Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Ebiede » 05-12-2011 08:30

pyter schreef: Die jongen heeft nooit met een kwaad woord over sc Heerenveen gesproken.


Ken je feiten, deze madame heeft Heerenveen een hel genoemd. Wat mij betreft prima dat hij uitgefloten werd.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 05-12-2011 09:47

Inderdaad. Die onzin dat je zogenaamd altijd respect voor sommige oud-spelers moet hebben. Je wilt winnen en dan past dit er prima bij. Het heeft ook nog eens effect gehad want hij werd gewisseld.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Calimero » 05-12-2011 12:03

Kennelijk dacht niet alleen Nieuw Noord er zo over, want ik hoorde het fluiten van alle tribunes afkomen. Alle respect kan een oudspeler krijgen wanneer hij onze club ook altijd in zijn waarde laat. Recentelijk nog Bruggink, die met gezang en geklap ontvangen werd vorig seizoen. Beerens noemde mijn club een hel, en dat noem ik niet bepaald respectvol. Ik ben daarom ook blij dat die jongen de wedstrijden letterlijk is uitgefloten.

Hij raakte weer eens geen knikker, dat was dan ook weer mooi om te zien. Breuer zal zich wel doodgelachen hebben de hele wedstrijd.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Flamingo » 05-12-2011 12:10

Respect moet ook afgedwongen worden, wanneer beerens al na 15 minuten om een kaart staat te vragen terwijl er niets aan de hand was, begrijp ik dat mensen die man uitfluiten. Ik kan niet fluiten maar ik had het ook gedaan als het kon. En dat het een aardige jongen is, wil ik ook wel effe bestrijden. Stond gistermiddag voor de wedstrijd met een "buurvrouw" van beerens te praten. Die kon mij vertellen wat wij al wisten dat het een arrogant ventje is die denkt dat is vele malen beter is dan de rest van de wereld en al helemaal beter dan de mensen die bij hem in de straat wonen.

Zo dit is weer gezegd.
Flamingo
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 12-11-2008 10:28

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Lardy » 05-12-2011 12:19

Flamingo schreef:Stond gistermiddag voor de wedstrijd met een "buurvrouw" van beerens te praten. Die kon mij vertellen wat wij al wisten dat het een arrogant ventje is die denkt dat is vele malen beter is dan de rest van de wereld en al helemaal beter dan de mensen die bij hem in de straat wonen.


En wat had bijvoorbeeld diegene/of jij gedaan als je bij Heerenveen speelde in het Nederlands Elftal heb gespeeld en bakken met geld verdient. Juist, precies hetzelfde. Zo makkelijk en goedkoop om mensen daarop aan te vallen. Als jij morgen 2 miljoen op je bankrekening hebt staan dan verander je ook als persoon, dat is een verandering die jezelf niet doorhebt maar de omgeving wel.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 05-12-2011 13:03

Lardy schreef:Als jij morgen 2 miljoen op je bankrekening hebt staan dan verander je ook als persoon


Dat is echt geen structurele verandering. Messi is neergezet als de beste speler ooit, maar die jongen heeft zelfs een verlegen uitstraling en van arrogantie is al helemaal geen sprake. Zo zijn er nog vele positieve voorbeelden. Ze zijn er ook negatief, waaronder Beerens. Het bovenstaande verhaal komt me relatief bekend voor. Ik heb wel vaker soortgelijke kritiek gehoord, ook van personen die absoluut niet wisten hoe hij er sportief voor stond.

Persoonlijk kan ik me ergeren aan zulke eigenschappen, maar soms heeft dat ook gewoon te maken met een speciaal karakter. Soms ontstaat dat zo. Uiteindelijk gaat het erom hoe je ermee om gaat en hoe/wat je presteert. Bij Beerens ben ik daar niet van onder de indruk. Hij weet het in de media allemaal leuk te vertellen, maar in de praktijk komt hij nauwelijks verder. In vergelijking met voornamelijk de eerste seizoenshelft onder Sollied is er sprake van stilstand of zelfs serieuze achteruitgang. Dat zegt ook wel één en ander over zijn (gebrek aan) potentie.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Calimero » 05-12-2011 13:05

Overigens had deze jongen ook al erg vroeg geel moeten hebben. Teruggefloten worden, je omdraaien en vervolgens die bal nog richting Vandenbussche wegperen is nou niet echt sportief en staat normalitair geel voor.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Zola » 06-12-2011 14:39

Narcingh heeft gewoon weer op punten gewonnen tov Beerens. Vorig seizoen al door Beerens uit de basis te spelen en nu weer in een onderling duel. 1 goal en een assist voor Narcingh en een wisselbeurt voor Beerens. Beerens is een leuke voetballer,als het hele team goed voetbalt, voetbalt hij ook goed. Speelt het team slecht dan is hij niet in staat om daar boven uit te stijgen. Dat was bij ons zo maar ook bij AZ. Dat een voetballer met zo weinig rendement bij het Nederlands elftal wordt gehaald is een slecht teken voor het Nederlands voetbal.

