Moderators: Beheerders, Fanmasters
dagizmo schreef:100% foutloos gaat bij ons in ieder geval nooit slagen.
vak22erwin schreef:Hopelijk staat hij er weer in en niet kruiswijk dit weekend.
Zonet het intervieuw gezien van Kruiswijk maar die heeft echt de uitstraling van een lantaarnpaal.
Kopic in de basis kom op Jans iedereen ziet het nu jij nog.
---E--- schreef:Ja klopt en uitstraling helpt daar al een heel stuk bij. Buiten dat speelt Kruiswijk altijd kleurloos, en vaak ook gewoon erg matig. Kopic heeft mij wel overtuigd en zou ik graag eens een paar wedstrijden de kans zien krijgen. Ziet er allemaal veel energieker uit.
Knipecity schreef:Die 2 andere mannen gaan al veel langer mee en hebben al veel meer laten zien.
Knipecity schreef:Mwaw, ik ben niet zozeer negatief over Kopic, maar heb een beetje moeite met de mensen die hem nu al boven Breuer en Kruiswijk plaatsen omdat hij 3 wedstrijden 'aardig' heeft gespeeld. Die 2 andere mannen gaan al veel langer mee en hebben al veel meer laten zien.
Knipecity schreef:Tsja en daar verschillen we dus van mening over. Zo goed vond ik Kopic afgelopen weekend niet. En daarnaast kwam hij weinig onder druk te staan. En als hij 20 wedstrijden op rij speelt zullen er genoeg lastige wedstrijden bij zitten en de vraag is dan hoe hij zich houdt.
Heerenveen rules schreef:Ik had Kruiswijk op de transferlijst gezet en Kopic de kans gegeven al schijnt hij nogal veel te verdienen (wederom slim Yme!).
Lipton schreef:Kopic heeft over drie seizoenen gewoon te weinig laten zien. Wel is het een verdediger die er vol voor gaat. Daar hou ik echt van. Maar de keuzes die hij maakt zijn vaak verkeerd. Hij zou van mij mogen blijven, maar hij heeft een groot contract en speelt gewoon te weinig.
Wizard schreef:Eindelijk weer es iemand die verder kijkt dan z'n neus lang is. Het is een leuke ijzervreter, een echte Oost-Europese verdediger. Hard, bikkelend, maar voetballend onvoldoende. Helaas voor hem is 't voetballende vermogen in NL meer gewenst dan 't bikkelen..
Rond half 1 is de eerste selectie van sc Heerenveen vanmiddag vertrokken naar Vaals. In Zuid Limburg zijn de mannen van Ron Jans een paar dagen op trainingskamp. Milan Kopic, Michal Svec en Viktor Elm zijn niet mee in verband met blessures. Bas Dost sluit morgen aan vanwege prive omstandigheden.
Jelmer1981 schreef:Blessure dus, geen op handen zijnde transfer... jammer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten