Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

dirk3 schreef:
Tja je weet het niet. Wij zoeken nog een linksback en volgens mij speelt hij bijna nooit. Het was geen topper, maar na hem hebben nooit iets beters gehad.
Het salaris van deze man kunnen we allang niet meer betalen. Een illusie. We hebben Raitala en de kans dat Dijks hier vast komt voetballen is groter als dat Popov hier komt voetballen. Zal wel op bezoek zijn bij vrienden.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Baas.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Wat een heerlijke docu. Prachtig verhaal zijn carrière wat hij allemaal heeft bereikt, zwaar respect! En idd wat een baas! Dit soort spelers missen we nu echt.
Alle ballen op Henkie!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Mooie documentaire.
Die jongen zou nog makkelijk mee kunnen in de Eredivisie en een leiderstype zijn in onze onevenwichtige jonge selectie.
SCH
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2011
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik heb de docu niet gezien, maar volgens mij waren we met z'n allen juist redelijk opgelucht en blijf dat Dinamo Kiev een paar miljoen voor hem over had?

Ik herinner me zijn unieke persoonlijkheid, die met veel drang - maar zonder al teveel na te denken over de gevolgen - opstoomde langs de zijlijn. Veel dreiging, maar uiteindelijk weinig gevaar. Ik herinner me vooral veel doldrieste solo's aan de linkerflank en voorzetten die niet aankwamen.

En verdedigend was het nou ook niet de meest beweeglijke speler. Ik denk niet dat dit in de Macedonische competitie beter is geworden.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Marça schreef:Ik heb de docu niet gezien, maar volgens mij waren we met z'n allen juist redelijk opgelucht en blijf dat Dinamo Kiev een paar miljoen voor hem over had?

Ik herinner me zijn unieke persoonlijkheid, die met veel drang - maar zonder al teveel na te denken over de gevolgen - opstoomde langs de zijlijn. Veel dreiging, maar uiteindelijk weinig gevaar. Ik herinner me vooral veel doldrieste solo's aan de linkerflank en voorzetten die niet aankwamen.

En verdedigend was het nou ook niet de meest beweeglijke speler.
Popov van destijds zou hier nu zo ongeveer een sterspeler zijn. Hij is al 6 jaar weg en ons niveau is omlaag gedonderd. Ik vond hem toen al niet slecht, maar hier is op vrijwel iedere speler kritiek, zelfs als ze na ons bij Bayern Munchen, of Liverpool terecht komen.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Popov en Pranjic terug aan de linkerflank. Wat zou dat mooi zijn 8).
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Suljemani er ook nog bij. Die past zo goed bij Pranjic. :D
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

https://www.youtube.com/watch?v=R3PAjR1hdC0 hier is de gehele docu terug te kijken!
Alle ballen op Henkie!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Prachtig!
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Mooie docu.. dat waren leuke tijden. We missen spelers met karakter.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Wat een cultfiguur was dit zeg, zelden spelers met zo'n leuke persoonlijkheid gezien als hem. Cavlan heeft ook wel wat van hem qua innerlijk.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Plaats reactie