Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roy Beerens

Berichtdoor Booijstra » 05-07-2007 13:19

LC schreef:Roy Beerens naar SC Heerenveen

Gepubliceerd op 05 juli 2007, 14:14
Laatst bijgewerkt op 05 juli 2007, 14:16

HEERENVEEN - Roy Beerens gaat naar SC Heerenveen. De linkerspits, afkomstig uit Bladel, heeft zijn huidige werkgever PSV verzocht om ontbinding van het contract dat nog tot 2008 doorloopt. PSV heeft ingestemd met een transfer van Beerens, voor wie Heerenveen een afkoopsom moet betalen.

Beerens speelde afgelopen seizoen bij NEC in Nijmegen. PSV probeerde tot twee keer toe om een nieuw contract af te sluiten met de speler, maar die verwacht in Heerenveen meer aan spelen toe te komen. Beerens viel vorige maand enkele malen uitstekend in bij Jong Oranje op het EK onder 21 jaar.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Skopperij » 05-07-2007 13:20

Hier zitten we op te wachten! Deze jongen heb ik hoger zitten dan Daniël de Ridder, Tom de Mul of Julian Jenner, om maar eens wat concurrent-vleugelspelers te noemen.
Laatst bijgewerkt door Skopperij op 05-07-2007 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Venderwel » 05-07-2007 13:20

Mijn vraag is dan, wie is deze man?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor KingBee » 05-07-2007 13:20

Opvolger van Pranjic.....? Maar wel een goede! Weer een aankoop die door het 'roddel' circuit totaal niet is opgemerkt!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor joop » 05-07-2007 13:21

ze weten ons nog altijd te verrassen :D

geweldige speler die zowel als links als op rechts kan opereren
joop
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 07-11-2006 18:21

Berichtdoor Booijstra » 05-07-2007 13:22

Beerens is een jeugdtalent van NEC die zijn opleidig bij PSV genoot. Tijdens het EK -21 was ie ook regelmatig actief. Onder welke steen heb je gezeten vorig seizoen Venderwel? :wink:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Venderwel » 05-07-2007 13:24

Mooi he, men zit hier op het forum te schelden en te toeren...Heerenveen moet sneller handelen....weer een speler waar wij belangstelling voor hebben weg....
What ever!!

Wat er uiteindelijk allemaal gebeurt hebben we geen van allen weet van!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor vlqrt » 05-07-2007 13:24

Fantastisch hoe échte transfers geruisloos worden beklonken. Hopelijk dezelfde weg als van Nistelrooij en Huntelaar:
PSV -> iets anders -> Heerenveen -> Topclub
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor blauwekater » 05-07-2007 13:48

Ik ken Beerens niet zo goed. Heb hem wel zien voetballen voor Jong Oranje en uiteraard de samenvatting op tien, maar hij kwam mij alwel een beetje arrogant over. Ik geef toe dat is een eerste indruk maar toch....

Het kan ook zijn dat hij gewoon overtuigd is van zijn kwaliteiten. We zullen het wel zien..
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Theo » 05-07-2007 13:52

Fantastische aankoop!!!! :mrgreen: Nu Sterchele nog en ik ben helemaal tevreden.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor JayT » 05-07-2007 13:55

Alleen de LC komt er kennelijk mee...heb nog geen andere bron gevonden, maar ga er vanuit dat het zo is... :mrgreen:
Kvraag me af wat zijn positie wordt...volgens mij speelde hij bij Jong oranje vanaf rechtshalf...?
Verder denk ik wel een goede aankoop! Keep on going SCH.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Berichtdoor joop » 05-07-2007 13:55

ook de officiele site:

Roy Beerens tekent voor drie jaar bij Heerenveen
05 juli 2007
Heerenveen heeft zich versterkt met Roy Beerens. De aanvaller tekende een contract dat hem voor drie jaar aan de Friese club verbindt. Roy Beerens is afkomstig van PSV, maar kwam het afgelopen seizoen op huurbasis voor NEC uit. Meerdere clubs waren in Beerens, die met Jong Oranje Europees kampioen werd, geïnteresseerd, maar de negentienjarige Brabander koos voor een toekomst in It Friese Haagje.

Roy Beerens: drie jaar naar Heerenveen. Roy Beerens: drie jaar naar Heerenveen.
Roy Beerens (22-12-1987) is afkomstig uit Bladel. De aanvaller kwam anderhalf seizoen voor PSV uit, waarin hij negen maal in de hoofdmacht van de Eindhovense club speelde. Beerens werd afgelopen seizoen door PSV verhuurd aan NEC. In Nijmegen kwam hij tot veertien basisoptredens waarin hij twee maal scoorde.

PSV wilde het contract van Beerens graag verlengen en hem dan weer verhuren, maar de talentvolle aanvaller ging niet op de Eindhovense aanbieding in. Voor Beerens, die op het EK onder 21 tot vier invalbeurten kwam en in de halve finale tegen Jong Engeland in de beslissende penaltyreeks twee strafschoppen benutte, waren meerdere clubs in de race.

Beerens koos uiteindelijk voor Heerenveen. De linkspoot kan zowel op de vleugel als achter de spitsen uit de voeten. In Friesland tekende hij voor drie jaar. Heerenveen heeft bovendien een optie een vierde seizoen in het contract bedongen. Roy Beerens krijgt bij Heerenveen rugnummer acht toegewezen.
joop
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 07-11-2006 18:21

Berichtdoor Lipton » 05-07-2007 13:58

Vooralsnog denk ik dat Beerens vooral voor de rechterkant gehaald is, want op links moeten Pranjic en Miralem het gaan uitvechten.
Wel weer eens wat anders, een Nederlands talent!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Andrew » 05-07-2007 13:59

Leuke aankoop! Ben benieuwd wat voor systeem Heerenveen gaat spelen.
Alves vind ik niet passen in 4-3-3 sysyteem en Beerens, Suljemani(of zo iets) zijn juist echte linkerspitsen die het beste renderen in een 4-3-3 systeem!
Andrew
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 30-10-2006 12:25

Berichtdoor paparazzi » 05-07-2007 14:00

Zo zie je maar weer , wordt er toch ineens een andere speler gepresenteerd. :mrgreen: Goede aankoop!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Superfries88' » 05-07-2007 14:02

Prima aankoop. Beerens is een talentvolle aanvaller, die Heerenveen boven PSV verkiest. Groot pluspunt derhalve. Ook het feit dat hij Nederlander is zie ik als voordeel.

Twee aankopen en gewoon niets uitgelekt. Zo zie je maar mensen :mrgreen: .
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Frisian Viking » 05-07-2007 14:07

Schitterend dit. Geweldige aankoop. Vond hem op het EK al goed spelen en nu komt ie bij ons. Ik wil alleen nog wat ervaring zien, want met Alves als oudste speler (Van Dijk buiten beschouwing gelaten) redden we het niet ben ik bang.

Maar oké, deze transfer zat er natuurlijk al aan te komen na al de geruchten over Beerens naar Heerenveen in de media.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor diepFries » 05-07-2007 14:17

Andrew schreef:Leuke aankoop! Ben benieuwd wat voor systeem Heerenveen gaat spelen.
Alves vind ik niet passen in 4-3-3 sysyteem en Beerens, Suljemani(of zo iets) zijn juist echte linkerspitsen die het beste renderen in een 4-3-3 systeem!

Beerens rendeerde anders prima in het 4-4-2 van Foppe op het afgelopen EK. Waarschijnlijk zal hij voor de rechtshalf positie zijn gehaald, ik ga er niet vanuit dat Pranjic (met Alves veruit de belangrijkste speler vorig seizoen) vertrekt, althans, ik hoop het niet. Dat zou echter betekenen dat Jakob Poulsen wederom niet het volle vertrouwen krijgt/heeft gekregen.. Jammer, want de rechterflank Zuiverloon-Poulsen is me afgelopen seizoen prima bevallen
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor blauwekater » 05-07-2007 14:25

Diepfries schreef:Waarschijnlijk zal hij voor de rechtshalf positie zijn gehaald


De aanvaller kan op beide vleugels uit de voeten en is ook achter de spitsen inzetbaar. (meldt sc-heerenveen.nl) Dit betekent dat hij ook voor links gehaald kan zijn. Een multifunctionele speler is nooit weg
Laatst bijgewerkt door blauwekater op 05-07-2007 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-07-2007 14:26

Heel mooi dit!

Een snelle speler met een actie die volgens mij het beste vanaf links tot zijn recht komt. Maar bij Jong Oranje speelde hij ook wel vanaf rechts.
Maar dan staat er nog wel wat te gebeuren met Pranjic ben ik bang. Of Alves vertrekt en we gaan over op 4-3-3.

En weer uit onverwachtse hoek........ :mrgreen: Onaangekondigd door de media en zogenaamde bronnen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Currahee » 05-07-2007 14:29

Liet een goede indruk op mij achter in bij het jeugd ek. Vooral in de wedstrijd tegen engeland viel hij erg sterk in en werden er eindeljik acties buitenom gedaan. Zijn voorzetten waren niet allemaal even perfect maar hij ging vrij makkelijk de engelse verdediger keer op keer voorbij.

En vind dit wel weer prachtig. allemaal mensen die schreeuwen dat heerenveen niks haalt en dat heerenveen niet snel genoeg handelt ... Zoals wel vaker vermeld heerenveen doet geen uitspraken over eventuele aankopen cq intresse. Mocht er dus wat op een site staan kan daar natuurlijk wel een kern van waarheid in zitten maar het is dan ook vaak maar een GERUCHT !!!
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor ScoutMG » 05-07-2007 14:31

So, Beerens in Heerenveen en Yildirim en Nilsson in Mönchengladbach. :wink:
ScoutMG
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 04-07-2007 14:15

Berichtdoor Jeroen » 05-07-2007 14:33

Superaankoop! Lefgozertje in het veld met een hele aardige actie, veel inzet, harde werker en technisch dus ook gewoon goed.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Baggerraartje » 05-07-2007 14:33

Idd goede aankoop! Jongen met potentie. Aandachts puntje: Hebben we nu niet een heeel jong middenveld?? Bradley, Beerens, Suljami en Garcia? Even vanuit gaan dat we 442 blijven spelen.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Berichtdoor camataru » 05-07-2007 14:34

zo das goednieuws, hier ben ik erg content mee . Wat super tevreden zelfs.
Klasse aankoop beleids bepalers van Heerenveen, nu nog meer Nederlandse talent en ik fleur weer helemaal op.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Andrew » 05-07-2007 14:34

diepFries schreef:
Andrew schreef:Leuke aankoop! Ben benieuwd wat voor systeem Heerenveen gaat spelen.
Alves vind ik niet passen in 4-3-3 sysyteem en Beerens, Suljemani(of zo iets) zijn juist echte linkerspitsen die het beste renderen in een 4-3-3 systeem!

Beerens rendeerde anders prima in het 4-4-2 van Foppe op het afgelopen EK. Waarschijnlijk zal hij voor de rechtshalf positie zijn gehaald, ik ga er niet vanuit dat Pranjic (met Alves veruit de belangrijkste speler vorig seizoen) vertrekt, althans, ik hoop het niet. Dat zou echter betekenen dat Jakob Poulsen wederom niet het volle vertrouwen krijgt/heeft gekregen.. Jammer, want de rechterflank Zuiverloon-Poulsen is me afgelopen seizoen prima bevallen


Weet wel zeker dat Beerens niet op rechtshalf komt te spelen!
Zie jij Verbeek al spelen met Alves en Nilsson(of die belg) in de spits en op linkshalf Pranjic en rechtshalf Beerens en achter de spits Garcia??
Nou denk het niet dus!
Beerens is gehaal voor de linkerkant. Heb wel mijn twijfels of hij het wel redt bij Heerenveen..Vond hem bij Nec niet sterk, maar op het EK liet hij wel leuke dingen zien(al is dat niveau natuurlijk wel een stuk minder dan de eredivisie)
Qua persoon past hij niet bij Heerenveen, hij is nogal een agressief mannetje buiten het veld.
Andrew
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 30-10-2006 12:25

Berichtdoor diepFries » 05-07-2007 14:36

ScoutMG schreef:So, Beerens in Heerenveen en Yildirim en Nilsson in Mönchengladbach. :wink:

Might be possible.. With Beerens replacing Nilsson and Jakob Poulsen 'replacing' Yildirim ('though he (Yildirim) didn't play that much this year) there's nothing standing in the way...

...well, except BMG transfering huge amounts of money to us, :lol:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor diepFries » 05-07-2007 14:41

blauwekater schreef:
Diepfries schreef:Waarschijnlijk zal hij voor de rechtshalf positie zijn gehaald


De aanvaller kan op beide vleugels uit de voeten en is ook achter de spitsen inzetbaar. (meldt sc-heerenveen.nl) Dit betekent dat hij ook voor links gehaald kan zijn. Een multifunctionele speler is nooit weg


Andrew schreef:Weet wel zeker dat Beerens niet op rechtshalf komt te spelen!
Zie jij Verbeek al spelen met Alves en Nilsson(of die belg) in de spits en op linkshalf Pranjic en rechtshalf Beerens en achter de spits Garcia??
Nou denk het niet dus!
Beerens is gehaal voor de linkerkant. Heb wel mijn twijfels of hij het wel redt bij Heerenveen..Vond hem bij Nec niet sterk, maar op het EK liet hij wel leuke dingen zien(al is dat niveau natuurlijk wel een stuk minder dan de eredivisie)
Qua persoon past hij niet bij Heerenveen, hij is nogal een agressief mannetje buiten het veld.

Verbeek heeft ook gespeeld met GGG 'op rechtshalf', het kan dus wel zo aanvallend.. Wanneer Verbeek wil spelen met GGG achter de 2 spitsen, dan staat het inderdaad praktisch gelijk aan zelfmoord-voetbal. Beerens zou echter ook als 2e spits wel uit de voeten moeten kunnen, daar heeft 'ie bij NEC ook wel even gespeeld nog. En voor linkshalf heb ik rotsvast vertrouwen in Danijel Pranjic, vandaar dat ik Beerens niet op die plek neerzet..

Op het EK deed hij het prima, ook bij NEC was hij me al opgevallen (al had ik niet verwacht dat hij bij ons zou komen..). Qua persoonlijkheid vind ik het moeilijk om te beoordelen, wel zag ik 'm op het EK een paar keer wat overdreven reageren en ook het neus-incident met Sansoni staat me nog helder voor ogen
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Frisian Viking » 05-07-2007 14:43

Baggerraartje schreef:Idd goede aankoop! Jongen met potentie. Aandachts puntje: Hebben we nu niet een heeel jong middenveld?? Bradley, Beerens, Suljami en Garcia? Even vanuit gaan dat we 442 blijven spelen.

Niet alleen een jong middenveld, maar een heel jong team. Alves is met zijn 27 jaren de oudste, Van Dijk daarbuiten gelaten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Hielke » 05-07-2007 14:47

Zeer goede aankoop. Opvallend en leuk dat hier niets over is uitgelekt.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten