Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Riverside » 28-01-2013 19:15

Met Djuricic anticiperen ze op een vertrek van Chadli komende zomer denk ik. Fer is inderdaad een heel ander type voetballer, niet te vergelijken met Djuricic. Met de verkoop van Fer hebben ze genoeg financiële armslag om een vervanger voor Fer te kopen én Djuricic te halen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor pes5 » 28-01-2013 19:20

Ze kunnen het natuurlijk wel anders invullen. Nu speelt Tadic op 10 en is het op rechtsbuiten matig ingevuld.
Nu zou Djuricic op 10 kunnen, Tadic naar rechtsbuiten en dan Janssen en Brama achter Djuricic.
Kan dus wel degelijk als 'opvolger' van Fer.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Vrieskist » 28-01-2013 19:26

pes5 schreef:Ze kunnen het natuurlijk wel anders invullen. Nu speelt Tadic op 10 en is het op rechtsbuiten matig ingevuld.
Nu zou Djuricic op 10 kunnen, Tadic naar rechtsbuiten en dan Janssen en Brama achter Djuricic.
Kan dus wel degelijk als 'opvolger' van Fer.

Het is juist de aanvallende impuls zijn die ze zoeken. Maar Maher zou daar ook wel passen, misschien troeven ze zo PSV af.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor mitrita » 28-01-2013 20:05

Zijn kwaliteiten staan buiten kijf en voor de voetballiefhebber is een vertrek van Filip vreselijk.
Echter nuchter bekeken, Filip is niet in staat het team beter te laten spelen en heeft het verschil dit seizoen ook qua goals en assists nog niet kunnen maken. Om die reden zou het best een optie zijn om hem nu al te laten vertrekken als het bod aantrekkelijk genoeg is en je de mogelijkheid hebt de opbrengst te herinvesteren in spelers die een directe meerwaarde kunnen hebben voor het team.
Echter: herinvestering in de juiste spelers, ik zie dat niet gebeuren simpelweg omdat er nog maar 3 dagen resteren om dat in te vullen en iedere club weet dat je de middelen hebt om te investeren en de tijdsdruk hoog is.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Appie_M » 28-01-2013 21:33

Toornstra van ADO wordt door VI.nl genoemd als opvolger, mocht Djuricic naar Twente gaan. Op zich niet zo verassend, want die is natuurlijk al eerder aan Heerenveen gelinkt. Als Djuricic weg gaat, dan alleen voor 5 miljoen of meer en het volledige transferbedrag investeren in nieuwe spelers die daadwerkelijk een versterking zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor TORCIDA » 28-01-2013 22:09

Ti's toch niet te verkroppen dat hij over twee weken voor Twente tegen ons in het ALS speelt.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 28-01-2013 22:31

Toornstra of Djuricic, dat is nogal een niveauverschil, maar goed wellicht kunnen ze in dat geval nog 1 of 2 posities versterken.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Voorstopper » 28-01-2013 22:34

Een speler halen die direct dezelfde kwaliteit meebrengt is voor ons niet haalbaar. Je zult je met het geld van Djuricic op meerdere posities moeten zien te versterken zodat je er niet slechter uitkomt. Toornstra is voor ons sowieso wel een prima aanwinst.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Skopperij » 28-01-2013 22:35

Tja, wat moet je. Munsterman is niet bang om geld uit te geven, Fer en Castaignos waren immers ook duur. Daar is van te profiteren. Nu een nieuwe speler inpassen kan goed uitpakken voor volgend seizoen. Maar in welke competitie speel je dan, als je Djuricic moet missen?
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Riverside » 28-01-2013 22:41

Mocht Djuricic worden verkocht, moeten daar wel een paar versterkingen tegenover staan, want slechts één vervanger voor Djuricic is niet genoeg, dan gaan we er aanzienlijk op achteruit.

Punt is dat ik er geen vertrouwen in heb dat Hansma capabel genoeg is om na het vertrek van Djuricic met versterkingen op de proppen te komen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 28-01-2013 22:42

Het is maar de vraag of een vertrek van Djuricic op DIT moment verstandig is. Uiteraard krijg je er cash voor terug, maar is het nog altijd maar de vraag hoe de vervanger(s) het gaan doen.
Je staat op dit moment gedeeld 16e na 20 wedstrijden. Het is nog steeds uiterst merkwaardig dat er nu over de vervanger van DJuricic wordt gesproken, terwijl er juist een versterking/aanvulling gehaald had moeten worden.

Je zou juist nu een Kali of Toornstra kunnen halen voor meer voetbal op je middenveld.

Wanneer fans hier de discussie starten 'Djuricic kan het tij ook niet keren', stel ik de vraag terug 'wie kan dat wel'?
Je kunt dan wel aankomen met Toornstra/Kali + een linksbuiten, maar ik zie hier 3 dagen voor eind van de maand geen 2 nieuwe spelers meer komen.

De club dient er verstandig aan te doen DJuricic te behouden en hem voor 5M in de zomer te verkopen. Het risico op een malaiseseizoen is te groot bij diens verkoop. Tenzij je die 1,5M winst nu kunt pakken en 2 versterkingen weet te strikken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor pes5 » 28-01-2013 23:18

Inderdaad Wizard... Anticiperen heet dat.. Iets wat in het woordenboek van onze td niet voorkomt denk ik.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 28-01-2013 23:25

pes5 schreef:Inderdaad Wizard... Anticiperen heet dat.. Iets wat in het woordenboek van onze td niet voorkomt denk ik.

Hij kan toch pas anticiperen als hij daadwerkelijk weggaat?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor pes5 » 28-01-2013 23:31

Knipecity schreef:
pes5 schreef:Inderdaad Wizard... Anticiperen heet dat.. Iets wat in het woordenboek van onze td niet voorkomt denk ik.

Hij kan toch pas anticiperen als hij daadwerkelijk weggaat?


Ja... In jouw denkwijze misschien wel, maar anticiperen is vooruitdenken beste Knipecity... Als jij ook zo autorijdt als dat je nu post, dan is er geen verzekeraar die jou wil dekken vrees ik..
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor frisianbadboy » 28-01-2013 23:36

Ik denk dat het vertrouwen in deze directie (Veenstra en hansma) al tot een dusdanig dieptepunt is gedaald dat bijna niemand er vertrouwen in heeft dat er waardige vervangers voor een evt vertrekkende Djuricic zullen worden gehaald. Met een Djuricic die blijft weet ik wat ik heb, met een vretrekkende Djuricic is het a) nog maar de vraag of er iets voor terugkomt en is het b) als er iets voor terug komt maar de vraag of dat wel goede vervangers zijn met de nodige kwaliteit en bovendien is het c) nu niet het tijd voor het VERVANGEN van spelers in onze selectie maar voor het VERSTERKEN van de bestaande selectie met een extra speler erbij ipv bestaande spelers gaan vervangen.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Neymar » 28-01-2013 23:37

pes5 schreef:Ja... In jouw denkwijze misschien wel, maar anticiperen is vooruitdenken beste Knipecity... Als jij ook zo autorijdt als dat je nu post, dan is er geen verzekeraar die jou wil dekken vrees ik..


Touché.

Ik denk dat ze wel een aantal spelers in gedachte hebben in het geval dat Djuricic vertrekt. Zul je zien dat ze Wildschut halen hahaha.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Voorstopper » 28-01-2013 23:44

Er is al aangegeven dat de club weinig tot niets meer in de planning had, buitenkansjes daargelaten. Als Djuricic blijft gaan we het hiermee doen. Als hij vertrekt kan de club op meerdere fronten iets doen waaronder Toornstra halen met het oog op vertrek Kums/Marecek, omdat hij direct meerwaarde heeft en in de toekomst geld gaat opleveren.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Flying Tilster » 28-01-2013 23:58

Voorstopper schreef:Er is al aangegeven dat de club weinig tot niets meer in de planning had, buitenkansjes daargelaten. Als Djuricic blijft gaan we het hiermee doen. Als hij vertrekt kan de club op meerdere fronten iets doen waaronder Toornstra halen met het oog op vertrek Kums/Marecek, omdat hij direct meerwaarde heeft en in de toekomst geld gaat opleveren.


De vraag is: Gaan ze uberhaupt wat doen als Djuricic toch vertrekt? Of kunnen we dat geld weer niet in versterkingen gooien.
Als dat laatste waar is, zal men toch eens open kaart moeten spelen over de financiën. Want hoe vaak is er niet beloofd dat een bepaald gedeelte van de transfersommen geherinvesteerd zouden worden. Tot op heden is dat niet gebeurt.
Dus als Djuricic wel verkocht wordt deze winter, dan heb ik er echt geen vertrouwen in dat men een vervanger haalt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-01-2013 23:59

Waarom Djuricic nu voor 7 miljoen verkopen terwijl we er in de zomer 5 voor kunnen krijgen ? De kans op degradatie wordt wel heel groot als hij vertrekt. En als hij nu weggaat komen er toch geen nieuwe (goede) spelers, en stel dat die toch komen, zullen ze eerst nog moeten aanpassen en dan staan we na 30 wedstrijden alsnog op plek 17
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2013 07:57

pes5 schreef:Ja... In jouw denkwijze misschien wel, maar anticiperen is vooruitdenken beste Knipecity... Als jij ook zo autorijdt als dat je nu post, dan is er geen verzekeraar die jou wil dekken vrees ik..

Goh, nu probeer je mij als idioot neer te zetten, maar volgens mij ben jij hier degene die geld wil uitgeven dat er, nog, niet is. Daar zijn veel clubs mee de fout ingegaan en daar zouden de hardste schreeuwers hier ook de fout mee in gaan.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Erwin4ever » 29-01-2013 08:51

Tja iets met de huid van de beer....

Maar om op Djuricic terug te komen, zo heel erg beslissend is hij dit seizoen nog niet geweest inderdaad.
Liet afgelopen zaterdag wel weer zn uitzonderlijke klasse zien met die magistrale goal ( buitenspel ), maar miste op toch 2 ballen die er wel in hadden gemogen. Heeft het duidelijk niet naar zn zin bij ons op dit moment, erg snel negatieve lichaamstaal. Misschien voor alle partijen beter als hij wel vertrekt, alhoewel ik dit persoonlijk erg jammer zou vinden. Als hier dan een bindende speler op het middenveld voor terugkomt, iemand die er weer een team van maakt, een leider, dan zou het toch best nog wel eens goed uit kunnen pakken.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 29-01-2013 09:00

Knipecity schreef:Goh, nu probeer je mij als idioot neer te zetten, maar volgens mij ben jij hier degene die geld wil uitgeven dat er, nog, niet is. Daar zijn veel clubs mee de fout ingegaan en daar zouden de hardste schreeuwers hier ook de fout mee in gaan.


Beste Knipe. Je begrijpt 't niet. Anticiperen wil niet altijd zeggen dat je al geld uitgegeven hebt, nee, dat wil zeggen dat je direct kunt handelen, wanneer je één van je beste spelers moet verkopen. Anticiperen is of inderdaad dat je de vervanger al in huis of aangetrokken hebt op het moment dat je bijv. een sterspeler verkoopt OF dat je de nodige onderhandelingen en werkzaamheden vantevoren al hebt gedaan (hebt gepolst), zodat je op het moment van verkoop van een sterspeler direct kunt handelen.
Het is niet voor niks dat Twente al contact had gezocht met Djuricic, het is niet voor niks dat Twente vlak voor de transFer al contact had gezocht met Claudemir.

Eigenlijk zou je voortdurend voor elke speler 2-3 vervangers op het oog moeten hebben, waarmee je al contact hebt gelegd, zodat op moment van een verkoop van één van je spelers je direct kunt handelen. Dat heet anticiperen.

De vergelijking met FC Groningen gaat zeker op in deze, wanneer je bij een evt. verkoop van Djuricic niet in staat bent spelers te kopen met een groot potentieel (dan wel die in het systeem passen).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Jeroen » 29-01-2013 09:05

Ik denk dat de opties die we hebben al nee hebben gezegd of al een andere club hebben. De kans dat wij nu nog een vervanger halen die ons sterker maakt lijkt me uitgesloten. Een paniek-miskoop of een huurspeler uit het tweede van Anderlecht lijkt me reëler. :cry:

Het zijn mooie tijden voor de pessimistische Heerenveensupporter.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Lardy » 29-01-2013 09:08

En wie zegt dat ze niet bezig zijn met spelers? De transfer van Djuricic wordt niet eerder bekend dan dat Heerenveeb vervangers heeft aangetrokken.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 29-01-2013 09:09

Lardy schreef:En wie zegt dat ze niet bezig zijn met spelers? De transfer van Djuricic wordt niet eerder bekend dan dat Heerenveeb vervangers heeft aangetrokken.


Precies. Wat een paniekzaaierij hier allemaal.
Sportief gezien loopt 't totaal niet, maar dat wil niet zeggen dat de rest ook 'bagger' is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-01-2013 11:18

Haha, paniekzaaierij. Ja, het loopt geweldig op alle fronten. Nee, geen enkele reden om kritisch te zijn. Man, word eens wakker.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2013 11:34

Op VI praat Heerenveen-watcher Freek Janssen over een bedrag van 4 miljoen....
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Lardy » 29-01-2013 11:37

Voor 4 zou ik em hier lekker laten ballen. En Hansma moet dan alsnog wat halen, maar dat komt wel goed. :roll:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2013 11:42

Lardy schreef:Voor 4 zou ik em hier lekker laten ballen. En Hansma moet dan alsnog wat halen, maar dat komt wel goed. :roll:

Jij wekt de indruk meer te weten. Geen idee hoe ik daar bij kom, maar toch ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-01-2013 12:19

Lardy schreef:Voor 4 zou ik em hier lekker laten ballen. En Hansma moet dan alsnog wat halen, maar dat komt wel goed. :roll:


Vier miljoen moet je zeker niet doen. Belachelijk laag bedrag vind ik dat als je dat vergelijkt met Tadic, Fer en Castaignos. Weliswaar met wellicht langere contracten en op andere posities maar toch. Geen cent minder dan 5 miljoen met doorverkoopclausule. Maar Munsterman en co. zijn doorgewinterde onderhandelaars tegenover die van ons. Dat is geen partij.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten

cron