Moderators: Beheerders, Fanmasters
sinjoor schreef:Foppe geeft toe dat hij in januari had moeten stoppen en over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Mooi dat hij dit zelf inziet
fuotbalgek schreef:
Fijn dat jij nog even terug komt hier om een laatste keer op Foppe af te geven, had je ook in januari mee kunnen stoppen
Achteraf heeft Foppe gelijk, maar toen hij aanbleef ook. Op dat moment was er namelijk geen alternatief beschikbaar, de club wist geen trainen binnen te halen. De club deed een beroep op hem. Dat heeft niet gewerkt zoals hij had gewild maar hij heeft het gedaan uit clubliefde. Maar jij had natuurlijk in januari een geschikte nieuwe trainer beschikbaar?
Hansma??? Missen wij hier allemaal iets of doe jij het?sinjoor schreef: Waarom iemand als Jan Everse, Leo Beenhakker of een andere ervaren rot niet tijdelijk toegevoegd aan de staf met Klompe en hansma?
Mackan68 schreef: Hansma??? Missen wij hier allemaal iets of doe jij het?
sinjoor schreef:Er waren zat alternatieven geweest. Waarom iemand als Jan Everse, Leo Beenhakker
Sinjoor schreef:Ook Klompe heeft in Groot Groningen een interview gegeven waarin hij ernstige twijfels uitte aan de manier van leiding geven zoals Foppe dit het afg seizoen heeft gedaan:
"...Foppe de Haan heeft toen hij de taken van Lodeweges overnam van alles geprobeerd. Hij kwam echt als een tornado binnen. Was vanaf de eerste minuut keihard voor de spelers, ook in de media. Dit deugde niet, dat moest beter. Of dat heel verstandig is geweest, betwijfelde ik. Spelers moeten het uiteindelijk op het veld wel voor je als trainer/coach willen doen. Dat moet je nooit vergeten. En ik weet hoe het werkt: voor een trainer die je openbaar afmaakt loop je geen stap harder.’
Superfries1996 schreef:Maar toen het puntje bij paaltje kwam was meneer zelf misschien nog wel de slechtste van allemaal, in zijn tweede periode dan natuurlijk, bedankt voor bewezen diensten en onwijs veel respect voor zijn Heerenveenverleden, maar wát een afgang!
Wizard schreef:Tegenwoordig zijn de mensen wat meer politiek correct (of moet ik zeggen minder eerlijk?).
Otsje P schreef:(Waarom Bert hem wel elke week opstelde, dat vertelde hij er overigens niet bij)
Gebruikers op dit forum: Feanfan 1, Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 5 gasten