Foppe de Haan

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

VI:Dreads eraf voor Marc van Eijk!!

Berichtdoor Sahu » 09-07-2003 20:10

Las in "het wereldje" in de nieuwe VI dat Foppe kritiek had op de dreads van Van Eijk en dat Marc ze nu afgeknipt heeft.

Ik meende dat Heerenveen was afgestapt van die filosofie en dat ze wat meer persoonlijkheden in het team wilden en geen schoonzoontjes. :?
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Avatar gebruiker
Sahu
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:15
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor 1920 » 09-07-2003 20:19

Lees jij de VI nog ???? :mrgreen: :mrgreen:

"Het wereldje"" is toch altijd ironisch bedoeld???
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Freezeman » 09-07-2003 20:26

Waarom lees ik zulke berichten nog, zucht. :roll:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Blizzard » 09-07-2003 20:41

Wat een BULLSHIT!!!! iedereen bepaalt zelf hoe die zijn haar draagt, straks zegt Riemer nog tegen Foppe dat ie zijn kop kaal moet scheren.............. :?
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Berichtdoor Sahu » 10-07-2003 07:21

Freezeman schreef:Waarom lees ik zulke berichten nog, zucht. :roll:


Zwaar leven Freezeman?
Dit is komkommertijd weet je nog?

Laat het links liggen als het je niets interesseert en ga niet zulke quasi verveelde reacties posten.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Avatar gebruiker
Sahu
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:15
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor (pl)euro » 10-07-2003 08:24

Blizzard schreef:straks zegt Riemer nog tegen Foppe dat ie zijn kop kaal moet scheren.............. :?


Ik kan niet wachten..... :mrgreen: :mrgreen:
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Roelof » 10-07-2003 09:00

Ik vind dit eerlijk gezegd wel een goed onderwerp en zeker geen ´komkommeronderwerp´ (laat we ´t voortaan maar zo noemen :lol: ).

Het verhaal staat dan weliswaar in ´t wereldje in de VI, dat betekent niet dat het niet waar is. Ik denk wel degelijk dat het waar is. Ik zal vrijdag even kijken of Marc er ook ergens rond loopt. Maar zulke dingen zijn/blijven natuurlijk een kwalijke zaak. Foppe houdt natuurlijk een strak regiem aan. Maar zulke dingen gaan veel te ver. Er moet gekeken worden dat voetbalrelatieve zaken en niet naar zulke randzaken. Dat zorgt alleen maar voor onnodige wrijving tussen spelers en de trainer. Foppe staat er toch bekend om dat hij moeilijk om kan gaan met zulken zaken. Ik durf zelfs te beweren dat, dat één van de oorzaken is dat Foppe nooit een grote(re) club heeft getraind of zelfs niet meer succes gehad heeft.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Mh » 10-07-2003 09:48

Sammygoal schreef:Lees jij de VI nog ???? :mrgreen: :mrgreen:

"Het wereldje"" is toch altijd ironisch bedoeld???
Daar heb je gelijk in, maar Van Eijk heeft toch echt zijn haar eraf. Toen ik laatst op de training was viel het me op, of ik moet wel heel slecht hebben gekeken :erm:
Mh
Selectiespeler
 
Berichten: 195
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:55

Berichtdoor the rockII » 10-07-2003 09:49

Ik geloof ook zeker dat dit waar is. Het is namelijk niet de eerste speler die verplicht naar de kapper moet. Een zekere code voor uiterlijke vertoning is een goede zaak, bijv. een baard van een meter kan niet. Bij Heerenveen gaat dit dus veel verder. Je moet een kort koppie hebben. Slaat nergens op! Komt bij dat spelers met een afwijkende pruik op de kop vaak een bepaalde toegevoegde uitstraling hebben.

Kortom: ik ben het absoluut oneens met dit beleid!!!!
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor (pl)euro » 10-07-2003 09:56

Het is maar een gedachten gangetje hoor.....

Maar kan het niet zijn dat Marc van Eijk zelf ervoor gekozen heeft om zijn haren eens onder de loupe te nemen en tot de conclusie kwam dat het nodig aan een knipbeurt toe was? Misschien lag hij wel ergens op het strand en heeft een klein kind hem een stuk kauwgum in zijn haren gesmeerd.... Ik bedoel het artikel komt uit de VI en wie van ons heeft nou niet eens genoeg van zijn eigen coupe en laat het eens rigoreus veranderen? Ik kan me niet voorstellen dat een voetbalclub nog dit soort "middeleeuwse praktijken" erop na houdt. (en als het wel zo is, dan mag Foppe ook onder het mes van mij)
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Roelof » 10-07-2003 10:52

Beide is aannemelijk, pleuro. Het is aannemelijk, dat Marc gewoon zijn haar er af geknipt heeft en dat de VI dit verhaal er van maakt. Het is ook zeer aannemelijk dat Foppe het verplicht heeft. En ik denk toch echt het laatste. De enige manier om daarachter te komen is Marc en/of Foppe zelf vragen. Regel jij dat ff, pleuro?
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Cross79 » 10-07-2003 11:50

Tsja.... deze verhalen waren er vroeger al, Talan deed het kort, dennis de Nooijer ook, maar waarom Verbeek niet?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Mika the best » 10-07-2003 11:52

Samaras en Barsom hebben hun haar ook nog lang... :bfriend:
Mika the best
Nieuw talent
 
Berichten: 127
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:57
Woonplaats: Heerenveen the place to be!

Berichtdoor (pl)euro » 10-07-2003 12:13

Petter blondeerd het.......... Vonk gebruikt henna en Niels Kokmeijer deed een permanentje...... :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga gewoon van het eerste uit, dat Marc gewoon gedacht heeft.. een frisse start van een nieuw seizoen en een nieuwe coupe! :D
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Marça » 10-07-2003 15:22

Mika the best schreef:Samaras en Barsom hebben hun haar ook nog lang... :bfriend:


Verderop in "t wereldje"stond dit te lezen:

De enige (?) voetballer met lange manen is nu nog Barsom. Maar Foppe de Haan kan niets tegen de voetballer beginnen, want de Zweed heeft - echt waar - contractueel vast laten leggen dat hij zijn haar niet hoeft af te knippen.


Vind in principe dat Foppe daar nix over te zeggen mag hebben, maar jah.. dat moet hij zelf maar weten. :roll:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Freezeman » 10-07-2003 16:13

Geloven jullie nou echt al die "ouwewijven" praatjes?
Als, nadruk op als, Foppe beslist geen langharigen op het veld wil dan had Barsom die clausule ook echt niet in zijn contract gekregen.
Dus dit valt weer onder het onderwerp "broodje aap".
Lang leve de komkommer tijd :(
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Marça » 10-07-2003 18:53

Freezeman schreef:Geloven jullie nou echt al die "ouwewijven" praatjes?
Als, nadruk op als, Foppe beslist geen langharigen op het veld wil dan had Barsom die clausule ook echt niet in zijn contract gekregen.
Dus dit valt weer onder het onderwerp "broodje aap".
Lang leve de komkommer tijd :(


Maak je niet zo druk joh, als jij dit topic onzin vind, kijk je er toch gewoon niet naar... :wink:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Roelof » 10-07-2003 19:58

Dit hoeft helemaal geen broodje aap verhaal te zijn. Dus dat is geen argument om zo te reageren. Valt me wat tegen. dit is zeker een goede discussie waard.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

jammer

Berichtdoor Dready » 18-07-2003 10:32

Het is wel jammer, maar t is en blijft een lekker ding ;-)

Afbeelding


:oops: :P
Dready
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 18-07-2003 10:20
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Blizzard » 10-08-2003 12:17

Zullen ze er inmiddels al weer aan zitten??? :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Berichtdoor Niels » 10-08-2003 12:30

Goed opgelet zeker, afgelopen vrijdag... :urgs:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Foppe bedankt!

Berichtdoor Stinger_ » 17-12-2003 22:40

Bedankt dat je wederom hebt aagetoond dat een wissel 5 en 3 minuten voor tijd geen ene flikker uitmaakt

Bedankt dat je wederom hebt aangetoond dat ruim 10 duizend man het echt beter weten dan jij.

Bedankt dat je wederom hebt aangetoond dat je vorig jaar had moeten stoppen

Bedankt dat je wederom hebt aangetoond dat je door slechte coaching een wedstrijd kunt verliezen

Bedankt dat je wederom hebt aangetoond dat je niet meer kunt zien welke spelers gewisseld moeten worden

-niet doen -

Bedankt dat je wederom een leuke avond voetbal voor mij hebt verneukt.

Bedankt dat je na dit seizoen eindelijk weg gaat.

Foppe bedankt.

Oh ja, wat betreft die amstel cup..
Ik heb nog wel een beker staan die ik jaren terug in de D'tjes heb gewonnen, ik stuur 'm naar je op.
Over 2 jaar denk je toch dat je de amstel cup echt gewonnen hebt.
Stinger_
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:31
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Vrieskist » 17-12-2003 23:09

ach ... rustig maar :cry:

Volgend jaar weer een kans ...
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor menjo » 17-12-2003 23:35

Ik ben het helemaal met je eens. :?

Een wissel drie kwartier laten warmlopen :shock: en als het te laat is dan inbrengen, en dan niet een verdediger eruit nee een aanvaller. Ja foppe zelfs een jongetje van 10 ziet dat dat niet kan. :frown:
Het is heel jammer maar misschien dat je ooit nog es de amstel-cup wint die voor trainers met reputatie om zo laat mogelijk te winnen.
Zie die man die in de andere dugout stond dat is pas een trainer, hij flikt het voor de derde keer winnen bij heerenveen.

Maar het vakkie was wel cool nieuwnoord bedankt :stan:
NN gekkenhuis
menjo
Basisspeler
 
Berichten: 956
Geregistreerd op: 08-11-2003 23:46

Berichtdoor remko » 17-12-2003 23:44

Nou goh, wat wist het publiek het weer goed, schreeuwen om Bakatti,
en o, o, o, wat werd het daar weer beter van, met als hoogtepunt de rode kaart.

Volgende keer maar niet weer naar het publiek luisteren!!

En Foppe, bedankt voor wat je allemaal voor de club gedaan hebt, en nog gaat doen, dit laatste half jaar.
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor Cross79 » 18-12-2003 00:18

Remko apatisch lulventje.........

Het publiek had gelijk, dat Venema eruit ging moest, of heb je niet gezien dat hij uit de wedstrijd werd geschop?

Vast niet want jij zit natuurlijk in het stadion met de buurman te praten over hoe koud het wel niet is overdag als je naar school fietst.
Trouwens op sbs 6 kon je duidelijk zien dat rood TE zwaar was.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BlueWhiteBoy » 18-12-2003 11:18

Ik heb het al gezegd bij 't topic van 't nabeschouwen van SCH-NEC, het was gewoon tactisch zeer slecht!

Niet ten nadele van Foppe, en wat hij gepresteerd heeft, maar door tactische wissels kun je een wedstrijd laten kantelen...Zie maar wat Neeskens na +/- 20 min. inbracht, dat is tactisch (wissel Demouge)
Avatar gebruiker
BlueWhiteBoy
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:55
Woonplaats: HEERENVEEN

Berichtdoor KingBee » 18-12-2003 11:38

Ja en Simr was niet geblesseerd zeker... :? dat werd toch voor de wedstrijd al gezegd dat hij een twijfel geval zou zijn...

En het ligt helemaal niet aan het wisselbeleid, het werd maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe belangrijk Sibon is, er word op dit forum nog wel eens kritisch over hem gesproken maar hij is op dit moment verreweg de belangrijkste speler van Heerenveen.

En Kito er 15 minuten eerder in had het verschil ook niet gemaakt, de eerste helft had het al afgemaakt moeten worden! Toen stond NEC onderdruk en had er een goal moeten vallen dat bleef uit en dan kun je wachten op een tegentreffer!

Het heeft geen zak te maken met het wisselbeleid van Foppe!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor hrfean » 18-12-2003 12:12

Reaktie van Kingbee sta ik volledig achter.
Niet dat ik het altijd met Foppe zijn opstelling en wissels eens ben, maar wat was er tegen NEC mis met de opstelling?
Behalve het onbreken van Sibon, vond ik Heerenveen in de sterkst mogelijke opstelling spelen, wat was er mis mee?
Het enige wat wellicht anders had gemoeten, was het eerder inzetten van Quito voor bijv. Knopper, maar is Quito (net gebresseerd geweest) in staat om een wedstrijd te doen kantelen?
Een vervanger voor Sibon is er momenteel niet, het ontbrak voorin aan een stukje rust om de bal vast te houden, iest waar Sibon een meester in is.
Samaras mist de rust en ervaring om hem op die manier te vervangen, Samaras werd ook continu verkeerd aangespeeld: hoge ballen die allen een prooi waren voor NEC's beste man Govedarica.
Een vroege goal had wonderen gedaan, maar het benutten van kansen is momenteel niet Heerenveen's sterkste wapen.
En als NEC tot overmaat van ramp weet te scoren uit anderhalve kans is het drama compleet.
Maar om dan zo te reageren als Stinger, aan zijn manier van reageren weet ik zeker dat hij er in ieder geval geen kaas van heeft gegeten, en geen steek verstand van voetbal heeft (verder dan de D'tjes ben je denk ik ook niet gekomen).
hrfean
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 20-12-2002 09:30

Berichtdoor Sjoerd » 18-12-2003 13:05

Hallo,

Stinger; :roll: tel volgende keer minstens 10 keer tot 10 voordat je begint te spuwen!

De massale roep om Kito was ergens natuurlijk ook de stem van de wanhoop. Iedereen heeft gezien dat we niet of nauwelijks de vijandelijke 16 in kwamen. NEC is gewoon een sluwe ploeg en wij misten het vernuft om hier mee om te gaan.
Zeer teleurstellend.
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten