Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Ebiede » 05-03-2013 21:16

Bij deze van Harte voor het hele forum. We hebben het niveau van de Story bereikt.... :?

Een discussie over de voornaam van een kind van een van de spelers. Hoe diep kun je zinken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-03-2013 21:34

Ebiede schreef:Bij deze van Harte voor het hele forum. We hebben het niveau van de Story bereikt.... :?
Een discussie over de voornaam van een kind van een van de spelers. Hoe diep kun je zinken.

Helemaal mee eens, maar bekijk het positief. Heerenveen heeft afgelopen weekend gewonnen en dan is er weinig te zeuren

( Ik had Loeki wel een leuke naam gevonden :lol: )
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor rust » 05-03-2013 22:39

Ebiede schreef:Bij deze van Harte voor het hele forum. We hebben het niveau van de Story bereikt.... :?

Een discussie over de voornaam van een kind van een van de spelers. Hoe diep kun je zinken.


Het gaat inhoudelijk dieper dan de postst die jij hier doorgaans plaatst.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Disco Pablo » 06-03-2013 08:35

We dwalen inderdaad wel een beetje af, het is nu wel duidelijk dat smaken verschillen.
Disco Pablo
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 21-01-2013 15:50

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Otsje P » 06-03-2013 09:37

Ik wil toch ook nog een duit in het zakje doen. Jayson en Milan zijn beide los best te pruimen. Maar in deze combinatie krijg je toch een typische naam zoals ontzettend jonge, onervaren koppels ze vaak weten te verzinnen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Wizard » 08-03-2013 09:54

'K ben blij dat Jeffrey de weg omhoog weer heeft ingeslagen. Hij oogt weer rustig in het verdedigen en strooit weer vol zekerheid met passes. In de mandekking nog af en toe twijfelachtig, maar fijn om te zien dat hij het elftal af en toe weer op sleeptouw kan nemen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-03-2013 10:49

Eens. Waar Zuiverloon sinds hij vader is geworden eigenlijk alleen maar minder speelt, is het bij Jeffrey andersom lijkt het wel.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-03-2013 16:41

Wizard schreef:'K ben blij dat Jeffrey de weg omhoog weer heeft ingeslagen.


Zaterdag was hij wel heel erg matig hoor de eerste helft.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor FeanFanForLife » 09-03-2013 13:40

Wat een ophef over die namen zeg. Ieder z'n eigen smaak, zou fijn zijn als dat in z'n waarde zou kunnen worden gelaten.
Persoonlijk vind ik de namen wel mooi, maar kan me voorstellen dat je dat niet zou vinden.

Hoop alleen wel dat hij nu zijn niveau weer wat terug vindt en dat hij weer "gewoon" speelt. Een Gouweleeuw in vorm is behoorlijk waardevol, aangezien we nou niet echt veel goede verdedigers hebben helaas..
FeanFanForLife
Wereldspeler
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: 02-02-2005 17:41
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Erwin4ever » 10-03-2013 14:14

Gister toch wel weer een Gouweleeuw gezien die in de buurt kwam van z'n niveau van vorig seizoen!
Prima wedstrijd, mag alleen koppend nog wel wat sterker worden!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Grimo » 10-03-2013 14:28

Tweet van oud sc Heerenveen spits Dennis de Nooijer gisteravond:

@denjemch: Hoe kan Gouweleeuw bij elke gelegenheid roepen dat hij hogerop zou willen voetballen. .zwakke verdediger
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Erwin4ever » 10-03-2013 15:20

Grimo schreef:Tweet van oud sc Heerenveen spits Dennis de Nooijer gisteravond:

@denjemch: Hoe kan Gouweleeuw bij elke gelegenheid roepen dat hij hogerop zou willen voetballen. .zwakke verdediger

Hij roept toch dat hij naar AZ wil, niet dat hij hogerop wil :mrgreen:
Ben het niet eens met Dennis, speelde gister zeker niet zwak!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Ryback » 10-03-2013 16:14

Erwin4ever schreef:Gister toch wel weer een Gouweleeuw gezien die in de buurt kwam van z'n niveau van vorig seizoen!


Zijn passing naar voren gaat nog steeds niet goed 8 van de 10 ballen zijn drama. In verdedigend opzicht is hij prima momenteel.
Ryback
Selectiespeler
 
Berichten: 404
Geregistreerd op: 15-10-2008 13:29

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Erwin4ever » 10-03-2013 17:00

Dat zijn passing beter kan/moet ok, maar 8 van de 10 drama is wel erg zwaar overdreven!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Ebiede » 11-03-2013 21:19

Ik zit me zo eens te bedenken dat we hier in het noorden zo enthousiast zijn over Gouweleeuw en Virgel van Dijk. Maar nu wordt van der Hoorn van Utrecht op geroepen.

Is het niet zo dat er bij elke club een goede jongen centrale verdediger rondt loopt en dat we allemaal al blij zijn dat we iemand hebben die een beetje kan verdedigen. En dat we het hierdoor fraaier maken dan het is..

Eerlijk gezegd is die Van der Hoorn me nooit opgevallen. Is hij veel beter?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Grimo » 12-03-2013 09:21

Ebiede schreef:Ik zit me zo eens te bedenken dat we hier in het noorden zo enthousiast zijn over Gouweleeuw en Virgel van Dijk. Maar nu wordt van der Hoorn van Utrecht op geroepen.

Is het niet zo dat er bij elke club een goede jongen centrale verdediger rondt loopt en dat we allemaal al blij zijn dat we iemand hebben die een beetje kan verdedigen. En dat we het hierdoor fraaier maken dan het is..

Eerlijk gezegd is die Van der Hoorn me nooit opgevallen. Is hij veel beter?


Misschien zegt het iets dat hij bij Jong Oranje ook al twee jaar geen basisspeler is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Otsje P » 31-03-2013 13:18

Jeffrey jongen, kom toch tot inkeer. Met de huidige speelstijl, en met dit middenveld voor je, pas je hier het allerbest. Geen club in Nederland die zo verschrikkelijk jaagt als Heerenveen momenteel doet. Je kunt heerlijk vooruit verdedigen en hebt met Pele, de Roon en Joey beesten naast en voor je. Dankzij de aanwezigheid van deze jongens kun jij je aanvallend laten gelden.

Als ik Hansma was, ging ik nog een keer met Jeffrey om de tafel. Als hij blijft, hoef je alleen Filip te verkopen. Dan kunnen we met deze ploeg echt door gaan groeien.

Wat heeft AZ je nu te bieden Jeffrey, denk nu toch eens na. Het gras is niet altijd groener aan de overkant.....
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor rust » 31-03-2013 15:46

Otsje P schreef:Jeffrey jongen, kom toch tot inkeer. Met de huidige speelstijl, en met dit middenveld voor je, pas je hier het allerbest. Geen club in Nederland die zo verschrikkelijk jaagt als Heerenveen momenteel doet. Je kunt heerlijk vooruit verdedigen en hebt met Pele, de Roon en Joey beesten naast en voor je. Dankzij de aanwezigheid van deze jongens kun jij je aanvallend laten gelden.

Als ik Hansma was, ging ik nog een keer met Jeffrey om de tafel. Als hij blijft, hoef je alleen Filip te verkopen. Dan kunnen we met deze ploeg echt door gaan groeien.

Wat heeft AZ je nu te bieden Jeffrey, denk nu toch eens na. Het gras is niet altijd groener aan de overkant.....


Ik hoop dat Hansma daar al mee bezig is. Het klopt nu allemaal. Blijft hij nog 2 a 3 jaar dan heb je veel plezier aan hem en wij kunnen bij een langer contract dan ook nog cashen. Investeer maar in dat contract van hem, geld krijg je dan ruimschoots er weer uit. Snap trouwens niet dat Psv niet voor hem aanklopt.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Erwin4ever » 01-04-2013 12:10

Speelde weer een prima wedstrijd, goede samenwerking met Kruiswijk. Durft weer op te komen en verdedigend prima!
Zijn ontwikkeling staat symbool voor de wederopstanding van onze club!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor forca hveen » 04-04-2013 13:00

AZ wil de strijd om Gouweleeuw nog niet opgeven en volgens AZ heeft sc heerenveen slechts twee opties:
'Heerenveen kan twee dingen doen: hem eventueel verkopen of hem zijn eenjarige contract laten uitdienen. Wij hopen dat Heerenveen komende zomer wil meewerken aan een transfer.'
vi.nl


Wel benieuwd wat voor keuzes heerenveen/gouweleeuw deze zomer zal hebben. Misschien dat hij wel naar een veel interessantere club kan dan AZ ;)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor elmo87 » 04-04-2013 13:21

forca hveen schreef:AZ wil de strijd om Gouweleeuw nog niet opgeven en volgens AZ heeft sc heerenveen slechts twee opties:
'Heerenveen kan twee dingen doen: hem eventueel verkopen of hem zijn eenjarige contract laten uitdienen. Wij hopen dat Heerenveen komende zomer wil meewerken aan een transfer.'
vi.nl


Wel benieuwd wat voor keuzes heerenveen/gouweleeuw deze zomer zal hebben. Misschien dat hij wel naar een veel interessantere club kan dan AZ ;)

Het lijkt mij inderdaad sterkt dat Gouweleeuw voor AZ kiest, wanneer bijv PSV/Ajax ook interesse tonen. En al komen die echt interessante clubs niet dan kan ie toch onmogelijk voor AZ kiezen. Wat schiet 'ie er mee op? Aan de andere kant was dat in de winterstop natuurlijk ook al zo... Als ik Hansma was zou ik nogmaals proberen te verlengen met een gelimiteerde transfersom. Gouweleeuw is toch niet echt gek?!
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor TORCIDA » 04-04-2013 22:26

Bubbe schreef:
Disco Pablo schreef:Mijn god, wat heeft zijn zoon een lelijke naam gekregen, Jayson Milan Gouweleeuw? Bewijst maar dat hij niet geweldig snugger is af en toe...


@'disco Pablo, met zo'n opmerking scoor je dan ook bij zonder hoog......
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor du longhi » 05-04-2013 09:13

De laatste spelers die de overstap naar AZ gemaakt hebben lijken voor AZ niet echt gelukkig uit te pakken.
Zij kochten Beerens terwijl die voorbij gestreefd was door Narsingh en Elm was bij de supporters ook niet onomstreden.
Ook de verdediging van AZ is na het vertrek van Moisander onder de middelmaat. Martens kun je niet een heel seizoen op bouwen en tel daar het vertrek van Maher komende zomer nog eens bij dan blijft er weining tot niets over in Alkmaar.

Op dit moment denk ik dat Heerenveen een beter samengesteld elftal heeft dan AZ. Voor de winterstop zou ik een overweging van Gouweleeuw om over te stappen naar AZ nog begrijpen.
Als je ziet welke ontwikkelingen Heerenveen nu meemaakt zou ik serieus de optie AZ heroverwegen Gouweleeuw zijnde.

Biedt als Heerenveen hem een verbeterd contract met een gelimiteerde transfersom.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor superkaas » 05-04-2013 13:01

du longhi schreef:De laatste spelers die de overstap naar AZ gemaakt hebben lijken voor AZ niet echt gelukkig uit te pakken.
Zij kochten Beerens terwijl die voorbij gestreefd was door Narsingh en Elm was bij de supporters ook niet onomstreden.
Ook de verdediging van AZ is na het vertrek van Moisander onder de middelmaat. Martens kun je niet een heel seizoen op bouwen en tel daar het vertrek van Maher komende zomer nog eens bij dan blijft er weining tot niets over in Alkmaar.

Op dit moment denk ik dat Heerenveen een beter samengesteld elftal heeft dan AZ. Voor de winterstop zou ik een overweging van Gouweleeuw om over te stappen naar AZ nog begrijpen.
Als je ziet welke ontwikkelingen Heerenveen nu meemaakt zou ik serieus de optie AZ heroverwegen Gouweleeuw zijnde.

Biedt als Heerenveen hem een verbeterd contract met een gelimiteerde transfersom.

- Martens mist het hele seizoen al, zal over een paar weken pas weer fit zijn, maar wordt toch wel verkocht (1 jarig contract) dus er is weinig aan te missen volgend jaar.
- Maher, Altidore, Viergever gaan weg komende zomer, wat wel wat cash op moet gaan leveren (12, 6/7 en 2/3 wordt verwacht).
- In tegenstelling tot de afgelopen 3 jaar, kan AZ weer gaan bouwen en spelers kopen gezien de schulden weg zijn en de eerder genoemde verwachte inkomsten. Dus er kan weer ambitie getoond worden (en een poging gedaan worden tot) halen van subtop spelers als Gouweleeuw, niet geschoten is altijd mis, maar het is een statement van AZ dat ze weer proberen mensen als Gouweleeuw te halen en niet types Reijnen, Gorter die bij hun clubs die eens basis waren..

Beerens is matig, maar wordt amper tot nooit gelanceerd, dus dan wordt zijn snelheid ook amper tot nooit gebruikt.
Ironisch gezien scoorde Beerens mooi tegen Psv-uit, vitesse-uit, vitesse-thuis, ajax uit en nog 1 à 2 van dat soort goals, altijd tegen aanvallende ploegen, waar hij gelanceerd kan worden. Tegen mindere ploegen, die met hun verdediging op hun eigen 16 staan en niet op de middellijn, is hij nutteloos. Maar daar waren jullie al achter :lol:

Viktor Elm is een redelijk nuttige kracht, absoluut geen sterkhouder maar ruimt behoorlijk wat puin voor de verdediging.
Helaas maakt een verdediging met Gorter en Reijnen meer puin, dan Elm, Henriksen en Viergever samen kunnen oplossen 8)

Maar het leven van een Viktor Elm zal wel een stuk ''fijner'' zijn als er een Gouweleeuw & Lam achterin staan en niet Reijnen, Gorter e.d.

AZ zonder Maher, Viergever (Met Gouweleeuw ja/nee) en zonder Altidore is van een zelfde niveau als een Heerenveen zonder Djuricic (zal wel weggaan?) en zonder finnboggason (interesse kan niet uitblijven..).

Moet ik wel zeggen dat AZ met Henriksen een absolute topper, een 2de Rasmus Elm heeft. En ik niet snel een speler van dat kaliber zie bij Heerenveen. De keeper, verdediging en aanval is even ruk bij beide teams met de vertrekkende spelers.
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor edaluz » 05-04-2013 13:09

superkaas schreef:En ik niet snel een speler van dat kaliber zie bij Heerenveen. De keeper, verdediging en aanval is even ruk bij beide teams met de vertrekkende spelers.


Je lokt hiermee een (interessante) disccussie uit, weet niet zeker of die in dit topic thuishoort. 'Ruk' is momenteel de term die AZ beter past dan Heerenveen, laten we het daar op houden. Bovendien zullen niet alle spelers tegelijk vertrekken.

Gouweleeuw speelt laatste paar wedstrijden weer behoorlijk goed en staat erin bij Jong Oranje. Dit zullen andere clubs ook zien. Tel daarbij het redelijk (onverwachtte?) matige seizoen van AZ bij op, zou zomaar kunnen zijn dat Jeffrey op andere gedachten is gekomen danwel gebracht door zijn zaakwaarnemer.
Laatst bijgewerkt door edaluz op 05-04-2013 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor IL Fenomeno » 05-04-2013 13:13

superkaas schreef:De keeper, verdediging en aanval is even ruk bij beide teams met de vertrekkende spelers.


Inmiddels behoorlijk off-topic, maar na bovenstaande zin vraag ik mij toch af hoeveel jij daadwerkelijk van Heerenveen hebt gezien dit seizoen.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-04-2013 17:21

Gouweleeuw zou echt gek zijn als hij naar AZ vertrekt. Het is daar grauwe middelmaat als Viergever en Maher weggaan. Ze spelen nu al voor degradatie, maar dan ook. AZ is gewoon een achteruitgang en dat moet je niet willen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor rust » 05-04-2013 22:20

Heerenveen rules schreef:Gouweleeuw zou echt gek zijn als hij naar AZ vertrekt. Het is daar grauwe middelmaat als Viergever en Maher weggaan. Ze spelen nu al voor degradatie, maar dan ook. AZ is gewoon een achteruitgang en dat moet je niet willen.


Eens, normaal gaan onze zwakke hondjes (elm en beerens) naar AZ. Gouweleeuw is veel waardevoller dan die 2.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Superfries88' » 05-04-2013 22:49

Het huidige probleem van AZ is naar mijn mening niet structureel, dus zorgen maak ik me niet over die ploeg. Ze komen wel terug. Dat die club interessant blijft voor bepaalde spelers vind ik ook heel begrijpelijk. Ik vind alleen dat Heerenveen op bijna alle fronten de strijd aan kan. Mocht Gouweleeuw voor AZ kiezen, dan vind ik dat óf een ondoordachte/weinig ambitieuze stap óf een keuze op basis van de gezinssituatie. Voor dat tweede kan ik nog wel begrip opbrengen, maar wat nou als er over twee jaar een buitenlandse club aanklopt? Is de eigen regio dan niet meer van belang?

Gouweleeuw kan beter wachten op een Nederlandse topclub dan wel een buitenlandse club. Als hij zich blijft ontwikkelen komt die optie vanzelf voorbij.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jeffrey Gouweleeuw

Berichtdoor Knipecity » 06-04-2013 07:35

Mee eens. Dit slechte seizoen van AZ zal vermoedelijk een incident zijn en beide clubs zijn dan gelijkwaardig aan elkaar, maar je vergeet 1 ding; Jeffrey komt uit Noord-Holland, dat zal wellicht de doorslag geven.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten