Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Calimero schreef:Hij speelt amper linksbuiten hoor. Hij zweeft om Finnbogason heen, staat alleen op papier als linksvoor.
Je meent het, wat knap van jou gezien. :lol:
Hij word daar wel opgesteld zoals ik zei. in mijn verhaal staat nergens dat hij steeds op die positie staat volgens mij....
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Janstra schreef: Je meent het, wat knap van jou gezien. :lol:
Hij word daar wel opgesteld zoals ik zei. in mijn verhaal staat nergens dat hij steeds op die positie staat volgens mij....
Wat een dijenkletser, je kan zo aanschuiven in VI
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Janstra schreef: Je meent het, wat knap van jou gezien. :lol:
Hij word daar wel opgesteld zoals ik zei. in mijn verhaal staat nergens dat hij steeds op die positie staat volgens mij....
Janstra schreef:Want sinds hij daar staat doet hij het goed. Hij kan nu lekker zijn actie maken en staat wat dichterbij de goal
Met zo'n reactie maak je jezelf alleen maar belachelijk hoor, mij maakt dat niet uit verder.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Messi speelde jarenlang vooral vanaf rechts in een vrije rol. Dat zal van Basten Djuricic wel mee hebben gegeven want volgens mij wilde Filip eerst niet vanaf links spelen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat zouden we nu Pranjic geweldig kunnen gebruiken. Mooi in de ruimte duiken die Djuricic achterlaat op links. Tijd voor een terugkeer in de winter! :mrgreen:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Wat zouden we nu Pranjic geweldig kunnen gebruiken. Mooi in de ruimte duiken die Djuricic achterlaat op links. Tijd voor een terugkeer in de winter! :mrgreen:
Dromen mag, maar lijkt me niet haalbaar. Speelde 8x bij Sporting van de 12 wed. Geen idee hoe men daar over hem denkt, maar een 2e mislukt avontuur zou hem weer thuis mogen brengen 8)
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Calimero schreef:Met zo'n reactie maak je jezelf alleen maar belachelijk hoor, mij maakt dat niet uit verder.
Dus iedereen maakt die opstelling fout en staat Djuricic elke keer fout bij de aftrap? Vanaf welke postie begint hij volgens jou dan?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wat een geneuzel om niks. Hij heeft gewoon een vrije rol vanaf links. En hij neemt die vrijheid, dat is duidelijk, maar dan is hij ook op zijn best. Laat anderen maar in dienst van deze parel spelen.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Djuricic wijst briefschrijvende Russen af: ‘Misschien in de zomer wel’
Zondag, 30 december 2012 om 00:00
/

Filip Djuricic heeft bedankt om naar CSKA Moskou te vertrekken. De Russen schreven volgens Vecernji Novosti tot drie keer toe een aangetekende brief naar sc Heerenveen en pleegden veel telefoontjes naar Friesland om de concrete interesse te laten blijken. De middenvelder annex aanvaller zei echter eerder al een winterse transfer uit te sluiten en heeft dat de Moskouse club ook laten weten.

“CSKA? Wat ik tegen de Russen gezegd heb? Heel kort: Op het moment ben ik niet bereid om van club te veranderen. Misschien in de zomer”, tekent de Servische krant op uit de mond van de Johan Cruijff van de Balkan. De twintigjarige Djuricic, die reeds acht interlands speelde, onttrekt zich dit seizoen enigszins aan de malaise van Heerenveen. In achttien competitiewedstrijden trof hij viermaal doel en vijf keer bereidde hij een treffer voor. Tegen Vitesse (2-1 winst) was hij op bijzonder fraaie wijze nog trefzeker.

In een eerder stadium werden ook PSV, Borussia Mönchengladbach, AC Milan, FC Twente, Liverpool, Manchester United, Zenit Sint-Petersburg, Spartak Moskou en Lokomotiv Moskou gelinkt aan Djuricic. Het eerder genoemde medium schrijft dat ook Ajax, Valencia en Sevilla het jeugdproduct van Rode Ster Belgrado nu op de korrel hebben. De vraagprijs van de Friezen ligt rond vijf miljoen euro.

Bron: voetbalzone
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik denk dat Filip sowieso niet voor Rusland zal kiezen, of het nou zomer of winter is. Ik denk dat hij meer geeft om zijn carrière dan om het grote geld. Bedoel hij zal overal goed gaan verdienen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Helemaal uitsluiten kun je dat niet, Rasmus Elm koos er ook voor terwijl die de clubs voor het uitkiezen had in de Premier League en Bundesliga. Bovendien is er een sterke band tussen Rusland en Servië, het Russische voetbal is dan ook zeker een stuk groter in Servië dan hier.

Maar al met al denk ik ook dat Djuricic verstandig genoeg zijn om andere stappen te nemen, en in West/Zuid-Europa te blijven.
The two most powerful warriors are patience and time.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Hoe komen ze toch altijd bij die vraagprijs? Voor € 5 miljoen willen we hem natuurlijk niet kwijt.
Mooi dat er zoveel interesse is, ik hoop niet dat hij voor Twente kiest.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Voorstopper schreef:Helemaal uitsluiten kun je dat niet, Rasmus Elm koos er ook voor terwijl die de clubs voor het uitkiezen had in de Premier League en Bundesliga. Bovendien is er een sterke band tussen Rusland en Servië, het Russische voetbal is dan ook zeker een stuk groter in Servië dan hier.

Maar al met al denk ik ook dat Djuricic verstandig genoeg zijn om andere stappen te nemen, en in West/Zuid-Europa te blijven.
Ja maar Djuricic kon toch ook naar Manchester United enzo maar koos toch voor Heerenveen, voor z'n carrière dus.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

naar mijn idee is Fillip een speler/mens die niet voor de $$$ gaat maar voor het voetbal opzich de man is een echte liefhebber van het spelletje hij leeft/droomt voetbal het spelletje is alles voor hem geld is niet zo belangrijk.

Ik denk ook dat Fillip daarom ook liever naar Spanje of Engeland gaat wat toch de 2 beste voetbal competities van de zijn.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik zou hem graag in de bundesliga zien voetballen, zou bij Gladbach een mooie tandem kunnen vormen met Luuk de Jong. In Engeland en Spanje denk ik dat Djuricic er naast komt te staan. Bundesliga-clubs voeren een gezonder transferbeleid.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gearard schreef:Ik zou hem graag in de bundesliga zien voetballen, zou bij Gladbach een mooie tandem kunnen vormen met Luuk de Jong. In Engeland en Spanje denk ik dat Djuricic er naast komt te staan. Bundesliga-clubs voeren een gezonder transferbeleid.
Dan onderschat je hem toch, denk ik. Deze jongen kan op vrij korte termijn de Europese subtop aan. Man. United nu misschien nog niet direct als basisspeler, maar iers daaronder wel. Spanje idem dito. Valencia of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Qua aanleg kan hij zeker een topcompetitie aan. Daar twijfel ik ook niet aan. Er zal wel wat aan zijn manier van voetballen moeten gebeuren. Hij moet volwassener leren spelen. In de Nederlandse Mickey Mouse-liga kan je nog wel balverlies op eigen helft lijden etc maar op topniveau wordt zoiets veel sneller afgestraft.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Voor de clubs in Engeland en Spanje is Djuricic een koopje, medio 2013 moet hij voor 5 - 7,5 miljoen op te halen zijn. Voor clubs in Duitsland is dat toch een grotere investering, die zullen hem echt als een topversterking zien. Vanuit de Bundesliga kan hij altijd nog de stap maken naar Engeland/Spanje, hij moet nog 21 worden.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik zie hem wel gekocht worden door MANU om dan een jaar weer verhuurd te worden in de PL.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Enige echt goede alternatief zou zijn, bv iets als 2,5 jaar met eenzijdige optie van 2 jaar.
Maar als je anders gaat doen is 3,5 jaar toch wel max qua risico.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Erwin4ever schreef:Enige echt goede alternatief zou zijn, bv iets als 2,5 jaar met eenzijdige optie van 2 jaar.
Maar als je anders gaat doen is 3,5 jaar toch wel max qua risico.
Waar heb jij het precies over?
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Dat is het nadeel als je ergens op reageert zonder te quoten.
Was discussie over lengte van contactduur voor talenten, maar blijkbaar weggehaald of verplaatst.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Hansma geeft in de pers aan (VI en voetbalzone) dat het toch mogelijk is dat hij deze winter nog vertrekt. Dat kan als aan de vraagprijs van 5 miljoen wordt voldaan.

Vreemd om dat in de pers te zeggen, maak mij zorgen dat wellicht toch een van de weinige smaakmakers toch gaat vertrekken voor een mi veel te lage prijs deze winter.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hansma zegt in de kern exact hetzelfde als enkele maanden geleden: in principe maakt Djuricic het seizoen hier af, tenzij er een prachtige club komt met een dito voorstel. Dan is het mogelijk dat er een transfer ontstaat. Dat is altijd het principe geweest bij Heerenveen en zal momenteel niet anders zijn. De vraagprijs van vijf miljoen euro is nog steeds een suggestie en is niet bevestigd, dus ook op dat front geen nieuws.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Superfries88' schreef:Hansma zegt in de kern exact hetzelfde als enkele maanden geleden: in principe maakt Djuricic het seizoen hier af, tenzij er een prachtige club komt met een dito voorstel. Dan is het mogelijk dat er een transfer ontstaat. Dat is altijd het principe geweest bij Heerenveen en zal momenteel niet anders zijn. De vraagprijs van vijf miljoen euro is nog steeds een suggestie en is niet bevestigd, dus ook op dat front geen nieuws.

Eens maar ook hier geldt: waar rook is, is vaak ook vuur !
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Wordt toch wel weer spannend dit window. Ik zie hem absoluut niet graag vertrekken, hij is één van de weinige goede spelers van ons. Denk ook dat er in de zomer veel meer clubs voor hem komen, dan krijg je er alsnog wel 5 miljoen voor. Clubs zitten nu zonder geld. Clubs als PSV, Twente moeten eerst zelf verkopen voor ze iets gaan halen. In het buitenland is het weinig anders, een uitzondering (en de "rijke clubs in Engeland, Turkije, Rusland) daargelaten.
The two most powerful warriors are patience and time.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als het nu zo zou zijn dat er goede vervangers komen dan zou je er iets aan hebben. Maar dat zal wel niet met Hansma en Veenstra. Dus ik zou hem absoluut niet wegdoen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Krijg met dit soort berichten het idee dat er al veel meer speelt op de achtergrond rondom een transfer. Djuricic wil niet naar Rusland blijkt maar voor clubs uit Spanje,Duitsland en Engeland is dit bedrag een uitzending op tv. Ik hoop dat hij gewoon blijft maar vrees toch een transfer naar een club uit genoemde landen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Je gaat deze speler ( geldt ook voor Gouweleeuw ) toch niet in de Winterstop verkopen?
Daar zou je niet eens aan moeten denken.
Als je nu al b.v 30 punten had zou het nog te begrijpen zijn, maar voorlopig zijn we nog gewoon een mogelijke degradatiekandidaat en zonder deze " sterkhouders " wordt het er niet veel beter op.
Bovendien vang je voor deze spelers ook aan het eind van het seizoen nog wel het nodige.
Beter een miljoen minder dan een eventuele plek in de nacompetitie of erger.
Dit ondanks de lucht die de overwinning op Vitesse heeft gegeven.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Als Filip in de winterstop wordt verkocht, kan de schade weleens veel groter zijn dan de opbrengst. Zijn vorm is ook de vorm van het elftal. Zonder hem zijn we een serieuze kandidaat voor de nacompetitie.
Plaats reactie