Foppe de Haan

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 13:02

Grimo schreef:Wie zegt dat we het niet over Foppe's wissels mogen hebben. Ik zeg toch ook dat Foppe net als andere coaches wel eens goede en ook mindere wissels heeft gepleegd? Het gaat er om dat je met je obsessie steeds weer een nieuw punt aanhaalt/bedenkt om De Haan zwart te maken. Het is bij het zielige af wat je doet. Er zijn praatgroepen voor mensen met een obsessie he.


Kijk, dat ben jij. Voor hetzelfde geld kan ik zeggen dat jij een obsessie hebt voor het verdedigen van Foppe. Jij bent steeds degene die overal op reageert, je hebt evenveel gereageerd op mijn posts. De afgelopen pagina's staan niet alleen vol met mijn posts, maar ook van jou. Ik reageer op jou, jij op mij. En dan ga je - als je er gewoon geen weerwoord meer op hebt- ga je er andere dingen bijhalen, moet ik ineens een meisje zoeken en ben ik ineens zielig. Joh, als je het zo zielig vindt en het allemaal zo'n onzin is, laat het dan lekker gaan. Maar nee, Grimo moet overal op blijven reageren, ontleed al mijn posts en reageert op elk zinnetje waar jij een contradictie in ziet.

Weet je hoevaak ik de afg pagina tegen jou heb gezegd dat het zo wel goed is! Maar jij blijft steeds uitdagen met reacties. Jij gaat er steeds bijzaken bijhalen, jij blijft steeds doorzagen over één zinnetje dat ik aan Verbeek geweid hebt, jij moet Hakim Ziyech en Huntelaar erbij halen om te duiden hoe slecht Van Basten is, terwijl ik 2 zaken heb benoemd wat ik goed aan Van Basten vond maar andersom ook heb gezegd dat ik hem geen echte trainer vond.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 13:25

Grimo: tel jij de afg pagina's even het aantal posts van mij, het aantal posts van jezelf, het aantal keren dat ik op jouw posts gereageerd hebt en het aantal keren dat jij op mijn posts gereageerd hebt.
Joh, je bent als de pot die de ketel verwijt zwart te zien. Je reageert evenveel als mij en haalt er evenveel zaken bij als mij.
Op mijn laatste reacties heb je toch eerst weer moeten reageren voordat je dan ineens aankomt dat ik een obsessie heb.
Misschien heb jij wel een obsessie om Foppe tot in het ongeloofwaardige te blijven verdedigen en moet ik geen meisje zoeken maar jij een vriendje. Dat is toch een beetje het niveau waar jij je van bedient!
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor rust » 24-03-2016 14:00

Grimo schreef: Op de wijze hoe hij zoekt kan je elke coach afmaken.
Tsja en jij doet hetzelfde maar dan omgekeerd. Ik ben ook een Foppe-fan, maar het voetbal in nu dramatischer en wisselvalliger dan ooit.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor AllardP » 24-03-2016 15:00

Twee zeer ervaren trainers hebben dit zootje niet aan het voetballen gekregen. Dan is het toch wel duidelijk dat de prestaties aan de kwaliteit van de selectie liggen?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 15:06

OFFTOPIC: Johan Cruijff R.I.P. Held!
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 15:48

sinjoor schreef:Kijk, dat ben jij. Voor hetzelfde geld kan ik zeggen dat jij een obsessie hebt voor het verdedigen van Foppe. Jij bent steeds degene die overal op reageert, je hebt evenveel gereageerd op mijn posts. De afgelopen pagina's staan niet alleen vol met mijn posts, maar ook van jou. Ik reageer op jou, jij op mij. En dan ga je - als je er gewoon geen weerwoord meer op hebt- ga je er andere dingen bijhalen, moet ik ineens een meisje zoeken en ben ik ineens zielig. Joh, als je het zo zielig vindt en het allemaal zo'n onzin is, laat het dan lekker gaan. Maar nee, Grimo moet overal op blijven reageren, ontleed al mijn posts en reageert op elk zinnetje waar jij een contradictie in ziet.


De pot verwijt de ketel.

sinjoor schreef:Weet je hoevaak ik de afg pagina tegen jou heb gezegd dat het zo wel goed is! Maar jij blijft steeds uitdagen met reacties. Jij gaat er steeds bijzaken bijhalen, jij blijft steeds doorzagen over één zinnetje dat ik aan Verbeek geweid hebt, jij moet Hakim Ziyech en Huntelaar erbij halen om te duiden hoe slecht Van Basten is, terwijl ik 2 zaken heb benoemd wat ik goed aan Van Basten vond maar andersom ook heb gezegd dat ik hem geen echte trainer vond.


Ik blijf uitdagen?! Ga je de boel nu omdraaien? De enige die er bijzaken bijhaalt ben jij. Net zoals met die wissels. Ik reageer slechts op jouw herhaaldelijke respectloze afzeiken van De Haan. Dus jij mag van alles aanhalen maar zo gauw ik iets aanhaal in dit geval over Van Basten dat kan niet. Man je bent echt in de war.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 15:52

sinjoor schreef:Grimo: tel jij de afg pagina's even het aantal posts van mij, het aantal posts van jezelf, het aantal keren dat ik op jouw posts gereageerd hebt en het aantal keren dat jij op mijn posts gereageerd hebt.
Joh, je bent als de pot die de ketel verwijt zwart te zien. Je reageert evenveel als mij en haalt er evenveel zaken bij als mij.
Op mijn laatste reacties heb je toch eerst weer moeten reageren voordat je dan ineens aankomt dat ik een obsessie heb.
Misschien heb jij wel een obsessie om Foppe tot in het ongeloofwaardige te blijven verdedigen en moet ik geen meisje zoeken maar jij een vriendje. Dat is toch een beetje het niveau waar jij je van bedient!


Get a life of zoek een praatgroep. Ga jij alsjeblieft niet over niveau praten. Jouw respectloze posts over een clubicoon is juist diep treurig.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 15:52

AllardP schreef:Twee zeer ervaren trainers hebben dit zootje niet aan het voetballen gekregen. Dan is het toch wel duidelijk dat de prestaties aan de kwaliteit van de selectie liggen?


Amen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor BK2007 » 24-03-2016 15:58

AllardP schreef:Twee zeer ervaren trainers hebben dit zootje niet aan het voetballen gekregen. Dan is het toch wel duidelijk dat de prestaties aan de kwaliteit van de selectie liggen?


Of aan het volhouden aan de verkeerde, te aanvallende, tactiek. Waarbij men speelt met uitermate zwakke spitsen.
Dat zal toch echt anders moeten. Anders heb je het niet begrepen. 4-4-2 is al minder riskant of ga anders countervoetbal spelen. Met een sterk verdedigend blok zoals Heracles zeer goed op de mat legde vorige wedstrijd.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor TORCIDA » 24-03-2016 16:19

Lardy schreef:
Volgens mij kan hij met één pass iemand voor de keeper zetten, kijk hoe Te Wierik staat, als je steekt ben je hem kwijt. Dan staat St. Juste 1 op 1. De situatie die jij omschrijft wordt naar mijn mening al veel te vaak gedaan, er moet, als dat kans, veel directer gespeeld worden.


lijkt je dat niet veel te voorspelbaar voor de verdedigers? die zullen dit gat toch makkelijk dicht kunnen knijpen en zo de pass er uit halen? Ik ben het met je eens dat we sneller de diepte / aanval zouden moeten zoeken maar zoals je de foto nu laat zien denk ik dat het de juiste keuze was om breed te spelen waaruit mijns inziens meer ruimte komt doordat Zomer eigenlijk de enige is die er nog achter staat ( 1 meter achter zijn eigen verdediging)
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor fuotbalgek » 24-03-2016 16:44

Wat een gezeur hier. Ja twee trainers hebben het niet aan de praat gekregen dus de selectie is niet in evenwicht / komt kwaliteit te kort en ja Foppe was veel te voorbarig met zijn kritiek.

Het doet er geen moer meer toe, het seizoen is al kansloos verlopen en Streppel mag het vanaf de zomer proberen. Hopen dat hij 3/4 gerichte versterkingen krijgt die de selectie meer in balans brengen, voordat we ook weer welles nietes over hem moeten gaan discussiëren.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor 12eMan » 25-03-2016 08:51

Blijft een aardige discussie hier en met wat minder afzeiken ook best een interessante discussie trouwens....

Sinjoor postte iets over Foppe die gezegd zou hebben dat de manier van trainen niet goed was onder Lodeweges. Zie nu, de resultaten worden niks beter. Volledig eens echter voordat je resultaten gaat zien van een andere trainingsmethode, zeker op het fysieke vlak, dan ben je mijns inziens wel een aantal maanden verder.

Tot nu toe is het zeer wisselvallig. Iets wat denk ik niet zo snel zou gebeuren als er 1 à 2 echte ervaren jongens meer in de ploeg hadden gespeeld. Het gaat mij hier met name om twee jongens, namelijk Thorsby en St. Juste. Dit zijn voor mij twee waardevolle spelers maar verzuipen een beetje omdat het niet loopt. Zij zijn er niet aan toe om juist dan de ploeg op sleeptouw te nemen.

Het seizoen maar uitballen, hopen op wat versterking(ervaring) en er van uit gaan dat Streppel er wat moois van gaat/kan maken.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor AllardP » 25-03-2016 10:44

Niet alleen Thorsby en St. Juste, maar ook Otigba en Van Aken zouden baat hebben bij coaching van een ervaren speler. En dat is nog maar een onderdeel van het probleem, want we zitten ook nog met gebrek aan creativiteit op het middenveld en hebben sterk behoefte aan een meevoetballende spits.

Trouwens niet eens met BK2007 dat we te aanvallend zouden spelen. Zeker in uitwedstrijden spelen we zelfs onversneden countervoetbal (al is dat bepaald niet verfijnd). In eigen stadion zetten we ook pas druk op de middellijn. Wat mij betreft zouden we wel eens 4-4-2 kunnen proberen, al was het maar om Te Vrede en Veerman op de plek te zetten waar ze thuishoren (=de bank).
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-03-2016 15:41

Het is gewoon dom praat van BK20O7 dat we te aanvallend spelen. Tegen Heracles stonden de spitsen bij balbezit van Heracles op de middenlijn.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Otsje P » 25-03-2016 15:58

Heerenveen rules schreef:Tegen Heracles stonden de spitsen bij balbezit van Heracles op de middenlijn.


Klopt hoor. We spelen gewoon op de omschakeling momenteel. Helaas kan er van de achterste 7 (momenteel) niemand goed genoeg voetballen om ook daadwerkelijk een knappe aanval te lanceren bij een onderschepping.

(Branco, basis, a.u.b. :wink: )
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor fuotbalgek » 25-03-2016 16:20

Onze sleutelspelers op dit moment zijn ook geen spelers die het spel lezen en de ploeg aansturen, we zijn het hele jaar nog niet in staat geweest een tegenstander onder druk te zetten. Counteren is de enige oplossing dus.

De grootste ergernis in die zin is dan ook dat er geen lijn in het spel zit. Waar wij een heel seizoen naar kijken is tegenhouden en hopen op bevliegingen voorin. Volgens mij heeft het weinig zin dit aan de trainer toe te schrijven. Soms kan een trsinerswissel effect hebben, wanneer twee ervaren trainers er geen voetbal in krijgen is dat toch een teken aan de wand.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Wizard » 26-03-2016 13:34

Je ziet dat er nadrukkelijk behoefte is aan ervaring en sturing in het elftal. Otigba speelt al 3x zo goed met Joey naast hem. Dat betekent niet dat Joey zo goed is, maar wel dat hij Otigba op de juiste manier kan aansturen. Helaas is Joey geen echte CV'er. Daarmee kom je verdedigend, maar ook op het midddenveld (door zijn gemis) te kort. Kortom, er is evident behoefte aan ervaring in onze achterste linie.
Op het middenveld komen we zowel kwaliteit als ervaring te kort. Jonge honden als St Juste en Thorsby kunnen zich veel beter ontwikkelen in een elftal waar veel sturing is (en dat loopt). Bovendien zie ik iemand als St. Juste liever in in de verdediging (desnoods de backpositie) spelen. Maar ook daar kan je over redetwisten. Wellicht zou hij in de toekomst als CVM kunnen spelen, maar op dit moment is hij voetballend en positioneel nog niet ver genoeg.
Thorsby steelt de harten van de fans, maar loopt nog te vaak uit positie. Bovendien vind ik hem fysiek te zwak voor die positie waarop hij speelt. Liever zie ik daar een ervaren speler en dat Thorsby zijn minuten maakt als invaller, maar ook in het krachthonk.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor rust » 28-03-2016 11:54

Tsja je zit hier natuurlijk wel met een Dilemma. Zelf Foppe geeft nu aan dat de selectie niet goed in elkaar steekt en raakt daarbij ook zwaar gefrustreerd. Zo zijn we nu al weer jaren aan het bouwen aan een goede selectie. Vonk heeft dit vak niet in de vingers? Of onderschatten wij de moeilijkheidsgraad?
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 28-03-2016 17:14

rust schreef: Vonk heeft dit vak niet in de vingers? Of onderschatten wij de moeilijkheidsgraad?


Ik denk beide. Sinds Heerenveen de laatste jaren minder salaris betaalt zie je ook dat spelers minder makkelijk komen. Ten tweede spelen we al even geen Europees meer.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 02-04-2016 11:32

Was er al bang voor: Foppe vindt van zichzelf dat hij alvast bezig is met het leggen van een fundament voor Jurgen Streppel, zodat het voor hem straks alvast 80% duidelijk is.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor BK2007 » 02-04-2016 12:16

Dit gaat dus buiten de keeper om, om 8 van de tien basisspelers van nu ?
Vind ik hoog, die 80%. Foppe zal wel 80% van de hele selectie bedoelen. :lol:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-04-2016 12:46

Hij wil spelers testen op posities waar ze het best tot hun recht komen. Is Larson geschikt op 10 of is hij beter op linksvoor. Is Zetels beter op linkshalf of rechts. Daarom zou ik ook graag Zahovic willen zien, die moet je niet nog een jaar bij de beloften laten spelen.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor DSCH » 02-04-2016 14:38

sinjoor schreef:Was er al bang voor: Foppe vindt van zichzelf dat hij alvast bezig is met het leggen van een fundament voor Jurgen Streppel, zodat het voor hem straks alvast 80% duidelijk is.


Daar is toch niets mis mee? Foppe heeft geconcludeerd dat ook hij niks van deze selectie heeft kunnen maken. Verloren seizoen, dus alvast de focus op het volgende. Of het Foppe lukt om 80% duidelijkheid te verschaffen is natuurlijk afwachten, hangt ook van transfers af in de zomer, maar ik begrijp de gedachtegang en vind het idee erachter goed.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor rust » 02-04-2016 16:08

Haha Die ouwe Foppe is gehaaid! Ik baal er zo van, maar ben toch wel wat afgeknapt. Er werd weer beter getraind na Lodeweges. Mensen zouden weer met plezier naar het stadion gaan etc etc. Nu gaat het dramatisch en dan is hij gewoon even bezig met een fundament leggen voor zijn opvolger. Streppel komt straks in een gespreid bedje dankzij Foppe.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor BK2007 » 02-04-2016 16:56

Foppe moet er toch een draai aan geven nietwaar ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 02-04-2016 17:33

DSCH schreef:Daar is toch niets mis mee? Foppe heeft geconcludeerd dat ook hij niks van deze selectie heeft kunnen maken. Verloren seizoen, dus alvast de focus op het volgende. Of het Foppe lukt om 80% duidelijkheid te verschaffen is natuurlijk afwachten, hangt ook van transfers af in de zomer, maar ik begrijp de gedachtegang en vind het idee erachter goed.



Foppe moet zich de komende 6 wedstrijden focussen om het restant van dit seizoen nog enige kleur te geven zodat er komend seizoen niet al teveel seizoenkaarthouders afhaken! Laat hem zich nou maar druk maken om dit seizoen, en geef Streppel straks alle ruimte om zelf zijn ideale elftal te zoeken.

We staan 13e, het voetbal doet pijn aan de ogen, geen enkele speler haalt dit seizoen zijn niveau en bovendien zullen er komende zomer heel wat mutaties in de selectie gaan plaatsvinden. Hoe krijg je het dan verzonnen om voor Streppel alvast een fundament te leggen waarin alle posities voor 80% duidelijk zijn?

Was Foppe voor alle H'veen trainers maar even mild als voor zichzelf.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 02-04-2016 18:08

BK2007 schreef:Dit gaat dus buiten de keeper om, om 8 van de tien basisspelers van nu ?
Vind ik hoog, die 80%. Foppe zal wel 80% van de hele selectie bedoelen. :lol:


Er is bij de wedstrijden van dit seizoen nog geen eens 80% duidelijkheid wie, hoe en waar iedereen speelt, laat staan dat hij voor komend seizoen alvast een fundament aan het leggen is.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor fuotbalgek » 03-04-2016 03:48

Sinjoor maak jezelf niet langer belachelijk. Foppe heeft niks meer te bereiken, dus richt hij zich wat betreft de spelers op het potentieel. Terechte opmerking, meer kan hij niet doen. Punt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Crash » 03-04-2016 08:55

Sinjoor, ik vond het tegengewicht wat bood in zake De Haan altijd prikkelend en best interessant. Maar op een gegeven moment wordt het hetze, een persoonlijke dingetje naar Foppe. Dan sla je wat door en doet het inhoudelijke van je verhaal te niet. Enkele pagina's terug merkte ik dat ik je niet serieus meer nam en nu begin ik me er zelfs aan te irriteren.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zich in het verleden op persoonlijk vlak is voorgevallen tussen jou en De Haan dat je je focus er zo op hebt en hem kost wat kost in een zwart daglicht wil zetten.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-04-2016 10:07

Die vraag heb ik die arme jongen ook al eens gesteld, maar heb er nooit antwoord op gekregen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten