Arnold Kruiswijk

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Frisian Viking » 28-04-2014 05:19

Kruiswijk is nu al twee seizoenen onze beste verdediger. Hoop dat hij blijft, want met zijn rust, ervaring en uitstraling is hij erg belangrijk voor onze jonge ploeg.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor du longhi » 01-05-2014 06:40

Jammer dat hij niet verlengd. Was de stabiele factor afgelopen jaar. Hoop op een mooie club voor hem.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Kiekerjan » 01-05-2014 08:37

Kruiswijk legt aanbieding Heerenveen naast zich neer

Arnold Kruiswijk zal volgend seizoen niet meer in het SC Heerenveen shirt te bewonderen zijn. De verdediger heeft een voorstel om twee jaar te verlengen naast zich neer gelegd. Kruiswijk moest aanzienlijk inleveren had hij op het aanbod in gegaan. Rajiv van La Parra heeft nog geen beslissing genomen.

''We hebben Arnold een tweejarig contract aangeboden, dus dat geeft wel aan dat we echt graag met hem hadden doorgewild,'' aldus Hans Vonk in de Leeuwarder Courant. ''Dat is jammer.'' Rajiv van La Parra heeft extra tijd nodig om een beslissing te maken over zijn toekomst. ''Rajiv laat ons maandag weten wat hij doet, maar misschien duurt het ook nog wel wat langer,'' aldus Vonk over de vleugelaanvaller.

Voor zowel Alfred Finnbogason als Hakim Ziyech is tot nu toe geen conrete belangstellin geweest. Vonk laat wel weten dat de club druk bezig is om versterkingen voor volgend seizoen te vinden. Ook daar is echter niets concreet.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-05-2014 08:58

Balen! Zo gaan er wel heel veel. Komt bij dat Kruiswijk al 2 jaar de beste verdediger is.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Wizard » 01-05-2014 09:12

Slecht nieuws. Voor de stabiliteit van het team is het vertrek van zo'n ervaren verdediger erg jammer.
Wanneer dragende spelers als Finn en Ziyech vertrekken, hoop je op het aanblijven van de andere 'dragende' spelers.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Knipecity » 01-05-2014 09:54

Jammer, hadden we als routinier goed kunnen gebruiken. Naast Ziyech, Alfred en hij + Kum en Marzo moeten er niet meer vertrekken want dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen...
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Fanatismo » 01-05-2014 09:57

Erg jammer, had graag gezien dat ie bleef!!
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor oldtimer » 01-05-2014 10:06

Dit is pas echt slecht nieuws, hoewel niet helemaal onverwacht natuurlijk.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Frisian Viking » 01-05-2014 12:47

Erg jammer inderdaad. Kruiswijk heeft de afgelopen twee jaar prima gepresteerd. Had een belangrijke rol mijns inziens en die zou volgend jaar alleen maar groter worden. Hoop dat er voor hem een mooie club komt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor DSCH » 01-05-2014 13:37

Had contractverlening ook niet verwacht, maar wel gehoopt. Helaas mocht het niet zo zijn. Nu ben ik echter wel benieuwd hoe de club dit op gaat vangen. Kiezen ze voor een jong en onervaren centrum volgend seizoen of komt er nog een ervaren versterking bij? Ik hoop op het laatste.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor AllardP » 01-05-2014 16:18

Zonde, is dit jaar een heel stabiele factor gebleken. Ik hoop dat een gelijkwaardige vervanger gehaald kan worden, ook qua ervaring. Allemaal jonkies achterin is vragen om problemen; kunnen ze bij PSV over meepraten.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor abegoal » 01-05-2014 16:40

Niet slim van hem. Heeft 2 jaar nodig gehad om bij onze sc zijn vorm en ritme te vinden. Voor hij dat bij zijn volgende club voor elkaar heeft, zit hij volgens mij al in de AOW. :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor BK2007 » 01-05-2014 16:55

Van mij mag hij verder kijken. Ik vind het eigenlijk ook maar verdacht dat hij er jaren niks van bakte en de laatste tijd ineens wel goed speelt. Is dat soms om bedoeld om zich mog in de picture te spelen ? Verdiend trouwens ook veel te veel. Nee, matige speler, waar je heus wel een adequate opvolger voor kunt vinden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor hm_DR88 » 01-05-2014 18:54

BK2007 schreef:Van mij mag hij verder kijken. Ik vind het eigenlijk ook maar verdacht dat hij er jaren niks van bakte en de laatste tijd ineens wel goed speelt. Is dat soms om bedoeld om zich mog in de picture te spelen ? Verdiend trouwens ook veel te veel. Nee, matige speler, waar je heus wel een adequate opvolger voor kunt vinden.


Daar zal je nog achter komen. Kruiswijk zijn prestaties zijn wisselend ontvangen bij veel supporters. Het laatste jaar is het een waardevolle verdediger en heeft hij laten zien dat hij van waarde kan zijn. Het disfunctioneren waar vaak naar verwezen wordt, is vaker het gevolg geweest van een onevenwichtig middenveld dan het falen van Kruiswijk.
Hij heeft een aantal jaren geleden een mooi contract af kunnen sluiten. De financiële situatie is echter wezenlijk anders. Ik hoop dat Arnold Kruiswijk een mooie club kan vinden waar hij nog een aantal jaren zijn diensten kan leveren. Een sympathieke speler die door ingetogen gedrag vaak te weinig waardering van een deel van de supporters heeft gekregen. Ik denk dat we volgend jaar nog wel eens met heimwee terug zullen denken aan Kruiswijk zijn degelijkheid van afgelopen seizoen.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Stiffie » 01-05-2014 19:15

Jammer, vind Kruiswijk een prima verdediger. Moeten maar weer zien wie hem gaat en kan vervangen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Crash » 01-05-2014 20:03

hm_DR88 schreef:Daar zal je nog achter komen. Kruiswijk zijn prestaties zijn wisselend ontvangen bij veel supporters. Het laatste jaar is het een waardevolle verdediger en heeft hij laten zien dat hij van waarde kan zijn. Het disfunctioneren waar vaak naar verwezen wordt, is vaker het gevolg geweest van een onevenwichtig middenveld dan het falen van Kruiswijk.
Hij heeft een aantal jaren geleden een mooi contract af kunnen sluiten. De financiële situatie is echter wezenlijk anders. Ik hoop dat Arnold Kruiswijk een mooie club kan vinden waar hij nog een aantal jaren zijn diensten kan leveren. Een sympathieke speler die door ingetogen gedrag vaak te weinig waardering van een deel van de supporters heeft gekregen. Ik denk dat we volgend jaar nog wel eens met heimwee terug zullen denken aan Kruiswijk zijn degelijkheid van afgelopen seizoen.


Je mening deel ik. Ik vind het ook jammer dat hij vertrekt. Hij is een prima sterkhouder gebleken dit seizoen en ook voor het volgende zou hij onbetwist een basisplaats hebben. De eerste verdediger die Van Basten op het wedstrijd formulier zette dit seizoen en dat zou volgend jaar bij Lodeweges niet anders zijn geweest, vermoed ik.

We hebben de pech dat Kruiswijk te veel verdiende en niet bij dezelfde club voor een bedrag wil spelen waarbij hij waarschijnlijk maar de helft zou verdienen dan de afgelopen jaren. Daarbij heeft Kruiswijk de leeftijd nog één keer het avontuur te zoeken. Een paar jaar 'buitenland' is leuk voor de ervaring en het salaris zal niet minder zijn dan bij Heerenveen. Ik vind het logisch dat hij de club de rug toekeert en maar wel erg jammer.

Ik ben daarbij sceptisch of de club wel een waardige ervaren vervanger kan vinden, in de wetenschap dat de portemonnaie leeg is.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Gekko » 01-05-2014 21:03

Ik vind zijn vertrek prima. Vind hem geen rustpunt of typische routinier die anderen beter laat functioneren.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Frisian Viking » 01-05-2014 22:17

BK2007 schreef:Van mij mag hij verder kijken. Ik vind het eigenlijk ook maar verdacht dat hij er jaren niks van bakte en de laatste tijd ineens wel goed speelt. Is dat soms om bedoeld om zich mog in de picture te spelen ? Verdiend trouwens ook veel te veel. Nee, matige speler, waar je heus wel een adequate opvolger voor kunt vinden.

Haha, gast. Kruiswijk is al twee seizoenen onze beste verdediger. Wat nou 'de laatste tijd'...
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Grimo » 02-05-2014 08:32

Gekko schreef:Ik vind zijn vertrek prima. Vind hem geen rustpunt of typische routinier die anderen beter laat functioneren.


Vond het zeker wel een rustpunt in de verdediging. Rustig aan de bal, deed nooit gekke dingen en leed praktisch geen balverlies.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Voorstopper » 02-05-2014 08:36

De laatste tijd scoort hij toch wel een 6 of een 7, hij is redelijk constant. Alleen is hij veel te duur voor wat je er voor krijgt. Jammer, maar een goede kompaan voor Otigba moet vast ergens op te halen zijn.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Gekko » 02-05-2014 15:28

Deed nooit gekke dingen? Mwoah, denk maar even aan Go Ahead. daar had hij zo rood kunnen hebben.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Superfries1996 » 02-05-2014 15:44

Speelt al twee seizoenen prima, maar voor zijn salaris kun je betere cv's halen. Dus verlengen tegen een verlaagd salaris, of laten gaan.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Gekko » 02-05-2014 15:55

Hij mist wendbaarheid, overzicht, coachende kwaliteiten. Een verbeterde uitgave van Zomer maar zijn geld niet waard. Die gaat nog moeite hebben om een redelijke club voor een vergelijkbaar salaris te vinden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor g11 » 02-05-2014 20:58

Frisian Viking schreef:Haha, gast. Kruiswijk is al twee seizoenen onze beste verdediger. Wat nou 'de laatste tijd'...


Wel mee eens, maar helaas was hij dit seizoen wel te vaak geblesseerd. Dat laatste maakt zijn salaris per gespeelde wedstrijd nog eens veel hoger.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Superfries1996 » 02-05-2014 21:20

Van Anholt was onze beste verdediger.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor abegoal » 02-05-2014 21:44

Superfries1996 schreef:Van Anholt was onze beste verdediger.


je vergist je, dat is o ze beste middenvelder.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Frisian Viking » 03-05-2014 16:20

g11 schreef:Wel mee eens, maar helaas was hij dit seizoen wel te vaak geblesseerd. Dat laatste maakt zijn salaris per gespeelde wedstrijd nog eens veel hoger.

Eens hoor. Het was natuurlijk logisch dat de club hem niet nog zo'n contract gaf als dat hij hier had, maar hem een fors verlaagde aanbieding deed.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Wizard » 03-05-2014 16:59

Zeker onze beste verdediger en jammer dat hij inderdaad op leeftijd is en nog eens de stap naar het buitenland wil maken (wat natuurlijk te begrijpen is).
Ik begrijp de reactie niet dat hij ' fouten ' maakt. Elke topverdediger maakt wel eens een fout en Kruiswijk dit seizoen is heel erg solide en betrouwbaar gebleken. Tegengoals waar Otigba of Kum bij betrokken was tov Kruiswijk is een enorm verschil.

Uiteraard mist hij coachende eigenschappen. Daar tegenover staan wel z'n betrouwbaarheid, degelijkheid en bijna altijd op de goede plek staan. Ik denk dat we het jammer moeten vinden dat Kruiswijk vertrekt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor dirk3 » 03-05-2014 17:28

Wizard schreef:Zeker onze beste verdediger en jammer dat hij inderdaad op leeftijd is en nog eens de stap naar het buitenland wil maken (wat natuurlijk te begrijpen is).
Ik begrijp de reactie niet dat hij ' fouten ' maakt. Elke topverdediger maakt wel eens een fout en Kruiswijk dit seizoen is heel erg solide en betrouwbaar gebleken. Tegengoals waar Otigba of Kum bij betrokken was tov Kruiswijk is een enorm verschil.

Uiteraard mist hij coachende eigenschappen. Daar tegenover staan wel z'n betrouwbaarheid, degelijkheid en bijna altijd op de goede plek staan. Ik denk dat we het jammer moeten vinden dat Kruiswijk vertrekt.


Nou ik kan me nog wel een aantal doelpunten voor de geest halen waar hij zich flink laat aftroeven hoor. Maar van mij had hij mogen blijven. Overall redelijk tot goed gespeeld.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 05-05-2014 14:14

dirk3 schreef:Nou ik kan me nog wel een aantal doelpunten voor de geest halen waar hij zich flink laat aftroeven hoor. Maar van mij had hij mogen blijven. Overall redelijk tot goed gespeeld.

Noem mij eens één verdediger die zich dit seizoen geen enkele keer heeft laten aftroeven en die er bij elke tegengoal helemaal niet slecht uitzag?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten