Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
NN9
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-10-2014 13:59

Bericht door NN9 »

abegoal schreef:Heeft hij ooit het verschil gemaakt in een wedstrijd?
In met name het seizoen 2012/2013 heeft Djuricic wel degelijk genoeg wedstrijden bepaald, zoals Vitesse en Feyenoord thuis en met name RKC en NEC uit, en heeft samen met Finnbogason dat seizoen gered voor Van Basten. Was gewoon een fantastische voetballer bij ons en in met name de laatste twee seizoenen die hij hier speelde ontzettend belangrijk, jij doet hem wel erg tekort.
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Gaf in de laatste tien wedstrijden van hem hier nog wel eens een steekpass of hij maakte een goal. Maar Djuricic was inderdaad veel te weinig betrokken bij het eindspel.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Frisian Viking schreef:Gaf in de laatste tien wedstrijden van hem hier nog wel eens een steekpass of hij maakte een goal. Maar Djuricic was inderdaad veel te weinig betrokken bij het eindspel.
Welk eindspel? We speelden gewoon ontzettend vies countervoetbal, positiespel was er niet. Het was zijn taak om met zijn snelheid er rap uit te komen en dreiging te creëren, dat deed hij prima.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Kan me nog goed herinneren dat ik helemaal niet rouwig was om zijn vertrek. In mijn beleving was hij het laatste half jaar helemaal niet zo goed. Veel balverlies, aangeslagen na een verloren duel, kwam fysiek ook tekort.

Of dat nou ligt aan mijn verwachtingen of zijn prestaties laat ik in het midden. Heb een aantal pagina's terug gelezen van zijn topic rond zijn vertrek, daar lopen de meningen al net zo uiteen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij is nog maar 23, voor mijn gevoel is hij 26/27 jaar.
Hij moet nu echt een goede keuze gaan maken, en veel aanspelen toe komen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ben het met Abegoal eens. Het deel van Djuricic was dat hij ook een bijnaam had waardoor de verwachtingren hoger waren dan dat hij liet zien
Net als Luka Zahovic, zoon van, zijn de verwachtingen torenhoog. Dan kan het alleen maar tegenvallen
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Ik zou in ieder geval blij zijn als we momenteel zo´n speler hadden gehad. Voor mij was het een genot naar hem te kijken.

Hij komt alleen tekort voor de absolute top, maar nu ook lijkt voor de subtop. Jammer. Dit zal toch wel zijn fysiek zijn. Hedendaags voetbal vraagt veel kracht. Alleen de uitzonderlijke spelers zoals messi, kunnen dat redelijk compenseren. Maar die heeft naast een fabelachtige techniek ook een waanzinnige snelheid.

In ieder geval van mij zou Duricic zo mogen terugkeren. Mooi koppeltje met Thern vormen. En zoals v.d Gijp al suggereerde die Stans erbij halen van Excelsior. Wauw, ik zal mijn vingers erbij aflikken :)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Gaat naar Standard Luik. In zij korte carrière toch al mooi wat clubs op zijn cv
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Dat Standard is organisatorisch een enorme bende, die ontslaan trainers om elk wissewasje. Willen voor de titel gaan maar hebben de organisatie en de selectie daar niet voor. Afgelopen weekend afgeslacht door Club met 7-1. Ik betwijfel of dit een goede keuze is. Aan de andere kant: je zou zeggen dat hij in de subtop van de Jupiler League wel wat moet kunnen laten zien.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2013
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Transfer Djuricic > Standard Luik is alleen bij een gerucht gebleven. Hij hoopt geloof ik nu dat Southampton hem nog een keer wil huren of kopen. Ze hebben nog een paar uur de tijd..
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zijn contract is gelekt. We hebben 8 miljoen voor hem gekregen.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

2 miljoen mee dan gedacht..
Alle ballen op Henkie!
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

http://www.soccernews.nl/news/365303/Ab ... %A9n_zomer

Blijft zonde, werd een grote carrière toegedicht, maar komt nergens echt meer lekker uit de verf. Zonde.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Djuricic speelde het afgelopen half jaar op huurbasis voor Sampdoria, weinig gespeeld (100 minuten in de Serie A en 163 in de Coppa Italia). Desondanks heeft Sampdoria Djuricic deze maand voor 3 miljoen definitief overgenomen van Benfica.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

pieterpieter schreef:Djuricic speelde het afgelopen half jaar op huurbasis voor Sampdoria, weinig gespeeld (100 minuten in de Serie A en 163 in de Coppa Italia). Desondanks heeft Sampdoria Djuricic deze maand voor 3 miljoen definitief overgenomen van Benfica.
Dat lijkt heel onlogisch. Bijna niet spelen, maar wel voor 3 miljoen overgenomen. Tenzij hij veel geblesseerd was..
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

pieterpieter schreef:Djuricic speelde het afgelopen half jaar op huurbasis voor Sampdoria, weinig gespeeld (100 minuten in de Serie A en 163 in de Coppa Italia). Desondanks heeft Sampdoria Djuricic deze maand voor 3 miljoen definitief overgenomen van Benfica.
Jammer, zeg maar dag tegen je doorverkooppercentage (bij winst)
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Rechtsback Pedro Pereira bewandelt de omgekeerde weg voor een bedrag van 6 miljoen. Iets zegt mij dat om belasting danwel doorverkoop % - redenen beide bedragen bepaald zijn, en dat dus niet per definitie de marktprijs betaald wordt per transfer.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

https://www.youtube.com/watch?v=Rxc_NoU3sWE

Toen kijken naar Heerenveen nog leuk was... ik verlang naar die tijden :( .
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

27 jaar oud is Filip afgelopen week geworden, en na diverse omzwervingen inmiddels actief bij Sassuolo, middenmotor in de Serie A. Vandaag zijn 2e competitiedoelpunt gemaakt, maar getuige zijn slechts 9 basisplaatsen is het nog geen doorslaand succes. Of hij verkeerde keuzes heeft gemaakt in zijn carrière? De stap vanuit Heerenveen naar Benfica is wellicht te groot geweest. Mooie dingen heeft hij ons laten zien in het pompeblêdenshirt. Hopelijk slaagt hij er in om de komende seizoenen de weg terug omhoog weer te vinden.
In case of doubt, make it sound convincing
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Filip maakt net bekend 9 seizoenkaarten te kopen, refererend aan zijn rugnummer. Grote klasse! Nog altijd maar 28 jaar oud.. zou hier lachend de beste speler zijn.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Filip mag van mij wel zijn carriere bij ons afsluiten. Was bij ons een geweldenaar die helaas te vroeg naar Benfica ging.
Heerenveen fan in Leiden
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Kaz_SCH schreef:Filip maakt net bekend 9 seizoenkaarten te kopen, refererend aan zijn rugnummer. Grote klasse! Nog altijd maar 28 jaar oud.. zou hier lachend de beste speler zijn.
9 stuks!! Dat is niet kinderachtig. Zeer sympathiek van Filip.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jazz schreef:Filip mag van mij wel zijn carriere bij ons afsluiten. Was bij ons een geweldenaar die helaas te vroeg naar Benfica gaat.
Basisspeler in de Serie A, dat is je carrière toch wel een aardig gelukt.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Kaz_SCH schreef:Filip maakt net bekend 9 seizoenkaarten te kopen, refererend aan zijn rugnummer. Grote klasse! Nog altijd maar 28 jaar oud.. zou hier lachend de beste speler zijn.
Wie geeft Sibon even een belletje? :D
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Kaz_SCH schreef:Filip maakt net bekend 9 seizoenkaarten te kopen, refererend aan zijn rugnummer.
Kom op Brian en Romano, jullie ook?
Plaats reactie