Voor een dubbeltje op de eerste rang...

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Voor een dubbeltje op de eerste rang...

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 21:49

Dit is het nieuwe verwijtentopic jegens het huidige transferbeleid. Derksen meldt net dat we Ari voor 500.000 hadden kunnen halen. Wat is dit voor lakse houding bij de huidige directie? Als je echt overtuigt bent van de kwaliteiten van die speler is dat peanuts. AZ betaalt nu 5 miljoen!!!

Op deze manier moeten we komende zomer de tweede keus van ons transferlijstje halen. We zijn nu 2x afgetroeft, laat dit geen 3e keer gebeuren!

ACTIE!!!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Voor een dubbeltje op de eerste rang...

Berichtdoor drika746 » 28-05-2007 21:55

Jeroen schreef:Dit is het nieuwe verwijtentopic jegens het huidige transferbeleid. Derksen meldt net dat we Ari voor 500.000 hadden kunnen halen. Wat is dit voor lakse houding bij de huidige directie? Als je echt overtuigt bent van de kwaliteiten van die speler is dat peanuts. AZ betaalt nu 5 miljoen!!!

Op deze manier moeten we komende zomer de tweede keus van ons transferlijstje halen. We zijn nu 2x afgetroeft, laat dit geen 3e keer gebeuren!

ACTIE!!!


inderdaad dat is mijn punt, directie heeft geen ballen ze hadden al lang deze jongen binnen kunnen hebben, net zoals Alves al een jaar eerder bij ons had kunnen voetballen ...
Koos heeft het over de trein waar hij niet zomaar op mee wil liften maar echt gaan besturen, maar volgens mij ken ie het gas niet vinden, maar slechts de rem
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Jurruh » 28-05-2007 22:16

Het is altijd nog maar de vraag hoe betrouwbaar dit is. Derksen heeft er de laatste tijd zó verschrikkelijk vaak naast gezeten..
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 22:19

Jurruh schreef:Het is altijd nog maar de vraag hoe betrouwbaar dit is. Derksen heeft er de laatste tijd zó verschrikkelijk vaak naast gezeten..


We hadden een akkoord met Delorge, en Koos zat bij Kalmar op de tribune. Er was meer dan normale interesse, men durfde alleen niet toe te slaan.

Ik mag hopen dat Koos de belofte om Alves te houden nakomt.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor drika746 » 28-05-2007 22:22

Jeroen schreef:
Jurruh schreef:Het is altijd nog maar de vraag hoe betrouwbaar dit is. Derksen heeft er de laatste tijd zó verschrikkelijk vaak naast gezeten..


We hadden een akkoord met Delorge, en Koos zat bij Kalmar op de tribune. Er was meer dan normale interesse, men durfde alleen niet toe te slaan.

Ik mag hopen dat Koos de belofte om Alves te houden nakomt.


de Verkoop van Alves zal leiden tot grotere frustaties/acties van supporters dan ooit, zeker nu zijn beoogd opvolger niet binnen wordt gehaald...

Hopen dat Riemer zijn bek er nog regelmatig inslaat :lol:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Onedayflyer » 28-05-2007 22:25

Ach het zijn allemaal 'geruchten'. Op VI staat dit:

AZ volgde de 21-jarige Ari al een jaar en wist dus precies wat hij kon.


Daarbij komt dat AZ meer geld heeft en het dus sneller (en makkelijker) kan uitgeven. Heerenveen doet het verstandig (en dat heeft ons geen windeieren gelegd).

We moeten hier niet dramatisch over doen, als Heerenveen hem écht wou hebben dan hadden ze hem wel. Als ze niet meer willen/kunnen betalen dan willen ze hem niet.

Dat van Delorge is jammer, maarja dat gebeurt nou eenmaal.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor visje » 28-05-2007 22:27

1 voordeel... we hebben nog genoeg tijd om wat anders te zoeken.. en Heerenveen houd je mond over spelers waar je interesse in hebt.. en maakt het pas bekend op het moment dat er een handtekening onder een contract staat!!!

en stuur koos op vakantie...

of laat riemer alle nieuwe spelers regelen..

en als Alves verkocht wordt laat dat dan morgen gebeuren en niet 3 dagen voor het sluiten van de markt.. want dan komen ze weer met zo'n de vries aanzetten...
visje
Selectiespeler
 
Berichten: 424
Geregistreerd op: 16-01-2006 23:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Voor een dubbeltje op de eerste rang...

Berichtdoor g11 » 28-05-2007 22:43

Jeroen schreef:Dit is het nieuwe verwijtentopic jegens het huidige transferbeleid. Derksen meldt net dat we Ari voor 500.000 hadden kunnen halen. Wat is dit voor lakse houding bij de huidige directie? Als je echt overtuigt bent van de kwaliteiten van die speler is dat peanuts. AZ betaalt nu 5 miljoen!!!

Op deze manier moeten we komende zomer de tweede keus van ons transferlijstje halen. We zijn nu 2x afgetroeft, laat dit geen 3e keer gebeuren!

ACTIE!!!


Heerenveen heeft deze speler al een tijdje op de korrel.
In de afgelopen weken heeft deze speler geloof ik niet al te veel doelpunten gemaakt.
Kan het toevallig zijn dat deze speler niet helemaal aan het verwachtingspatroon van ons bestuur heeft voldaan.

Heeft dhr. Scheringa toevallig niet naast alle prijzen gegrepen, en is hij daardoor de weg niet een beetje kwijt geraakt, en hoopt hij met nieuwe aankopen/investeringen het volgend jaar beter te doen.

Immers dhr Scheringas is wel de voorzitter met de meeste televisie minuten van Nederland.

Heeft dhr Scheringa misschien nog de tering in omtrent het mislopen van de transfer omdat betreffende speler voor Heerenveen koos.

De scouts van Heerenveen tegenwoordig een dermate naam hebben opgebouwd, dat als een speler in verband met Heerenveen gebracht wordt, andere clubs denken: dat moet wel een goede spelers zijn...

Ook ik mag de heer Derksen wel graag zien op tv.
Alleen blijkt steeds vaker de betrouwbaarheid van zijn uitspraken paralel te lopen met de betrouwbaarheid van een vroegere club van hem die toevallig ook in Friesland domicilie houdt.

Oftewel 1 zwaluw maakt nog geen zomer, en het omgekeerde is ook waar.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Klaas Pier » 28-05-2007 22:50

Wat een onzin topic zeg. Alsof wij in staat zijn om op grond van de informatie die wij hebben iets zinnigs kunnen zeggen over de manier van handelen van Heerenveen. Het enige waar je een club op kunt beoordelen is de selectie die er aan het begin van het seizoen staat. Een of twee spelers die wel of niet komen zegt weinig als je niet weet wat je er voor gegeven hebt of er voor zou hebben moeten geven. Johan Derksen is als informatiebron volslagen onbetrouwbaar, dat mensen uberhaupt nog naar die kerel luisteren.
Klaas Pier
Selectiespeler
 
Berichten: 347
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:32
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 22:51

Klaas Pier schreef:Wat een onzin topic zeg.


Het zegt mij genoeg als de voorzitter zelf (die niet voetbalgek was zoals Riemer) naar Zweden reist om een wedstrijd te kijken. Niet voor zijn plezier!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Klaas Pier » 28-05-2007 22:54

Natuurlijk hebben ze interesse, maar betekend dat dat ze hem sowieso voor elk bedrag moeten kopen? Hij kijkt toch juist om dat te bepalen!
Klaas Pier
Selectiespeler
 
Berichten: 347
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:32
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 22:56

Natuurlijk kan je weer tot 31 augustus wachten, en proberen voor een paar ton een supertalent te halen, maar die tijden zijn voorbij. Met AZ hebben we een rijke concurrent erbij, en we vissen nu naar spelers die niet meer alleen voor die sympathieke club Heerenveen kiezen, maar puur voor de centen. We zoeken spelers die een bewezen versterking zijn, geen talenten die voor ons kiezen omdat ze hier veel aan spelen toekomen.

Heerenveen heeft het geld, ze durven het alleen niet uit te geven.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Klaas Pier » 28-05-2007 23:09

Een van de ergste dingen die kan gebeuren als je geld hebt is dat je gaat denken dat je het uit moet geven. Ten alle tijden moet je blijven letten op de verhouding tussen de kwaliteit die je haalt en wat je uitgeeft.

Ik zie trouwens niet in hoe het uitgave patroon van AZ invloed op onze manier van handelen zou moeten hebben.

Je redenatie over het type spelers dat we halen volg ik al helemaal niet. PSV haalt over het algemeen spelers die beter zijn dan onze aankopen, maar ook daar speelt het argument dat ze veel aan spelen toe zullen komen vaak genoeg een rol. Op elk niveau heb je spelers die voor het geld kiezen en spelers die meer naar sportieve argumenten kijken. Verder snap ik totaal niet hoe jouw argument gebruikt kan worden om kritiek op het transfer beleid van Heerenveen te uiten.
Klaas Pier
Selectiespeler
 
Berichten: 347
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:32
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 23:16

We scouten op een hoger niveau dan pakweg 3/4 jaar geleden. Een speler als Frank van Kouwen van VVV is sneller geneigd naar Heerenveen te komen omdat hij weet dat hij hier een kans krijgt. Pakt hij die, weet hij ook dat hij vervolgens een mooie transfer kan verdienen.

Als Heerenveen nu wil blijven aanhaken bij de top 5, moeten we inmiddels op een hoger niveau scouten dan het type Frank van Kouwen, kortom: de types Alves/Ari. Daar hoort een forse investering bij. Bij Alves kwamen we er nog mee weg om een half jaar (!!) te onderhandelen, bij Ari is dat mislukt omdat we blijkbaar vasthielden aan een te lage prijs. Kalmar wist dat ze goud in handen hadden en wachtten gewoon het moment af.

Hoe zouden wij reageren als bijvoorbeeld Lyon Alves denkt op te halen voor 10 miljoen?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 23:20

Wat me overigens nog het meest dwarszit is dat 'vroegah' Heerenveen juist die slagvaardige club was, die uit het niets met talentjes op de proppen kwam, en dat juist wij nu afgetroeft worden. Riemer bepaalde en betaalde, en daarmee kan je een stuk sneller de onderhandelingen afronden. Getuige ook de klaarblijkelijke klaagzang van Riemer over de trage gang van zaken bij heerenveen op het moment.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Voor een dubbeltje op de eerste rang...

Berichtdoor g11 » 28-05-2007 23:24

Jeroen schreef:Dit is het nieuwe verwijtentopic jegens het huidige transferbeleid. Derksen meldt net dat we Ari voor 500.000 hadden kunnen halen. Wat is dit voor lakse houding bij de huidige directie? Als je echt overtuigt bent van de kwaliteiten van die speler is dat peanuts. AZ betaalt nu 5 miljoen!!!

Op deze manier moeten we komende zomer de tweede keus van ons transferlijstje halen. We zijn nu 2x afgetroeft, laat dit geen 3e keer gebeuren!

ACTIE!!!


Eigenlijk begrijp ik nu pas dat jij bij derksen in de leer geweest bent.

Bij hem gaat het er om, om een artikel in zijn blad te hebben staan dat eigenlijk kant nog wal raakt, maar wel lekker verkoopt.

Bij jou lijkt het er nu om te gaan om een periodiek verhaal omtrent het vermaarde 'slecht'inkoop beleid van onze club maar weer eens op te rakelen, om zodoende maar weer wat extra reacties op je forum te krijgen.

Zoals je ziet doe ik er vrolijk aan mee, en zoals je weet komt het vaak toch wel weer goed met alle aankopen.

Laten ze nu eerst eens een trainer halen die de top aan kan. (Er is nog eentje vrij die niet naar Feyenoord wilde)
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 28-05-2007 23:27

Mijn forum? I wish... :wink:

Maar je hebt wel een beetje gelijk, we moeten toch op een of andere manier de voetballoze zomer doorkomen. :mrgreen:

Neemt niet weg dat ik wel oprecht baal, en deze rooksignalen via Derksen baren me wel zorgen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor g11 » 28-05-2007 23:39

Ik verwacht wel meer 'top' aankopen van de heer Scheringa.
Hij heeft al veel geld in zijn club gestoken, en het is dan bijna niet te verkroppen dat je dan bij het verdelen van de prijzen steeds met lege handen staat.

Koste wat kost moet er dus volgend jaar wel een prijs gehaald worden, en als een klein kind zijn zin niet krijgt, gaat hij valsspelen, en beoogde versterkingen van concurrenten voor hun neus wegkapen. Half miljoentje meer of minder maakt hem niks uit.

Denk dat het juist is dat onze club wel grenzen stelt aan bepaalde transfers, maar als je de overtuiging hebt dat je wel goud in handen kunt hebben, dan moet je inderdaad wel allert zijn en meegaan met bieden.

We hebben met Alves ondervonden dat zelf onze club er echt voor ging, omdat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten.

En zolang ik Riemer niks persoonlijk heb horen zeggen vertrouw ik die Derksen voor geen meter.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Klaas Pier » 29-05-2007 00:10

Jeroen schreef:Wat me overigens nog het meest dwarszit is dat 'vroegah' Heerenveen juist die slagvaardige club was, die uit het niets met talentjes op de proppen kwam, en dat juist wij nu afgetroeft worden.


Ari is toch niet een talentje uit het niets? Die wordt juist in de media veel genoemd, typisch een speler die daardoor meer zal kosten dan hij waard is.
Klaas Pier
Selectiespeler
 
Berichten: 347
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:32
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 00:16

Klaas Pier schreef:
Ari is toch niet een talentje uit het niets? Die wordt juist in de media veel genoemd, typisch een speler die daardoor meer zal kosten dan hij waard is.


Dat is dus de vraag. Kostte Alves ook meer dan hij waard is? Dat was de grootste investering tot nu toe, en hoogstwaarschijnlijk ook de beste, zowel sportief als financieel.

De club zit nu op het punt dat er echt fors in spelers geinvesteerd moet gaan worden, wellicht om zelfs op het huidige niveau te blijven, laat staan te groeien. De durf en doortastendheid lijkt op het moment te ontbreken.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor sch-united » 29-05-2007 00:34

Het is momenteel aan Formsma om te laten zien dat hij Heerenveen naar een hoger niveau kan tillen. De eerste misstap die hij heeft begaan is het laten zitten van GJV. Nu nog en transferbeleid dat de plank mis slaat en zowel Formsma als Verbeek kunnen oprotten...
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Berichtdoor paparazzi » 29-05-2007 00:36

Je moet ook rekening houden met het feit dat het tegenwoordig andere tijden zijn dan vroeger. Wat zeg ik? Sterker nog , dan vorig jaar! Heerenveen heeft de mazzel gehad dat er niet een of andere 'sjeik' langskwam met een pak geld om Alves te halen daar in Zweden.
Want toen duurde het eigenlijk ook al te lang. In dat geval hebben we dus eigenlijk nog gemazzeld.

Een slagvaardiger voorzitter cq bestuur is heden ten dage een must wil je dat soort zakkenvullers en Dagobert Ducks als Scheringa een stap voor zijn.

Wat mij vooral stoort is dat er zo weinig naar buiten komt vanuit de club. Uiteraard kan dit in je nadeel werken, maar zeker ook in je voordeel!

Want, zolang Formsma geen mededelingen meer doet over het wel of niet behouden van Alves, dan houd ik mijn hart vast. Wat dat betreft is hij natuurlijk geen haar beter dan die voorzitter van Kalmar FF. Wachten tot de Titanic komt met een schip vol centen.
En dan kan het ineens erg snel gaan, zo zie je nu maar weer!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Mackan68 » 29-05-2007 03:59

Een andere reden waarom Ari voor AZ koos kan ook zijn dat daar een toptrainer werkt terwijl we bij Heerenveen Gertjan Verbeek hebben. Als er dan ook nog eens een aantal duiten meer verdient kan worden en de ambities van de club ook nogal een stuk hoger zijn dan is de keuze snel gemaakt.
Zijn het de volgende tekenen van een verval bij Heerenveen of maken wij ons als supporters te druk om 'niets' ?
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor 30plus » 29-05-2007 05:22

Wat een onzin topic zeg. Alsof wij in staat zijn om op grond van de informatie die wij hebben iets zinnigs kunnen zeggen over de manier van handelen van Heerenveen. Het enige waar je een club op kunt beoordelen is de selectie die er aan het begin van het seizoen staat. Een of twee spelers die wel of niet komen zegt weinig als je niet weet wat je er voor gegeven hebt of er voor zou hebben moeten geven. Johan Derksen is als informatiebron volslagen onbetrouwbaar, dat mensen uberhaupt nog naar die kerel luisteren.


juist ja, het feit dat sc Heerenveen bij een wedstrijd van Kalmar op de tribune zat wil nog niet zeggen dat men alleen maar voor Arie Kanarie kwam. Volgens mij staan er altijd 22 spelers op het veld dus wellicht heeft/had men interesse voor andere spelers?? Het kan ook zijn dat men niet de prijs voor Arie wilde betalen die AZ wel bereid was te betalen, wie zal het zeggen. Heerenveen heeft geen oom Dagobert die even miljoenen voor spelers op tafel legt. Spelers kopen met de gedachte dat je dat geld wel weer terugverdiend bij een evt. verkoop is heel gevaarlijk. Als een speler uiteindelijk niet verkocht wordt of tegenvalt dat heb je een groot probleem.

Vreemd is ook dat men klakkeloos maar aanneemt dat alles al met een bepaalde speler rond is terwijl er met de club nog niets besproken is. Volgens mij moet het altijd nog zo zijn dat men eerst met de club van de speler een akkoord moet hebben en men pas daarna met de desbetreffende speler mag praten. Tenzij de club toestemming geeft om met de speler te onderhandelen maar dat betekent dat men ervan uitgaat dat de clubs er ook wel uitkomen.

Zo gaat momenteel het gerucht dat Nilsson al bijna akkoord is met PSG (laat het waar zijn :mrgreen: ) terwijl ik vermoed dat sc Heerenveen nog van niets weet.

Op het moment dat de selectie weer begint kunnen we pas iets zinnings over de evt. transfers zeggen en eigenlijk pas vanaf het moment dat de transferperiode gesloten is. Pas dan weet je hoe we er voor staan, wie is er gebleven en wie zijn er bijgekomen. Alleen achteraf kun je zeggen dat we het goed/slecht gedaan hebben. Zolang de transferperiode nog loopt kan er altijd nog een verrassing uit de hoed komen.
uitsupporters in het gastenvak!!!
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor joop » 29-05-2007 06:30

mbt riemers commentaar:

voor hoeveel kon hij afonso alves in de winterstop vorig jaar al binnnehalgen
<--->
Hoeveel betaalde hij in de zomer en hoelang had hij over onderhandelen gedaan?
joop
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 07-11-2006 18:21

Berichtdoor Peter » 29-05-2007 07:34

Wat ik vorige week las is dat Heerenveen deze zomer 3 spelers wil kopen. Een centrale verdediger, een rechtsback en een spits. Ze hebben als ik het zo inschat een € 5 miljoen om te besteden. Je kunt dat bedrag uitgeven aan een spits, maar dan kun je de andere 2 wel vergeten. Hoe minder je hoeft uit te geven voor een spits, hoe meer je hebt om te investeren in de beide andere spelers.

Ik ben er dan ook van overtuigd, dat je dezelfde manier van onderhandelen bij de volgende spelers zult zien waarin Heerenveen is geïnteresseerd.

Het verschil met 2 á 3 jaar geleden is natuurlijk al wel, dat Heerenveen zoveel geld heeft om te besteden. Tot 2 á 3 jaar geleden haalden ze alleen transfervrije spelers of waren de transferbedragen niet zo heel erg hoog.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor H-J » 29-05-2007 07:35

Misschien verwachten we zelf te veel, zijn we zelf te ambitieus. Zomers lang zit ik me te verkneukelen om de mooiste namen die met Heerenveen in verband worden gebracht, waarna er vervolgens een niet-directe-versterking wordt gehaald. (Het liefst uit het buitenland)

Met deze houding haal je de structurele top 4/5 nooit, maar het is wel een safe-benadering..
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Flying Frisian » 29-05-2007 07:36

Ik vind 5 ton nogal een verschil met wat AZ ervoor betaald, dat bedrag lijkt me dus erg onwaarschijnlijk.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Berichtdoor Peter » 29-05-2007 07:48

Voor dat bedrag is hij waarschijnlijk naar Zweden gekomen anderhalf jaar geleden.
Bij AZ wordt nu gezegd dat ze niet snappen dat die andere clubs niet snel zaken hebben gedaan, maar blijkbaar waren die niet overtuigd van de voetbalkwaliteiten van meneer Ari. Bij Alves was dat ook het geval, maar daar heeft men dan ook lang over getwijfeld bij heerenveen voor ze hem aantrokken.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Gekko » 29-05-2007 07:59

De wereld van transfers is er een met veel verhalen, waarheden , halve waarheden en onwaarheden. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Het heeft er alle schijn dat rondom Ari veel verhalen de ronde hebben gedaan die niet op waarheid berustten. Derksen heeft in het voetballoze tijdperk alle belang bij het opblazen van dit soort verhalen: hij heeft die nodig voor de losse verkoop van VI. Daarnaast geeft het status en aanzien als je wat te vertellen hebt. Maar of het allemaal waarheid is? Volgens mij moeten we ons zelf niet gek laten maken omdat er een speler is die niet naar ons komt. Qua scouting (de beste van NL), aantrekkelijkheid van de club (nummer 4 à 5 in NL) en financiën (nummer 2 na AZ) zijn en blijven we aantrekkelijk voor veel voetballers en verkopende clubs.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Volgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten