Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Laat hem maar mooi voorin blijven. Dan is de kans dat we meer goals maken dat dat hij op het middenveld speelt.
Als de defensie iets minder doorlaat komen de punten ook wel
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Filip heeft mij vandaag echt positief verrast. Hij speelde de afgelopen weken niet echt goed, zacht uitgedrukt. Vandaag was hij echter erg aanwezig en deed veel goede dingen. Volgende wedstrijd gewoon weer als linksbuiten posteren.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

op linksbuiten kan hij lekker frivool spelen en lopen we wat minder risico dan dat hij dit doet in de punt van het middenveld. Mooi laten staan zo.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Keurige pot, ook netjes hoe hij invulling gaf aan een positie die hij eigenlijk niet 'eigen' is. Wat ik dan weer niet snap is dat mensen direct gaan fluiten en schreeuwen als hij toegezongen wordt. Wellicht baseren ze zich op de vele suggestieve koppen die je tegenwoordig ziet, zoals die hieronder. Wanneer je het hele bericht leest zegt hij echter niets raars en vind ik hem juist heel open en eerlijk. Zoals ik hem ook ken.
Djuricic negeert kritiek De Haan

Filip Djuricic kan weinig met de kritiek die Foppe de Haan onlangs op hem leverde, zo vertelde hij zondag na afloop van het thuisduel van sc Heerenveen met Roda JC (4-4).

De icoon van de Friese club liet zich onlangs ontvallen dat Djuricic in het veld vaak te veel risico neemt en dat hij beter zou moeten spelen alvorens hij aan een transfer naar een grote club kan denken.

"Ik heb nooit gezegd dat ik in de winterstop wil vertrekken bij Heerenveen", reageert de jonge Serviër.

"Het enige wat ik heb gezegd, is dat ik een overeenkomst heb met de club dat ik komende zomer eventueel mag vertrekken. Maar zelfs dat staat niet vast, voor hetzelfde geld dien ik hier mijn contract uit."

"Mensen reageerden meteen geïrriteerd op die uitspraken en dat is wel vervelend", zegt Djuricic. "Mister Foppe deed dat ook. Ik heb echter nooit gezegd dat ik het niet meer naar mijn zin heb bij Heerenveen of iets in die richting."

Persoonlijk

"Hij heeft een hart voor de club en is volgens mij een soort adviseur", aldus Djuricic over De Haan. "Maar hij kan beter direct naar mij toe komen en zeggen: 'Filip, misschien kun je dit of dat veranderen'. Dat heb ik echter nooit persoonlijk van hem gehoord."

"Het maakt me echt niet uit, iedereen mag kritiek geven en heeft z’n eigen mening. Hij is een legende bij deze club voor wie ik respect heb, zoals ik iedereen respecteer. Het is voor mij echter hetzelfde als een fan op de tribune die zegt dat ik slecht speel. Ik hecht niet veel waarde aan zijn visie."

"Op dit moment voelt het wel een beetje alsof alles mijn fout is, maar daar heb ik geen probleem mee", stelt Djuricic. "Ik maak me pas zorgen als de mensen die echt van me houden kritiek op me hebben. Tegen Roda scoorde ik, had ik een assist en een aantal goede acties. Ik geloof er in dat het steeds beter zal gaan."

FC Twente

De spelmaker van Heerenveen was donderdag toeschouwer in de Grolsch Veste, toen FC Twente het in de Europa League opnam tegen Helsingborgs IF. Zijn aanwezigheid zorgde voor geruchten over een op handen zijnde transfer naar Enschede.

Djuricic drukt die verhalen de kop in. "Ik was met een paar vrienden bij die wedstrijd, het had verder niets te betekenen. Ik heb zelfs met niemand van Twente gesproken."

Het contract van Djuricic in het Abe Lenstra Stadion loopt tot de zomer van 2014. De middenvelder heeft naar verluidt een prijskaartje van vijf miljoen euro om zijn nek hangen.
Bron: nusport
Corruption is everywhere, fight it!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Heerenveen rules schreef:Met afstand de beste vandaag. De enige met kwaliteit.
Toch heb ik me mateloos geërgerd aan de instelling van die jongen. Hij loopt er bij alsof het hem niets doet, die jongens van de balkan zijn doorgaans erg fanatiek en uiten dat ook. Djuricic leek wel een fin, introvert en gelaten.
Het is maar een spelletje
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Haha, jij ziet het dus compleet anders. Kritiek was juist dat hij zich teveel opwond en met het hoofd schudde als het mis ging.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hij zal maar met zulke medespelers moeten spelen, ik zou er ook moedeloos van worden!
SCH
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Surhuisterveen schreef:Hij zal maar met zulke medespelers moeten spelen, ik zou er ook moedeloos van worden!
Heb jij dezelfde kwaliteiten dan ?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Vandaag in het nieuws dat er nu al veel buitenlandse clubs naar Djuricic informeren. Ik kan daaruit afleiden dat ze wellicht in de winterstop 8 of 9 miljoen willen crashen. Anders wordt dit toch niet naar buiten gebracht ?
Ik zou het logisch vinden trouwens want dan kunnen ze de broodnodige defensieve versterkingen halen.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kom op, 8 a 9 miljoen voor een speler van Sc Heerenveen, 13e plaats en met een contract van 1,5 jaar. Hooguit 5 miljoen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Djuricic is gewild in heel Europa dus die zal wel het nodige op kunnen leveren. Staat al jaren als enorm talent bekend.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik denk dat je hem beter in de winterstop voor een miljoen meer kan verkopen dan in de zomer voor een miljoen minder. Dit seizoen is toch al voorbij, er valt niks meer te halen, met of zonder Djuricic.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit seizoen voorbij? Man, we zijn een degradatiekandidaat.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Heerenveen rules schreef:Dit seizoen voorbij? Man, we zijn een degradatiekandidaat.
Zo ver zal het niet komen hoor. Ik kan me echt niet voorstellen dat Heerenveen degradeert. Ik denk dat we zonder Djuricic gewoon prima op plaats 13/14 kunnen eindigen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als we Djuricic kwijtraken komt er weer een ander in. Zo slecht zullen Pappa of de Ridder op linksbuiten het ook niet doen.
Het probleem bij ons is de verdediging.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Ons probleem is het middenveld. Dat word constant overlopen waardoor er veel te veel druk op de verdedigers komt.

On topic.

Zo lang mogelijk houden hier deze jonge
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Hakansson schreef:Ons probleem is het middenveld. Dat word constant overlopen waardoor er veel te veel druk op de verdedigers komt.

On topic.

Zo lang mogelijk houden hier deze jonge
Dus jij hebt het liefst dat hij zijn contract uitdient en gratis weggaat? Ik liever dat we een paar miljoen krijgen waarvan we nieuwe spelers kunnen halen, maar goed je weet nooit wat de directie met het geld doet.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Neymar schreef: Zo ver zal het niet komen hoor. Ik kan me echt niet voorstellen dat Heerenveen degradeert. Ik denk dat we zonder Djuricic gewoon prima op plaats 13/14 kunnen eindigen.
:roll: Zullen we dan gelijk ook maar de seizoenkaarten allemaal vergoeden? Ambitieloos clubje dat we dan zijn...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Neymar schreef: Zo ver zal het niet komen hoor. Ik kan me echt niet voorstellen dat Heerenveen degradeert. Ik denk dat we zonder Djuricic gewoon prima op plaats 13/14 kunnen eindigen.

Feit is dat we tegen de 3 zwakste ploegen maar liefst 2 punten behaald hebben. We kunnen nog 2 nederlagen verwachten voor de winter. En het licht Hansma ziet niet dat er versterkingen nodig zijn. Tel uit je winst.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hij zegt nu weer in een interview met Heerenveen TV dat alles mogelijk is en dat hij misschien ook gewoon zijn contract uitdient, maar daar reken en hoop ik niet op).

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuwsdetai ... btvid=2083
nou nou
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Als alles mogelijk is dan tekent hij maar lekker bij.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

winterzzz85 schreef:Djuricic staat niet voor niets op de vleugel, dat komt omdat het daar juist aan kwaliteit ontbreekt. Zet je hem weer op het middenveld en haal je er een extra middenvelder bij, dan kunnen 2 van de huidige 3 middenvelders weer op de bank plaatsnemen. Volgens mij heb je meer aan een creatieve buitenspeler, je ziet namelijk dat Djuricic met zijn creativiteit daar voor veel meer gevaar zorgt.
Beetje vage post dit, het ene moment zeg je dat Filip weer naar middenveld moet, vervolgens zeg je dat hij het als buitenspeler goed doet, want voor veel gevaar zorgt.
Daarbij komt dat, volgens mij iig, MvB Djuricic naar linksvoor gezet heeft omdat hij voor een middenvelder te weinig mee verdedigd en zijn man te veel laat lopen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Magistraal!

Nog een half jaar genieten en dan naar het buitenland?
Duitse competitie is m op het lijf geschreven. Veel lopen en sleuren.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Hij mag niet weg in de winterstop!! Want we kunnen hem u echt niet vervangen. Eind van het seizoen is goed, maar nu nog niet. We zitten nu net in de stijgende lijn.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wat een genot om naar een Djuricic in vorm te mogen kijken !! Had de laatste weken al een stijgende lijn te pakken , vandaag was hij echt FANTASTISCH !!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Denk dat hij eventuele interesse de laatste weken wel heeft aangewakkerd. Speelt echt bij vlagen geweldig (en ook de goal was fenomenaal) en is een genot om naar te kijken. Dit soort spelers maken een toeschouwer blij. Een kleine opmerking: het is ook wel aan Filip te danken dat het tot de laatste minuut spannend bleef, hij voerde enkele malen zijn acties veel te ver door terwijl ploeggenoten in riante positie stonden. Maar goed, zo'n speler kan ik dat dan wel weer vergeven... :wink:

EDIT: goal Djuricic: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -lHykLnw#!
The two most powerful warriors are patience and time.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik heb hem vaak vervloekt dit seizoen, maar dit was een superwedstrijd van Djuricic. Zo moet je hem behouden deze winter. Want zo neemt hij de ploeg op sleeptouw. Op links kan hij meer zijn gang gaan dan op het middenveld.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Ik heb hem vaak vervloekt dit seizoen, maar dit was een superwedstrijd van Djuricic. Zo moet je hem behouden deze winter. Want zo neemt hij de ploeg op sleeptouw. Op links kan hij meer zijn gang gaan dan op het middenveld.
Tegen Utrecht en Feyenoord was ook al erg goed. Niet alleen tegen Vitesse nu we wel gewonnen hebben. Sinds hij linksbuiten staat blinkt hij uit. Ook tegen Roda Jc was hij al erg goed.
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Het was een goede zet om hem linksbuiten te zetten. Want sinds hij daar staat doet hij het goed. Hij kan nu lekker zijn actie maken en staat wat dichterbij de goal. Die goal was fenomenaal.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Janstra schreef:Het was een goede zet om hem linksbuiten te zetten. Want sinds hij daar staat doet hij het goed. Hij kan nu lekker zijn actie maken en staat wat dichterbij de goal. Die goal was fenomenaal.
Hij speelt amper linksbuiten hoor. Hij zweeft om Finnbogason heen, staat alleen op papier als linksvoor.
Plaats reactie