Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Flying Frisian » 11-06-2012 16:39

Hetgeen Verbeek gisteren aan het einde van Studio Sportzomer aankaartte, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld. Bij het uitblijven van een échte kans en een langer verblijf van Van Marwijk bij Oranje, zou Klaas wel eens kunnen bedanken.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor rottevalle » 12-06-2012 14:15

Dat denk ik niet! Klaas heeft de mogelijkheid om topscorer aller tijden in oranje te worden.
Het lijkt mij dat hij eerzuchtig genoeg is om daarvoor te gaan. Ongelooflijk eigenlijk hij gaat straks de boeken in als topscorer aller tijden van oranje die nooit een kans kreeg op een toernooi, omdat Bertje zijn lievelingetje in de spits moest spelen.
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Surhuisterveen » 12-06-2012 23:14

Jongens wat een drukte. Goed of slecht EK, Van Marwijk is na dit seizoen vertrokken als bondscoach.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor oldtimer » 23-06-2012 13:23

rottevalle schreef:Dat denk ik niet! Klaas heeft de mogelijkheid om topscorer aller tijden in oranje te worden.
Het lijkt mij dat hij eerzuchtig genoeg is om daarvoor te gaan. Ongelooflijk eigenlijk hij gaat straks de boeken in als topscorer aller tijden van oranje die nooit een kans kreeg op een toernooi, omdat Bertje zijn lievelingetje in de spits moest spelen.


" Bertje " had en heeft alle recht om, zoals hij dat wilde, voor een voetballende spits te kiezen.
Van Persie heeft in die rol weliswaar niet sterk gespeeld, maar het is ook op dit toernooi duidelijk geworden dat Huntelaar in ontmoetingen met sterke(re) tegenstanders als b.v Portugal niet rendeert, daarvoor is hij gewoon te beperkt en veel te afhankelijk van anderen. Bij Van Persie kun je altijd nog hopen, al doen we dat ook al weer een hele tijd.
In de zaterdag-uitgave van de NRC stond vanmorgen trouwens een uitgebreid artikel over de oorzaken van de slechte sfeer in het Oranjekamp. Huntelaar komt er daarbij door zijn opstelling en houding niet best af. Zijn medespelers zouden hem niet meer pruimen en niet meer terug willen zien in de selectie van het Nederlands Elftal. De geciteerde bronnen worden overigens niet met naam en toenaam genoemd. Al mag dat laatste niet verbazen natuurlijk.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor 1983 » 23-06-2012 15:05

Dit stuk gaat het om:
‘Huntelaar gedroeg zich onmogelijk tijdens EK en had weggestuurd moeten worden’

Klaas-Jan Huntelaar gedroeg zich onmogelijk tijdens het EK voetbal. Bondscoach Bert van Marwijk had de speler naar huis moeten sturen. Dat zeggen betrokkenen in een reconstructie in NRC Weekend. Zowel spelers als Van Marwijk hebben het gehad met de international. De coach zei dat hij niet eerder zo’n vervelende speler heeft meegemaakt.

Het is na dit EK ondenkbaar dat Huntelaar ooit nog onder Van Marwijk op de bank zal plaatsnemen. Ook een plek in het elftal naast spits Robin van Persie is voor hem onbespreekbaar. Een betrokkene:

“Een nieuwe bondscoach moet met een schone lei beginnen. Ga ik met Huntelaar verder of met Van Persie? Samen gaat niet meer. Dat heeft Huntelaar wel laten weten.”
Een ander:

“De spelers zijn klaar met Huntelaar, ik vraag me af er nog toekomst voor hem is in Oranje. Ik sluit niet uit dat er een opstand komt als hij weer geselecteerd wordt. Bijna niemand wil nog met hem voetballen.”

‘NA WEDSTRIJD TEGEN DENEMARKEN BARSTTE DE BOM’

Tijdens het EK werd Nederland al in de eerste ronde uitgeschakeld na drie verloren wedstrijden. Huntelaar, die twaalf doelpunten had gescoord in de voorronde, rekende op een basisplaats. Van Marwijk viel echter terug op de opstelling van het WK in Zuid-Afrika, met Van Persie als diepe spits.

Uit gesprekken met mensen rond het Nederlands elftal blijkt dat na de eerste verliespartij tegen Denemarken de bom barstte. Met ruggesteun van De Telegraaf eiste Huntelaar een basisplaats. Van Marwijk verloor veel gezag door toe te geven; het elftal viel in drie kampen uiteen.

Bron:NRC
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor RobertDeVries » 23-06-2012 15:15

oldtimer schreef:
" Bertje " had en heeft alle recht om, zoals hij dat wilde, voor een voetballende spits te kiezen.
Van Persie heeft in die rol weliswaar niet sterk gespeeld, maar het is ook op dit toernooi duidelijk geworden dat Huntelaar in ontmoetingen met sterke(re) tegenstanders als b.v Portugal niet rendeert, daarvoor is hij gewoon te beperkt en veel te afhankelijk van anderen. Bij Van Persie kun je altijd nog hopen, al doen we dat ook al weer een hele tijd.
In de zaterdag-uitgave van de NRC stond vanmorgen trouwens een uitgebreid artikel over de oorzaken van de slechte sfeer in het Oranjekamp. Huntelaar komt er daarbij door zijn opstelling en houding niet best af. Zijn medespelers zouden hem niet meer pruimen en niet meer terug willen zien in de selectie van het Nederlands Elftal. De geciteerde bronnen worden overigens niet met naam en toenaam genoemd. Al mag dat laatste niet verbazen natuurlijk.

Uit het stuk is wel naar voren gekomen waarom Huntelaar niet rendeerde. Je zag het ook in de wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Er waren verschillende kampen binnen de selectie. Het ene kamp speelde de bal niet bewust naar het andere. Je kon zien dat geen enkele bal serieus naar Huntelaar is gespeeld. Hij liep een aantal keer goed de diepte in en dan bleef van Persie/Robben/Snijder, wachten tot hij buitenspel kwam te staan of dat de verdediging hem kon dekken.

Als Huntelaar verstandig is bedankt hij zelf en wacht op een nieuwe trainer.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Flying Frisian » 23-06-2012 16:00

Het lastige van deze situatie is dat er moeilijk kan worden nagegaan wie de waarheid spreekt en wie niet. Het is niet na te gaan bij welk kliekje een insider hoort en wat zijn belang is. Laat ik voorop stellen dat niemand gebaad is bij dit moddergooien, aangezien iedereen geraakt wordt. De spelersgroep en de staf hebben beide gefaald dit EK en derhalve is het kwalijk dat er lieden met vingers gaan wijzen.

Ik ben het niet vaak eens met Ruud Gullit, maar hij had zeker een punt door te zeggen dat Van Marwijk vóór het toernooi zijn keuze met betrekking tot de spitspositie had moeten maken. Op die manier was het voor een ieder duidelijk hoe de hiërarchie in elkaar zat, dissidenten hadden vooraf kunnen vertrekken.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Flying Tilster » 24-06-2012 01:09

Flying Frisian schreef:Ik ben het niet vaak eens met Ruud Gullit, maar hij had zeker een punt door te zeggen dat Van Marwijk vóór het toernooi zijn keuze met betrekking tot de spitspositie had moeten maken. Op die manier was het voor een ieder duidelijk hoe de hiërarchie in elkaar zat, dissidenten hadden vooraf kunnen vertrekken.


Het lijkt er idd op dat wat Gullit zei over het WK1990 overeenkomt met het afgelopen echec.
Doordat het toen niet goed zat tussen Michels en Cruijff, werd Beenhakker bondscoach en wist iedereen dat het feitelijk voor het toernooi al einde oefening was.

Wat ik wel raar vind is dat je reserve-aanvoerdere een bankzitter is.. Dat klopt niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Voorstopper » 28-09-2012 21:30

Klasse goal van de Hunter tegen Dusseldorf:

http://www.youtube.com/watch?v=9sjGzyHPqGY
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor oldtimer » 29-09-2012 09:23

Doet vooral qua balaanname toch enigszins denken aan zijn 3e goal uit bij NAC in 2006 ( uitslag 0-3 / alle goals Huntelaar ).
Ik vind deze zelfs mooier.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor oldtimer » 20-10-2012 16:48

Weer geen goal van Huntelaar in een Duitse topwedstrijd ( Dortmund - Schalke 1-2 ).
Hoewel hij zeker niet slecht speelde kwam hij pas rond de 85e minuut tot een eerste doelpoging.
Vlak voor tijd miste hij nog een enorme kans op 1-3.
HIj speelde toen, alleen op de keeper afgaande, de bal te ver voor zich uit.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Sumzor » 30-06-2014 21:28

Toch prachtig hoe zeker hij de strafschop neemt!

heerlijk!
Sumzor
Selectiespeler
 
Berichten: 399
Geregistreerd op: 03-03-2011 14:32

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor rienksch » 01-07-2014 00:41

Hij hoeft maar 1 keer de bal aan te raken en het is gelijk een goal.
Wat een fenomenale nummer 9.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor forca hveen » 01-07-2014 10:08

Vind het echt geweldig voor Huntelaar dat hij nu weer een keer positief in de spotlights staat bij het Nederlands elftal :)
Gelukkig wist Robben vooraf niet dat Huntelaar 4 van zijn laatste 5 penalty's had gemist :lol:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Knipecity » 01-09-2014 23:23

Huntelaar mogelijk voor 16 miljoen naar Arsenal. Kunnen er nog een paar ton in onze spaarpot.is toch snel weer de opbrengst van een Suppliercontract (grote sponsor) verdiend 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Frisian Viking » 01-09-2014 23:33

Vooralsnog een gerucht op Twitter volgens mij dat nergens op gebaseerd is. Zou wel een fantastische club voor Huntelaar zijn waar hij goed zou passen denk ik.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Stiffie » 10-10-2014 21:58

Hoe durft Huntelaar de grote van Persie de les te lezen dat hij een bal niet afgeeft. De grote van Persie mag nog proberen doeltrappen in het vijandelijke doel te schieten! Ik hoop dat van Persie in de kleedkamer Hunterlaar even flink de waarheid zegt.
Laatst bijgewerkt door Stiffie op 10-10-2014 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-10-2014 22:27

Stiffie schreef:Hoe durft Huntelaar de grote van Persie de les te lezen dat hij een bal niet afgeeft. De grote van Persie mag nog doeltrappen proberen in het vijandelijke doel te schieten! Ik hoop dat van Persie in de kleedkamer Hunterlaar even flink de waarheid zegt.

Ik heb dit moment niet gezien, maar ik vind die Van Persie zo'n lapzwans. Die jongen vind zichzelf zo goed ...
Als ik bondscoach was koos ik 100 procent voor Huntelaar, dodelijk in de "16"
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor fuotbalgek » 10-10-2014 23:32

RvP heeft zich vandaag wederom laag gedragen, in geen enkele zin aanvoerder waardig. Speelde daarbij ook nog eens slecht.

Dat Huntelaar kwaad is omdat hij vrij staat en van Persie niet scoort is begrijpelijk, als je er zo mee om gaat en hem vervolgens niet feliciteert bij de gelijkmaker, om als klap op de vuurpijl bij je eigen binnengeschoten penalty zijn felicitaties te negeren, dan is die band alleen maar op zijn plaats als je hem van achter inbrengt.

Huntelaar heeft vandaag weer eens laten zien dat hij sowieso in wedstrijden tegen matige en slechte landen de eerste spits moet zijn.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Frisian Viking » 11-10-2014 06:07

Huntelaar heeft wederom laten zien dat hij de grote man in de spits hoort te zijn. Van Persie heeft werkelijk nog nooit wat gepresteerd bij Oranje (buiten Spanje om dan). Van Persie heeft in Zuid-Afrika, Oekraïne en Brazilië in de spits gestaan en alle keren was het niks. Komt nog eens bij dat dit bijzonder naar figuur niet om kan gaan met goede prestaties van andere spelers. Wat zat het hem dwars dat Robben de grote ster was afgelopen zomer. Kneus.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor 1983 » 12-10-2014 21:32

Frisian Viking schreef:Van Persie heeft werkelijk nog nooit wat gepresteerd bij Oranje.

Kom zeg, topscorer aller tijden ondanks alles. Dus nooit wat gepresteerd is bullshit.
Ik zou met Huntelaar spelen met RvP erachter. Van Persie moeten ze de aanvoerdersband overigens afnemen, aanvoerder onwaardig. Robben is veel meer de aanvoerder als je het mij vraagt. Vond trouwens dat Huntelaar net zo goed fout zat door teveel door te zeiken toen Van Persie die bal niet gaf.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Hinkelpikke » 12-10-2014 21:47

Van Persie heeft, behalve afgelopen WK tegen Spanje, eigenlijk nooit iets beslissends gedaan in het Nederlands Elftal. Scoren in oefenduels kunnen er wel meer. Erger me mateloos aan hem de laatste tijd in Oranje. Vind ook dat Huntelaar alle recht had om Van Persie hierop te wijzen. En dan dat enge gebaartje als reactie op Huntelaar, walgelijk.
Laatst bijgewerkt door Hinkelpikke op 12-10-2014 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Knipecity » 12-10-2014 21:48

Van Persie is topscorer aller tijden, maar scoorde vooral tegen de kleintjes. Op grote toernooien heeft hij muv Nederland-Spanje dit toernooi vrijwel niks laten zien. Ik ben wel klaar met dit mannetje. Maar goed, hij speelt toch, ben het dus wel met je idee voor het aanvoerdersschap en de opstelling eens.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor 1983 » 12-10-2014 22:24

http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_van_Persie#International_goals
Hoeveel kleien landjes zijn er nog, en er zitten genoeg grote landen tussen. Op de toernooien was inderdaad nooit geweldig, maar topscorer is topscorer, klaar. Juist Huntelaar maakte ze meer tegen de kleinere landen. Maar goed, die is ook veel minder vaak opgesteld en al helemaal nauwelijks in grote wedstrijden. Het blijft appels met peren vergelijken, Huntelaar is de beter afmaker, Van Persie de veel betere voetballer. Maar nogmaals, ik zag en zie niet in waarom ze niet samen zouden kunnen spelen. Zijn meerder opties voor te bedenken. Zeker nu het tijdperk Sneijder echt voorbij lijkt, wat was die slecht, zou Van Persie prima als schaduwspits kunnen spelen. Maar goed Guus zal dit wel niet doen, speelt met punt naar achter.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Frisian Viking » 13-10-2014 05:27

Kan de post helaas niet meer terugvinden, maar afgelopen weekend plaatste iemand een stuk op Voetbalzone waarin deze het aantal goals en assists tussen Huntelaar en Van Persie vergeleek. Hierin ging hij zelfs zo ver door te kijken op welke positie Van Persie die wedstrijden stond. Hij vergeleek alleen de wedstrijden waarin Van Persie in de spits stond om zo een nog eerlijker beeld te krijgen. Dan blijkt gewoon dat Huntelaar ruim een half uur minder nodig heeft per doelpunt. Dat is nogal wat.

En dan wordt er geroepen dat Van Persie zo lekker mee voetbalt... In de afgelopen drie jaargangen slechts één assist meer gegeven dan Huntelaar. Terwijl Van Persie aanzienlijk meer minuten heeft gemaakt de laatste jaren.

We kunnen lang of kort praten. Van Persie heeft op de laatste drie eindtoernooien in de spits gestaan en alle drie de toernooien gefaald. Hij heeft niet gebracht wat je van een spits mag verwachten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Frisian Viking » 13-10-2014 05:35

VI heeft er ook wat over geschreven. Werkelijk alles spreekt in het voordeel van Huntelaar: http://www.vi.nl/nieuws/van-persie-aan- ... telaar.htm.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor 1983 » 13-10-2014 10:44

Tsja, statistieken zijn leuk, maar statistisch gezien scoorde John Bosman ook meer in het Nederlands Elftal dan Marco van Basten. Dus gelukkig zijn statistieken ook niet zaligmakend en de enige criteria waar je naar moet kijken. Binnen die statistieken moet je ook nog eens meenemen dat Van Persie eerst ongeveer 4 jaar als buitenspeler/nummer 10 heeft gespeeld. Maar goed nogmaals goals en assists zeggen niet alles, met een Van Persie in de spits komt er meer ruimte voor bijvoorbeeld Robben. Huntelaar loopt daar soms in de weg. Huntelaar zou m.i. ook het verschil op die toernooien niet hebben gemaakt. En het zegt ook genoeg dat 3 verschillende trainers Huntelaar niet de voorkeur geven.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor Knipecity » 13-10-2014 11:28

1983 schreef:Tsja, statistieken zijn leuk, maar statistisch gezien scoorde John Bosman ook meer in het Nederlands Elftal dan Marco van Basten. Dus gelukkig zijn statistieken ook niet zaligmakend en de enige criteria waar je naar moet kijken. Binnen die statistieken moet je ook nog eens meenemen dat Van Persie eerst ongeveer 4 jaar als buitenspeler/nummer 10 heeft gespeeld. Maar goed nogmaals goals en assists zeggen niet alles, met een Van Persie in de spits komt er meer ruimte voor bijvoorbeeld Robben. Huntelaar loopt daar soms in de weg. Huntelaar zou m.i. ook het verschil op die toernooien niet hebben gemaakt. En het zegt ook genoeg dat 3 verschillende trainers Huntelaar niet de voorkeur geven.

Je bent 1 van de weinige mensen die liever Van Persie heeft Heb het idee dat Nederland wel een beetje klaar is met deze jongen die op vrijwel ieder toernooi heeft gefaald. Ja, hij heeft het in de Premier League een paar seizoen aardig gedaan, maar het zou mij niet verbazen als hij dit seizoen zijn basisplaats kwijt raakt. En ik weet toch wel zeker dat als Huntelaar de afgelopen jaren gewoon basisspits in Oranje was geweest hij inmiddels ruimschoots voorbij het aantal van Van Persie zou zijn. Hij scoort gewoon veel gemakkelijker.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor 1983 » 13-10-2014 12:58

Ik heb helemaal niet gezegd wie ik liever heb, maar ik vind het te gemakkelijk om te zeggen dat RvP niks heeft gepresteerde en het geroep dat Huntelaar het echt zoveel beter zou doen. Puur op basis van vertekende statistieken. Ik zou de statistieken van beide heren dan wel eens naast elkaar willen zien op basis van de wedstrijden die Van Persie in de spits heeft gespeeld, volgens mij ontloopt het elkaar dan echt stukken minder. En misschien heb je gelijk en zou Huntelaar dik topscorer zijn als hij meer zou spelen, we zullen het nooit weten. Maar er is niet voor niks veel kritiek op hem geweest dat hij te weinig scoort in grote wedstrijden op clubniveau. En hij heeft het niet gered in de top. En als we er dan toch zo nodig statistieken bij moeten halen, de laatste 5 jaar van beide heren op clubniveau, Huntelaar 125 competitieduels en 66 goals. Van Persie 138 duels en 95 goals. Wie is nou de betere spits en wie scoort er nu gemakkelijker?

Blijft moeilijk te vergelijken, totaal verschillende types met elk hun eigen kwaliteiten. Van mij mag een variant met Huntelaar best worden uitgeprobeerd, maar of het daar echt beter van wordt? Velen lijken daarvan bij voorbaat al van overtuigt, maar ik moet het nog maar zien.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Klaas-Jan Huntelaar

Berichtdoor oldtimer » 13-10-2014 14:13

Ik vind het spelaandeel/de inbreng van Van Persie bij het Nederlands Elftal en trouwens ook bij MU voor een speler van zijn toch wel bewezen klasse nogal aan de lage kant. Zo goed is hij werkelijk niet meer. En zeker niet in de spitspositie. Hij dwingt daar maar betrekkelijk weinig af. Het aantal geslaagde balcontacten is klein. Een enkele keer doet hij iets briljants, maar verder is het matig. Over Huntelaar heb ik trouwens op het hoogste nivo ook mijn twijfels.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron