet live gaat lukken.


Ik probeerde gister (maandag 16e) nog kaartjes te halen maar kreeg bij elke verkooppunt in de buurt te horen dat het uitverkocht is. Wat vrij logisch is. (johan cruijff stijl :wink: )

Ik denk dat tegen AZ wel een puntje te halen is omdat ze daarvoor nog die bekerwedstrijd hebben. En over f'noord is niet veel over te zeggen, gewoon winnen en meer niet. Verwacht ook een leuek stunt van NN :lol: maar dat zien we dan wel.
Koekje erbij?
Avatar gebruiker
Koekje
Nieuw talent
 
Berichten: 148
Geregistreerd op: 05-11-2006 17:42
Woonplaats: H'veen

Berichtdoor jmcuperus » 17-04-2007 13:15

Deze wedstrijd wordt echt belangrijk beide clubs moeten winnen
Ik stap niet in de trein met al die feyenoorders als we dik zouden winnen :mrgreen:

Ik verwacht wel winst, ga maar na, die jongen van 16 wordt de beste speler van het moment genoemd daar!
Alves gaat ook even het record van Ronaldo verbreken die wedstrijd, want tegen AZ gaan we natuurlijk het bos in
Avatar gebruiker
jmcuperus
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 07-05-2006 21:07
Woonplaats: Ter Aar (Z-H)

Berichtdoor jmcuperus » 17-04-2007 13:17

sch4-live schreef:Hoop dat we het in deze wedstrijd beslissen en dat AZ en ajax deze week winnen dan zijn we verzekerd van uefa cup voetbal en dan kunnen we met zijn allen zingen : We gaan europa in :stan: ,Ik kijk er nu in iedergeval al naar uit ! :mrgreen:


Maar 5e plaats is toch sowieso UEFA?
Avatar gebruiker
jmcuperus
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 07-05-2006 21:07
Woonplaats: Ter Aar (Z-H)

Berichtdoor Ebiede » 17-04-2007 13:19

jmcuperus schreef:Ik stap niet in de trein met al die feyenoorders als we dik zouden winnen :mrgreen:


Doe je het toch lekker niet.. (als je uitlegt hoe en waarom snappen mensen je beter)

jmcuperus schreef:Ik verwacht wel winst, ga maar na, die jongen van 16 wordt de beste speler van het moment genoemd daar!



Is hij op momenten de beste of is hij op dit moment de beste?

En het argument dat Heerenveen wint omdat iemand van 16 jaar de beste speler is begrijp ik ook niet helemaal.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Snode » 17-04-2007 13:58

Het zou wel typerend zijn voor het afgelopen seizoen als uitgerekend wij, op het moment dat we nog maar stappen verwijderd zijn van de 5e plek, Feyenoord er niet onder weten te krijgen. Ik blijf toch een beetje gematigd optimistisch.
Snode
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-04-2007 13:30

Berichtdoor E.D. » 17-04-2007 16:51

Pas maar op, oa maar op. Een ieder die denkt dat we wel even vijfde blijven kan het nog best wel mis hebben.....

Ik hoop dat we komend weekend de slag kunnen slaan!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor kukkel » 17-04-2007 17:17

Ik ben optimistisch[gestemd]omdat het tot de laatste wedstrijd spannend is.Maar idd tis en blijft feyenoord.Het moet een keer ophouden
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Surhuisterveen » 17-04-2007 17:23

Ik hoor de meeste mensen zeggen dat we tegen Feyenoord wel even 5e worden. Ik heb mijn twijfels..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Lipton » 17-04-2007 17:48

Feyenoord thuis is gemakkelijkder dan Ado thuis, want Feyenoord moet, en wij mogen.
En wat voor kwaliteiten heeft Feyenoord nou eigenlijk, juist niet veel...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Surhuisterveen » 17-04-2007 17:54

Dat maakt het voetbal zo onvoorspelbaar. Hoe deden wij het tegen clubs tegen weinig kwaliteit? Juist..
In het voetbal is alles mogelijk, de bal is rond.
Het voordeel is dat we thuis spelen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor eddie » 17-04-2007 20:07

Lipton schreef:Feyenoord thuis is gemakkelijkder dan Ado thuis, want Feyenoord moet, en wij mogen.


Of Feijenoord moet en wij mogen hangt natuurlijk nog wel af van de wedstrijdresultaten komend weekend. Ik verwacht dan ook eerder het omgekeerde dat wij moeten en dan kan het nog weleens heel erg lastig worden.
eddie
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:27

Berichtdoor Frisian » 17-04-2007 21:13

Ik denk ook dat deze wedstrijd wel eens heel lastig zou kunnen worden.
Iedereen denkt maar dat we Feyenoord maar even oprollen maar neem van mij aan dat dat echt niet gaat gebeuren.
We zouden Sparta, Den Haag en noem ze maar op ook makkelijk oprollen, iedereen weet de uitslagen.
Er is de laatste jaren geen één wedstrijd geweest waarbij je op voorhand al zei dat je die ging winnen, en al helemaal niet tegen Feyenoord, ondanks dat ze hier de laatste jaren niet meer gewonnen hebben.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 18-04-2007 16:08

Heerenveen is dit seizoen heer en meester in het verneuken van wedstrijden die er ercht toe doen en om te winnen op het juiste moment. Ik zie dit nu dus ook zo gebeuren, al hoop ik natuurlijk van niet. Maar om eerlijk te zijn had het natuurlijk nooit op deze wedstrijd aan moeten komen, uit van Feyenoord winnen of een aantal punten meer pakken bij laaggeklasseerde clubs en we waren er al geweest.
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor Ypkjen » 19-04-2007 09:22

Fanatic 4-ever schreef:Heerenveen is dit seizoen heer en meester in het verneuken van wedstrijden die er ercht toe doen en om te winnen op het juiste moment. Ik zie dit nu dus ook zo gebeuren, al hoop ik natuurlijk van niet. Maar om eerlijk te zijn had het natuurlijk nooit op deze wedstrijd aan moeten komen, uit van Feyenoord winnen of een aantal punten meer pakken bij laaggeklasseerde clubs en we waren er al geweest.


Heerenveen geeft dit echt niet meer uit handen hoor. Ze mogen zelfs aanstaande zondag gewoon verliezen. Kunenn ze bepaalde spelers gewoon sparen en dan is het enige wat ze de laatste wedstrijd tegen Feyenoord moeten doen: Winnen! Nou dat lijkt me niet zo'n moeilijke opgave!

Is er trouwens nog iemand die voor deze wedstrijd verhinderd is en wiens seizoenkaart ik tegen een normale vergoeding kan lenen?
Ypkjen
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 06-04-2007 19:41
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Voorstopper » 19-04-2007 10:00

Winnen! Nou dat lijkt me niet zo'n moeilijke opgave!


Heerlijk, laten we Feyenoord lekker onderschatten en er al vanuit gaan dat we simpel kunnen gaan winnen. Dan weet ik zeker dat de 5e plek naar Feyenoord gaat. Ik hoop natuurlijk dat we winnen, maar 1 afstandschot kan een einde maken aan al onze aspiraties voor de 5e plek. ADO moesten we ook oprollen. Is dat gebeurd?

Heerenveen zal top moeten spelen over 2 weken, dan hebben we zeker een goede kans!
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor oldtimer » 19-04-2007 12:13

hm_DR88 schreef:
Jordi-SCH schreef:Wedstrijd van het Jaar!

Om eerlijk te zijn maak ik me nog wel een beetje zorgen.Iedereen speelt Feyenoord helemaal van de mat(Nec,Grunn,Heracles) dus denken velen dat we dit klusje wel even zullen klaren.Zul je net zien dat het alsnog misgaat.


Mee eens. De val van Feijenoord zal niet onbeperkt door blijven gaan. Vooral de wedstrijden waar Heerenveen het moest maken, zijn veelal teleurstellend geweest.

Ik hoop dat komende zondag de riante positie van Heerenveen ervoor zorgt dat het team ontspannen tegen AZ kan beginnen. De druk om te moeten winnen ligt bij Alkmaar.
Aangezien dat dat team donderdag een mogelijk pittige bekerwedstrijd tegen NAC voor de boeg heeft, zou dit wel eens gunstig kunnen zijn voor Heerenveen.
Het ongetwijfeld dominante spel van AZ zou hoop ik iets minder scherp kunnen zijn door het pittige programma. Als Heerenveen dan wat extra geluk heeft, kan het met scherpe counters proberen minimaal een punt te pakken

Ik ben de 1-3 in de thuiswedstrijd nog niet vergeten. Een volstrekt kansloze wedstrijd voor Heerenveen waarin een lesje effectiviteit werd getoond. Het lijkt me een uitstekend moment om dit even recht te zetten. Al was het alleen al om de heer Van Gaal opnieuw een paar spraakmakende uitspraken te ontlokken.

Als het in de wedstrijd tegen Feijenoord nog moet gebeuren dan ben ik pessimistisch.


Haal je een punt tegen AZ, dan moet je waarschijnlijk nog steeds van Feyenoord winnen. Het lijkt me uiterst onwaarschijnlijk dat Feyenoord nu ook van NEC zal gaan verliezen, ook al zal de druk buitengewoon groot zijn. Het neemt alleen de nog altijd bestaande bedreiging door Groningen en Roda voor een goed deel weg. En is natuurlijk wel goed met het oog op het moreel.
Dat Heerenveen thuis tegen AZ kansloos was is maar betrekkelijk. De 2e AZ - goal viel 9 minuten voor het einde en had met wat meer oplettendheid best voorkomen kunnen worden. Dat AZ de ( veel ) betere ploeg was is iets anders.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Beetle » 21-04-2007 11:36

Nog 400 kaarten beschikbaar voor Silvercardhouders
Datum: 20-04 | Bron: FR Fans Auteur: J


Morgen start de kaartverkoop voor Silvercardhouders voor de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord. Navraag bij Feyenoord leverde op dat er inmiddels al zo'n 800 kaarten verkocht zijn voor deze cruciale wedstrijd. Dit betekent dat er morgen nog ongeveer 400 kaarten in de verkoop zullen zijn. Wees er dus snel bij, want op=op!!


Dat enthousiasme.... Aandoenlijk. :D
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor feanfanhannes » 21-04-2007 12:23

Als we europees halen dan een feestje na de tijd op kuperusplein of niet? :lol: :lol:
Avatar gebruiker
feanfanhannes
Basisspeler
 
Berichten: 832
Geregistreerd op: 13-02-2007 19:50
Woonplaats: balk

Berichtdoor paparazzi » 21-04-2007 12:55

feanfanhannes schreef:Als we europees halen dan een feestje na de tijd op kuperusplein of niet? :lol: :lol:


NEEN! We moeten dan eerst nog voorronde CL zien te pakken. :wink:
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor feanfanhannes » 21-04-2007 13:10

Jammer had wel zin in een feestje. :D :D :D :D
Avatar gebruiker
feanfanhannes
Basisspeler
 
Berichten: 832
Geregistreerd op: 13-02-2007 19:50
Woonplaats: balk

Berichtdoor xander » 21-04-2007 15:00

Beetle schreef:Dat enthousiasme.... Aandoenlijk. :D


Het was vanochtend 10 uur al uitverkocht hoor.. Vindt het wel knap dat die lui in een paar dagen een vak vol hebben..

De resterende 400 kaarten voor de wedstrijd tegen Heerenveen zijn vanochtend in no time opgekocht door Silvercardhouders.

http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=263
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Lasse4evah » 21-04-2007 15:50

Waarom zou je al uitbundig gaan feesten al je 5e wordt?
niet is dan nog zeker ik vind gewoon feesten als je definitief
hét ticket hebt.
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Berichtdoor The North » 21-04-2007 16:28

Als je 5de word heb je zeker een europees ticket, Aangezien ajax en az de finale van de beker spelen! Het kan dan dus alleen nog maar beter worden!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Avatar gebruiker
The North
Basisspeler
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 27-05-2003 20:31
Woonplaats: Giekerk

Berichtdoor HV ON TOUR » 21-04-2007 20:07

Als we na zo'n seizoen 5e worden mogen we het Leidsche plein wel boeken............
HV ON TOUR
Selectiespeler
 
Berichten: 432
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:07

Volgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron