Hernán Losada

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Caspar » 26-01-2010 11:16

Lipton schreef:Ik kan het wel begrijpen dat ze "geel" geven, er is een tijdje geweest dat alles en iedereen het shirt ging uit trekken.
Overigens denk ik dat van Erve niet blij was met de actie van Losada, Unive en Jako waren vast pissig! :wink:


Hij had anders een mooi thermoshirtje van Jako aan.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-01-2010 13:49

Superfries88' schreef:Tijd. Spelers moeten het shirt weer speciaal aantrekken en dat kost tijd, wat dan weer nadelig zou zijn voor het spel. Het shirt uittrekken doe je tenslotte voornamelijk op speciale momenten. Gele kaart is natuurlijk zwaar overdreven. Als je een sanctie wil opleggen, doe dan zoiets als een tijdstraf.


Je zou het dus op kunnen vatten als spelbederf? In dat geval kan er dus onderscheid gemaakt worden of het te lang duurt (net als bij een uittrap van een keeper of vrije trap waarmee tijd gerekt wordt) toch?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Janneman » 26-01-2010 14:04

Fanatic 4-ever schreef:Heeft iemand eigenlijk enig idee wat de echte reden is van die flutregel?


Ja, er is iemand ja die een idee heeft. Heel simpel, we hebben een tijd gehad dat als een speler een shirt uittrok dat er dan een boodschap op het andere shirt eronder stond. Vaak had dit te maken met politieke achtergrond of iets dergelijks en daar is men niet van gecharmeerd bij de FIFA.

Om dit tegen te gaan is het sinds een paar seizoenen verboden om een shirt uit te trekken.

We hebben als Heerenveen al een meegemaakt dat Mika scoorde en de scheidsrechter niet zag dat hij het shirt uitdeed daarna (was tegen ADO). Wel werd het gezien door Inia en deze melde fijn even dat er geel voor spelbederf moest worden gegeven..

Back on topic maar weer :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Kipy21 » 26-01-2010 16:49

Feanatieke schreef:
Janneman schreef: we hebben een tijd gehad dat als een speler een shirt uittrok dat er dan een boodschap op het andere shirt eronder stond. Vaak had dit te maken met politieke achtergrond of iets dergelijks en daar is men niet van gecharmeerd bij de FIFA.
Om dit tegen te gaan is het sinds een paar seizoenen verboden om een shirt uit te trekken.

Back on topic maar weer :mrgreen:

Momentje. Als je je shirt gewoon aanhoud, maar de 'voorkant' optilt, wat is er dan aan de hand? Dan kan je net zo goed boodschappen laten zien, maar trek je je shirt niet uit. Is daar ook een regel voor? En wat als je je broekje naar beneden doet? In een ander voetballand had iemand daar geen moeite mee en vierde in zijn , overig hondslelijke, oude onderbroek een doelpunt. Als Losada dat deed, kreeg ie dan ook geel? Hij trekt immers niet zijn shirt uit.
Het gevaar van een regel invoeren is dat je straks overal een regel voor kunt gaan invoeren.


Als je je shirt optilt krijg je inderdaad ook geel. Of over je hoofd doet.
Jij bedoeld met die onderbroek zeker Stephen Ireland van Manchester City?

Ja dat komt eigenlijk nooit voor, maar kan me herinneren dat hij toen ook zwaar bestraft is!
Kipy21
Bankzitter
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: 10-01-2010 00:52

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Janneman » 26-01-2010 19:24

Feanatieke schreef:Momentje. Als je je shirt gewoon aanhoud, maar de 'voorkant' optilt, wat is er dan aan de hand? Dan kan je net zo goed boodschappen laten zien, maar trek je je shirt niet uit. Is daar ook een regel voor? En wat als je je broekje naar beneden doet? In een ander voetballand had iemand daar geen moeite mee en vierde in zijn , overig hondslelijke, oude onderbroek een doelpunt. Als Losada dat deed, kreeg ie dan ook geel? Hij trekt immers niet zijn shirt uit.
Het gevaar van een regel invoeren is dat je straks overal een regel voor kunt gaan invoeren.


Zosra het shirt bijvoorbeeld over een hoofd wordt getrokken is er sprake van spelbederf en geel. Je broek naar beneden trekken wordt zelfs door sommige scheidsrechters rood voor gegeven!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Eric » 26-01-2010 19:37

Janneman schreef:
Feanatieke schreef:Momentje. Als je je shirt gewoon aanhoud, maar de 'voorkant' optilt, wat is er dan aan de hand? Dan kan je net zo goed boodschappen laten zien, maar trek je je shirt niet uit. Is daar ook een regel voor? En wat als je je broekje naar beneden doet? In een ander voetballand had iemand daar geen moeite mee en vierde in zijn , overig hondslelijke, oude onderbroek een doelpunt. Als Losada dat deed, kreeg ie dan ook geel? Hij trekt immers niet zijn shirt uit.
Het gevaar van een regel invoeren is dat je straks overal een regel voor kunt gaan invoeren.


Zosra het shirt bijvoorbeeld over een hoofd wordt getrokken is er sprake van spelbederf en geel. Je broek naar beneden trekken wordt zelfs door sommige scheidsrechters rood voor gegeven!


haha ja daar heb ik eens rood voor gehad :D
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hernan Losada

Berichtdoor feanfans » 26-01-2010 19:39

Eric schreef:haha ja daar heb ik eens rood voor gehad :D


Als een scheidsrechter daar bij de amateurs rood voor geeft is het wel heel triest gesteld met die man. Of ben je toevallig Eric Falkenburg? :mrgreen:
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Eric » 26-01-2010 19:43

feanfans schreef:
Eric schreef:haha ja daar heb ik eens rood voor gehad :D


Als een scheidsrechter daar bij de amateurs rood voor geeft is het wel heel triest gesteld met die man. Of ben je toevallig Eric Falkenburg? :mrgreen:


Mwah, kwam denk ik ook meer omdat na een gescoord doelpunt mijn blote billen liet zien aan de grensrechter omdat hij mij voor de 100ste keer buitenspel vlagde. :wink:
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hernan Losada

Berichtdoor BWdinamite » 24-02-2010 12:06

Hij staat in de nieuwste VI met nogal wat commentaar op Maradona. 'Maradona is niet geschikt als Argentijns bondscoach' Ja, dat is natuurlijk geen nieuws. Misschien een tip om te lezen...
Avatar gebruiker
BWdinamite
Selectiespeler
 
Berichten: 256
Geregistreerd op: 23-03-2009 17:03

Re: Hernan Losada

Berichtdoor forca hveen » 24-02-2010 12:16

Tja hij schijnt ook al een boek te willen gaan schrijven over zijn carriere voor de jeugd in argentinië over hoe het is om profvoetballer te worden in europa.....
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Lipton » 24-02-2010 16:01

Als je interviews leest van/over Losada denk ik maar een ding, hadden we maar meer van dit soort spelers!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Calimero » 24-02-2010 16:03

Ik zie geen reden om deze jongen geen contract aan te bieden..
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Gekko » 24-02-2010 16:09

Misschien het feit dat we op het middenveld royaal voorzien zijn en er met Mika en Djuricic vergelijkbare type spelers zijn?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Calimero » 24-02-2010 16:22

Gekko schreef:Misschien het feit dat we op het middenveld royaal voorzien zijn en er met Mika en Djuricic vergelijkbare type spelers zijn?


Ja, maar Mika is al een heel seizoen niet fit en heeft dus geen enkele garantie voor volgend seizoen. Als Filip zich onwijs snel ontwikkelt, is het ook nog maar de vraag hoelang hij bij ons blijft.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Jurjenv » 24-02-2010 16:23

En blessures laten zich nou eenmaal niet plannen.
Hij kan zeker een goeie voor ons zijn, maar niet in ons "degradatievoetbal"
Bij goed voetbal zal hij een van de beteren zijn denk ik.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Hernan Losada

Berichtdoor BWdinamite » 24-02-2010 16:28

Mee eens inderdaad en zodra Smárason er ook nog bij komt word het een moeilijk verhaal. Hij heeft mij nooit echt weten te overtuigen. Hij zal hier ook niet voetballen voor een hongerloon, dus weg er mee! In jongelingen als Smárason en Djuricic zit veel meer potentie. En met Väyrynen die een vergelijkbare kracht is, is hij gewoon overbodig.
Avatar gebruiker
BWdinamite
Selectiespeler
 
Berichten: 256
Geregistreerd op: 23-03-2009 17:03

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Skopperij » 24-02-2010 16:57

Losada heeft het hier duidelijk beter dan bij Anderlecht. Het bedelen om een contract is begonnen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Arjen » 24-02-2010 20:08

Cyn schreef:Ik zie geen reden om deze jongen geen contract aan te bieden..


Ik zie geen enkele meerwaarde in een langer verblijf. Een bankzitter van Anderlecht die nu ook bij ons bankzitter is is niet goed genoeg. Doorselecteren is het motto voor de zomer en dan valt wat mij betreft ook Losada af.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Hernan Losada

Berichtdoor zweed1 » 24-02-2010 22:22

Ben het met Arjen eens. Hij voegt weinig toe, bovendien is hij erg duur als niet EU speler. Bij herstel van Roorda en Vaurinen volstrekt overbodig. Dan hebben we Djuricis ook nog.

Mooi weer laten gaan naar Anderlecht, die moeten maar proberen dit soort spelers te slijten.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Hernan Losada

Berichtdoor mitrita » 25-02-2010 22:03

zweed1 schreef:bovendien is hij erg duur als niet EU speler.


Dit is een cruciaal punt, Losada zou op zich best een nuttige speler voor de breedte zijn.
Hij is daar echter simpelweg veel te duur voor.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Skopperij » 03-04-2010 21:50

Heerlijke goal, een soort Maradona light!

Toch is het een prima beslissing om niet met hem door te gaan. Hij kost toch al snel een transfersom van 2/3 miljoen en het salaris zal niet mals zijn. Zo iemand moet een dragende speler zijn en daar heeft Losada te weinig voor laten zien; hij is te duur voor de breedte.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Annie! » 03-04-2010 23:21

Kan zijn verhuur contract niet een jaar verlengd worden?
Of werkt dat niet zo met een contract met optie tot koop?
Annie!
Selectiespeler
 
Berichten: 323
Geregistreerd op: 11-09-2009 12:52
Woonplaats: Steenwijk

Re: Hernan Losada

Berichtdoor ALS 26.000 » 04-04-2010 00:51

Hele goede wedstrijd van deze jongen. Dit was de Losada die het bestuur dacht gehuurd te hebben en die hij bij Beerschot (toch?) was. Op deze manier zou je hem nooit weg moeten doen, maar goed, zo speelde hij helaas zelden.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Calimero » 04-04-2010 04:31

Monsterlijke goals, en wat een passie.. Hij kan het wel..
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Hernan Losada

Berichtdoor mitrita » 04-04-2010 08:14

Puike wedstrijd zo, had hij dit seizoen dat maar wat vaker gedaan.
Aan de andere kant is Hernan wel een creatieve speler, waarvan we in de huidige selectie te weinig hebben.
Misschien nog 4 wedstrijden de kans geven om alsnog een contract te verdien, er zijn er dit seizoen wel meer verzopen waarvan we weten dat ze het beter kunnen.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Hernan Losada

Berichtdoor ItFean82 » 04-04-2010 08:23

Soms leek het wel of ik even die "andere nummer 23" zag voetballen, hij bleef maar gaan. Heerlijke 2de goal ook, hoe hij Adeleye dolde was briljant, en daarna even achteloos scoren met buitenkant rechts.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-04-2010 08:24

Waarom iemand die 1 goede wedstrijd speelt en daarvoor heeft laten zien niet goed genoeg te zijn, een contract geven als hij dit nog een paar wedstrijden volhoudt? Dit geeft het opportunisme maar weer aan........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Hernan Losada

Berichtdoor TWR22 » 04-04-2010 09:00

Je kan ook zeggen: hij kan dus zeer goed voetballen! De man heeft 3 trainers in een jaar gehad, het is nu zinvol om de potentie te zien en die IS ER DUS WEL, ik denk dat Jans goed met zo'n mannetje kan werken. Voor mij: HOUDEN!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Hernan Losada

Berichtdoor Skopperij » 04-04-2010 10:31

TWR22 schreef:Je kan ook zeggen: hij kan dus zeer goed voetballen! De man heeft 3 trainers in een jaar gehad, het is nu zinvol om de potentie te zien en die IS ER DUS WEL, ik denk dat Jans goed met zo'n mannetje kan werken. Voor mij: HOUDEN!

Het is een pure geldkwestie. Losada is een dure jongen; als we hem willen houden zal Anderlecht een miljoen of 3 willen zien en zijn salaris is ook niet misselijk. Het geld dat er is steken ze in aanvallers en verdedigers en aangezien het middenveld de minst slechte linie is gaan ze niet dik betalen voor Losada. Terecht, als je het mij vraagt.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Hernan Losada

Berichtdoor geert. » 04-04-2010 10:35

Skopperij schreef:Het is een pure geldkwestie. Losada is een dure jongen; als we hem willen houden zal Anderlecht een miljoen of 3 willen zien en zijn salaris is ook niet misselijk. Het geld dat er is steken ze in aanvallers en verdedigers en aangezien het middenveld de minst slechte linie is gaan ze niet dik betalen voor Losada. Terecht, als je het mij vraagt.


Zoveel aanvallend ingestelde middenvelders hebben wij op dit moment niet (op Djuricic na, maar die speelt meer linksbuiten).
Jammer dat ie weggaat, maar om financiële redenen kan ik mij het voorstellen. Gister was wel de beste wedstrijd van hem dit seizoen. Losada in deze vorm is een verademing voor het team.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten