07-10-2007: sc Heerenveen-Heracles Almelo (9-0)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

07-10-2007: sc Heerenveen-Heracles Almelo (9-0)

Bericht door xander »

sc Heerenveen - Heracles Almelo er zijn nog kaarten verkrijgbaar..

wedstrijd: sc Heerenveen - Heracles Almelo
Datum: zondag 7 oktober 2007
Aanvang: 14.30 uur
Kaartverkoop: start zaterdag 15 september a.s.
Aantal: max. 2 kaarten per club- of seizoenkaart

plaats: prijs:
oosttribune € 23,-
noord- en zuidtribune € 20,-
hoeken € 18,-
jeugdkorting t/m 14 jaar € 6,-

Als we deze wedstrijd verlieze........... Kortom de 3 punten moeten binnen komen!!!!!!!! Meer weet ik er niet over te zeggen.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Het wordt tijd dat er weer eens drie punten gepakt worden. Misschien dat het nu met Alves erbij wel lukt.
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Ik zag net dat onze grote vriend Bas Nijhuis de 4e man is komende zondag.....Ik denk dat we die wel even moeten toezingen (bijv bij wissels en als extra tijd wordt aangegeven). Laat ik vast een voorzetje geven (op tita tovenaar):

Bas Nijhuis is een leugenaar
Hij jokte alles bij elkaar
een li la leugenaar
tis waar tis waar tis waar
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Predatorfish schreef:Ik zag net dat onze grote vriend Bas Nijhuis de 4e man is komende zondag.....
Eigenlijk is dit ook wel een beetje uitlokken van de KNVB toch....? Als ze een beetje slimmer waren daar bij de KNVB dan hadden ze gewoon deze scheidsrechter pas een half jaar later weer op een wedstrijd van SC Heerenveen moeten zetten.

Nu vragen ze toch om discussie's en eventuele spandoeken/spreekkoren???
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Zulle we nu weer zien dat we wer 3 punten pakken :grmbl:
Alle ballen op Henkie!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Ik heb helemaal geen trek in deze pot. Je voetbalt het hele jaar voor UEFA cup, waarin je vervolgens verzaakt. Bij een eventuele overwinning tegen Heracles, hoeft het dak er dan ook niet af.

Mijn steun komende zondag zal in verhouding staan met de inzet van gisteren.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Geen inzet komende zondag van ons, de spelers doen het immers ook niet........
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Predatorfish schreef:Ik zag net dat onze grote vriend Bas Nijhuis de 4e man is komende zondag.....Ik denk dat we die wel even moeten toezingen (bijv bij wissels en als extra tijd wordt aangegeven). Laat ik vast een voorzetje geven (op tita tovenaar):

Bas Nijhuis is een leugenaar
Hij jokte alles bij elkaar
een li la leugenaar
tis waar tis waar tis waar
Deze is wel heel leuk!

Ben benieuwd wat Nieuw Noord as zondag doet ... spandoek? Applaus wel of niet bij opkomen spelers? Ik zit in vak 11 en weet zelf niet wat ik moet doen ... ongenoegen uiten of achter de club gaan staan, vertrouwen geven?
100% achter Marco van Basten!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Ik zal niet meer klappen, juichen, zingen voor die volgevreten vedetten. Die toch alleen maar voor het geld voetballen. Eerst die zakkenvuller eruit gooien.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Als er geen 3 punten worden gepakt komt de degradatiezone dichtbij.

Een lichtpuntje, AZ staat maar 1 plaats boven ons :roll: en ik moet nog maar zien of die van Groningen winnen (die wel over een juiste wedstrijdinstelling beschikken).

Dus: mouwen opstropen en er vol voor gaan 90 minuten lang, 't snot voor de ogen :upto:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Met ons als 12e man?
100% achter Marco van Basten!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

(spreek even namens mijzelf) Vergeet het maar. Ik kom deze keer niet schor thuis, kom nou! Of ik moet binnen 10 minuten door hebben dat de spelers iets écht goed willen maken.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Everton 2 of 3 keer gok ik.
Die wandelt zo door de verdediging heen.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Rednax schreef:Als er geen 3 punten worden gepakt komt de degradatiezone dichtbij.

Een lichtpuntje, AZ staat maar 1 plaats boven ons :roll: en ik moet nog maar zien of die van Groningen winnen (die wel over een juiste wedstrijdinstelling beschikken).

Dus: mouwen opstropen en er vol voor gaan 90 minuten lang, 't snot voor de ogen :upto:
Deze wedstrijd is op dit moment in de competitie toch een degradatieduel?
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Ago schreef:Deze wedstrijd is op dit moment in de competitie toch een degradatieduel?
Klopt. Heracles heeft maar 1 punt minder dan Heerenveen. Plaats 12 wordt (althans door mij) niet met degradatievoetbal in verband gebracht, maar is het gezien het aantal punten wel degelijk.

Des te noodzakelijker is het dus om de 3 punten te pakken.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Rednax schreef: Klopt. Heracles heeft maar 1 punt minder dan Heerenveen. Plaats 12 wordt (althans door mij) niet met degradatievoetbal in verband gebracht, maar is het gezien het aantal punten wel degelijk.

Des te noodzakelijker is het dus om de 3 punten te pakken.
...en om als supporters voor 200 % achter de club te staan hoe moeilijk het voor velen na de zeperd van gisteravond ook zal zijn.

Uitfluiten, witte zakdoekjes en dat soort ongein helpt het elftal echt niet.
We zullen over moeten gaan tot de orde van de dag en hopen dat het de komende weken en maanden beter zal gaan zodat de rode streep uit zicht verdwijnt en de plaatsen 6 tot en met 10 in zicht gaan komen..
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Om 4 uur is er een training van Hveen.
Zijn er ook mensen die hier heen gaan?
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Als een man achter Heerenveen. Juist NU moeten we ze er door heen slepen. Uitfluiten etc. helpt niet. We gaan er weer voor.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

ben het eens met Rodion!
Iedereen heeft zijn frustraties kwijt gekunt
De spelers en staff weten dat ze fout zitten

Als WIJ laten zien dat we wel willen
en we steunen de ploeg, meer kun je niet
doen!

Come on the Boys :upto:
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

rodion schreef:Als een man achter Heerenveen. Juist NU moeten we ze er door heen slepen. Uitfluiten etc. helpt niet. We gaan er weer voor.
Dat is ook de essentie van het woord supporter.
Zij weten nu ook wel dat ze zichzelf en de club voor joker hebben gezet, het leek echt nergens op, maar dan hebben ze nu meer aan steun dan aan gefluit.
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Zo, de frustraties van gisteren zijn bij mij weer wat bekoeld. Ik ga zoals altijd weer vierkant achter mijn club staan, ook al gaat het op zijn zachtst gezegd niet zo best. Kampioen worden we toch niet en europees voetbal zal heel moeilijk worden, maar laten we er het beste van maken. Wie weet wat er in de winterstop nog bij komt...Come on Heerenveen!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Dus die mensen die morgen niet schor thuiskomen gaan ook niet heen? Wat een instelling zeg, precies hetzelfde als de spelers. Laat zien hoe het wel moet!
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

De supporters in Helsingborgs hebben gister natuurlijk ook de hele wedstrijd hun team uit lopen fluiten, vandaar dat het zo'n drama was... Hou toch op met dat onvoorwaardelijk achter de ploeg staan... Af en toe mag het spelers en andere verantwoordelijken toch wel duidelijk gemaakt worden hoe je over iets denkt en wat mij betreft is komende zondag een uitstekende gelegenheid daarvoor...
Ik ruik corruptie...
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Smitte schreef:Dus die mensen die morgen niet schor thuiskomen gaan ook niet heen? Wat een instelling zeg, precies hetzelfde als de spelers.
Ik heb het woord schor genoemd, maar ik heb geen idee welke kant je op wilt. Ik heb het nooit over niet heen gaan gehad.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

H-J, ik neem toch aan dat je wel schor gaat worden bij het uitjouwen van die hansworst?
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Alleen als jij de capo bent squerrel. :D


Nu even serieus.
Ik ga niemand uit jouwen.
Ik ga niemand uitfluiten.
En ik ga al helemaal niet met zakdoekjes zwaaien.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik blijf zondag lekker thuis.Ik zal dus niet schor worden.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

ik ga er wel heen en zie wel als ik schor ben ja of nee misschien omdat ik tegen het bestuur ga zingen of omdat ik gewoon achter Heerenveen ga staan maar ik kies denk ik voor het eerste want wij mogen ook wel eens onze mening uiten. Dit kan niet zomaar en dat mogen we best uiten.
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Het belangrijkste in voetbal is: Inzet en beleving. Dat het een keer niet loopt, oké. Shit happens. Maar dan vecht je toch voor de volle 100%. Kijk eens naar een ploegje als De Graafschap. Die laten tot op heden echt geen mooi voetbal zien, maar pakken de punten door o.a. keihard te knokken.

DAT is hetgene wat ik mis bij onze boys. Laat dan in ieder geval zien dat als het niet lukt je er in ieder geval voor wil knokken. En er zijn een aantal bij die dat in mijn ogen absoluut niet doen.

Zondag ben ik er zeker weer bij. Daarvoor ben ik supporter en heb ik een band met de club. Je moet er staan in de glorietijd, maar ook nu als het wat minder gaat zullen we er ook moeten zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tuurlijk ben ik er zondag weer, maar ik vind dat ze zeker mogen horen wat we van de wanprestatie vinden als supporters. Het hele staduion trekt toch nooit de mond open, dus het zal wel beperkt blijven tot 1 vak. Heeft ons bioscooppubliek ook nog zijn voordelen voor de selectie.:mrgreen:

Ik vind dat je steun ook moet verdienen. We steunen ze door er te zijn, maar als ze zo slap en ongeinspireerd spelen dan is het logisch dat de fans er niet vol achterstaan op vocaal gebied.
Gesloten