Het was maar een klein groepje in het stadion dat Beerens uit floot, een klein groepje uit NieuwNoord. Ik zat ter hoogte van de middenlijn en het was enkel dit groepje dat Beerens uit floot en geen andere delen in het stadion.Het viel wel wat mee. Dat Gertjan Verbeek vond dat dit een schande was en dat de directie hier op moet ingrijpen is behoorlijk kneuterig van onze oud trainer. Laat hij zich maar druk maken over zijn spelers die als makke lammetjes zich lieten afmaken op het veld en over zijn gehanteerde tactiek die voor geen kant klopte ipv onze directie te vertellen wat ze moeten doen. Verbeek moet maar even met de voetjes weer op de grond komen.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Flying Frisian » 07-12-2011 10:56

Roy kreeg van NuSport een waardering van 4/10, met als bijschrift, daarom zat hij bij Heerenveen op de bank.
Zijn directe tegenstander staat overigens in het Elftal van de Week bij het magazine.
Afbeelding
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Frisian Viking » 07-12-2011 11:21

Volgend jaar maar zingen:

Beerens, Beerens, welkom in de hel, welkom in de hel, welkom in de hel!
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-12-2011 17:32

Een elftal van de week zonder Gouweleeuw is niet serieus te nemen!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Janstra » 13-12-2011 18:44

Nusport vond deze keer Beerens(8) beter dan Narsingh(7).
Wat toch vreemd is aangezien Beerens niks bijzonders heeft gedaan tegen de Graafschap.
Heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe dat kon.
Maar echt duidelijk werd het mij niet zeker niet na deze zin
Beerens was bij de geboorte van de treffers van AZ ook belangrijk, met bijvoorbeeld pre-voorzetten. Het optreden van Narsingh was buiten zijn bijdrage aan de doelpunten minder imponerend.


Maar de persoon die reageerde kon mij niet duidelijk maken waarom Beerens wel imponeerde.

Moet even vermelden dat ik de cijfers van de nusport vaak niet begrijp, vond dit geval wel erg vreemd.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Frisian Viking » 13-12-2011 18:54

Bij NuSport stond Breuer er vorige keer wel in, Gouweleeuw niet...
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 13-12-2011 20:16

Die cijfers zijn sowieso totaal niet serieus te nemen. Vaak doet één persoon de complete beoordeling per wedstrijd, dus dan moet je negentig minuten lang (als dat al aan de orde is...) letten op minimaal 22 mensen. Dat kan al niet goed gaan natuurlijk, maar dan heb je ook nog eens de persoonlijke voorkeuren en eisen. Op basis daarvan is het onmogelijk om een realistische beoordeling te maken. Ik kijk er in de VI nog wel eens naar, maar dat is het dan ook wel. Het nut is eigenlijk 0,0.

Het is gewoon belachelijk om een lager cijfer te krijgen als je aantoonbaar véél beslissender bent geweest. Beerens heeft tegen De Graafschap ook weer helemaal niets fatsoenlijks gepresteerd, maar laat ze lekker positief blijven. Beter zal hij er in ieder geval niet van worden :mrgreen:.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor forca hveen » 16-12-2011 11:23

Ach ja die beoordelaar bij AZ was duidelijk AZ gekleurd. Elke wedstrijd lag de basis bij een 6 als cijfer en regelmatig een 7 er tussen. Bij AZ was het allemaal een 7 en ook meerdere een 8. Niet voor niets stonden er stuk of 7 spelers daardoor in het elftal van de week van AZ.
Alleen Dost kwam er nog bij, die kreeg een 9 (maar vond Narsingh beslissender aangezien het voornamelijk intikkers waren voor Dost)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Roy Beerens

Berichtdoor 1983 » 27-02-2012 11:30

Iemand op het AZ-forum:
Wanneer gaat die Beerens weer eens scoren
Je weet wel, een doelpunt als een bijdrage voor het team, waar die voor gehaald is.
Of zitten we tegen die tijd al dan met zijn allen in de lokale bejaardenhuis, kruiswoordpuzzels invullen ..

Het nieuwe en de hype is er nu al wel een tijdje vanaf en ook daar begint men zich af te vragen of hij nou eigenlijk wel zo goed is. Hij is daar, op wat meer werklust na, op dezelfde voet verder gegaan als hier. 2 goals en 2 assists is natuurlijk echt belachelijk weinig voor een aanvaller.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Jeroen » 27-02-2012 11:32

Hij had gisteren iig 1 assist, zoals al in het wedstrijdtopic gezegd werd. :mrgreen:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-05-2012 18:42

Gezien het feit dat de laatste post hier op 27 neergezet is, is wel een teken dat Beerens totaal niet is opgebloeid. Er waren mensen die heilig overtuigd waren van zijn kwaliteiten, maar Beerens heeft 3/4 leuke wedstrijden daar gespeeld en later weer naar zijn Heerenveen niveau teruggevallen.

Beerens is niet meer dan een hele modale eredivie voetballer en dat laat hij ook in Alkmaar zien.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 07-05-2012 20:43

Helemaal eens. Als je bij een ploeg á la AZ maar bij zes competitietreffers (drie zelf gemaakt, drie assists) direct betrokken bent, dan lever je gewoon een hele slechte prestatie. Natuurlijk kan een speler een bepaalde compensatie hebben, maar dan nog blijven het waardeloze statistieken. Gevoelsmatig zal hij misschien een stap hebben gemaakt, maar qua spel of inbreng? Nee, absoluut niet. Er is zelfs een dalende lijn zichtbaar.

Beerens is een redelijke speler voor Eredivisie-begrippen; een goede actie, een goal of assist op zijn tijd, maar niets meer dan dat. En dat is veel te weinig voor het topniveau.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Gekko » 07-05-2012 21:51

Mijn Alkmaarse contacten snappen inmiddels waarom hij wel weg mocht bij ons. Ik heb ze nogmaals hartelijk bedankt voor de centen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Roy Beerens

Berichtdoor 1983 » 07-05-2012 22:08

Achteraf ben ik nog blijer dat hij nog voor een bedrag van zowat 2 miljoen (vonden een aantal hier weinig) is verkocht. Dat had je met nog een jaar hier kwakkelen nooit meer voor hem gekregen. En het heeft er voor gezorgd dat een centrum met Breuer en/of Kruiswijk tot het verleden ging behoren doordat ze van dat geld Zomer konden halen. Opgebloeid is hij daar niet, had ik ook niet op gerekend. Zoals we hier al dachten, een paar aardige potjes en als dan het 'nieuwe' er af is zakt het weer in. Beerens zal de 'belofte' nooit inlossen en het talent wat er absoluut in zat nooit volledig uit laten komen. Meer zoals een aardige, bruikbare speler voor een subtopper zal hij nooit worden.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Jeroen » 08-05-2012 07:27

Klopt, ik vond het in eerste instantie weinig. Achteraf was het dé verkoop van het jaar.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Roy Beerens

Berichtdoor superkaas » 05-07-2012 19:42

Superfries1983 schreef:Achteraf ben ik nog blijer dat hij nog voor een bedrag van zowat 2 miljoen (vonden een aantal hier weinig) is verkocht. Dat had je met nog een jaar hier kwakkelen nooit meer voor hem gekregen. En het heeft er voor gezorgd dat een centrum met Breuer en/of Kruiswijk tot het verleden ging behoren doordat ze van dat geld Zomer konden halen. Opgebloeid is hij daar niet, had ik ook niet op gerekend. Zoals we hier al dachten, een paar aardige potjes en als dan het 'nieuwe' er af is zakt het weer in. Beerens zal de 'belofte' nooit inlossen en het talent wat er absoluut in zat nooit volledig uit laten komen. Meer zoals een aardige, bruikbare speler voor een subtopper zal hij nooit worden.

1,5 miljoen euro voor een speler die een paar seizoenen geleden (onder GJ Verbeek?) echt goed was bij Heerenveen, maar de laatste +/- 2 seizoenen bij Heerenveen weinig voorstelde vind ik niet eens zo slecht gedaan.

Beerens past goed in het combinatie spel van AZ en op papier staat hij rechtsbuiten maar hij is veelal rechtshalf, zelfde geldt voor de op papier linksbuiten Holman die linkshalf is. De backs komen veelal op en de buitenspelers van AZ halen (gezien de tactiek) bijna nooit de achterlijn ;) Vandaar dat hij niet zo veel assisten heeft.

Voor de prijs waar hij is voor verkocht, is hij een meer dan geschikte aankoop geweest. Bij AZ loopt/werkt hij wel (dat werd hem zijn laatste 1-2 seizoenen bij Heerenveen toch verweten dat hij dat niet deed?) en ligt goed in de groep.

AZ heeft Rosheuvel als een concurrent voor hem gehaald, hopelijk inspireert dat Roy Beerens om niet eens per 3-4 wedstrijden ECHT goed te zijn, maar dan 1/2 of iedere wedstrijd te zijn! Maar buitenspelers zijn altijd grillig....
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Flying Tilster » 06-07-2012 00:05

superkaas schreef:Voor de prijs waar hij is voor verkocht, is hij een meer dan geschikte aankoop geweest. Bij AZ loopt/werkt hij wel (dat werd hem zijn laatste 1-2 seizoenen bij Heerenveen toch verweten dat hij dat niet deed?) en ligt goed in de groep.


Wacht maar ff..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Roy Beerens

Berichtdoor forca hveen » 06-07-2012 09:16

superkaas schreef:Voor de prijs waar hij is voor verkocht, is hij een meer dan geschikte aankoop geweest. Bij AZ loopt/werkt hij wel (dat werd hem zijn laatste 1-2 seizoenen bij Heerenveen toch verweten dat hij dat niet deed?) en ligt goed in de groep.


Het grootste minpunt was niet zozeer dat hij niet werkte maar dat hij niet productief was in het veld ;)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Roy Beerens

Berichtdoor superkaas » 06-07-2012 10:01

forca hveen schreef:Het grootste minpunt was niet zozeer dat hij niet werkte maar dat hij niet productief was in het veld ;)

Bij AZ hoeft hij ook niet de achterlijn te halen, hij wordt afgerekend op het wel of niet halen van assists, maar dat gaat een beetje moeilijk als je meer rechtshalf speelt en combinatie voetbal speelt.

Als je (met alle respect, ieder zijn ding) enigszins op de counter speelt zoals Heerenveen dat afgelopen jaar deed, dan zie je dat een snelle rechtsbuiten (lees: Narsingh) echt zin heeft, Beerens heeft dat voordeel bijna nooit omdat AZ niet countert, maar de tegenstander omsingelt, dat haalt snelheid al weg als wapen..

Prima aankoop, hopelijk kan GJ Verbeek de gevoelige snaar weer raken en gaat hij flitsen, deels door de komt van Rosheuvel als ''serieuze'' concurrent, want vorig jaar had hij er geen. Alleen benschop maar dat was alleen een optie als Beerens er niet was.
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 06-07-2012 10:10

superkaas schreef:1,5 miljoen euro voor een speler die een paar seizoenen geleden (onder GJ Verbeek?) echt goed was bij Heerenveen, maar de laatste +/- 2 seizoenen bij Heerenveen weinig voorstelde vind ik niet eens zo slecht gedaan.


Beerens heeft nooit een topseizoen gehad hier. In het eerste seizoen wisselde Verbeek vaak tussen Beerens en Poulsen, waarbij laatstgenoemde niet minder belangrijk was. In het tweede seizoen (onder Sollied) begon hij goed, maar zo rond februari/maart ging het mis. Vanaf dat moment heeft hij eigenlijk nooit meer een hoog niveau gehaald. Bij vlagen wel een goede wedstrijd, maar ook niet meer dan dat. Over een periode van vier seizoenen is dat gewoon onvoldoende voor een speler van Heerenveen. Beerens gooide dat telkens op de speelstijl en vertrouwen, maar bij AZ omschrijft hij dat als positief. Toch zie ik weinig tot geen progressie.

Het teambelang is telkens aangedragen als excuus, maar ik wil het omdraaien: volgens mij is dat de enige reden waarom Beerens niet al in Alkmaar is afgeschreven. Ik merk dat de kritiek op Beerens al toeneemt bij AZ en ik verwacht alleen maar een toename.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Lardy » 06-07-2012 10:11

Ik was altijd wel fan van Beerens, maar dat is sinds Narsingh erg afgenomen. Als ik die strakke voorzetten van Narsingh zie die hij direct voor geeft daar wordt je als spits blij van. Als je dan weer die slappe kut ballen van Beerens ziet begin je spontaan te janken. Van die ballen waar een spits niks mee kan, je kan er niet tegen aan lopen, je kan ze geen richting geven en je kan ze geen kracht mee geven.

Altijd heel lang wachten met voorzetten, en als hij ze geeft staat de spits al stil. Staan er 3 man omheen. Kortom, je hebt der geen klote aan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Skopperij » 06-07-2012 10:23

superkaas schreef:Prima aankoop, hopelijk kan GJ Verbeek de gevoelige snaar weer raken en gaat hij flitsen, deels door de komt van Rosheuvel als ''serieuze'' concurrent, want vorig jaar had hij er geen.

Dat dacht ik ook elk jaar rond deze periode: nu gaat Beerens het laten zien, nu gaat hij helemaal ontbranden. Maar het kwam er nooit echt van. Qua talent is Beerens meer een uitgeperste citroen dan iemand die nog drie stappen kan maken.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-02-2013 20:16

Rajiv van La Parra is een slechte rechtsbuiten, maar een van zijn voorgangers is net zo slecht.
Die Roy Beerens dacht uitgeleerd te zijn bij Heerenveen, maar bij AZ is het ook dramatisch. Veel schijnbewegingen, niet de man voorbij komen en de voorzetten zijn om te janken.
Ik moet er niet aan denken dat we met Beerens én VLP op de vleugels hadden gespeeld
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 03-02-2013 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten