Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Ago » 26-08-2012 19:17

Narsingh: Ik moet bikkelen

GRONINGEN - Hij was de grote zomeraankoop van PSV, maar zat zondag tegen FC Groningen voor de tweede wedstrijd op rij op de bank. „Ik zal moeten bikkelen”, aldus Luciano Narsingh, afgelopen seizoen de 'koning van de assist' bij sc Heerenveen. „Ik heb niet om uitleg gevraagd bij de trainer, ik zoek het bij mezelf.”

De rechtsbuiten zat zowel donderdag in de Europa League tegen FK Zeta als zondag in de Euroborg op de bank. „Dat is de consequentie als je slecht speelt”, aldus trainer Dick Advocaat, die een harde, maar duidelijke lijn volgt in Eindhoven. Advocaat koos tegen Groningen voor Tim Matavz in de spits en Jeremain Lens op de rechterflank. „Ik vond dit de beste opstelling.”

Narsingh, die tot de EK-selectie van Oranje behoorde, mocht zich in de laatste 25 minuten als invaller bewijzen. „Ik wil op het veld mijn voeten laten spreken. Ik weet dat ik niet zo in vorm ben, nu moet ik het als invaller laten zien. PSV is een topclub, tegenstanders zakken meer in dan tegen Heerenveen. Dat is het belangrijkste verschil met vorig seizoen.”
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 26-08-2012 20:30

Narsingh heeft de stap te vroeg gezet, vrees ik. Vorig seizoen was iedereen lyrisch over hem en dat is gezien de statistieken terecht in verhouding met de leeftijd/ervaring. Dat was grote klasse. Maar op veel aspecten was nog zo ontzettend veel winst te behalen. In de wetenschap dat hij een samenwerking á la Dost niet zomaar opnieuw creëert, gaat het lastig worden om te voldoen aan het verwachtingspatroon. Daar moet je er vrij snel staan. Narsingh had beter nog minimaal één jaar gebleven, aan zijn totale spel kunnen werken, bewijzen dat het geen incident is en dan de stap maken. Dan heb je meer bagage voor een grotere club.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 26-08-2012 21:59

Superfries88' schreef:Narsingh heeft de stap te vroeg gezet, vrees ik. Vorig seizoen was iedereen lyrisch over hem en dat is gezien de statistieken terecht in verhouding met de leeftijd/ervaring. Dat was grote klasse. Maar op veel aspecten was nog zo ontzettend veel winst te behalen. In de wetenschap dat hij een samenwerking á la Dost niet zomaar opnieuw creëert, gaat het lastig worden om te voldoen aan het verwachtingspatroon. Daar moet je er vrij snel staan. Narsingh had beter nog minimaal één jaar gebleven, aan zijn totale spel kunnen werken, bewijzen dat het geen incident is en dan de stap maken. Dan heb je meer bagage voor een grotere club.

Hij zal het uiteindelijk wel redden en anders nemen wij hem gewoon weer voor een prikkie over.
8)
Ik vond hem bij Oranje wel sterk trouwens, tegen Belgie. Bij Psv heb ik nog niks van hem gezien.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Blizzard » 26-08-2012 22:43

Ik vond hem bij Oranje wel sterk trouwens, tegen Belgie. Bij Psv heb ik nog niks van hem gezien.


Toen speelde hij inderdaad erg sterk. De Belgen gingen zelf ook echt voetballen en redelijk ver naar voren spelen. Narsingh kreeg zodoende de ruimte voor zijn acties en dan is hij met zijn acties ontzettend moeilijk te stoppen. Echt een superatleet. Assaidi is natuurlijk een technisch veel begaafdere voetballer maar ook Narsingh heeft zijn kwaliteiten. Met PSV krijgt hij tegen de modale Eredivisieclubs weinig ruimte voor zijn acties. Ik vermoed dat hij in de topduels echt het verschil kan maken want het liefst leunt PSV zelf ook een beetje om dan om de counter toe te slaan. Voor Narsingh is het nu zaak om straks ook in de kleine ruimte uit te voeten te kunnen. Het hogere trainingsniveau bij PSV en natuurlijk ook Oranje zal hem denk ik goed doen om die stap te maken.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Stiffie » 08-09-2012 09:03

Toch mooi dat Narsingh een basisplaats in Oranje heeft afgedwongen. Hij speelde gisteren niet groots (geen voorzet kwam aan), maar het tweede doelpunt maakte hij heel mooi af. Ik gun het Narsingh, nooit vervelend geweest tegenover de club of wie dan ook, al zijn stapjes ophoog zelf afgedwongen.
Laatst bijgewerkt door Stiffie op 08-09-2012 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Neymar » 08-09-2012 14:46

Stiffie schreef:Toch mooi dat Narsingh een basisplaats in Oranje heeft afgedwongen. Hij speelde gisteren niet groots (geen voorzet kwam aan), maar het tweede doelpunt maakte hij heel mooi af. Ik gun het Narsingh, nooit vervelend geweest tegenover de club of wie dan ook, al zijn stapjes ophoog zelf afgewongen.


Zeg maar gerust dat hij gistr dramatisch speelde :P.. maar inderdaad z'n goal was wel mooi en hopelijk blijft hij gewoon lekker ballen int Nederlands elftal.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 08-09-2012 16:37

Leuk die goal, maar hij zal beter moeten gaan spelen om dit vast te houden. Bij PSV heeft hij bijvoorbeeld al geen basisplaats meer. Maar goed, het seizoen is nog niet oud en hij zal zijn kansen nog zeker gaan krijgen, maar het is voor mij nog zeker geen uitgemaakte zaak of hij die ook gaat grijpen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Neymar » 16-09-2012 19:37

http://eredivisielive.nl/video/78979-na ... roken.html

Grappig hoe hij in het begin per ongeluk Ado zei. Misschien zit hij met z'n hoofd nog bij Heerenveen hahaha.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor TORCIDA » 16-09-2012 20:12

Hij moet echt balen.....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wolliepoly » 01-01-2013 13:21

'Narsingh zet streep door tweede seizoenshelft'

Gepubliceerd op dinsdag 1 januari 2013 om 13:09 (fc Update)

Luciano Narsingh is het nieuwe jaar begonnen met een flinke tegenvaller. De aanvaller van PSV komt dit seizoen niet meer in actie, zo melden Voetbal International en het Eindhovens Dagblad. Hij blijkt in het uitduel met NAC Breda (6-1 winst) een zware knieblessure te hebben opgelopen.

Narsingh werd tegen NAC, de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop, een kwartier voor tijd naar de kant gehaald met knieklachten. Twintig minuten eerder was de Oranje-international nog tot scoren gekomen. Pas na een korte vakantie werd bij een onderzoek geconstateerd dat hij zijn voorste kruisband heeft afgescheurd. Normaalgesproken duurt het herstel hiervan minimaal een half jaar.

Narsingh was in de eerste seizoenshelft belangrijk voor PSV met zes doelpunten en vijf assists. Hij werd in de zomer voor miljoenen overgenomen van SC Heerenveen, al kon hij in zijn eerste weken in Eindhoven niet rekenen op een vaste basisplaats.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor hilbi » 13-08-2013 13:43

Narsingh heeft vandaag de veld training hervat. Lang er uit geweest.

http://www.vi.nl/nieuws/narsingh-na-acht-maanden-weer-op-het-veld-bij-psv.htm
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor dirk3 » 25-08-2014 07:59

Ik hoop voor hem dat hij nu eindelijk eens een keer het vertrouwen krijgt in een serie wedstrijden. In vorm is hij het Nederlands elftal waardig.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries1996 » 18-10-2014 18:19

Ik ben benieuwd of hij dit seizoen zijn oude niveau weet te evenaren of verbeteren, met drie goals en drie assists na negen competitiewedstrijden maakt hij in ieder geval een veelbelovende start. Hopelijk trekt hij die lijn door, maar ergens denk ik toch dat bij PSV wel zijn plafond ligt.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Joucke » 15-03-2016 23:57

Mist de laatste penalty voor psv tegen atletico. Jammer!
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor nickstok » 01-01-2017 21:35

Narsingh lijkt een transfer naar Swansea City te gaan maken. Ben benieuw hoe hij zich staande houdt in de premier league.
Weet iemand of er bij zijn transfer naar PSV nog een doorverkooppercentage is bedongen? We krijgen in ieder geval een mooi bedrag aan opleidingsvergoeding. Luciano speelde vanaf zijn 16e in de jeugd van Heerenveen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten