Moderators: Beheerders, Fanmasters
Erwin4ever schreef:Enige echt goede alternatief zou zijn, bv iets als 2,5 jaar met eenzijdige optie van 2 jaar.
Maar als je anders gaat doen is 3,5 jaar toch wel max qua risico.
Superfries88' schreef:Hansma zegt in de kern exact hetzelfde als enkele maanden geleden: in principe maakt Djuricic het seizoen hier af, tenzij er een prachtige club komt met een dito voorstel. Dan is het mogelijk dat er een transfer ontstaat. Dat is altijd het principe geweest bij Heerenveen en zal momenteel niet anders zijn. De vraagprijs van vijf miljoen euro is nog steeds een suggestie en is niet bevestigd, dus ook op dat front geen nieuws.
Hielke schreef:Als Filip in de winterstop wordt verkocht, kan de schade weleens veel groter zijn dan de opbrengst. Zijn vorm is ook de vorm van het elftal. Zonder hem zijn we een serieuze kandidaat voor de nacompetitie.
BK2007 schreef:Filip is niet zo belangrijk geweest in veel wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden pas weer.
Hielke schreef:BK2007 schreef:Filip is niet zo belangrijk geweest in veel wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden pas weer.
Laten die twee wedstrijden tot de beste van het seizoen behoren... Filip is onmisbaar voor dit elftal.
BK2007 schreef:Onzin. Djuricic kon goed spelen omdat de rest van het elftal eindelijk goed stond en bovendien werd er eens hard gewerkt door iedereen. Djuricic op de 10 was de oorzaak van de slechte wedstrijden.
Wizard schreef:Wanneer Filip op '10' speelt heb je 1-2 middenvelders erachter nodig, die verdedigend staan en het vuile werk dat hij laat liggen, opruimen. Dit omdat Filip in de aanval veel creativiteit brengt. s bekend dat Filip aanvallend speelt (en nauwelijks meeverdedigt).
Flying Tilster schreef:Zou dat een type Svec kunnen zijn? Die vond ik destijds verdedigender beter dan Kums.
Flying Tilster schreef:Wizard schreef:Wanneer Filip op '10' speelt heb je 1-2 middenvelders erachter nodig, die verdedigend staan en het vuile werk dat hij laat liggen, opruimen. Dit omdat Filip in de aanval veel creativiteit brengt. s bekend dat Filip aanvallend speelt (en nauwelijks meeverdedigt).
Zou dat een type Svec kunnen zijn? Die vond ik destijds verdedigender beter dan Kums.
Wizard schreef:Yes. Dat is denk ik dan ook één van de redenen (waarschijnlijk de hoofdreden aangezien Pappa ook een aanvallende middenvelder is) dat Van Basten bij de club heeft gevraagd om een verdedigende middenvelder.
vincentdelbos schreef:Daarnaast had hij ook niet echt body om luchtduels te winnen. Ik zou wel iets meer body en voetballend vermogen willen zien.
BK2007 schreef:Nou.nou, erg boute opmerking. Hij is wel onze beste speler, maar onmisbaar gaat wel ver.
Knipecity schreef:Niemand is onmisbaar. Dat waren zelfs spelers als Alves, Huntelaar, Dost, Pranjic niet, maar het is wel zo dat als je maar genoeg van dit soort spelers kwijt raakt het steeds een stukje minder wordt, want je blijft natuurlijk niet altijd 'geluk' hebben met het aantrekken van it soort kanjers. Hoewel geluk niet het juiste woord is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten